Met Zlatan werden we ook kampioen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:18 schreef toma het volgende:
[..]
je mist toch tussen de 20 en de 30 goals op jaar basis. Denk dat niet veel andere spitsen in Nederland hetzelfde zouden kunnen bij Ajax. Kufo misschien.
Die jongen speelt al 7 jaar in alkmaar...nieuwswaarde?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Gaston Salasiwa heeft een contract getekend bij AZ.
Kufo kopen zou drama zijn die man is al bijna 30quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:18 schreef toma het volgende:
[..]
je mist toch tussen de 20 en de 30 goals op jaar basis. Denk dat niet veel andere spitsen in Nederland hetzelfde zouden kunnen bij Ajax. Kufo misschien.
ik wacht op een braziliaantje van vd Zeequote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:34 schreef stefmans het volgende:
[..]
Kufo kopen zou drama zijn die man is al bijna 30
Ach Martin denkt vast dat hij nog wel 5 jaartjes mee kanquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:34 schreef stefmans het volgende:
[..]
Kufo kopen zou drama zijn die man is al bijna 30
Helaas jaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:52 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Het is ook te mooi om waar te zijn, vrees ik...
Man, die gozert voegt toch ook niks toe! Laat van der Zee eens een toppertje scoutenquote:
High toch?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.
Verder is die jongen absoluut geen kneus, maar dat terzijde.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:23 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:47 schreef Jasza het volgende:
Die gozer naast Kluivert is Mirallas toch?
tja.. vertel Koster maar eens dat Luque beter kan ballen dan die windhonddedahl.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:18 schreef Terrorbita het volgende:
Misschien Luque gewoon is wat speeltijd geven? is toch een prima voetballer hoor..
Lijkt me toch overduidelijk elke keer weer als ie speelt.. die techniek van hem en vooral de trap overklast Rommeldahl op vele fronten. Misschien onder San Marco wel een kans?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:20 schreef toma het volgende:
[..]
tja.. vertel Koster maar eens dat Luque beter kan ballen dan die windhonddedahl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |