Huub wil aan iedereen tonen dat hij ook een menselijke kant heeft door Claire te beschermen (een relatie met haar aan te knopen), andere reden kan ik echt niet bedenken, hij moet natuurlijk ook zsm over Lieke heen komen das ook een goede reden.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens
Dat kind kan echt geestelijk beschadigd worden als ze ooit een aangepakt zou worden.
Dat trekt ze niet.
Ze heeft geen weerwoord op aanvallen, ze durft niet kwaad te worden, ze blijft altijd beleefd en vriendelijk, ze schrikt als er iemand boos op haar wordt.
Allemaal prima in de buitenwereld. Maar niet in de gouden kooi.
daar ben ik het niet helemaal mee eens, er zijn altijd wel kleine steekjes onder water richting claire... ook sinds ze nu wat met hub heeft.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:38 schreef neo567 het volgende:
[..]
Normaal zou ze gebashed worden, als Huub niets in haar zag, maar goed ik bedoel dat als Huub iemand beschermd, doen de andere miljonairs he-le-maal niets :s
Kleine steekjes, hallo !!!quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:42 schreef fossil_fossil het volgende:
[..]
daar ben ik het niet helemaal mee eens, er zijn altijd wel kleine steekjes onder water richting claire... ook sinds ze nu wat met hub heeft.
Als een fruitvliegjequote:Op woensdag 27 februari 2008 00:31 schreef Desii het volgende:
[..]
+1
idd... Claire moet helemaal niet gebast worden; ze is gewoon teenkrommend naief en lief
Welnee, Huub heeft gewoon Claire naar zich toe getrokken omdat hij niet wou dat ze zich bij die andere twee zou aansluiten.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:42 schreef neo567 het volgende:
[..]
Huub wil aan iedereen tonen dat hij ook een menselijke kant heeft door Claire te beschermen (een relatie met haar aan te knopen), andere reden kan ik echt niet bedenken, hij moet natuurlijk ook zsm over Lieke heen komen das ook een goede reden.
Ze is dus eigenlijk een gastspeler voor Huub die de status gewone speler heeft??quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:44 schreef neo567 het volgende:
[..]
Kleine steekjes, hallo !!!
Niemand heeft iets aan haar, behalve Huub
De anderen zouden haar juist gek moeten bashen, helemaal gek bashen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Welnee, Huub heeft gewoon Claire naar zich toe getrokken omdat hij niet wou dat ze zich bij die andere twee zou aansluiten.
Zo heeft hij een tweede dekking, een wippie in bed, en een meerderheid bij stemmingen.
Hij zal haar heus wel aardig vinden, maar het is geen meisje waar hij in de buitenwereld verkering mee zou nemen.
Er zit geen tegengas in, en dat vind hij juist lekker.
kleine steekjes onder water vanuit amanda en brian... hoewel ze nu een 'snood' plan hebben waarbij ze aardig tegen haar doen, om haar zo meer naar hen toe te trekken.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:44 schreef neo567 het volgende:
[..]
Kleine steekjes, hallo !!!
Niemand heeft iets aan haar, behalve Huub
Omdat ze niet reageert.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:46 schreef neo567 het volgende:
[..]
De anderen zouden haar juist gek moeten bashen, helemaal gek bashen.
Waarom doen ze dat niet.........Juist Huub![]()
Dat komt denk ik door de angst voor Huub, anders zou claire (en huub) wel ge-etterd wordenquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:48 schreef fossil_fossil het volgende:
[..]
kleine steekjes onder water vanuit amanda en brian... hoewel ze nu een 'snood' plan hebben waarbij ze aardig tegen haar doen, om haar zo meer naar hen toe te trekken.
Claire is verder wel heel erg naief en nee.... daardoor niet op haar plek in de kooi...
enne... je aan niemand iets de laatste tijd in de kooi, de streams... daar zit niet veel leven in.. en dat komt van iedereen af.
Net zolang doorgaan, zoals Huub glazen van tafel smeet en borden van Lieke, op een gegeven moment breekt ze wel.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Omdat ze niet reageert.
Het enige wat er uit komt is "inderdaad" "dat is waar" 'klopt'
Amanda heeft al meerdere keren de aanval ingezet, brian ook, maar er komt geen reaktie uit. Geen felheid, geen boosheid, geen tegenaanval.
Weinig lol aan te beleven dus.
ik denk niet dat brian en amanda veel angst voor huub zullen hebben hoor, dat is in het verleden wel gebleken. Ik denk dat er op dit moment gewoon heel veel invloed van de FEBO in het spel zit.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:50 schreef neo567 het volgende:
[..]
Dat komt denk ik door de angst voor Huub, anders zou claire (en huub) wel ge-etterd worden
Jij schat Huub dan wel hoog in.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:50 schreef neo567 het volgende:
[..]
Dat komt denk ik door de angst voor Huub, anders zou claire (en huub) wel ge-etterd worden
komt tiequote:Op woensdag 27 februari 2008 00:52 schreef STAP01 het volgende:
HE!! Jaap Leest mijn boek!!! de 6e versie!![]()
![]()
Picture please!!!
Ik kijk, en zie een leeg bedquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:56 schreef STAP01 het volgende:
Kan iemand een Cap maken van Jaap????!!!!! En de voorkant van zn boek!!!
quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jij schat Huub dan wel hoog in.
Brian is niet bang voor Huub, en Amanda is te dom om bang te zijn.
Je vergeet ook de invloed van de redactie.
Voor hetzelfde geld is daar gezegd dat Claire niet te hard mag worden aangepakt.
Alles wordt daar gestuurd en gescript.
Dat zou wel te gek voor woorden zijn eigenlijk, maar het lijkt wel (op angst voor huub na) de enige reden te zijnquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jij schat Huub dan wel hoog in.
Brian is niet bang voor Huub, en Amanda is te dom om bang te zijn.
Je vergeet ook de invloed van de redactie.
Voor hetzelfde geld is daar gezegd dat Claire niet te hard mag worden aangepakt.
Alles wordt daar gestuurd en gescript.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |