Toch knap als ze niet op de streams te zien waren.quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:05 schreef Copycat het volgende:
Brian en Amanda hebben vannacht dus blijkbar weer ruzie kunnen maken, ongemoeid door de camera's? Zoiets maak ik tenminste op uit de streamverslagen op VOL.
Overdag mogen ze geilen in de sauna met de camera's erop en 's nachts gaat zedig het licht uit?quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:39 schreef T-lex het volgende:
Toch knap als ze niet op de streams te zien waren.![]()
Denk dat ze offstream een tentje hebben gemaakt.
Waarom ik dat denk...nou Amanda ging in een shirtje in bed liggen en toen we een uurtje later weer B&A op de streams kregen had ze geen shirt en bh meer aan en lag ze tegen Brian aan.
Maar we zullen het wederom nooit weten.quote:Mike vond toch dat Brian het met een verkeerde toon zei tegen Amanda dat ze het bord op moest ruimen.....op de manier van een Antilliaan zei Mike....Brian: nee van Bonaire..
Brian probeert het nog grappenderwijs, maar is pissed.....ze gaan naar bed en helaas gaan de streams eraf....hoe voorspelbaar.
Een van de leukste filmpjes tot nu toe.quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:13 schreef Kinga het volgende:
Ik kijk net het jaarfilmpje van Jaap. Man wat is er veel gebeurd zeg... wel cool filmpje ook.
Dat doen ze anders voor Amanda en Brian wel.quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:01 schreef diedirk het volgende:
Lees dat huub zijn bekende riedeltje over zijn motivatieproblemen weer eens op tafel heeft gelegd.
Zijn enige doel daarmee is de redactie ondr druk te zetten , zijn santie's kwijt te schelden.
Mag hopen dat ze niet toegeven aan chantage.
Yoga is niet zo interessant al denkt Brian daar zo te zien anders over.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:09 schreef Kinga het volgende:
Zijn ze al wakker uberhaupt, het is zo stil hier...
Oh, dan valt mijn concentratiestoornis tijdens de yoga best mee.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yoga is niet zo interessant al denkt Brian daar zo te zien anders over.
[ afbeelding ]
Brian vroeg na de les aan Nancy waar ze aan dacht tijdens het mediteren, jammer dat Nancy niet hetzelfde aan Brian vroeg.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:23 schreef noekje het volgende:
Oh, dan valt mijn concentratiestoornis tijdens de yoga best mee.
mmmmquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:07 schreef trettie het volgende:
[..]
Dat doen ze anders voor Amanda en Brian wel.
We hebben de stemming voor autorijlessen verknalt om dat we die zelf willen lees Amanda,
daarna gaan we naar achter en Voila daar is de volgende stemming en wie krijgt er rijlessen?
Juist Amanda!!! Afgedwongen in het hokje.
Ik denk juist dat Huub heel meegaand is met het hokje. Teveel zelfs.
Maar ja Amanda en Brian dreigen samen met opstappen en Huub doet dat niet.
Hij hoopte natuurlijk dat Nancy zijn erectie-golven zou oppikken zodat zij samen intergraal en eclectisch telepatisch de liefde zouden bedrijven. Zo'n pervert is het wel.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian vroeg na de les aan Nancy waar ze aan dacht tijdens het mediteren, jammer dat Nancy niet hetzelfde aan Brian vroeg.
Ik ben nu bezig met het Brian filmpje.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:40 schreef beequeen het volgende:
Deze al gezien?
Huub boos op het hokje.
Wat hebben ze uitgevoerd in die sauna dan?quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:57 schreef beequeen het volgende:
Ik lees op de site van Kleine Frankie dat José haar ongenoegen heeft uitgesproken over de saunabeelden van Brian en Amanda gisteren, ze vond het echt niet kunnen.
Ik weet niet tegen wie ze dit gezegd heeft, dat staat niet in het commentaar.
Palma moet gewoon lekker de streams uit laten.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:57 schreef beequeen het volgende:
Ik lees op de site van Kleine Frankie dat José haar ongenoegen heeft uitgesproken over de saunabeelden van Brian en Amanda gisteren, ze vond het echt niet kunnen.
Ik weet niet tegen wie ze dit gezegd heeft, dat staat niet in het commentaar.
Laat Huub die club even flink onder druk zetten !!!!!!!quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:40 schreef beequeen het volgende:
Deze al gezien?
Huub boos op het hokje.
Massage/voorspel.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:00 schreef Kinga het volgende:
[..]
Wat hebben ze uitgevoerd in die sauna dan?
Als Brian dat zo goed weet heeft hij zelf waarschijnlijk ook niet al te best geslapenquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:00 schreef noekje het volgende:
Brian: Eric heeft een chagerijnig bui vandaag. Huub en Claire hebben de hele nacht liggen krikken dus hij heeft slecht geslapen.
Een nietsverhullende "massage sessie" en dan druk ik me nog heel netjes uit. Er staan caps en een gifje in een van de COSsen van gisteren als je het met eigen ogen wilt zien, ik plaats ze niet meer.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:00 schreef Kinga het volgende:
Wat hebben ze uitgevoerd in die sauna dan?
Oh, moeten ze zelf weten toch...quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een nietsverhullende "massage sessie" en dan druk ik me nog heel netjes uit.
Dat dus, vooralsnog zijn ze gewoon een stel in een relatie, en wat voor sex ze hebben is mijn probleem niet.quote:
linkje?quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een nietsverhullende "massage sessie" en dan druk ik me nog heel netjes uit. Er staan caps en een gifje in een van de COSsen van gisteren als je het met eigen ogen wilt zien, ik plaats ze niet meer.
Het is imho wel en beetje tegenstrijdig met het niet on-cam neuken vanwege de kinderen die eventueel aan het kijken zijn, als ze daar zo mee waren begaan hadden ze dit ook niet gedaan.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus, vooralsnog zijn ze gewoon een stel in een relatie, en wat voor sex ze hebben is mijn probleem niet.
Persoonlijk vind ik het verderfelijker om het uit te zenden of er naar te kijken, dan dat het gebeurt.
En dat is nog het mooiste van alles...quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het verderfelijker om het uit te zenden of er naar te kijken, dan dat het gebeurt.
De gifjes van Mazaru doen het niet, misschien zijn ze verwijderd.quote:
Daar zijn zij niet iig niet verantwoordelijk voor, voor die kinderen die evt kijken.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het is imho wel en beetje tegenstrijdig met het niet on-cam neuken vanwege de kinderen die eventueel aan het kijken zijn, als ze daar zo mee waren begaan hadden ze dit ook niet gedaan.
Dat klopt daar heb je gelijk in, ze hebben echter zelf die uitspraak gedaan, dat ze 's middags geen sex hebben omdat er dan kinderen kunnen (mee)kijken, als ze zulke dingen zeggen en dan vervolgens toch een peep-showtje houden is het imho een beetje tegenstrijdig.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Daar zijn zij niet iig niet verantwoordelijk voor, voor die kinderen die evt kijken.
Misschien kan ze een halsbandje regelen?quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:32 schreef mootie het volgende:
Palma vond het ook vreemd, wil er blijkbaar niet teveel over zeggen, maar ze vindt wel dat Amanda strak gehouden moet worden.
Brian als kindervriend beschouwen, is niet slim. Hij vond Natasia een supermoeder.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat klopt daar heb je gelijk in, ze hebben echter zelf die uitspraak gedaan, dat ze 's middags geen sex hebben omdat er dan kinderen kunnen (mee)kijken, als ze zulke dingen zeggen en dan vervolgens toch een peep-showtje houden is het imho een beetje tegenstrijdig.
Na het filmpje te hebben bekeken van gisteravond, kan ik alleen maar concluderen dat er met die gast geen normaal gesprek te voeren valt. Engheid en domheid gebundeld en we hebben een Brian.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:32 schreef mootie het volgende:
Huub staat nog steeds verteld over het gedrag van Brian gisteren.
Palma vond het ook vreemd, wil er blijkbaar niet teveel over zeggen, maar ze vindt wel dat Amanda strak gehouden moet worden.
Nuff said.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Brian als kindervriend beschouwen, is niet slim. Hij vond Natasia een supermoeder.![]()
Er moest kinderen in zijn clip. We zagen alleen een hoerige Amanda en wat biljetten.![]()
Bassie met zijn leverplekken gekleurde handen die kinderbolletjes van zich afduwt, verdient nog eerder de term kindervriend dan Brian.
Huub zei ook: Je kan beter je vriendin een keer helemaal verrrot schelden als je echt boos bent, en daarna je oprechte excuses aanbieden, dan op die manier in een relatie zitten.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Na het filmpje te hebben bekeken van gisteravond, kan ik alleen maar concluderen dat er met die gast geen normaal gesprek te voeren valt. Engheid en domheid gebundeld en we hebben een Brian.
Ik wel want ik begrijp dat je soms uit emotie enorm uit je slof kan schieten. Ik snap het zelfs als je daardoor een strijkplank plus bout door de kamer laat vliegen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Huub zei ook: Je kan beter je vriendin een keer helemaal verrrot schelden als je echt boos bent, en daarna je oprechte excuses aanbieden, dan op die manier in een relatie zitten.
*vraagt zich af of ze het daarmee eens is
Is overtuigd!quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik wel want ik begrijp dat je soms uit emotie enorm uit je slof kan schieten. Ik snap het zelfs als je daardoor een strijkplank plus bout door de kamer laat vliegen.![]()
Wat hij doet, is constant de dreiging laten voelen. Manipuleren en alles zo draaien dat zij haar excuses aan moet bieden. Zij maakt toch de keuze om hem boos te maken. Kies ervoor!!
Hou ermee op want je maakt me boos. Alsof hij zelf geen enkele verantwoordelijkheid heeft. Ik kan er een enorme analyse over schrijven maar da's nou ook weer niet de bedoeling.
Ik ben het daar wel mee eens.... een goede ruzie maakt vaak veel duidelijk.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Huub zei ook: Je kan beter je vriendin een keer helemaal verrrot schelden als je echt boos bent, en daarna je oprechte excuses aanbieden, dan op die manier in een relatie zitten.
*vraagt zich af of ze het daarmee eens is
of de afstandsbediening van de t.v. kapotgooiquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik wel want ik begrijp dat je soms uit emotie enorm uit je slof kan schieten. Ik snap het zelfs als je daardoor een strijkplank plus bout door de kamer laat vliegen.Wat hij doet, is constant de dreiging laten voelen. Manipuleren en alles zo draaien dat zij haar excuses aan moet bieden. Zij maakt toch de keuze om hem boos te maken. Kies ervoor!!
Hou ermee op want je maakt me boos. Alsof hij zelf geen enkele verantwoordelijkheid heeft. Ik kan er een enorme analyse over schrijven maar da's nou ook weer niet de bedoeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |