Ja, het gaat hier niet over de dag/nacht dat ze verdween, maar de dag/nacht daarna, dus de maandag en maandagavond, want toen ging Joran o.a. naar de Raquet-clubquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:55 schreef mahlah het volgende:
In this statement, should I asume that they are talking about the night from (monday) 30-05-2005 to (tueday) 31-05-2005?
ook zo'n leuke afgenomen op 25 juni ondertekend op 23 juni , dus de politie wist al van te voren wat paul ging zeggen !!!, en dan nog klagen dat de arubaanse politie niet snel is. ze hebben daar een TIJDMASCHINE. go back to 30 may 2005 01:15 and follow that carquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:55 schreef mahlah het volgende:
In this statement, should I asume that they are talking about the night from (monday) 30-05-2005 to (tueday) 31-05-2005? And can anybody point me towards the video of the checkin that night?
Inderdaad Super-Girl!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:03 schreef Super_Girl het volgende:
Of totdat iemand gaat praten van wie niemand het verwacht, dus niet Joran..
Nee, er is nog geen rechtszaak geweest, dus er is nog geen sprake van meineed.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:09 schreef abcd-tje het volgende:
[..]
Inderdaad Super-Girl!
Maar dat zou dan iemand moeten zijn die nog niet bekend is in deze zaak,
dus bijvoorbeeld niet de broertjes Kalpoe of whoever, anders zouden ze
toentertijd met hun verklaringen "meineed" hebben gepleegd, wat ook
strafbaar is natuurlijk.
Je hebt gelijk Rosite!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:14 schreef Rosite het volgende:
[..]
Nee, er is nog geen rechtszaak geweest, dus er is nog geen sprake van meineed.
First of all I'm not your enemy, because I don't know you IRL. It simply irritates me that you bash everybody who has another opinion on this case en keep on telling them they are lying about stuff or put misinformation on this board. As I told you before, your reactions are to emotional on this issue. We all just want to know the truth you know?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:07 schreef observer777 het volgende:
I realize I am not Dutch and I am the first person they look to attack when they don't know what has happened and just started following this case. Truth is you guys are almost two years behind but don't take it out on me! BwennieBren, stop being ignorant and lets be friends.
Die MSN staat geloof ik al hier ergens in de vorige rebound topics hoor. Ik ben nu alle Neder;andse verklaringen, die ik heb (call me crazy)quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:57 schreef duikkie het volgende:
[..]
heb ook alle tot nu toe nederlandse verklaringen allemaal op mijn pc, en een paar engelse. maar ik zoek en denk vele meer documenten statement joran 31/5/2005 , de lijst met telefoon verkeer met tijden welke mast van joran,deepak,satisch bijvoorbeeld. list van artikelen mee genomen uit woning joran van de sloot, ook die van deepak/satisch. begin van msn contact die deepak had op 30/05/2005 voor dat hij ging msn -en met joran. computer data van computer deepak, en van de persoon waarmee hij msn-en voor 2:30. en zo kan ik nog wel even doorgaan.
daarom ook mijn voorstel , peter r de vries heeft natalee holloway vermoord , rechtzaak !!!, getuigen oproepen joran,deepak, satisch en de rest .quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:14 schreef Rosite het volgende:
[..]
Nee, er is nog geen rechtszaak geweest, dus er is nog geen sprake van meineed.
als er september 2009 na de verkiezingen de andere politieke partij AVP aan de macht komt.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:09 schreef abcd-tje het volgende:
[..]
Inderdaad Super-Girl!
Maar dat zou dan iemand moeten zijn die nog niet bekend is in deze zaak,
dus bijvoorbeeld niet de broertjes Kalpoe of whoever, anders zouden ze
toentertijd met hun verklaringen "meineed" hebben gepleegd, wat ook
strafbaar is natuurlijk.
nee dat msn van deepak sta om 2:30 gaat deepak weer verder msn-en , maar wanneer begon hij ??? of mis ik informatie in the rebounds hierover ??quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:22 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Die MSN staat geloof ik al hier ergens in de vorige rebound topics hoor. Ik ben nu alle Neder;andse verklaringen, die ik heb (call me crazy)op een account aan het zetten op photobucket en dan zet ik die link hier wel neer zodat iedereen ze kan bekijken. Wel balen want het moet pagina voor pagina
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:22 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Die MSN staat geloof ik al hier ergens in de vorige rebound topics hoor. Ik ben nu alle Neder;andse verklaringen, die ik heb (call me crazy)op een account aan het zetten op photobucket en dan zet ik die link hier wel neer zodat iedereen ze kan bekijken. Wel balen want het moet pagina voor pagina
Maar ik kan jullie toch gewoon de link geven van die photobucket site? Dan kunnen jullie er allemaal in. Ik hebm speciaal aangemaakt voor die verklaringen dus mij maakt het niet uit hoor.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:27 schreef abcd-tje het volgende:
[..]
Is het niet beter om hiervan een aparte website te maken (anders is iedereen stukjes aan het verzamelen),
en alle informatie die er is in het nederlands te vertalen en dat erop te zetten?
Op deze manier kan iedereen die wat heeft over de zaak dit mailen naar de websitebeheerder, zodat
alles een overzichtelijk geheel kan gaan worden?
... en dankuwelquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:27 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
http://hollowaycase.com/archive/
alstublieft
Lijkt mij iets omslachtig hihi!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:32 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Maar ik kan jullie toch gewoon de link geven van die photobucket site? Dan kunnen jullie er allemaal in. Ik hebm speciaal aangemaakt voor die verklaringen dus mij maakt het niet uit hoor.
Of doe ik nu te omslachtig?
euhw moet ik ff ook terugkijken en ben nu die verklaringen aan het oploaden op photobucket... voor niets dusquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:26 schreef duikkie het volgende:
[..]
nee dat msn van deepak sta om 2:30 gaat deepak weer verder msn-en , maar wanneer begon hij ??? of mis ik informatie in the rebounds hierover ??
Als jij dan een website maakt dan stuur ik de verklaring en wat ik nog meer voor documenten heb gespraard wel naar je toequote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:36 schreef abcd-tje het volgende:
[..]
Lijkt mij iets omslachtig hihi!
Ik bedoelde dus een website met inderdaad alle afgelegde verklaringen, msn-verslagen,
telefoonlijsten wie wanneer wie belde etc.
Dus alle echte feiten (in het nederlands zoveel mogelijk).
Aangezien ik merk dat vele van jullie zelf onafhankelijk van elkaar verslagen aan het verzamelen zijn.
Als meerdere mensen dit een goed idee vinden, wil ik wel een website maken hoor (vandaag lukt mij datquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:39 schreef BwennieBren het volgende:
Als jij dan een website maakt dan stuur ik de verklaring en wat ik nog meer voor documenten heb gespraard wel naar je toe![]()
Waarom is de Broughton - verklaring volgens jou erg informatief?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:36 schreef bernarde het volgende:
[..]
... en dankuwel.
Stomme is dat ik al in die archieven geweest ben om de verklaringen van de Deepakjes en de Van der Slootjes te lezen, maar heb toen niet bij de FBI gekeken![]()
Zeker de Broughton-verklaring is erg informatief.
Is goed maar ik geef je alvast via PM de photobucket site door okay? want ik ben vanaf vanacht denk ik al internetloos en dan kan ff maximaal 2 weken niet internetten. Als je die link dan klikt staat er aan de linkerkant per datum alle verklaringen in het Nederlands en ik heb ze ook al inmiddels vergroot zodat ze enigszins leesbaar zijn. Dan ga ik ze nu alvast allemaal erop loaden en dan kan je ze, wanneer je tijd hebt dan, op een website zettenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:49 schreef abcd-tje het volgende:
[..]
Als meerdere mensen dit een goed idee vinden, wil ik wel een website maken hoor (vandaag lukt mij dat
niet meer om te doen, aangezien het best veel werk is).
Of misschien is er ook nog wel iemand hier op het forum die dit wil gaan doen...whatever![]()
Dus ... willen jullie een website waar we echt alle informatie kunnen plaatsen?
We houden wel contact hierover BwennieBren (desnoods via PM).
Ik denk dat je het draadje beter moet lezen, iemand anders begon over meineed van de Kalpoes en ik reageerde er feitelijk op: ze hebben geen meineed gepleegd, want er is helemaal geen rechtszaak geweest.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:47 schreef Super_Girl het volgende:
@ Rosite, meteen over rechtzaak en meineed enz...ik bedoel gewoon dat de zaak m.i. opgelost zou kunnen worden op het moment dat een onafhankelijk iemand gaat praten over de zaak en tips geeft die tot de oplossing kunnen leiden. En geen Peter ik wil zoveel mogelijk miljoenen verdienen, acties. Check de Marion & Romy case. Daar is ook jaren later de broer van de verdachte gaan praten.
een geheel nederlandse ben ik voorquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:49 schreef abcd-tje het volgende:
[..]
Als meerdere mensen dit een goed idee vinden, wil ik wel een website maken hoor (vandaag lukt mij dat
niet meer om te doen, aangezien het best veel werk is).
Of misschien is er ook nog wel iemand hier op het forum die dit wil gaan doen...whatever![]()
Dus ... willen jullie een website waar we echt alle informatie kunnen plaatsen?
We houden wel contact hierover BwennieBren (desnoods via PM).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |