quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:13 schreef neo567 het volgende:
Iedereen zou Claire moeten bashen, ze zijn denk ik bang voor Huub
quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Miljonairs ? Alleen nog maar spareribs vreten in onderbroek en kamerjas ....... Snap je nou dat ik m'n belangstelling voor DGK echt kwijt ben geraakt .......
[ afbeelding ]
Heerlijk!quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:22 schreef Lady-night het volgende:
Ondertussen is A blauw geslagen...??????????????
Onzin?quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:19 schreef kissa het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik vind Claire tamelijk normaal, maar niet geschikt voor DGK. Dat zegt meer over Claire dan over DGK.
+1quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:19 schreef kissa het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik vind Claire tamelijk normaal, maar niet geschikt voor DGK. Dat zegt meer over Claire dan over DGK.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:28 schreef neo567 het volgende:
[..]
Onzin?
Claire is niks zonder Huub, ze weet toch waar ze in zou belanden?
Bashen die burgertrut, dat kinderachtige ja-knikkertje, en hard bashen ook, maar Huub daar zijn ze bang voor ofzo :S
What ?quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:31 schreef Desii het volgende:
[..]
+1
idd... Claire moet helemaal niet gebast worden; ze is gewoon teenkrommend naief en lief
jaquote:
Normaal zou ze gebashed worden, als Huub niets in haar zag, maar goed ik bedoel dat als Huub iemand beschermd, doen de andere miljonairs he-le-maal niets :squote:Op woensdag 27 februari 2008 00:35 schreef Desii het volgende:
[..]
ja(als zij gebasht zou worden wel)
En nee, ik vind haar een afschuwelijke speelster (nou jah, die naam mag ze niet dragen)
Maar dgk, had nooit zo'n persoonlijkheid er in mogen zetten..... zo'n dombo
Ben ik het helemaal mee eensquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:35 schreef Desii het volgende:
[..]
ja(als zij gebasht zou worden wel)
En nee, ik vind haar een afschuwelijke speelster (nou jah, die naam mag ze niet dragen)
Maar dgk, had nooit zo'n persoonlijkheid er in mogen zetten..... zo'n dombo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |