Kiss kiss bang bangquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:06 schreef Asgard het volgende:
-----------------------------ATTENTIE----------------------------------------
Index / Film, Tv & Radio / Films
Comedy's waarbij je keihard moet lachen
Misschien niet duidelijk gemaakt in de OP, maar ik bedoelde dus films.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:48 schreef Lambiekje het volgende:
Rat Race ... en dan vooral die scene met Hitlers Car.
Dat vrouwtje die die rol speelde is die oudste dame van het Sex in The City stel..quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:40 schreef Liquidootje het volgende:
waarom noemden ze haar lassie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(:
Om die heb ik ook enorm moeten lachen ja. Echt lekker van die absurde humor.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:48 schreef Lambiekje het volgende:
Rat Race ... en dan vooral die scene met Hitlers Car.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:52 schreef nein het volgende:
[..]
Dat vrouwtje die die rol speelde is die oudste dame van het Sex in The City stel..![]()
Anyay..ehm..Samatha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom ging je ervan uit dat ik die ken?
A little bit hateful
Die hart scene was ook grappig.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:50 schreef BrandX het volgende:
[..]dat vond ik het enige waar ik nog een beetje om kon lachen in die hele film. ik vond hem verder vrij irritant
Die kan ik dan weer niet uit staan. Die catwalk met David Bowiequote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:30 schreef Houtspeer het volgende:
Zoolander is trouwens ook geweldig!
uh ... banale sexcomedy he. Een comedy als Groundhog Day is al so bijna 10 jaar ouder.quote:Op woensdag 27 februari 2008 01:51 schreef BigKahuna het volgende:
JULLIE ZIJN ALLEMAAL SCHANDALIG BEZIG!!!!!
Het kan natuurlijk niet zo zijn dat nú pas de koning van alle comedy's wordt genoemd.
[ afbeelding ]
Toen ik die op DVD zag liggen bij de FRS kón ik hem ook niet laten liggenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:54 schreef Karina het volgende:
Fawlty Towers en dan vooral de aflevering met de Duitsers "Don't mention the war" al heel vaak gezien, maar elke keer weer grappig.
[ afbeelding ]
The funny walk
Hmz, komt me bekend voor, maar van waar?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:54 schreef Karina het volgende:
Fawlty Towers en dan vooral de aflevering met de Duitsers "Don't mention the war" al heel vaak gezien, maar elke keer weer grappig.
[ afbeelding ]
The funny walk
Leslie Nielsenquote:Op woensdag 27 februari 2008 07:52 schreef raaskal het volgende:
Who's Harry Crumb?
Swingers
Small Time Crooks
The Mouse that Roared
South Park-film
My cousin Vinny
Man on the moon
Clockwise
Canadian Bacon
Breakfast of Champions
Borat
Sowieso de meeste films van/met Woody Allen, Peter Sellers of Danny DeVito. Laurel en Hardy, Charlie Chaplin, Leslie Nielsen, Jim Carrey, Adam Sandler en Eddy Murphy vaak ook wel. Ben er vast nog een heleboel vergeten.
Ja die is zeker hilarischquote:Op woensdag 27 februari 2008 08:42 schreef Witchfynder het volgende:
Hot Fuzz is goed ja..
Ook met Simon Pegg èn Dylan Moran: Run Fat Boy Run. Erg leuk!
Maar waar ik pas echt van onderuit ging van het lachen is Death At A Funeral..
je wilt toch niet zeggen dat "2001: A Space Travesty" & Mr Magoo goed waren?quote:
Ik zei dan ook dat ik vaak wel om Leslie Nielsens films kan lachen. En dat ik hard om een film moet lachen betekent trouwens niet per definitie dat ik het ook een briljante film vind...quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
je wilt toch niet zeggen dat "2001: A Space Travesty" & Mr Magoo goed waren?
quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:17 schreef Asgard het volgende:
Austin Powers kan ik niet uitstaanZelfde geldt voor Leslie Nielsen
Inderdaadquote:Op woensdag 27 februari 2008 08:38 schreef SirAIC het volgende:
Het is wel een tv serie, maar Arrested Development is een van de enige film/tv dingen waar ik echt compleet dubbel om heb gelegen
Dat heb ik nou ookquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:22 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk weet ik geen film waar ik echt heel hard om moest lachen. Borat was wel aardig, maar om nou te zeggen, supergrappig, nee.
Die was ik helemaal vergeten! Had er helemaal geen verwachtingen van, maar die was ook echt grappig!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:39 schreef Locusta het volgende:
"The 40 year old virgin"
Off the top of my head bedoel je?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:02 schreef BrandX het volgende:
On top of my head:
absoluut. meer dan een comedy maar zeker goed voor tranen van het lachen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
The big Lebowski.
