Trut!quote:
bij de Pann On Tour foto's, samen met Jordy (vriend vanm mij ) en die 3e promo homo met dat gigantisch gladde haar.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:54 schreef MisterO het volgende:
Dus we staan in de Gay & Night???welke foto dan GJ
Oh kut die andere foto met J. is veel leukerquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
bij de Pann On Tour foto's, samen met Jordy (vriend vanm mij ) en die 3e promo homo met dat gigantisch gladde haar.
Whehehe. Too bad. Ik heb trouwens een hilarisch weekend gehad, maar dat hoor je nog wel.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:01 schreef MisterO het volgende:
Oh kut die andere foto met J. is veel leuker
Binnenkort is CDP verleden tijd en ben ik dé man waar het om draaitquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
goh MisterO, je wordt gewoon meegezogen in de stoom van CDP'S sterrenstatus
Da's altijd al zo geweest hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:05 schreef MisterO het volgende:
Binnenkort is CDP verleden tijd en ben ik dé man waar het om draait
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Een knuffel van jou zie ik altijd wel zitten
Maar jij blijft altijd mijn schatje hoor!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Da's altijd al zo geweest hoor
Hoeveel mannen dat niet van je horen...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:11 schreef Ang3l het volgende:
Maar jij blijft altijd mijn schatje hoor!
Heehee, dat was ik tochquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar jij blijft altijd mijn schatje hoor!
Kijk dat hoor ik graag als ik jarig benquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Da's altijd al zo geweest hoor
fight the urgequote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:41 schreef Cybart het volgende:
EN IK HEB GVD OOK ZIN IN EEN PEUK
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
yeah i know, doe ik ook...quote:
Gelukkig heeft een gemiddeld mens elke aflevering pas 10 keer gezienquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:31 schreef Cybart het volgende:
zelfs het feit dat het bijna A-Team tijd is can't get a smile on my face
[edit]
GVD A Team komt vandaag niet
quote:geboortedatum: 27-04-1987
op zo'n manier wordt je wel heel vroeg oud, maar blijf je wel een jong gezicht houdenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:07 schreef Yurithemaster het volgende:
trouwens HerrO
Volgens je profiel ben je over 1dag en 2 maandad pas jarig
[..]
Nah! Niet EENTJE!!!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hoeveel mannen dat niet van je horen...![]()
![]()
quote:
Ook!quote:
Ik ga gewoon weer aan de slag met de alom bekende tortellini.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat is het toch heerlijk als je jezelf naar al die jaren nog kunt verrassen
heerlijk gekookt net, en het gaat me ook zo makkelijk af
Ik heb jullie gefopt, ik ben niet eens jarigquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:07 schreef Yurithemaster het volgende:
trouwens HerrO
Volgens je profiel ben je over 1dag en 2 maandad pas jarig
[..]
Ik ook niet. Tenminste, niet op 1 dag.quote:
aandachthoerquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook niet. Tenminste, niet op 1 dag.
*denkt* O, wacht......
"samen spelen, samen delen" ??quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook niet. Tenminste, niet op 1 dag.
*denkt* O, wacht......
Applepolisher.quote:
Ah, gestopt met roken.. succes Bart!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:41 schreef Cybart het volgende:
*agressief word om de meest kleine dingen momenteel*
*handjes opleg*quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Die buikpijn mag weg, en dan wel heul snel.
Wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Die buikpijn mag weg, en dan wel heul snel.
Blijkbaar.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:19 schreef Tomasso het volgende:
Oh god, de stereotypen kunnen de kast weer uit worden getrokken hoor.
Niks dat ik weet. Opeens komen opzetten halverwege de dag.quote:
Hij zei BUIKpijn...quote:
Ik had mijn handen ook op z'n buikquote:
Ja ja...quote:
Dus het is waar dat je een hennepplantage in de slaapkamer hebt, dat je uit de xbox-gemeenschap bent gezet, dat er een weeralarm in 2007 is afgegeven nadat jij tosti’s had gemaakt, er een opsporingsbevel in meer dan vierentwintig landen naar je is uitgebracht, dat je toch één goeie DVD hebt (The Green Mile), dat je naast de gebruikelijke voorraadverschillen je nu ook al verschillen hebt in de zwarte kas van Philips, dat je van me houdt, dat je eigenlijk helemaal geen rijbewijs hebt, dat je me vanavond gaat bellen en dat je helemaal niet kan dansen...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik heb besloten mezelf niet meer te verdedigen. Mensen geloven maar wat ze willen geloven. I don;t care. Ik weet hoe het zit, en niet iedereen hoeft me aardig te vinden. Verspilde energie.
Dat was in de vogelkooi van pap en mam, ontstaan uit het vogelzaad wat op de grond viel.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:04 schreef Parleur het volgende:
[..]
Dus het is waar dat je een hennepplantage in de slaapkamer hebt,
Ja. Omdat ik xbox-onwaardige mense had getipt over het gebruik van de rode knop.quote:dat je uit de xbox-gemeenschap bent gezet,
nee. het was kant en klare spaghetti, die bruin werd.quote:dat er een weeralarm in 2007 is afgegeven nadat jij tosti';s had gemaakt,
25 toch?quote:er een opsporingsbevel in meer dan vierentwintig landen naar je is uitgebracht,
Nee dat was juist de te zoete semi-pulperige stephen king verfilming. Je doelt op Amélie.quote:dat je toch één goeie DVD hebt (The Green Mile),
Die kas is van Assembleon ICC en daar bemoeit alleen Dreamer zivh nog meequote:dat je naast de gebruikelijke voorraadverschillen je nu ook al verschillen hebt in de zwarte kas van Philips,
Lieg niet!quote:dat je van me houdt,
Gisteren mijn nieuwe opgehaaldquote:dat je eigenlijk helemaal geen rijbewijs hebt,
Nee ik moet dansenquote:dat je me vanavond gaat bellen
Dat ga ik vanavond lerenquote:en dat je helemaal niet kan dansen...
quote:Eigenlijk wist ik het natuurlijk allemaal ook wel.
Ja hoor! En ik kan nog niet één fucking klein postje doen, en meneer springt weer in de verdediging!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:09 schreef Ang3l het volgende:
Get your facts straight.
* allemaal verdedigingsgedoe wegknip*
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:13 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ja hoor! En ik kan nog niet één fucking klein postje doen, en meneer springt weer in de verdediging!
Je geeft me op? Nouja!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
Denk maar van me wat je wil dan.
I give up.
maar deze is natuurlijk weer voor meerdere promo doeleinden te gebruiken aangezien je op de achtergrond nog de banner goed kan zienquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh kut die andere foto met J. is veel leuker
Never mind, hij doet het inmiddels weer.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:38 schreef Ang3l het volgende:
Ligt MSN er uit of zit Mike me weer te kutten?
Nou wat is DIT voor walgelijke stemmingmakerij en absurde verdachtmaking! Ik neem aan dat hier minimaal Kamervragen over worden gesteld en dat jou de toegang tot MSN minstens vier jaar volledig wordt ontzegd!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:38 schreef Ang3l het volgende:
Ligt MSN er uit of zit Mike me weer te kutten?
Hey! Ik zit tegen je te vertellen op MSN... een huiveringwekkend verhaal... en je gaat gewoon MIDDEN IN EEN EMOTIE zomaar weg! Je snapt dat hier sancties op staan!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Never mind, hij doet het inmiddels weer.
Het is een epidemie!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ah gut...is mrO nu ook volwassen geworden?
Rangeren, is dat net zoals een gangbang? In een rijtje achter elkaar?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En dus allemaal uitgerangeerd in homoland.
Die homo's denken ook maar aan één ding hé? Het zijn ook net kerels.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Rangeren, is dat net zoals een gangbang? In een rijtje achter elkaar?
hoe bedoel jequote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja...jij gaat erheen.
Waarschijnlijk dat je er min of meer zelf voor kiest om naar Engeland te gaan, dus de consequenties ook maar moet dragen en dus niet zo moet zeuren?quote:
zeg alleen dat het koud is en zeur dus niet. En keuze ja daar kunnen we noch wel even over doorgaanquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat je er min of meer zelf voor kiest om naar Engeland te gaan, dus de consequenties ook maar moet dragen en dus niet zo moet zeuren?
Neeej wacht... ik geef alleen aan wat ik denk dat hij daarmee bedoelde...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zeg alleen dat het koud is en zeur dus niet. En keuze ja daar kunnen we noch wel even over doorgaan
Op de stoel en in het topic.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Op een bed? Of een bank? Op iemand?
Hier krijg ik wel warm vanquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:08 schreef Nuno_G het volgende:
goedeavond vanuit een koud Engeland
Mij is vroeger altijd geleerd dat je voor barre koude in Scandinavia moet zijn en niet in United Kingdomquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:08 schreef Nuno_G het volgende:
goedeavond vanuit een koud Engeland
niet slechtquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:59 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hier krijg ik wel warm van
[ afbeelding ]
kwijl
hee daar kom ik net vandaan du,s maar het is hier ook niet warm. Maar ze spreken hier wel allemaal engels tegen mij dus dat is wel eenvoudiger dan dat noorsquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mij is vroeger altijd geleerd dat je voor barre koude in Scandinavia moet zijn en niet in United Kingdom
Niet slecht lol hij is fabolous maar ja zulke types kijken nooit naar me snikquote:
mooi zoquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kibbelend als altijd, dus business as usual
kijken kijken en niet aankomen heb je ook niks aan. Maar ik ga slapen ben kapot na deze week reizen,feesten en werken. Kusquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:06 schreef samjustme het volgende:
[..]
Niet slecht lol hij is fabolous maar ja zulke types kijken nooit naar me snik.
sweat dreamsquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:10 schreef Wexy het volgende:
[..]
mooi zo
dan kan ik zo met een gerust hart slapen gaan.... truste allemaal
sweat dreamsquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
kijken kijken en niet aankomen heb je ook niks aan. Maar ik ga slapen ben kapot na deze week reizen,feesten en werken. Kus
als je dan straks toch maar wel een oog dicht kan doen van de spanningquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:22 schreef Yonah het volgende:
oi!
morgen arriveerd mijn mooie MDA als het goed is
uiteraard nietquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als je dan straks toch maar wel een oog dicht kan doen van de spanning
ik kkrijg morgen niks niets, alleen maar zeurende klantjes aan de telefoon en die had ik vandaag ook alquote:
Tuurlijk ga je daar heen!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:49 schreef Cybart het volgende:
en morgen, dan wordt het Amsterdam.......
of ik dan nog naar Krezip & Anouk ga, dat zie ik morgenavond wel
ja vast welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |