abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57057511
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 11:55 schreef mahlah het volgende:
In this statement, should I asume that they are talking about the night from (monday) 30-05-2005 to (tueday) 31-05-2005?
Ja, het gaat hier niet over de dag/nacht dat ze verdween, maar de dag/nacht daarna, dus de maandag en maandagavond, want toen ging Joran o.a. naar de Raquet-club
pi_57057578
Inderdaad zouden echte nieuwe feiten / ontwikkelingen naar mijn idee voor een doorbraak kunnen zorgen in deze zaak Rosite.

Hoewel ik eerder nu begin te denken dat deze zaak muur- en muurvast zit aan alle kanten.
Misschien af en toe komende periode nog wat berichtjes over Joran (waar hij is nu etc.), maar
na verloop van tijd iedereen de Natalee case gaat vergeten en verder gaat met zijn leven omdat
er geen nieuwe echte feiten meer naar boven zullen komen, hoogop wat nieuwe speculaties.

Immers... PRdV heeft alles goed verpest met zijn uitzending, waardoor niemand, maar dan ook
echt niemand die mogelijk meer weet wat er met Natalee is gebeurt ooit nog zijn mond open zal doen.

Als dit een cover-up is, of dat nu vanuit de States is of vanuit Aruba, zal er door de uitzending
van PRdV nog meer druk op eventuele getuigen al gelegd zijn om te blijven zwijgen tot aan het graf.

Hierdoor denk ik dat er geen spectaculiere nieuwe feiten meer boven water zullen komen
(hoewel ik hoop van wel natuurlijk, net zoals jullie allemaal), en iedereen het speculeren over Natalee
moe zal worden na verloop van tijd, totdat iedereen deze zaak weer zal vergeten en zich weer met
andere zaken zal bezighouden.

Echt, op dit moment ben ik er echt van overtuigd van deze hele zaak MUURVAST is gelopen.
0101101011101011101011010101011101
pi_57057640
Of totdat iemand gaat praten van wie niemand het verwacht, dus niet Joran..
It's called the past, cause I'm getting past and I ain't nothing like I was before. You ought to see me now.
pi_57057721
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 11:55 schreef mahlah het volgende:
In this statement, should I asume that they are talking about the night from (monday) 30-05-2005 to (tueday) 31-05-2005? And can anybody point me towards the video of the checkin that night?
ook zo'n leuke afgenomen op 25 juni ondertekend op 23 juni , dus de politie wist al van te voren wat paul ging zeggen !!!, en dan nog klagen dat de arubaanse politie niet snel is. ze hebben daar een TIJDMASCHINE. go back to 30 may 2005 01:15 and follow that car
pi_57057761
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:03 schreef Super_Girl het volgende:
Of totdat iemand gaat praten van wie niemand het verwacht, dus niet Joran..
Inderdaad Super-Girl!
Maar dat zou dan iemand moeten zijn die nog niet bekend is in deze zaak,
dus bijvoorbeeld niet de broertjes Kalpoe of whoever, anders zouden ze
toentertijd met hun verklaringen "meineed" hebben gepleegd, wat ook
strafbaar is natuurlijk.
pi_57057864
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:09 schreef abcd-tje het volgende:

[..]

Inderdaad Super-Girl!
strafbaar is natuurlijk.
Nee, er is nog geen rechtszaak geweest, dus er is nog geen sprake van meineed.
pi_57057945
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:14 schreef Rosite het volgende:

[..]

Je hebt gelijk Rosite!
  † In Memoriam † vrijdag 29 februari 2008 @ 12:19:02 #283
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_57057986
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 11:07 schreef observer777 het volgende:

I realize I am not Dutch and I am the first person they look to attack when they don't know what has happened and just started following this case. Truth is you guys are almost two years behind but don't take it out on me! BwennieBren, stop being ignorant and lets be friends.
First of all I'm not your enemy, because I don't know you IRL. It simply irritates me that you bash everybody who has another opinion on this case en keep on telling them they are lying about stuff or put misinformation on this board. As I told you before, your reactions are to emotional on this issue. We all just want to know the truth you know?

If you can respect the different opinions of the posters on FOK and let them decide for themselves what to think about this case and won't reply on their posts or questions each time you don't agree with it or think it's a lie or misinformation (unless they ask you of course), I certaintly have no problem with you at all.

Let us all find out for ourselves and meanwhile you can put your side of the story on this board okay? If you can make that effort, I will forget that you called me a troll or worse... a friend of Joran
Deal?
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
  † In Memoriam † vrijdag 29 februari 2008 @ 12:22:17 #284
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_57058068
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 11:57 schreef duikkie het volgende:

[..]

heb ook alle tot nu toe nederlandse verklaringen allemaal op mijn pc, en een paar engelse. maar ik zoek en denk vele meer documenten statement joran 31/5/2005 , de lijst met telefoon verkeer met tijden welke mast van joran,deepak,satisch bijvoorbeeld. list van artikelen mee genomen uit woning joran van de sloot, ook die van deepak/satisch. begin van msn contact die deepak had op 30/05/2005 voor dat hij ging msn -en met joran. computer data van computer deepak, en van de persoon waarmee hij msn-en voor 2:30. en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Die MSN staat geloof ik al hier ergens in de vorige rebound topics hoor. Ik ben nu alle Neder;andse verklaringen, die ik heb (call me crazy) op een account aan het zetten op photobucket en dan zet ik die link hier wel neer zodat iedereen ze kan bekijken. Wel balen want het moet pagina voor pagina
pi_57058116
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:14 schreef Rosite het volgende:

[..]

daarom ook mijn voorstel , peter r de vries heeft natalee holloway vermoord , rechtzaak !!!, getuigen oproepen joran,deepak, satisch en de rest .

peter r de vries wordt niet schuldig bevonden aan gebrek aan bewijs, en kan zo doende nooit meer voor deze zaak terecht staan.

maar we hebben dan wel verklaringen die wel of niet met meineed stafbaar zijn voor die jongens
pi_57058166
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:09 schreef abcd-tje het volgende:

[..]

Inderdaad Super-Girl!
strafbaar is natuurlijk.
als er september 2009 na de verkiezingen de andere politieke partij AVP aan de macht komt.
dan verwacht ik wel dat er allerlei fraudezaken tegen de vorige regering MEP beginnen.
dat is daar eigenlijk wel traditie op aruba. nu zijn er nog fraudezaken aan de gang van voor 2001.
op dat moment is er misschien wel iemand bij justitie die eieren voor z'n geld kiest en uit de school klapt.

verder is het in theorie mogelijk dat het rijkskabinet volgens art. 43.2 statuut koninkrijk der nederlanden de regering op aruba eerder al naar huis stuurt, maar dat zal wel niet gebeuren.
Artikel 43
1. Elk der landen draagt zorg voor de verwezenlijking van de fundamentele menselijke rechten en vrijheden, de rechtszekerheid en de deugdelijkheid van het bestuur.
2. Het waarborgen van deze rechten, vrijheden, rechtszekerheid en deugdelijkheid van bestuur is aangelegenheid van het Koninkrijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Caesu op 29-02-2008 12:31:42 ]
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_57058186
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:22 schreef BwennieBren het volgende:

[..]

Die MSN staat geloof ik al hier ergens in de vorige rebound topics hoor. Ik ben nu alle Neder;andse verklaringen, die ik heb (call me crazy) op een account aan het zetten op photobucket en dan zet ik die link hier wel neer zodat iedereen ze kan bekijken. Wel balen want het moet pagina voor pagina
nee dat msn van deepak sta om 2:30 gaat deepak weer verder msn-en , maar wanneer begon hij ??? of mis ik informatie in the rebounds hierover ??
pi_57058213
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:22 schreef BwennieBren het volgende:

[..]

Is het niet beter om hiervan een aparte website te maken (anders is iedereen stukjes aan het verzamelen),
en alle informatie die er is in het nederlands te vertalen en dat erop te zetten?
Op deze manier kan iedereen die wat heeft over de zaak dit mailen naar de websitebeheerder, zodat
alles een overzichtelijk geheel kan gaan worden?
  † In Memoriam † vrijdag 29 februari 2008 @ 12:32:27 #289
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_57058316
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:27 schreef abcd-tje het volgende:

[..]

Is het niet beter om hiervan een aparte website te maken (anders is iedereen stukjes aan het verzamelen),
en alle informatie die er is in het nederlands te vertalen en dat erop te zetten?
Op deze manier kan iedereen die wat heeft over de zaak dit mailen naar de websitebeheerder, zodat
alles een overzichtelijk geheel kan gaan worden?
Maar ik kan jullie toch gewoon de link geven van die photobucket site? Dan kunnen jullie er allemaal in. Ik hebm speciaal aangemaakt voor die verklaringen dus mij maakt het niet uit hoor.

Of doe ik nu te omslachtig? En ik kan geen website aanmaken meer want ben vanaf vannacht internetloos voor een tijdje en ik weet niet eens hoe dat moet
pi_57058428
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 11:27 schreef BwennieBren het volgende:

[..]

http://hollowaycase.com/archive/

alstublieft
... en dankuwel .
Stomme is dat ik al in die archieven geweest ben om de verklaringen van de Deepakjes en de Van der Slootjes te lezen, maar heb toen niet bij de FBI gekeken

Zeker de Broughton-verklaring is erg informatief.
pi_57058437
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:32 schreef BwennieBren het volgende:

[..]

Maar ik kan jullie toch gewoon de link geven van die photobucket site? Dan kunnen jullie er allemaal in. Ik hebm speciaal aangemaakt voor die verklaringen dus mij maakt het niet uit hoor.

Of doe ik nu te omslachtig?
Lijkt mij iets omslachtig hihi!
Ik bedoelde dus een website met inderdaad alle afgelegde verklaringen, msn-verslagen,
telefoonlijsten wie wanneer wie belde etc.

Dus alle echte feiten (in het nederlands zoveel mogelijk).
Aangezien ik merk dat vele van jullie zelf onafhankelijk van elkaar verslagen aan het verzamelen zijn.
  † In Memoriam † vrijdag 29 februari 2008 @ 12:39:52 #292
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_57058504
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:26 schreef duikkie het volgende:

[..]

nee dat msn van deepak sta om 2:30 gaat deepak weer verder msn-en , maar wanneer begon hij ??? of mis ik informatie in the rebounds hierover ??
euhw moet ik ff ook terugkijken en ben nu die verklaringen aan het oploaden op photobucket... voor niets dus

quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:36 schreef abcd-tje het volgende:

[..]

Lijkt mij iets omslachtig hihi!
Ik bedoelde dus een website met inderdaad alle afgelegde verklaringen, msn-verslagen,
telefoonlijsten wie wanneer wie belde etc.

Dus alle echte feiten (in het nederlands zoveel mogelijk).
Aangezien ik merk dat vele van jullie zelf onafhankelijk van elkaar verslagen aan het verzamelen zijn.
Als jij dan een website maakt dan stuur ik de verklaring en wat ik nog meer voor documenten heb gespraard wel naar je toe
pi_57058554
Even een vraagje hoor, die www.hollowaycase.com website is dit een officiele website of gewoon van een burger om het maar even zo te zeggen?

Iemand een link van Renee Gielen...heb me daar nog niet zo in verdiept...
It's called the past, cause I'm getting past and I ain't nothing like I was before. You ought to see me now.
pi_57058712
@ Rosite, meteen over rechtzaak en meineed enz...ik bedoel gewoon dat de zaak m.i. opgelost zou kunnen worden op het moment dat een onafhankelijk iemand gaat praten over de zaak en tips geeft die tot de oplossing kunnen leiden. En geen Peter ik wil zoveel mogelijk miljoenen verdienen, acties. Check de Marion & Romy case. Daar is ook jaren later de broer van de verdachte gaan praten.
pi_57058746
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:39 schreef BwennieBren het volgende:

Als jij dan een website maakt dan stuur ik de verklaring en wat ik nog meer voor documenten heb gespraard wel naar je toe
Als meerdere mensen dit een goed idee vinden, wil ik wel een website maken hoor (vandaag lukt mij dat
niet meer om te doen, aangezien het best veel werk is).
Of misschien is er ook nog wel iemand hier op het forum die dit wil gaan doen...whatever

Dus ... willen jullie een website waar we echt alle informatie kunnen plaatsen?

We houden wel contact hierover BwennieBren (desnoods via PM).
pi_57058774
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:36 schreef bernarde het volgende:

[..]

... en dankuwel .
Stomme is dat ik al in die archieven geweest ben om de verklaringen van de Deepakjes en de Van der Slootjes te lezen, maar heb toen niet bij de FBI gekeken

Zeker de Broughton-verklaring is erg informatief.
Waarom is de Broughton - verklaring volgens jou erg informatief?
  † In Memoriam † vrijdag 29 februari 2008 @ 12:54:17 #297
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_57058890
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:49 schreef abcd-tje het volgende:

[..]

Als meerdere mensen dit een goed idee vinden, wil ik wel een website maken hoor (vandaag lukt mij dat
Of misschien is er ook nog wel iemand hier op het forum die dit wil gaan doen...whatever

Is goed maar ik geef je alvast via PM de photobucket site door okay? want ik ben vanaf vanacht denk ik al internetloos en dan kan ff maximaal 2 weken niet internetten. Als je die link dan klikt staat er aan de linkerkant per datum alle verklaringen in het Nederlands en ik heb ze ook al inmiddels vergroot zodat ze enigszins leesbaar zijn. Dan ga ik ze nu alvast allemaal erop loaden en dan kan je ze, wanneer je tijd hebt dan, op een website zetten

Je moet wel ff je envelopje (inbox) activeren dan kan ik de link naar je toesturen
pi_57058953
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:47 schreef Super_Girl het volgende:
@ Rosite, meteen over rechtzaak en meineed enz...ik bedoel gewoon dat de zaak m.i. opgelost zou kunnen worden op het moment dat een onafhankelijk iemand gaat praten over de zaak en tips geeft die tot de oplossing kunnen leiden. En geen Peter ik wil zoveel mogelijk miljoenen verdienen, acties. Check de Marion & Romy case. Daar is ook jaren later de broer van de verdachte gaan praten.
Ik denk dat je het draadje beter moet lezen, iemand anders begon over meineed van de Kalpoes en ik reageerde er feitelijk op: ze hebben geen meineed gepleegd, want er is helemaal geen rechtszaak geweest.
pi_57058998
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:49 schreef abcd-tje het volgende:

[..]

een geheel nederlandse ben ik voor , zoals hollaway.com zonder al te veel ruimte voor bijzaken, theorieen enzo kunnen hier blijven
pi_57059051
[quote]Op vrijdag 29 februari 2008 12:58 schreef duikkie het volgende:

[..]

een geheel nederlandse ben ik voor , zoals hollaway.com zonder al te veel ruimte voor bijzaken, theorieen enzo kunnen hier blijven
[/quote

Ik vind het een top idee, een website met objectieve informatie zonder al die emotionele ( soms werkelijk belachelijke ) theorieen.

Ik wacht met spanning de website af hehehe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')