abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57047524
Ik wel in elk geval en goed ook!
--
pi_57050730
Congratulations to the 3 trolls that completely took over the board and ruined it for people that want to know the truth and help solve what happened to Natalee. No suprise and it was obvious from your first posts,we knew sooner or later you would come in a small group from the hate sites.Never before have I seen so many lies,complete bs and wrong information. Not only are they complete lies but outdated as well as everything I read was proven to be a lie back in 2005. Natalee drinking 10 hours before her death? I guess you solved it then,she must have been drunk did drugs and killed herself and her parents helped. Anybody but Joran,Paul and his friends were involved right? FBI was involved? LOL! Thats why they threw up there hands in complete disgust and left Aruba in the beginning when they were not allowed to do anything. Then when the dirty Arubans wanted to spread lies and blame the innocents in all this the FBI told them to take a hike that they will not do there dirty work. Buuti Naar,Gerald Dompigs Brother in law was already proven to be a multi purpose liar back in 2005 but apparently you are 2 years behind in reading about this case. It's already been proven he implicated two innocent men to frame them and lead the Investigation away from the real killers. He's the same guy who said he saw Natalee with cocaine another flat out lie. Just last week I posted Mickey Johns interview and he said himself that him and his friend were setup. Apparently that doesnt fir with your agenda of blaming the victim and her Family. Try posting one real fact and maybe one of the Dutch citizens here might believe you. I hope you and Rene'e Gielen are being payed well because Charma will come back to haunt you some day.

So easy to post 2 year old lies and not back up anything and you guys are really pathetic. I only read a few posts but it's obvious you trolls have zero credibility and lying about a missing girl and her Family that has been through hell is disgusting to the core. But that was your objective to ruin the board with lies and wrong information to protect the real killers and the officials that covered up Natalee's death. You can hate Natalee and her Family,have other opinions,and speculate all you like but lying about the facts is not acceptable.

[ Bericht 2% gewijzigd door observer777 op 29-02-2008 00:32:21 ]
"I lied and that's the truth"--Joran Van Der Sloot--
pi_57052019
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 21:31 schreef Caesu het volgende:

[..]

àls er al een pro- en anti-Natalee kamp is denk ik dat beide kampen hier overeenstemming zouden moeten kunnen vinden.
als er aan beide kanten een cover-up wordt vermoed dan is inderdaad een onderzoek naar het onderzoek nodig.

ik verdiep me bewust te weinig in details zoals ik eerder aangaf omdat ik toch informatie niet van misinformatie kan onderscheiden. maar soms ga ik het toch doen.
er werd hier gezegd dat Natalees achtergrond zelf niet voldoende onderzocht is.
kan natuurlijk ook dat dàt van het onderzoek juist niet gelekt is.
haar ouders zijn bijvoorbeeld wèl herhaaldelijk gevraagd of Natalee epileptisch was.
dat was opvallend want hier had Natalee geen last van en dit hebben de ouders een paar maanden geleden naar buiten gebracht.
(helemaal apart dat Joran in die tapes dat trillen nadeed)

het lekken vind ik al verwerpelijk, vooral door justitie zelf natuurlijk.
en vervolgens gaat het OM klagen (deed Hans Mos gister nog op Telearuba TV), dat de media daar mee aan de haal gaat en dat daardoor het onderzoek wordt gefrustreerd.
Dat trillen van Joran was volgens mij nou net gebaseerd op verhalen daarover die hij al eerder had gehoord en hij heeft dat precies zo in zijn eigen verhaal gemonteerd.
Zou ie trouwens niet schizofreen kunnen zijn, dat de ene helft niet weet wat de andere doet?
pi_57052179
-schelden-

[ Bericht 99% gewijzigd door NorthernStar op 29-02-2008 02:51:55 ]
  † In Memoriam † vrijdag 29 februari 2008 @ 02:56:16 #255
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_57052554
Voor iedereen die verder wil discussieren over de feiten en omstandigheden die wijzen op een cover-up is er Natalee Holloway - Coverup en Corruptie op Aruba waar we dit verder kunnen uitdiepen ook als JOR straks sluit.
pi_57052557

Here's the guy that Hans Mos said was involved one way or another in Natalee's dissapearance. Joran was in Prison and hes already celebrating his release at a cocktail party. How can anyone say this wasn't all planned when they knew of the Judges ruling days before he made it. Why did the OM wait nearly 20 months before she disclosed crucial information about Paul Van Der Sloots involvement in the rape and murder of Natalee Holloway? WHy has he never been interrogated since he changed his story in June 2005 and why was he allowed to practice law and be involved on a few of the Government committees? Why is he not in prison?

Superior Court - Diario - 02-14-2007
The whole case of the disappearance of Natalee Holloway gets a different twist now that the information has come out from no less than the Superior Court, and in which mention is made of the declarations of witnesses and a phone tap that show or give an indication that Paul van der Sloot had on two occasions personal contact with Natalee during the night that she disappeared. Mention is made that, according to one or more official reports of the phone tap and also the declaration of Paul van der Sloot himself, that Paul fetched Joran and Natalee at McDonald and took them to the Holiday Inn. Based on this information, the judicial authorities and the police had at that time a justified basis to arrest Paul van der Sloot based on different suspicions. (Translation Credit: Diario)
http://www.diario-aruba.com/2007/2/14/

http://nataleesfreebirds.blogspot.com/

Superior Court
January, 2007

The possible involvement of Paulus with that could then be deducted from the file with the official reports of witnesses, amongst which two people suggested a contact existed between Paulus and Natalee Holloway the night of her disappearance, and a taped report (that was given by the Prosecutor in her final note 1 to the Court). The taped information and his declaration that he picked up Joran and Natalee by the McDonalds Palm Beach and brought them to the Holiday Inn, are clearly understood by the Dept. of Justice, and could in the judgement of this Superior Court, be considered as an indication of the involvement of Paulus in the disappearance of Natalee Holloway.”
---------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------
Roy Tromp - lead Investigator
Paulus van der Sloot's Interrogator
CBS NEWS
August 5, 2005

Tromp said investigators believe van der Sloot, who turns 18 on Saturday, is the prime suspect and that he had some assistance from his father, Paul, an apprentice judge on the island. "We believe something went wrong with the girl, and the first person you are going to call is your daddy," said Tromp. "In this case, daddy would know exactly what to do." Tromp, who declined to provide details about exactly what investigators believe happened to Holloway, said that Paul van der Sloot has also changed his account the night Holloway vanished. "Why should you do that if you are telling the truth?" he said.
=============================
Beth Twitty
NANCY GRACE
August 12, 2005

BETH HOLLOWAY TWITTY: Oh -- oh, it`s a very critical detail. And the night that we arrived on the island -- you know, Jug does not misinterpret a 4:00 AM time pickup to 11:00 PM. I mean, Paulus Van Der Sloot stated that he picked them up up at 4:00 AM on May the 30th. Then -- we don`t know who they were, but then even as far as June 16 and June 17, Mr. Van Der Sloot was still stating this 4:00 AM pickup. Only until around -- maybe it was when he was picked up or arrested did he change it to 11:00 PM that I had knowledge of.
===========================

The preliminary investigation also showed that Joran van der Sloot previously abused girls against their will. "We came into contact with an ex-girlfriend that a therapist had opgebiecht that she was raped by Joran.

http://www.telegraaf.nl/b(...)Holloway.html?p=20,1

[ Bericht 1% gewijzigd door observer777 op 29-02-2008 04:39:33 ]
pi_57053283

You can pre-order Beths book now in Holland. I certainly hope the good Dutch people do not have any pre-conceived ideas about Beth and Natalee based on lies coming from the Aruban/Curacao reporters like Julia Renfro and Rene'e Gielen. This book and Corruption in paradise is a great way to learn the true story what really happened in the beginning.
pi_57053785
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 21:46 schreef kinkajoe het volgende:

[..]

Ik had allang begrepen dat je niet anti Nathalee bent en dat je Rosita niet bent.
Ik ben niet anti-Natalee, mocht je dat denken. Helemaal niet zelfs, waarom zou ik. Ik ben op zoek naar waarheid en wil die boven tafel hebben. En mocht het zo zijn dat ze weggelopen is en overleden is, dan is dat de waarheid en dan moet dat op tafel. Heeft niets met pro- en anti te maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Rosite op 29-02-2008 09:00:33 ]
pi_57053817
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 21:59 schreef nickhs het volgende:

[..]

Renee is goed bezig, laat ze dat weten? of heeft ze aanwijzingen gegeven? Ik hou dat niet zo bij, maar ben wel benieuwd.....
Ja, ik ken een forum waar ze schrijft, althans, ik neem aan dat ze dat is. Gewoon een openbaar forum hoor. Maar ik zal de link hier maar niet zetten, omdat dat forum dan mogelijk verziekt wordt door bepaalde mensen, terwijl men daar vind ik oprecht op zoek is naar hoe en wat. Of Renee ook nog op niet-openbare forums schrijft weet ik uiteraard niet. Maar ze zal het druk genoeg hebben met haar gewone werk en haar speurwerk in deze zaak, dus niet continu op forums zitten.

Overigens sluit ik ook aan bij al eerder gemaakte opmerkingen dat de meeste mensen hier de waarheid willen en geen behoefte hebben aan kamp 1 en kamp 2 of zo. Ik ook niet, wat ik wel erg vind is dat dictatoriaal geschrijf en dat gewouwel over leugens als je gewoon op zoek bent naar de waarheid.
  † In Memoriam † vrijdag 29 februari 2008 @ 09:12:06 #260
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_57054026
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 00:19 schreef observer777 het volgende:
Congratulations to the 3 trolls that completely took over the board and ruined it for people that want to know the truth and help solve what happened to Natalee. En blablablablabla....etc etc etc. herhaling, herhaling, herhaling...
Zal ik of zal ik niet....ach ja, joh het is bijna weekend, de zon schijnt en ik ben toch heerlijk aan het genieten van een kopje senseo

Ik quote je dan maar even want jij hebt schijnbaar niet de ballen om het wel te doen

Maareh.... Niet zo janken Observer. En wie de fuck is Charma? Of bedoel je karma
De enige bullshit wat ik de laatste tijd nog in jouw post kan lezen is je gebash op andere personen hier dus steek die bullshit maar daar waar de zon niet schijnt.

Je maakt er -zoals nu al inmiddels wel bij de meeste (nog postende) FOKusers in dit subtopic bekend- er weer een eigen verhaal van omdat je blijkbaar een bord voor je kop hebt, nee herstel, een betonnen atoombunker.

Niemand heeft hier gezegd de familie van Natalee te haten of een beschuldigend vingertje te wijzen naar hen, danwel Natalee. Er worden slechts vragen gesteld over hun handel en wandel en daar is volgens mij niets mis mee. Maar ik begrijp wel dat het soms heel moeilijk is om begrijpen te lezen, vooral omdat je zo emotioneel betrokken bent bij de zaak en je voor de rest van je leven blijkbaar geen reet te doen hebt dan je alleen te verdiepen in de Natalee Holloway zaak. Jouw goed recht hoor, mij zal het jeuken.

Vooralsnog, krijgen we hier wederom geblaat van je te horen dat het allemaal niet waar is, het is allemaal oude informatie naar jouw mening maar geen feiten naar boven brengen dat het inmiddels bewezen is dat het leugens zijn, tenzij we jouw op je monkeywoord moeten geloven. Een linkje of leesmateriaal van die feiten zou derhalve welkom zijn omdat je daar, zoals wij hier ook kunnen zien, heel goed in bent en nu toch wel blijkt dat de MEESTEN hier jou dus NIET op je monkeywoord geloven. Of reageer dan helemaal liever niet als er weer iets wordt gepost waar je niet mee eens bent.

Dus wat bedoel je dan met een of twee Dutch citizens iemand zou willen geloven die anders denkt? Doordat de door jou zo gevreesde Renee Gielen naar buiten komt met haar verhaal, willen juist steeds meer mensen ook een andere kant van het verhaal horen om zo een totaalplaatje VOOR ZICHZELF te kunnen maken en niet alleen informatie van een forum als Scared Monkeys te lezen. Zelfs je vriend van Riehl World View is objectiever, net zoals Scrux en The Bushy Haired Stranger. Of zijn dat ook allemaal anti sites en worden daar onwaarheden geschreven? Laat me raden: Ja natuurlijk!
Want op het Scared Monkey forum is het: it's our truth, and nothing but the truth, so kiss our monkeybutts, oh well ... jullie logo staat natuurlijk ook voor iets:

HOREN, ZIEN EN ZWIJGEN

Met name met het "horen" hebben jullie nogal moeite. En het "zien" ook want zoals ik al eerder zei, begrijpbaar lezen is ook een kunst natuurlijk.

Dus please, haal die betonnen atoombunker voor je kop vandaan en wake up and smell the coffee want je blijft stellig beweren dat NIEMAND de "trollen" (zoals jij beweerd) geloofd. Die mensen zijn overigens mensen met een andere mening hoor, maar dat terzijde.

Het lijkt er juist op dat er juist veel van deze andersdenkende mensen zijn die hun bedenkingen hebben over wat er allemaal heeft afgespeeld in den beginne van het onderzoek, zowel de handelingen van het OM van Aruba, alsook de familie van Natalee. Niet alleen hier op het FOKforum maar ook elders. Jahaaaa, even in the US of A, your country. KLIK Men is op zoek naar de waarheid (als die al te vinden is in deze moeilijke zaak) omdat de laatste informatie is verkregen van junk die alles aan elkaar liegt. Snap je het tot zover nog?

Ervan uitgaande dat je dat doet:
Als de FBI niet betrokken was bij de zaak, waar komen dan de verklaringen van de MB studenten vandaan die ze aan de FBI hadden afgelegd? Of was dat een stagiaire van de FBI en nog in opleiding?

Dat die Buuti Natalee heeft gezien met drugs dat blijkt wel uit het fimpje die ik heb neergezet , waar is je FACT dan dat het niet zo is? Linkje graag, lezen kunnen we zelf wel. Of moeten we dat ook weer gaan opzoeken op je SM forumpje, tussen al het samenzweringstheorieën en boycot Aruba leuzen heen?

So don't be pathetic, post your facts and prove your not a troll on this forum placing VS propaganda en misinformation

BTW

Wil iemand nog wat storten?

Ouders Holloway zoeken geld voor sonarboot

Gepubliceerd: zaterdag 23 februari 2008 13:03
Update: zaterdag 23 februari 2008 14:53

De ouders van Natalee Holloway zijn op zoek naar financiële steun om de zoektocht naar hun dochter voort te zetten. Ze willen met een sonarboot de zeebodem rond Aruba doorzoeken om hun dochter op te sporen. Dat heeft Dave Holloway, de vader van Natalee, gezegd in het televisieprogramma Dateline van NBC.

Dave Holloway denkt dat als het lichaam van zijn dochter daadwerkelijk op de zeebodem ligt een sonarboot uitkomst zal bieden. "Het is mogelijk dingen ter grootte van een kwartje op de zeebodem te vinden."

De moeder van Natalee beschuldigt in hetzelfde interview het Arubaanse Openbaar Ministerie van corruptie. Beth Twitty zegt dat haar in de eerste 48 uur na de verdwijning door een rechercheur is gevraagd of Natalee een epileptisch verleden had. Dat Joran van der Sloot tweeënhalf jaar later op de tapes van Peter R. de Vries spreekt over een schuddende Natalee doet Beth Holloway vermoeden dat de lokale justitie in de eerste dagen na de verdwijning corrupt heeft gehandeld.

Natalee verdween in 2005 tijdens een vakantie op Aruba na een avondje stappen met Joran van der Sloot. Van der Sloot wordt in de vermissingszaak nog altijd als hoofdverdachte gezien

Bron

Jeetje wat een post trouwens
Ik ga maar nog een bakkie doen

[ Bericht 0% gewijzigd door BwennieBren op 29-02-2008 09:18:37 ]
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
pi_57054134
Gezellige boel hier
  † In Memoriam † vrijdag 29 februari 2008 @ 09:19:01 #262
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_57054146
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 09:17 schreef Polleeder het volgende:
Gezellige boel hier
Altijd geweest
pi_57054151
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 08:56 schreef Rosite het volgende:

[..]

Overigens sluit ik ook aan bij al eerder gemaakte opmerkingen dat de meeste mensen hier de waarheid willen en geen behoefte hebben aan kamp 1 en kamp 2 of zo. Ik ook niet, wat ik wel erg vind is dat dictatoriaal geschrijf en dat gewouwel over leugens als je gewoon op zoek bent naar de waarheid.
Ik lees al weken mee over deze zaak en ik vind het wel prettig dat hier mensen posten die genuanceerd en kritisch denken over alle aspecten en alle betrokkenen in deze zaak, zonder dat ze zich in een kamp laten indelen.
  vrijdag 29 februari 2008 @ 09:20:23 #264
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_57054169
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 00:19 schreef observer777 het volgende:
Congratulations to the 3 trolls that completely took over the board and ruined it for people that want to know the truth and help solve what happened to Natalee. No suprise and it was obvious from your first posts,we knew sooner or later you would come in a small group from the hate sites.Never before have I seen so many lies,complete bs and wrong information. Not only are they complete lies but outdated as well as everything I read was proven to be a lie back in 2005. Natalee drinking 10 hours before her death? I guess you solved it then,she must have been drunk did drugs and killed herself and her parents helped. Anybody but Joran,Paul and his friends were involved right? FBI was involved? LOL! Thats why they threw up there hands in complete disgust and left Aruba in the beginning when they were not allowed to do anything. Then when the dirty Arubans wanted to spread lies and blame the innocents in all this the FBI told them to take a hike that they will not do there dirty work. Buuti Naar,Gerald Dompigs Brother in law was already proven to be a multi purpose liar back in 2005 but apparently you are 2 years behind in reading about this case. It's already been proven he implicated two innocent men to frame them and lead the Investigation away from the real killers. He's the same guy who said he saw Natalee with cocaine another flat out lie. Just last week I posted Mickey Johns interview and he said himself that him and his friend were setup. Apparently that doesnt fir with your agenda of blaming the victim and her Family. Try posting one real fact and maybe one of the Dutch citizens here might believe you. I hope you and Rene'e Gielen are being payed well because Charma will come back to haunt you some day.

So easy to post 2 year old lies and not back up anything and you guys are really pathetic. I only read a few posts but it's obvious you trolls have zero credibility and lying about a missing girl and her Family that has been through hell is disgusting to the core. But that was your objective to ruin the board with lies and wrong information to protect the real killers and the officials that covered up Natalee's death. You can hate Natalee and her Family,have other opinions,and speculate all you like but lying about the facts is not acceptable.
You take your own findings, and call them facts. Everyone who has a different opinion is in your opinion a liar and someone who does not want to seek the truth. Are you really that narrowminded? And if so, do you really think that this attitude will help you in anyway breaking the case? If so, your an idiot.
pi_57054801
kan hier niet eens een maximale aantal telkens per text worden ingevoerd ??, men wat kunnen sommige hier lang zijn met lappen text. kort en bondig graag.

maar ik zit nu wel even vast , wie weet wanneer het hele onderzoek op internet mag ?? openbaarheid moeten we hier 50 jaar op wachten, dan maak ik de oplossing van deze zaak niet meer mee .

ik snap niet dat sommige feiten niet gewoon naar buiten mogen komen hoor. Maar ik lees dat de FBI ook alle documenten heeft ??
als het niet van de nederlandse wetgeving mag "openbaarheid" dan doet America dat toch.
pi_57054929
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 09:20 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

You take your own findings, and call them facts. IEveryone who has a different opinion is in your opinion a liar and someone who does not want to seek the truth. Are you really that narrowminded? And if so, do you really think that this attitude will help you in anyway breaking the case? If so, your an idiot.
Thanks for your kind words..This game has been played several times already here..The ME vs EVERYONE game has already been played here as well as the OPINION GAME. You should know these aren't my findings at all but they come from 33 months of research,case files,the actual people involved,thousands of people who researched,Investigators and From Natalee's Family that have researched and translated everything there is since the very first day Natalee dissapeared. I don't expect you to trust me 100% in just a few posts and hopefully people have learned some things from the painstaking research that was posted here at FOK. What happened to Natalee may be simple but what has happened since is far from it. I rarely offer my opinion on anything as most of what I present is research and 100% truth and all of it has been proven true or has yet to be determined. I noticed some posters only bring there opinions and that is fine.

You should know people are paid to go on these forums and disrupt everything there is in regards to the truth and spread as much wrong info as they can and they have since June 2005. We have been well aware of it for years already. Others maybe friends/family of the perps and others just maybe weird internet people that get off on lying about a victim and her family. I came here to share knowledge and a joint effort in trying to solve this once and for all. You my friend are attacking the wrong person and that is obvious. It's laughable as I see people here that are lying and intentionally posting mis-information but you are saying I am narrowminded? Why don't you take a look at Rosites posts and what she has brought to this forum. There job is to attack,disrupt,mislead and protect the perps and Aruban tourism at all costs,you would have to be a idiot to fall for for it. It's only a few and its very suspicious you are directing your post at me as a couple of people here are a cancer and have offered nothing in regards to the truthYou can hate Natalee and her Family,have other opinions,and speculate all you like but lying about the facts is not acceptable.

[ Bericht 3% gewijzigd door observer777 op 29-02-2008 10:13:09 ]
  vrijdag 29 februari 2008 @ 10:11:36 #267
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_57055113
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 10:00 schreef observer777 het volgende:

[..]

Thanks for your kind words..You should know these aren't my findings at all but they come from the case files,the actual people involved,thousands of people who researched,Investigators and From Natalee's Family that have researched and translated everything there is since the very first day Natalee dissapeared. I don't expect you to trust me 100% in just a few posts and hopefully people have learned some things from the painstaking research that was posted here at FOK. What happened to Natalee may be simple but what has happened since is far from it. I rarely offer my opinion on anything as most of what I present is research and 100% truth/all of it has been proven true or has yet to be determined.

You should know people are paid to go on these forums and disrupt everything there is in regards to the truth and spread as much wrong info as they can and they have since June 2005. We have been well aware of it for years already. Others maybe friends/family of the perps and others just maybe weird internet people that get off on lying about a victim and her family. I came here to share knowledge and a joint effort in trying to solve this once and for all. You my friend are attacking the wrong person and that is obvious. It's laughable as I see people here that are lying and intentionally posting mis-information but you are saying I am narrowminded? There job is to attack,disrupt,mislead and protect the perps and Aruban tourism at all costs,you would have to be a idiot to fall for for it. It's only a few and its very suspicious you are directing your post at me as a couple of people here are a cancer and have offered nothing in regards to the truthYou can hate Natalee and her Family,have other opinions,and speculate all you like but lying about the facts is not acceptable.
Please tell me, what use would Aruba have of convincing a couple of idiots on this forum what happened? And why the hell would they pay for it? This forum is pure entertainment. Most people (including the ones you suspect of involvement) don't give fuck whats posted here. It looks like complete bullshit to me. But ofcourse you have done a lot of resource, so you can prove who are payed to tell lies here. I am curious.
pi_57055157
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 10:00 schreef observer777 het volgende:

You should know people are paid to go on these forums and disrupt everything there is in regards to the truth and spread as much wrong info as they can and they have since June 2005. We have been well aware of it for years already. Others maybe friends/family of the perps and others just maybe weird internet people that get off on lying about a victim and her family.
In other words, anybody who disagrees is either weird or biased. Seriously, you don't have a monopoly on the truth... and other people may just point out your mistakes in logic.
quote:
You can hate Natalee and her Family, have other opinions, and speculate all you like but lying about the facts is not acceptable.
Presenting speculation as facts is not very admirable either.

When I read your post, I think of this: http://en.wikipedia.org/wiki/Mean_world_syndrome
.....and yes, that is speculation!
De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
  † In Memoriam † vrijdag 29 februari 2008 @ 10:16:41 #269
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_57055213
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 09:54 schreef duikkie het volgende:
kan hier niet eens een maximale aantal telkens per text worden ingevoerd ??, men wat kunnen sommige hier lang zijn met lappen text. kort en bondig graag.

maar ik zit nu wel even vast , wie weet wanneer het hele onderzoek op internet mag ?? openbaarheid moeten we hier 50 jaar op wachten, dan maak ik de oplossing van deze zaak niet meer mee .

ik snap niet dat sommige feiten niet gewoon naar buiten mogen komen hoor. Maar ik lees dat de FBI ook alle documenten heeft ??
als het niet van de nederlandse wetgeving mag "openbaarheid" dan doet America dat toch.
Nou zeg, ik heb heel veel alinea's gebruikt hoor. En ook nog in het Nederlandsch geschreven

Welke documenten zoek je dan? Getuigeverklaringen heb ik in het Nederlands allemaal en ook nog wat statements van de MB studenten van de FBI, of bedoel je dat niet?

ShaoliN en mahlah

Observer zal toch weer hetzelfde herhalen en hetzelfde en hetzelfde, er is geen discussie mogelijk

[ Bericht 2% gewijzigd door BwennieBren op 29-02-2008 10:23:52 ]
pi_57056345
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 10:11 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Please tell me, what use would Aruba have of convincing a couple of idiots on this forum what happened? And why the hell would they pay for it? This forum is pure entertainment. Most people (including the ones you suspect of involvement) don't give fuck whats posted here. It looks like complete bullshit to me. But ofcourse you have done a lot of resource, so you can prove who are payed to tell lies here. I am curious.
Because it's the internet and they saw me posting here a month ago. Anytime you google Paul Van Der Sloot/Gerald Dompig or whatever we talked about it will show up on the search. It's a long story but you could see it in the very beginning at every site and it has never stopped. Some posters at Refugeesunleashed,Freedomofblogs2 and whatever other hate sites there are use many knicknames and have been banned most everywhere on the American Forums. It's all about there precious tourism and Aruba's image and they have treated it like a war. Around 70% of there income comes American tourists and 80%percent work in the tourism industry in Aruba. That Govt is very internet savy and they have paid plants on these boards since the very beginning and now they spend there money on lying reporters,psychics and any mis-information story they can put in the papers,on TV or the internet which also appears in the Dutch media. It's also about the corrupt Govt who is protecting the stupid and obvious cover up involving Judges,Police Commissioners,Prosecuters and Govt officials and they don't want the Dutch learning about it. They only wan't you to see the lies of Rene'e Gielen and Julia Renfro.

Nelson Oduber said nothing bad can ever happen to a tourist in Aruba and he meant it. Any discussion on justice in regards to this case is first brought to the Aruban Tourism Authority and that has been known no matter who is leading the Investigation. It was a bad move on there part as this should have been solved and over with in June 2005. It's not about Natalee anymore and Hans Mos is blaming the American media and Natalee's Family for hurting the Investigation. While the Aruban Govt continues to pay people who are bringing up lies about Natalee being impregnated by her dad,that she ran away,was a drug addict,her Family is hiding her..etc..It is only making the Americans madder as it should for the Dutch people who care.

I realize I am not Dutch and I am the first person they look to attack when they don't know what has happened and just started following this case. Truth is you guys are almost two years behind but don't take it out on me! BwennieBren,stop being ignorant and lets be friends.

[ Bericht 0% gewijzigd door observer777 op 29-02-2008 11:14:01 ]
pi_57056509
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 10:16 schreef BwennieBren het volgende:

[..]

Welke documenten zoek je dan? Getuigeverklaringen heb ik in het Nederlands allemaal en ook nog wat statements van de MB studenten van de FBI, of bedoel je dat niet?
BwennieBren, ik kan alleen de Greta-verklaringen van MBH vinden. Heb jij misschien linkje naar FBI-verklaringen MBH?
Alvast bedankt
pi_57056645
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 11:07 schreef observer777 het volgende:

[..]
I realize I am not Dutch and I am the first person they look to attack when they don't know what has happened and just started following this case. Truth is you guys are almost two years behind but don't take it out on me! BwennieBren,stop being ignorant and lets be friends.
Er zijn veel meer mensen vanaf het begin bezig de waarheid in deze zaak te zoeken en niet alleen jij. Bovendien maakt het niet uit, als je twee maanden geleden begonnen zou zijn je in deze zaak te verdiepen dan is alles, alles na te lezen en terug te vinden en is een ieder in staat zijn/haar mening te vormen. Ik persoonlijk ga nu eventuele nieuwe ontwikkelingen afwachten. Het Joran is de schuldige verhaal ken ik nu wel en de argumenten die daar voor worden gegeven en ook andere kanten van de zaak ken ik nu, voor zover geopenbaard en bekend. Dus ik ga even afwachten of er nieuwe ontwikkelingen, feiten, bewijzen, enz. naar buiten komen van wie dan ook. Gaat ook wel gebeuren. Het OM is nog bezig, Peter is nog bezig, Renee is nog bezig enz. Het laatste woord is er nog niet over gezegd dat is duidelijk.
  † In Memoriam † vrijdag 29 februari 2008 @ 11:27:30 #273
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_57056764
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 11:14 schreef bernarde het volgende:

[..]

BwennieBren, ik kan alleen de Greta-verklaringen van MBH vinden. Heb jij misschien linkje naar FBI-verklaringen MBH?
Alvast bedankt
http://hollowaycase.com/archive/

alstublieft

Als je op de verklaringen klikt staan ze in beginsel in het Engels maar als je helemaal naar beneden scrolt staan de Nederlandse verklaringen. Ik heb ze allemaal opgeslagen op mijn PC maar wil ze je best evt zenden maar dan moet je me ff je mail PBjen okay? Kijk maar wat je wilt.

Ach ik lees het ook verkeerd de FBI files staan er ook natuurlijk op die link maar wel in het Nederlands, solly

[ Bericht 6% gewijzigd door BwennieBren op 29-02-2008 11:49:30 ]
pi_57057438
In this statement, should I asume that they are talking about the night from (monday) 30-05-2005 to (tueday) 31-05-2005? And can anybody point me towards the video of the checkin that night?
De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
pi_57057497
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 10:16 schreef BwennieBren het volgende:

[..]

Nou zeg, ik heb heel veel alinea's gebruikt hoor. En ook nog in het Nederlandsch geschreven

ShaoliN en mahlah

[ afbeelding ]

Observer zal toch weer hetzelfde herhalen en hetzelfde en hetzelfde, er is geen discussie mogelijk
heb ook alle tot nu toe nederlandse verklaringen allemaal op mijn pc, en een paar engelse. maar ik zoek en denk vele meer documenten statement joran 31/5/2005 , de lijst met telefoon verkeer met tijden welke mast van joran,deepak,satisch bijvoorbeeld. list van artikelen mee genomen uit woning joran van de sloot, ook die van deepak/satisch. begin van msn contact die deepak had op 30/05/2005 voor dat hij ging msn -en met joran. computer data van computer deepak, en van de persoon waarmee hij msn-en voor 2:30. en zo kan ik nog wel even doorgaan.
pi_57057511
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 11:55 schreef mahlah het volgende:
In this statement, should I asume that they are talking about the night from (monday) 30-05-2005 to (tueday) 31-05-2005?
Ja, het gaat hier niet over de dag/nacht dat ze verdween, maar de dag/nacht daarna, dus de maandag en maandagavond, want toen ging Joran o.a. naar de Raquet-club
pi_57057578
Inderdaad zouden echte nieuwe feiten / ontwikkelingen naar mijn idee voor een doorbraak kunnen zorgen in deze zaak Rosite.

Hoewel ik eerder nu begin te denken dat deze zaak muur- en muurvast zit aan alle kanten.
Misschien af en toe komende periode nog wat berichtjes over Joran (waar hij is nu etc.), maar
na verloop van tijd iedereen de Natalee case gaat vergeten en verder gaat met zijn leven omdat
er geen nieuwe echte feiten meer naar boven zullen komen, hoogop wat nieuwe speculaties.

Immers... PRdV heeft alles goed verpest met zijn uitzending, waardoor niemand, maar dan ook
echt niemand die mogelijk meer weet wat er met Natalee is gebeurt ooit nog zijn mond open zal doen.

Als dit een cover-up is, of dat nu vanuit de States is of vanuit Aruba, zal er door de uitzending
van PRdV nog meer druk op eventuele getuigen al gelegd zijn om te blijven zwijgen tot aan het graf.

Hierdoor denk ik dat er geen spectaculiere nieuwe feiten meer boven water zullen komen
(hoewel ik hoop van wel natuurlijk, net zoals jullie allemaal), en iedereen het speculeren over Natalee
moe zal worden na verloop van tijd, totdat iedereen deze zaak weer zal vergeten en zich weer met
andere zaken zal bezighouden.

Echt, op dit moment ben ik er echt van overtuigd van deze hele zaak MUURVAST is gelopen.
0101101011101011101011010101011101
pi_57057640
Of totdat iemand gaat praten van wie niemand het verwacht, dus niet Joran..
It's called the past, cause I'm getting past and I ain't nothing like I was before. You ought to see me now.
pi_57057721
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 11:55 schreef mahlah het volgende:
In this statement, should I asume that they are talking about the night from (monday) 30-05-2005 to (tueday) 31-05-2005? And can anybody point me towards the video of the checkin that night?
ook zo'n leuke afgenomen op 25 juni ondertekend op 23 juni , dus de politie wist al van te voren wat paul ging zeggen !!!, en dan nog klagen dat de arubaanse politie niet snel is. ze hebben daar een TIJDMASCHINE. go back to 30 may 2005 01:15 and follow that car
pi_57057761
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:03 schreef Super_Girl het volgende:
Of totdat iemand gaat praten van wie niemand het verwacht, dus niet Joran..
Inderdaad Super-Girl!
Maar dat zou dan iemand moeten zijn die nog niet bekend is in deze zaak,
dus bijvoorbeeld niet de broertjes Kalpoe of whoever, anders zouden ze
toentertijd met hun verklaringen "meineed" hebben gepleegd, wat ook
strafbaar is natuurlijk.
pi_57057864
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:09 schreef abcd-tje het volgende:

[..]

Inderdaad Super-Girl!
strafbaar is natuurlijk.
Nee, er is nog geen rechtszaak geweest, dus er is nog geen sprake van meineed.
pi_57057945
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:14 schreef Rosite het volgende:

[..]

Je hebt gelijk Rosite!
  † In Memoriam † vrijdag 29 februari 2008 @ 12:19:02 #283
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_57057986
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 11:07 schreef observer777 het volgende:

I realize I am not Dutch and I am the first person they look to attack when they don't know what has happened and just started following this case. Truth is you guys are almost two years behind but don't take it out on me! BwennieBren, stop being ignorant and lets be friends.
First of all I'm not your enemy, because I don't know you IRL. It simply irritates me that you bash everybody who has another opinion on this case en keep on telling them they are lying about stuff or put misinformation on this board. As I told you before, your reactions are to emotional on this issue. We all just want to know the truth you know?

If you can respect the different opinions of the posters on FOK and let them decide for themselves what to think about this case and won't reply on their posts or questions each time you don't agree with it or think it's a lie or misinformation (unless they ask you of course), I certaintly have no problem with you at all.

Let us all find out for ourselves and meanwhile you can put your side of the story on this board okay? If you can make that effort, I will forget that you called me a troll or worse... a friend of Joran
Deal?
  † In Memoriam † vrijdag 29 februari 2008 @ 12:22:17 #284
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_57058068
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 11:57 schreef duikkie het volgende:

[..]

heb ook alle tot nu toe nederlandse verklaringen allemaal op mijn pc, en een paar engelse. maar ik zoek en denk vele meer documenten statement joran 31/5/2005 , de lijst met telefoon verkeer met tijden welke mast van joran,deepak,satisch bijvoorbeeld. list van artikelen mee genomen uit woning joran van de sloot, ook die van deepak/satisch. begin van msn contact die deepak had op 30/05/2005 voor dat hij ging msn -en met joran. computer data van computer deepak, en van de persoon waarmee hij msn-en voor 2:30. en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Die MSN staat geloof ik al hier ergens in de vorige rebound topics hoor. Ik ben nu alle Neder;andse verklaringen, die ik heb (call me crazy) op een account aan het zetten op photobucket en dan zet ik die link hier wel neer zodat iedereen ze kan bekijken. Wel balen want het moet pagina voor pagina
pi_57058116
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:14 schreef Rosite het volgende:

[..]

daarom ook mijn voorstel , peter r de vries heeft natalee holloway vermoord , rechtzaak !!!, getuigen oproepen joran,deepak, satisch en de rest .

peter r de vries wordt niet schuldig bevonden aan gebrek aan bewijs, en kan zo doende nooit meer voor deze zaak terecht staan.

maar we hebben dan wel verklaringen die wel of niet met meineed stafbaar zijn voor die jongens
pi_57058166
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:09 schreef abcd-tje het volgende:

[..]

Inderdaad Super-Girl!
strafbaar is natuurlijk.
als er september 2009 na de verkiezingen de andere politieke partij AVP aan de macht komt.
dan verwacht ik wel dat er allerlei fraudezaken tegen de vorige regering MEP beginnen.
dat is daar eigenlijk wel traditie op aruba. nu zijn er nog fraudezaken aan de gang van voor 2001.
op dat moment is er misschien wel iemand bij justitie die eieren voor z'n geld kiest en uit de school klapt.

verder is het in theorie mogelijk dat het rijkskabinet volgens art. 43.2 statuut koninkrijk der nederlanden de regering op aruba eerder al naar huis stuurt, maar dat zal wel niet gebeuren.
Artikel 43
1. Elk der landen draagt zorg voor de verwezenlijking van de fundamentele menselijke rechten en vrijheden, de rechtszekerheid en de deugdelijkheid van het bestuur.
2. Het waarborgen van deze rechten, vrijheden, rechtszekerheid en deugdelijkheid van bestuur is aangelegenheid van het Koninkrijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Caesu op 29-02-2008 12:31:42 ]
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_57058186
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:22 schreef BwennieBren het volgende:

[..]

Die MSN staat geloof ik al hier ergens in de vorige rebound topics hoor. Ik ben nu alle Neder;andse verklaringen, die ik heb (call me crazy) op een account aan het zetten op photobucket en dan zet ik die link hier wel neer zodat iedereen ze kan bekijken. Wel balen want het moet pagina voor pagina
nee dat msn van deepak sta om 2:30 gaat deepak weer verder msn-en , maar wanneer begon hij ??? of mis ik informatie in the rebounds hierover ??
pi_57058213
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:22 schreef BwennieBren het volgende:

[..]

Is het niet beter om hiervan een aparte website te maken (anders is iedereen stukjes aan het verzamelen),
en alle informatie die er is in het nederlands te vertalen en dat erop te zetten?
Op deze manier kan iedereen die wat heeft over de zaak dit mailen naar de websitebeheerder, zodat
alles een overzichtelijk geheel kan gaan worden?
  † In Memoriam † vrijdag 29 februari 2008 @ 12:32:27 #289
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_57058316
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:27 schreef abcd-tje het volgende:

[..]

Is het niet beter om hiervan een aparte website te maken (anders is iedereen stukjes aan het verzamelen),
en alle informatie die er is in het nederlands te vertalen en dat erop te zetten?
Op deze manier kan iedereen die wat heeft over de zaak dit mailen naar de websitebeheerder, zodat
alles een overzichtelijk geheel kan gaan worden?
Maar ik kan jullie toch gewoon de link geven van die photobucket site? Dan kunnen jullie er allemaal in. Ik hebm speciaal aangemaakt voor die verklaringen dus mij maakt het niet uit hoor.

Of doe ik nu te omslachtig? En ik kan geen website aanmaken meer want ben vanaf vannacht internetloos voor een tijdje en ik weet niet eens hoe dat moet
pi_57058428
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 11:27 schreef BwennieBren het volgende:

[..]

http://hollowaycase.com/archive/

alstublieft
... en dankuwel .
Stomme is dat ik al in die archieven geweest ben om de verklaringen van de Deepakjes en de Van der Slootjes te lezen, maar heb toen niet bij de FBI gekeken

Zeker de Broughton-verklaring is erg informatief.
pi_57058437
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:32 schreef BwennieBren het volgende:

[..]

Maar ik kan jullie toch gewoon de link geven van die photobucket site? Dan kunnen jullie er allemaal in. Ik hebm speciaal aangemaakt voor die verklaringen dus mij maakt het niet uit hoor.

Of doe ik nu te omslachtig?
Lijkt mij iets omslachtig hihi!
Ik bedoelde dus een website met inderdaad alle afgelegde verklaringen, msn-verslagen,
telefoonlijsten wie wanneer wie belde etc.

Dus alle echte feiten (in het nederlands zoveel mogelijk).
Aangezien ik merk dat vele van jullie zelf onafhankelijk van elkaar verslagen aan het verzamelen zijn.
  † In Memoriam † vrijdag 29 februari 2008 @ 12:39:52 #292
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_57058504
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:26 schreef duikkie het volgende:

[..]

nee dat msn van deepak sta om 2:30 gaat deepak weer verder msn-en , maar wanneer begon hij ??? of mis ik informatie in the rebounds hierover ??
euhw moet ik ff ook terugkijken en ben nu die verklaringen aan het oploaden op photobucket... voor niets dus

quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:36 schreef abcd-tje het volgende:

[..]

Lijkt mij iets omslachtig hihi!
Ik bedoelde dus een website met inderdaad alle afgelegde verklaringen, msn-verslagen,
telefoonlijsten wie wanneer wie belde etc.

Dus alle echte feiten (in het nederlands zoveel mogelijk).
Aangezien ik merk dat vele van jullie zelf onafhankelijk van elkaar verslagen aan het verzamelen zijn.
Als jij dan een website maakt dan stuur ik de verklaring en wat ik nog meer voor documenten heb gespraard wel naar je toe
pi_57058554
Even een vraagje hoor, die www.hollowaycase.com website is dit een officiele website of gewoon van een burger om het maar even zo te zeggen?

Iemand een link van Renee Gielen...heb me daar nog niet zo in verdiept...
It's called the past, cause I'm getting past and I ain't nothing like I was before. You ought to see me now.
pi_57058712
@ Rosite, meteen over rechtzaak en meineed enz...ik bedoel gewoon dat de zaak m.i. opgelost zou kunnen worden op het moment dat een onafhankelijk iemand gaat praten over de zaak en tips geeft die tot de oplossing kunnen leiden. En geen Peter ik wil zoveel mogelijk miljoenen verdienen, acties. Check de Marion & Romy case. Daar is ook jaren later de broer van de verdachte gaan praten.
pi_57058746
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:39 schreef BwennieBren het volgende:

Als jij dan een website maakt dan stuur ik de verklaring en wat ik nog meer voor documenten heb gespraard wel naar je toe
Als meerdere mensen dit een goed idee vinden, wil ik wel een website maken hoor (vandaag lukt mij dat
niet meer om te doen, aangezien het best veel werk is).
Of misschien is er ook nog wel iemand hier op het forum die dit wil gaan doen...whatever

Dus ... willen jullie een website waar we echt alle informatie kunnen plaatsen?

We houden wel contact hierover BwennieBren (desnoods via PM).
pi_57058774
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:36 schreef bernarde het volgende:

[..]

... en dankuwel .
Stomme is dat ik al in die archieven geweest ben om de verklaringen van de Deepakjes en de Van der Slootjes te lezen, maar heb toen niet bij de FBI gekeken

Zeker de Broughton-verklaring is erg informatief.
Waarom is de Broughton - verklaring volgens jou erg informatief?
  † In Memoriam † vrijdag 29 februari 2008 @ 12:54:17 #297
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_57058890
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:49 schreef abcd-tje het volgende:

[..]

Als meerdere mensen dit een goed idee vinden, wil ik wel een website maken hoor (vandaag lukt mij dat
Of misschien is er ook nog wel iemand hier op het forum die dit wil gaan doen...whatever

Is goed maar ik geef je alvast via PM de photobucket site door okay? want ik ben vanaf vanacht denk ik al internetloos en dan kan ff maximaal 2 weken niet internetten. Als je die link dan klikt staat er aan de linkerkant per datum alle verklaringen in het Nederlands en ik heb ze ook al inmiddels vergroot zodat ze enigszins leesbaar zijn. Dan ga ik ze nu alvast allemaal erop loaden en dan kan je ze, wanneer je tijd hebt dan, op een website zetten

Je moet wel ff je envelopje (inbox) activeren dan kan ik de link naar je toesturen
pi_57058953
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:47 schreef Super_Girl het volgende:
@ Rosite, meteen over rechtzaak en meineed enz...ik bedoel gewoon dat de zaak m.i. opgelost zou kunnen worden op het moment dat een onafhankelijk iemand gaat praten over de zaak en tips geeft die tot de oplossing kunnen leiden. En geen Peter ik wil zoveel mogelijk miljoenen verdienen, acties. Check de Marion & Romy case. Daar is ook jaren later de broer van de verdachte gaan praten.
Ik denk dat je het draadje beter moet lezen, iemand anders begon over meineed van de Kalpoes en ik reageerde er feitelijk op: ze hebben geen meineed gepleegd, want er is helemaal geen rechtszaak geweest.
pi_57058998
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:49 schreef abcd-tje het volgende:

[..]

een geheel nederlandse ben ik voor , zoals hollaway.com zonder al te veel ruimte voor bijzaken, theorieen enzo kunnen hier blijven
pi_57059051
[quote]Op vrijdag 29 februari 2008 12:58 schreef duikkie het volgende:

[..]

een geheel nederlandse ben ik voor , zoals hollaway.com zonder al te veel ruimte voor bijzaken, theorieen enzo kunnen hier blijven
[/quote

Ik vind het een top idee, een website met objectieve informatie zonder al die emotionele ( soms werkelijk belachelijke ) theorieen.

Ik wacht met spanning de website af hehehe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')