Ik heb daar niet een keer om kunnen lachen. Was echt teleurgesteld na alle goede verhalen die je erover hoort. Wat vond jij er precies zo grappig aan?quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:40 schreef Laton het volgende:
[..]
absoluut. meer dan een comedy maar zeker goed voor tranen van het lachen.
Ongeveer alles. De karakters, het plot, de grappen, de dialogen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:09 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik heb daar niet een keer om kunnen lachen. Was echt teleurgesteld na alle goede verhalen die je erover hoort. Wat vond jij er precies zo grappig aan?
quote:Roger Murdock: Flight 2-0-9'er, you are cleared for take-off.
Captain Oveur: Roger!
Roger Murdock: Huh?
Tower voice: L.A. departure frequency, 123 point 9'er.
Captain Oveur: Roger!
Victor Basta: Request vector, over.
Captain Oveur: What?
Tower voice: Flight 2-0-9'er cleared for vector 324.
Roger Murdock: We have clearance, Clarence.
Captain Oveur: Roger, Roger. What's our vector, Victor?
Tower voice: Tower's radio clearance, over!
Captain Oveur: That's Clarence Oveur. Over.
Tower voice: Over.
Captain Oveur: Roger.
Tower voice: Roger, over!
Roger Murdock: What?
Captain Oveur: Huh?
Victor Basta: Who?
quote:Ted Striker: Surely you can't be serious.
Rumack: I am serious... and don't call me Shirley.
Hoe kan ik hem vergeten!! Old school!quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:56 schreef Beauregard het volgende:
Oh, en verder alles met Will Ferrell. Ik noem een Anchor man...
Ik ga door je avatar ervan uit dat je een vrouw bent... ik hoor wel eens vaker dat vrouwen totaal niet om de Coen-comedy's moeten lachen. Geen flame of zo hoor, maar je bent niet de enige. Ik vind The Big Lebowski echt hilarisch! Die drie 'nihilists' en die kerel die in Julianne Moore's apartement zit te giechelenquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:09 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik heb daar niet een keer om kunnen lachen. Was echt teleurgesteld na alle goede verhalen die je erover hoort. Wat vond jij er precies zo grappig aan?
er zit wat mij betreft eigenlijk niks in dat niet op een of andere manier over the top, hilarisch en compleet absurd is. als je hem niet leuk vond dan is het gewoon niet je ding vrees ik.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:09 schreef Marble het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:09 schreef Marble het volgende:
[..]
Laatst bekeken .,. en ik vond er geen ene mallemoer aan. Misschien dat je de film destijds in 84/85 heb moeten zien om het nu nog te kunnen waarderen.quote:
Of een plank op de grond timmert zo dat de deur niet verder open kan, en dat dan blijkt dat de deur andersom open gaat.quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:52 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
hoe heb je nou niet kunnen lachen als walter dat as uitstrooit... moet al lachen bij de gedachte eraan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
haha, maar niet alleen dat. elke keer als WALTER praat, is het janken van het lachen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:32 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Of een plank op de grond timmert zo dat de deur niet verder open kan, en dat dan blijkt dat de deur andersom open gaat.
Je moet die film vaker zien om film beter en beter te gaan vinden.
Death at a Funeral heb ik vorig jaar in de bioscoop gezien, was weer sinds lange tijd dat ik zo om een film heb gelachenquote:Op woensdag 27 februari 2008 08:42 schreef Witchfynder het volgende:
Hot Fuzz is goed ja..
Ook met Simon Pegg èn Dylan Moran: Run Fat Boy Run. Erg leuk!
Maar waar ik pas echt van onderuit ging van het lachen is Death At A Funeral..
Die heb ik in 2006 voor het eerst gezien. En ik vond hem toen hilarisch. Die scené met die mini stonehengequote:Op donderdag 28 februari 2008 09:29 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Laatst bekeken .,. en ik vond er geen ene mallemoer aan. Misschien dat je de film destijds in 84/85 heb moeten zien om het nu nog te kunnen waarderen.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:57 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik heb bij de vroegere seizoenen van scrubs soms echt op de grond gelegen van het lachen...
Volgens mij heet die film undercover brother.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:51 schreef dRobje het volgende:
ik heb ooit eens een deel van een film gezien maar weet de naam niet meer.. is een beetje een 'Soul Plane'-achtige film met afrokapsels, hele flauwe maar leuke humor.. ze hebben het steeds over 'brotherhood' in de film maar zo heet ie niet, wat ik dus dacht
is al niet zo'n nieuwe film meer.. iemand een idee? haha
dat was 'm! dank jequote:Op donderdag 28 februari 2008 12:42 schreef ROB1900 het volgende:
[..]
Volgens mij heet die film undercover brother.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |