oh, oh, vergetenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:06 schreef MisterO het volgende:
Hee jongens ik ben jarig hé![]()
waar blijven mn felicitaties![]()
jajaja, ik ga het ook niet dagen vantevoren van de daken afschreeuwen, zoals sommigen hierquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh, oh, vergeten![]()
Van Harte Gefelicitaard
Dat zie ik 'm nog niet direct doen. Die ligt met zijn caramel-coloured ass in de zon te genieten van een cocktail en een beetje mardi grass kraaltjes te verzamelen van lekkere aussie-boys!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:56 schreef Stroekie het volgende:
bovendien ga je in Eindhoven natuurlijk niet aan Bridge climbing doen, iets dat natuurlijk wel "verplicht" in Sydney
nou volgens mij had je zondag of in elk geval eerder deze week volgens mij toch stiekum ergens wel een hint achter gelaten. Maar daar moet ik dan toch echt overheen gelezen hebbenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
jajaja, ik ga het ook niet dagen vantevoren van de daken afschreeuwen, zoals sommigen hier
Kater wegwerken op Bondi en Manly beach is ook heel vervelendquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zie ik 'm nog niet direct doen. Die ligt met zijn caramel-coloured ass in de zon te genieten van een cocktail en een beetje mardi grass kraaltjes te verzamelen van lekkere aussie-boys!
nou vooruit, heel evenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou volgens mij had je zondag of in elk geval eerder deze week volgens mij toch stiekum ergens wel een hint achter gelaten. Maar daar moet ik dan toch echt overheen gelezen hebben
en jij gelooft nu natuurlijk nooit meer dat ik een olifantengeheugen heb
Ligt Sydney bij the great barrier reef dan? Dan had dus inderdada WEL ff op kraamvisite kunnen gaan in Sarina.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kater wegwerken op Bondi en Manly beach is ook heel vervelend![]()
maar hij houdt zeker wel heel erg van vliegen als hij alleen voor Mardi Grass alleen maaar naar Sydney gaat, of gaat hij ook nog onder water kijken bij Great Barrier Reef e Cairns ?
Dan komt Sebas terugquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:34 schreef Jerruh het volgende:
mogge.
wie 7 maart niks te doen heeft: ik moet draaien in de Rechter! dus kom kijken.
Sydney Cairns is just a 24 hour drive voor Aussiesquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ligt Sydney bij the great barrier reef dan? Dan had dus inderdada WEL ff op kraamvisite kunnen gaan in Sarina.
Daar heb ik toch allemaal niks aanquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Sydney Cairns is just a 24 hour drive voor Aussies
wij deden er ruim 1 week over![]()
Maar we konden dan ook niet hard doorrijden met zo'n grote camper
Toen we later vanuit Alice Springs naar Darwin moesten hadden we wel een gewone personen auto en konden we in Nothern Territory (waar geen speedlimit is) gewoon met 160 nog de cruise control aanzetten want je kwam toch geen auto's tegen
da's alweer 8 jaar geleden dat ik er wasquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar heb ik toch allemaal niks aan
Sydney - Sarina moet ik weten man!
Too much infoquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's alweer 8 jaar geleden dat ik er was![]()
en toen ben ik niet eens in Sarina geweest
wel wezen raften op de Tully river
Wat heel gaaf was, vooral omdat er van de 15 rafts eentje helemaal gevuld was met Japanse meisjes inclusief Japanse gids/raftguide en die kwamen in een gorge klem te zitten voor ruim 30 minuten.
En al die tijd bleven die Japanse meisjes alleen maar giechelen![]()
Is nog steeds een hoogtepunt op de aangeschafte video
als je nog een videorecorder bezit kan ik die band wel in je brievenbus achterlatenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Too much info
And on that note: ik mot piesse!
Ben je ook. Gefeliciflapstaart, schatquote:
Ja die heb ik eentje, maar het klinkt als te veel horror!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als je nog een videorecorder bezit kan ik die band wel in je brievenbus achterlaten![]()
dat zeg ik: horror!quote:en ja dat is heel charmant hoor met zo'n helmpje op je hoofd en zwemvest aangesnoerd in de raft zitten
Een knuffel van jou zie ik altijd wel zittenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:34 schreef Ang3l het volgende:
Gefelicteerd.
Wie?
*lees*
Ow, Mr O!
Knuffelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |