Die zal eerst wel wachten op eventuele aanbiedingen uit het buitenland. Als die uitblijven, dan kiest ie eieren voor zijn geld en verlengt ie met een paar jaar tegen een Nederlands topsalaris.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:49 schreef Houniet het volgende:
van Basten moet maar eens met Klaas gaan praten.
Litmanenquote:Jari Litmanen heeft dinsdag de training bij Fulham hervat. De Londense club had de Fin enkele dagen rust gegeven nadat hij vorige week last had gekregen van hartkloppingen.
Uit voorzorg werd de 37-jarige middenvelder onderzocht door een cardioloog, die hem aanraadde om enkele dagen rust te nemen. Na een bezoek aan zijn vaderland meldde Litmanen zich vandaag weer op de trainingsvelden van The Cottagers.
De Finse vedette staat sinds vorige maand onder contract bij Fulham, dat hem voor een half jaar heeft gecontracteerd. Door problemen met zijn fitheid kwam hij echter nog niet in actie voor de Engelse laagvlieger.
Hmmm hartkloppingen, dat klinkt niet zo best. Kom maar lekker iets leuks doen bij Ajaxquote:
trainer van een jeugd elftal ofzo.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:00 schreef Nashje het volgende:
Jari de beste, maar hij moet kappen en lekker naar Amsterdam komen.
Had ik ook gedaan als ik KJH was.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die zal eerst wel wachten op eventuele aanbiedingen uit het buitenland. Als die uitblijven, dan kiest ie eieren voor zijn geld en verlengt ie met een paar jaar tegen een Nederlands topsalaris.
Is dat je eigen gedachte of?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:48 schreef devv05 het volgende:
Heitinga en KJH gaan bijtekenen.
Het is ook te mooi om waar te zijn, vrees ik...quote:
je mist toch tussen de 20 en de 30 goals op jaar basis. Denk dat niet veel andere spitsen in Nederland hetzelfde zouden kunnen bij Ajax. Kufo misschien.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:16 schreef De_Ananas het volgende:
Misschien zou het niet eens zo heel slecht zijn als Huntelaar vertrekt....
Dat heb ik ook wel inderdaad, maargoed John zie ik zelf ook nog wel een seizoen blijven.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:16 schreef devv05 het volgende:
[..]
YepDenk dat van Basten ze wel overhaalt.
Met Zlatan werden we ook kampioen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:18 schreef toma het volgende:
[..]
je mist toch tussen de 20 en de 30 goals op jaar basis. Denk dat niet veel andere spitsen in Nederland hetzelfde zouden kunnen bij Ajax. Kufo misschien.
Die jongen speelt al 7 jaar in alkmaar...nieuwswaarde?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Gaston Salasiwa heeft een contract getekend bij AZ.
Kufo kopen zou drama zijn die man is al bijna 30quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:18 schreef toma het volgende:
[..]
je mist toch tussen de 20 en de 30 goals op jaar basis. Denk dat niet veel andere spitsen in Nederland hetzelfde zouden kunnen bij Ajax. Kufo misschien.
ik wacht op een braziliaantje van vd Zeequote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:34 schreef stefmans het volgende:
[..]
Kufo kopen zou drama zijn die man is al bijna 30
Ach Martin denkt vast dat hij nog wel 5 jaartjes mee kanquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:34 schreef stefmans het volgende:
[..]
Kufo kopen zou drama zijn die man is al bijna 30
Helaas jaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:52 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Het is ook te mooi om waar te zijn, vrees ik...
Man, die gozert voegt toch ook niks toe! Laat van der Zee eens een toppertje scoutenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |