quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:13 schreef neo567 het volgende:
Iedereen zou Claire moeten bashen, ze zijn denk ik bang voor Huub
quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Miljonairs ? Alleen nog maar spareribs vreten in onderbroek en kamerjas ....... Snap je nou dat ik m'n belangstelling voor DGK echt kwijt ben geraakt .......
[ afbeelding ]
Heerlijk!quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:22 schreef Lady-night het volgende:
Ondertussen is A blauw geslagen...??????????????
Onzin?quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:19 schreef kissa het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik vind Claire tamelijk normaal, maar niet geschikt voor DGK. Dat zegt meer over Claire dan over DGK.
+1quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:19 schreef kissa het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik vind Claire tamelijk normaal, maar niet geschikt voor DGK. Dat zegt meer over Claire dan over DGK.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:28 schreef neo567 het volgende:
[..]
Onzin?
Claire is niks zonder Huub, ze weet toch waar ze in zou belanden?
Bashen die burgertrut, dat kinderachtige ja-knikkertje, en hard bashen ook, maar Huub daar zijn ze bang voor ofzo :S
What ?quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:31 schreef Desii het volgende:
[..]
+1
idd... Claire moet helemaal niet gebast worden; ze is gewoon teenkrommend naief en lief
jaquote:
Normaal zou ze gebashed worden, als Huub niets in haar zag, maar goed ik bedoel dat als Huub iemand beschermd, doen de andere miljonairs he-le-maal niets :squote:Op woensdag 27 februari 2008 00:35 schreef Desii het volgende:
[..]
ja(als zij gebasht zou worden wel)
En nee, ik vind haar een afschuwelijke speelster (nou jah, die naam mag ze niet dragen)
Maar dgk, had nooit zo'n persoonlijkheid er in mogen zetten..... zo'n dombo
Ben ik het helemaal mee eensquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:35 schreef Desii het volgende:
[..]
ja(als zij gebasht zou worden wel)
En nee, ik vind haar een afschuwelijke speelster (nou jah, die naam mag ze niet dragen)
Maar dgk, had nooit zo'n persoonlijkheid er in mogen zetten..... zo'n dombo
Huub wil aan iedereen tonen dat hij ook een menselijke kant heeft door Claire te beschermen (een relatie met haar aan te knopen), andere reden kan ik echt niet bedenken, hij moet natuurlijk ook zsm over Lieke heen komen das ook een goede reden.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens
Dat kind kan echt geestelijk beschadigd worden als ze ooit een aangepakt zou worden.
Dat trekt ze niet.
Ze heeft geen weerwoord op aanvallen, ze durft niet kwaad te worden, ze blijft altijd beleefd en vriendelijk, ze schrikt als er iemand boos op haar wordt.
Allemaal prima in de buitenwereld. Maar niet in de gouden kooi.
daar ben ik het niet helemaal mee eens, er zijn altijd wel kleine steekjes onder water richting claire... ook sinds ze nu wat met hub heeft.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:38 schreef neo567 het volgende:
[..]
Normaal zou ze gebashed worden, als Huub niets in haar zag, maar goed ik bedoel dat als Huub iemand beschermd, doen de andere miljonairs he-le-maal niets :s
Kleine steekjes, hallo !!!quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:42 schreef fossil_fossil het volgende:
[..]
daar ben ik het niet helemaal mee eens, er zijn altijd wel kleine steekjes onder water richting claire... ook sinds ze nu wat met hub heeft.
Als een fruitvliegjequote:Op woensdag 27 februari 2008 00:31 schreef Desii het volgende:
[..]
+1
idd... Claire moet helemaal niet gebast worden; ze is gewoon teenkrommend naief en lief
Welnee, Huub heeft gewoon Claire naar zich toe getrokken omdat hij niet wou dat ze zich bij die andere twee zou aansluiten.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:42 schreef neo567 het volgende:
[..]
Huub wil aan iedereen tonen dat hij ook een menselijke kant heeft door Claire te beschermen (een relatie met haar aan te knopen), andere reden kan ik echt niet bedenken, hij moet natuurlijk ook zsm over Lieke heen komen das ook een goede reden.
Ze is dus eigenlijk een gastspeler voor Huub die de status gewone speler heeft??quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:44 schreef neo567 het volgende:
[..]
Kleine steekjes, hallo !!!
Niemand heeft iets aan haar, behalve Huub
De anderen zouden haar juist gek moeten bashen, helemaal gek bashen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Welnee, Huub heeft gewoon Claire naar zich toe getrokken omdat hij niet wou dat ze zich bij die andere twee zou aansluiten.
Zo heeft hij een tweede dekking, een wippie in bed, en een meerderheid bij stemmingen.
Hij zal haar heus wel aardig vinden, maar het is geen meisje waar hij in de buitenwereld verkering mee zou nemen.
Er zit geen tegengas in, en dat vind hij juist lekker.
kleine steekjes onder water vanuit amanda en brian... hoewel ze nu een 'snood' plan hebben waarbij ze aardig tegen haar doen, om haar zo meer naar hen toe te trekken.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:44 schreef neo567 het volgende:
[..]
Kleine steekjes, hallo !!!
Niemand heeft iets aan haar, behalve Huub
Omdat ze niet reageert.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:46 schreef neo567 het volgende:
[..]
De anderen zouden haar juist gek moeten bashen, helemaal gek bashen.
Waarom doen ze dat niet.........Juist Huub![]()
Dat komt denk ik door de angst voor Huub, anders zou claire (en huub) wel ge-etterd wordenquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:48 schreef fossil_fossil het volgende:
[..]
kleine steekjes onder water vanuit amanda en brian... hoewel ze nu een 'snood' plan hebben waarbij ze aardig tegen haar doen, om haar zo meer naar hen toe te trekken.
Claire is verder wel heel erg naief en nee.... daardoor niet op haar plek in de kooi...
enne... je aan niemand iets de laatste tijd in de kooi, de streams... daar zit niet veel leven in.. en dat komt van iedereen af.
Net zolang doorgaan, zoals Huub glazen van tafel smeet en borden van Lieke, op een gegeven moment breekt ze wel.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Omdat ze niet reageert.
Het enige wat er uit komt is "inderdaad" "dat is waar" 'klopt'
Amanda heeft al meerdere keren de aanval ingezet, brian ook, maar er komt geen reaktie uit. Geen felheid, geen boosheid, geen tegenaanval.
Weinig lol aan te beleven dus.
ik denk niet dat brian en amanda veel angst voor huub zullen hebben hoor, dat is in het verleden wel gebleken. Ik denk dat er op dit moment gewoon heel veel invloed van de FEBO in het spel zit.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:50 schreef neo567 het volgende:
[..]
Dat komt denk ik door de angst voor Huub, anders zou claire (en huub) wel ge-etterd worden
Jij schat Huub dan wel hoog in.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:50 schreef neo567 het volgende:
[..]
Dat komt denk ik door de angst voor Huub, anders zou claire (en huub) wel ge-etterd worden
komt tiequote:Op woensdag 27 februari 2008 00:52 schreef STAP01 het volgende:
HE!! Jaap Leest mijn boek!!! de 6e versie!![]()
![]()
Picture please!!!
Ik kijk, en zie een leeg bedquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:56 schreef STAP01 het volgende:
Kan iemand een Cap maken van Jaap????!!!!! En de voorkant van zn boek!!!
quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jij schat Huub dan wel hoog in.
Brian is niet bang voor Huub, en Amanda is te dom om bang te zijn.
Je vergeet ook de invloed van de redactie.
Voor hetzelfde geld is daar gezegd dat Claire niet te hard mag worden aangepakt.
Alles wordt daar gestuurd en gescript.
Dat zou wel te gek voor woorden zijn eigenlijk, maar het lijkt wel (op angst voor huub na) de enige reden te zijnquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jij schat Huub dan wel hoog in.
Brian is niet bang voor Huub, en Amanda is te dom om bang te zijn.
Je vergeet ook de invloed van de redactie.
Voor hetzelfde geld is daar gezegd dat Claire niet te hard mag worden aangepakt.
Alles wordt daar gestuurd en gescript.
Als je dat al te gek voor woorden vind, dan moet je toch eens wat vaker naar de streams kijken en luisteren.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:58 schreef neo567 het volgende:
[..]
Dat zou wel te gek voor woorden zijn eigenlijk, maar het lijkt wel (op angst voor huub na) de enige reden te zijn![]()
Maar geen koekjequote:Op woensdag 27 februari 2008 01:07 schreef fossil_fossil het volgende:
[..]
en zit lekker te smikkelen....
ja de redactie wil de verloren tijd inhalen, dus de streams zullen wel de hele nacht op hun blijven staan.quote:Op woensdag 27 februari 2008 01:11 schreef fossil_fossil het volgende:
en we zien twee keer de rug van brian en amanda in beelt.... het enige waar nu geen leven in is.....
Mensen die zogenaamd zo lief zijn,pas daar voor op..zelf hoeven ze nooit een stelling in te nemen,iedereen houdt in het begin zulke mensen de hand boven het hoofd.....maar achteraf zijn ze vaak de veroorzakers van ontzettend veel frustaties bij mensen om hen heen..quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:31 schreef Desii het volgende:
[..]
+1
zou nog wel eens heel goed kunnen ja!...quote:Op woensdag 27 februari 2008 01:13 schreef Ziet het volgende:
[..]
ja de redactie wil de verloren tijd inhalen, dus de streams zullen wel de hele nacht op hun blijven staan.
(wil de ochtendploeg ff checken op blauwe plekken?)
zei hij dat ?quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:46 schreef Desii het volgende:
Huub zit er doorheen en kan geen motivatie vinden, om het spel met plezier te spelen
Hij denkt er totaal niet over om weg te gaan; maar toen hij vanmiddag bij de schim aangaf dat hij zich te pletter verveeld; gaf het hokje als reactie "mooi"
Er is geen mogelijkheid dat hij weggaat, desnoods blijft hij nog 2 jaar verveeld zitten; want gevoelsmatig kan hij niet meer gaan; er zit al teveel tijd in dgk.
Daarom hoopt Huub ook dat Hedda komt; hij wil echt ff met haar hierover praten.
Vanmiddag is tie ff met de hoefsmit gaan praten.... zomaar een boer van buiten, die nooit naar DGK keek..... Huub zegt ervan genoten te hebben; zomaar ff iemand die het over gewone dingen kon hebben (paardenzaad, hoeven e.d.)
Heeft het nog zin om te spreken over "Held Huub" ?quote:Op woensdag 27 februari 2008 01:29 schreef Borga het volgende:
Held Huub en Clair beginnen steeds meer op Dennix en Nada te lijken. Wat een dommigheid bij elkaar zeg
Heeft het nog zin om te spreken over "De Gouden Kooi" ?quote:Op woensdag 27 februari 2008 01:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heeft het nog zin om te spreken over "Held Huub" ?
Als Amanda anderen staat op te maken of met de stijltang in de weer is, moet ik altijd denken aan iemand die met een bokkepoot de onderkant van zijn auto staat te tectyleren....zo subtiel....quote:Op woensdag 27 februari 2008 01:17 schreef Lady-night het volgende:
amanda en stijltang brian word er bijna para van
http://www.youtube.com/watch?v=NwyIguFM9zE
Jazeker, Huub is de held van DGK. Als Held Huub niets doet gebeurd er niets daar in dat hok. Staan ze appeltaarten te bakkenquote:Op woensdag 27 februari 2008 01:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heeft het nog zin om te spreken over "Held Huub" ?
Waarbij ook nog eens heel duidelijk wordt dat Huub gewoon niks meer mag!quote:Op woensdag 27 februari 2008 01:42 schreef Borga het volgende:
[..]
Jazeker, Huub is de held van DGK. Als Held Huub niets doet gebeurd er niets daar in dat hok. Staan ze appeltaarten te bakken
We zijn het redelijk eens ...... Het is een keuze tussen "Held Huub" -of- "Appeltaarten" ..... Is het nog zinvol streams te volgen ?quote:Op woensdag 27 februari 2008 01:42 schreef Borga het volgende:
[..]
Jazeker, Huub is de held van DGK. Als Held Huub niets doet gebeurd er niets daar in dat hok. Staan ze appeltaarten te bakken
Niet zoquote:Op woensdag 27 februari 2008 02:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
We zijn het redelijk eens ...... Het is een keuze tussen "Held Huub" -of- "Appeltaarten" ..... Is het nog zinvol streams te volgen ?
Natuurlijk is het zinvol... het zou voor de EK afgelopen zijn... nu hoef ik niet cold turkeyquote:Op woensdag 27 februari 2008 02:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
We zijn het redelijk eens ...... Het is een keuze tussen "Held Huub" -of- "Appeltaarten" ..... Is het nog zinvol streams te volgen ?
Ach, ik moet er af en toe wel bij glimlachen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 02:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heh, dat nowlive is nog steeds niet toegankelijk voor gasten.quote:Op woensdag 27 februari 2008 02:07 schreef Lady-night het volgende:
Voor mensen die het nog niet gezien hebben is hier de film van Mike op de boot. Mike die zwerver was en nu bijna miljonair is, althans de luxe die hij nu heeft. Hierin verteld Mike openhartig dat hij 157 kg cocaïne heeft gesmokkeld. Je zou bijna zeggen dat de mensen die voor dit programma in aanmerking komen op wat voor manier dan ook gecast zijn op een duister verleden. Kijk en oordeel zelf.
http://www.nowlive.eu/nieuws/2865
quote:
Ik denk dat hij nog wel een keertje opgehaald gaat worden door vriendelijke mannen in het blauw, ze weten waar hij zit en zo langzamerhand denk ik dat hij geen werk kan krijgen omdat hij nog het 1 en ander heeft openstaan.quote:Op woensdag 27 februari 2008 02:07 schreef Lady-night het volgende:
Voor mensen die het nog niet gezien hebben is hier de film van Mike op de boot. Mike die zwerver was en nu bijna miljonair is, althans de luxe die hij nu heeft. Hierin verteld Mike openhartig dat hij 157 kg cocaïne heeft gesmokkeld. Je zou bijna zeggen dat de mensen die voor dit programma in aanmerking komen op wat voor manier dan ook gecast zijn op een duister verleden. Kijk en oordeel zelf.
http://www.nowlive.eu/nieuws/2865
Ach, ik vind niet alle sancties terecht, op een gegeven moment moet er een eind aan komen, dit is voor niemand leuk.quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:01 schreef diedirk het volgende:
Lees dat huub zijn bekende riedeltje over zijn motivatieproblemen weer eens op tafel heeft gelegd.
Zijn enige doel daarmee is de redactie ondr druk te zetten , zijn santie's kwijt te schelden.
Mag hopen dat ze niet toegeven aan chantage.
Toch knap als ze niet op de streams te zien waren.quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:05 schreef Copycat het volgende:
Brian en Amanda hebben vannacht dus blijkbar weer ruzie kunnen maken, ongemoeid door de camera's? Zoiets maak ik tenminste op uit de streamverslagen op VOL.
Overdag mogen ze geilen in de sauna met de camera's erop en 's nachts gaat zedig het licht uit?quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:39 schreef T-lex het volgende:
Toch knap als ze niet op de streams te zien waren.![]()
Denk dat ze offstream een tentje hebben gemaakt.
Waarom ik dat denk...nou Amanda ging in een shirtje in bed liggen en toen we een uurtje later weer B&A op de streams kregen had ze geen shirt en bh meer aan en lag ze tegen Brian aan.
Maar we zullen het wederom nooit weten.quote:Mike vond toch dat Brian het met een verkeerde toon zei tegen Amanda dat ze het bord op moest ruimen.....op de manier van een Antilliaan zei Mike....Brian: nee van Bonaire..
Brian probeert het nog grappenderwijs, maar is pissed.....ze gaan naar bed en helaas gaan de streams eraf....hoe voorspelbaar.
Een van de leukste filmpjes tot nu toe.quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:13 schreef Kinga het volgende:
Ik kijk net het jaarfilmpje van Jaap. Man wat is er veel gebeurd zeg... wel cool filmpje ook.
Dat doen ze anders voor Amanda en Brian wel.quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:01 schreef diedirk het volgende:
Lees dat huub zijn bekende riedeltje over zijn motivatieproblemen weer eens op tafel heeft gelegd.
Zijn enige doel daarmee is de redactie ondr druk te zetten , zijn santie's kwijt te schelden.
Mag hopen dat ze niet toegeven aan chantage.
Yoga is niet zo interessant al denkt Brian daar zo te zien anders over.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:09 schreef Kinga het volgende:
Zijn ze al wakker uberhaupt, het is zo stil hier...
Oh, dan valt mijn concentratiestoornis tijdens de yoga best mee.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yoga is niet zo interessant al denkt Brian daar zo te zien anders over.
[ afbeelding ]
Brian vroeg na de les aan Nancy waar ze aan dacht tijdens het mediteren, jammer dat Nancy niet hetzelfde aan Brian vroeg.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:23 schreef noekje het volgende:
Oh, dan valt mijn concentratiestoornis tijdens de yoga best mee.
mmmmquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:07 schreef trettie het volgende:
[..]
Dat doen ze anders voor Amanda en Brian wel.
We hebben de stemming voor autorijlessen verknalt om dat we die zelf willen lees Amanda,
daarna gaan we naar achter en Voila daar is de volgende stemming en wie krijgt er rijlessen?
Juist Amanda!!! Afgedwongen in het hokje.
Ik denk juist dat Huub heel meegaand is met het hokje. Teveel zelfs.
Maar ja Amanda en Brian dreigen samen met opstappen en Huub doet dat niet.
Hij hoopte natuurlijk dat Nancy zijn erectie-golven zou oppikken zodat zij samen intergraal en eclectisch telepatisch de liefde zouden bedrijven. Zo'n pervert is het wel.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian vroeg na de les aan Nancy waar ze aan dacht tijdens het mediteren, jammer dat Nancy niet hetzelfde aan Brian vroeg.
Ik ben nu bezig met het Brian filmpje.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:40 schreef beequeen het volgende:
Deze al gezien?
Huub boos op het hokje.
Wat hebben ze uitgevoerd in die sauna dan?quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:57 schreef beequeen het volgende:
Ik lees op de site van Kleine Frankie dat José haar ongenoegen heeft uitgesproken over de saunabeelden van Brian en Amanda gisteren, ze vond het echt niet kunnen.
Ik weet niet tegen wie ze dit gezegd heeft, dat staat niet in het commentaar.
Palma moet gewoon lekker de streams uit laten.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:57 schreef beequeen het volgende:
Ik lees op de site van Kleine Frankie dat José haar ongenoegen heeft uitgesproken over de saunabeelden van Brian en Amanda gisteren, ze vond het echt niet kunnen.
Ik weet niet tegen wie ze dit gezegd heeft, dat staat niet in het commentaar.
Laat Huub die club even flink onder druk zetten !!!!!!!quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:40 schreef beequeen het volgende:
Deze al gezien?
Huub boos op het hokje.
Massage/voorspel.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:00 schreef Kinga het volgende:
[..]
Wat hebben ze uitgevoerd in die sauna dan?
Als Brian dat zo goed weet heeft hij zelf waarschijnlijk ook niet al te best geslapenquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:00 schreef noekje het volgende:
Brian: Eric heeft een chagerijnig bui vandaag. Huub en Claire hebben de hele nacht liggen krikken dus hij heeft slecht geslapen.
Een nietsverhullende "massage sessie" en dan druk ik me nog heel netjes uit. Er staan caps en een gifje in een van de COSsen van gisteren als je het met eigen ogen wilt zien, ik plaats ze niet meer.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:00 schreef Kinga het volgende:
Wat hebben ze uitgevoerd in die sauna dan?
Oh, moeten ze zelf weten toch...quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een nietsverhullende "massage sessie" en dan druk ik me nog heel netjes uit.
Dat dus, vooralsnog zijn ze gewoon een stel in een relatie, en wat voor sex ze hebben is mijn probleem niet.quote:
linkje?quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een nietsverhullende "massage sessie" en dan druk ik me nog heel netjes uit. Er staan caps en een gifje in een van de COSsen van gisteren als je het met eigen ogen wilt zien, ik plaats ze niet meer.
Het is imho wel en beetje tegenstrijdig met het niet on-cam neuken vanwege de kinderen die eventueel aan het kijken zijn, als ze daar zo mee waren begaan hadden ze dit ook niet gedaan.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus, vooralsnog zijn ze gewoon een stel in een relatie, en wat voor sex ze hebben is mijn probleem niet.
Persoonlijk vind ik het verderfelijker om het uit te zenden of er naar te kijken, dan dat het gebeurt.
En dat is nog het mooiste van alles...quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het verderfelijker om het uit te zenden of er naar te kijken, dan dat het gebeurt.
De gifjes van Mazaru doen het niet, misschien zijn ze verwijderd.quote:
Daar zijn zij niet iig niet verantwoordelijk voor, voor die kinderen die evt kijken.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het is imho wel en beetje tegenstrijdig met het niet on-cam neuken vanwege de kinderen die eventueel aan het kijken zijn, als ze daar zo mee waren begaan hadden ze dit ook niet gedaan.
Dat klopt daar heb je gelijk in, ze hebben echter zelf die uitspraak gedaan, dat ze 's middags geen sex hebben omdat er dan kinderen kunnen (mee)kijken, als ze zulke dingen zeggen en dan vervolgens toch een peep-showtje houden is het imho een beetje tegenstrijdig.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Daar zijn zij niet iig niet verantwoordelijk voor, voor die kinderen die evt kijken.
Misschien kan ze een halsbandje regelen?quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:32 schreef mootie het volgende:
Palma vond het ook vreemd, wil er blijkbaar niet teveel over zeggen, maar ze vindt wel dat Amanda strak gehouden moet worden.
Brian als kindervriend beschouwen, is niet slim. Hij vond Natasia een supermoeder.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat klopt daar heb je gelijk in, ze hebben echter zelf die uitspraak gedaan, dat ze 's middags geen sex hebben omdat er dan kinderen kunnen (mee)kijken, als ze zulke dingen zeggen en dan vervolgens toch een peep-showtje houden is het imho een beetje tegenstrijdig.
Na het filmpje te hebben bekeken van gisteravond, kan ik alleen maar concluderen dat er met die gast geen normaal gesprek te voeren valt. Engheid en domheid gebundeld en we hebben een Brian.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:32 schreef mootie het volgende:
Huub staat nog steeds verteld over het gedrag van Brian gisteren.
Palma vond het ook vreemd, wil er blijkbaar niet teveel over zeggen, maar ze vindt wel dat Amanda strak gehouden moet worden.
Nuff said.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Brian als kindervriend beschouwen, is niet slim. Hij vond Natasia een supermoeder.![]()
Er moest kinderen in zijn clip. We zagen alleen een hoerige Amanda en wat biljetten.![]()
Bassie met zijn leverplekken gekleurde handen die kinderbolletjes van zich afduwt, verdient nog eerder de term kindervriend dan Brian.
Huub zei ook: Je kan beter je vriendin een keer helemaal verrrot schelden als je echt boos bent, en daarna je oprechte excuses aanbieden, dan op die manier in een relatie zitten.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Na het filmpje te hebben bekeken van gisteravond, kan ik alleen maar concluderen dat er met die gast geen normaal gesprek te voeren valt. Engheid en domheid gebundeld en we hebben een Brian.
Ik wel want ik begrijp dat je soms uit emotie enorm uit je slof kan schieten. Ik snap het zelfs als je daardoor een strijkplank plus bout door de kamer laat vliegen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Huub zei ook: Je kan beter je vriendin een keer helemaal verrrot schelden als je echt boos bent, en daarna je oprechte excuses aanbieden, dan op die manier in een relatie zitten.
*vraagt zich af of ze het daarmee eens is
Is overtuigd!quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik wel want ik begrijp dat je soms uit emotie enorm uit je slof kan schieten. Ik snap het zelfs als je daardoor een strijkplank plus bout door de kamer laat vliegen.![]()
Wat hij doet, is constant de dreiging laten voelen. Manipuleren en alles zo draaien dat zij haar excuses aan moet bieden. Zij maakt toch de keuze om hem boos te maken. Kies ervoor!!
Hou ermee op want je maakt me boos. Alsof hij zelf geen enkele verantwoordelijkheid heeft. Ik kan er een enorme analyse over schrijven maar da's nou ook weer niet de bedoeling.
Ik ben het daar wel mee eens.... een goede ruzie maakt vaak veel duidelijk.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Huub zei ook: Je kan beter je vriendin een keer helemaal verrrot schelden als je echt boos bent, en daarna je oprechte excuses aanbieden, dan op die manier in een relatie zitten.
*vraagt zich af of ze het daarmee eens is
of de afstandsbediening van de t.v. kapotgooiquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik wel want ik begrijp dat je soms uit emotie enorm uit je slof kan schieten. Ik snap het zelfs als je daardoor een strijkplank plus bout door de kamer laat vliegen.Wat hij doet, is constant de dreiging laten voelen. Manipuleren en alles zo draaien dat zij haar excuses aan moet bieden. Zij maakt toch de keuze om hem boos te maken. Kies ervoor!!
Hou ermee op want je maakt me boos. Alsof hij zelf geen enkele verantwoordelijkheid heeft. Ik kan er een enorme analyse over schrijven maar da's nou ook weer niet de bedoeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |