Trut!quote:
bij de Pann On Tour foto's, samen met Jordy (vriend vanm mij ) en die 3e promo homo met dat gigantisch gladde haar.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:54 schreef MisterO het volgende:
Dus we staan in de Gay & Night???welke foto dan GJ
Oh kut die andere foto met J. is veel leukerquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
bij de Pann On Tour foto's, samen met Jordy (vriend vanm mij ) en die 3e promo homo met dat gigantisch gladde haar.
Whehehe. Too bad. Ik heb trouwens een hilarisch weekend gehad, maar dat hoor je nog wel.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:01 schreef MisterO het volgende:
Oh kut die andere foto met J. is veel leuker
Binnenkort is CDP verleden tijd en ben ik dé man waar het om draaitquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
goh MisterO, je wordt gewoon meegezogen in de stoom van CDP'S sterrenstatus
Da's altijd al zo geweest hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:05 schreef MisterO het volgende:
Binnenkort is CDP verleden tijd en ben ik dé man waar het om draait
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Een knuffel van jou zie ik altijd wel zitten
Maar jij blijft altijd mijn schatje hoor!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Da's altijd al zo geweest hoor
Hoeveel mannen dat niet van je horen...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:11 schreef Ang3l het volgende:
Maar jij blijft altijd mijn schatje hoor!
Heehee, dat was ik tochquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar jij blijft altijd mijn schatje hoor!
Kijk dat hoor ik graag als ik jarig benquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Da's altijd al zo geweest hoor
fight the urgequote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:41 schreef Cybart het volgende:
EN IK HEB GVD OOK ZIN IN EEN PEUK
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
yeah i know, doe ik ook...quote:
Gelukkig heeft een gemiddeld mens elke aflevering pas 10 keer gezienquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:31 schreef Cybart het volgende:
zelfs het feit dat het bijna A-Team tijd is can't get a smile on my face
[edit]
GVD A Team komt vandaag niet
quote:geboortedatum: 27-04-1987
op zo'n manier wordt je wel heel vroeg oud, maar blijf je wel een jong gezicht houdenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:07 schreef Yurithemaster het volgende:
trouwens HerrO
Volgens je profiel ben je over 1dag en 2 maandad pas jarig
[..]
Nah! Niet EENTJE!!!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hoeveel mannen dat niet van je horen...![]()
![]()
quote:
Ook!quote:
Ik ga gewoon weer aan de slag met de alom bekende tortellini.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat is het toch heerlijk als je jezelf naar al die jaren nog kunt verrassen
heerlijk gekookt net, en het gaat me ook zo makkelijk af
Ik heb jullie gefopt, ik ben niet eens jarigquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:07 schreef Yurithemaster het volgende:
trouwens HerrO
Volgens je profiel ben je over 1dag en 2 maandad pas jarig
[..]
Ik ook niet. Tenminste, niet op 1 dag.quote:
aandachthoerquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook niet. Tenminste, niet op 1 dag.
*denkt* O, wacht......
"samen spelen, samen delen" ??quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook niet. Tenminste, niet op 1 dag.
*denkt* O, wacht......
Applepolisher.quote:
Ah, gestopt met roken.. succes Bart!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:41 schreef Cybart het volgende:
*agressief word om de meest kleine dingen momenteel*
*handjes opleg*quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Die buikpijn mag weg, en dan wel heul snel.
Wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Die buikpijn mag weg, en dan wel heul snel.
Blijkbaar.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:19 schreef Tomasso het volgende:
Oh god, de stereotypen kunnen de kast weer uit worden getrokken hoor.
Niks dat ik weet. Opeens komen opzetten halverwege de dag.quote:
Hij zei BUIKpijn...quote:
Ik had mijn handen ook op z'n buikquote:
Ja ja...quote:
Dus het is waar dat je een hennepplantage in de slaapkamer hebt, dat je uit de xbox-gemeenschap bent gezet, dat er een weeralarm in 2007 is afgegeven nadat jij tosti’s had gemaakt, er een opsporingsbevel in meer dan vierentwintig landen naar je is uitgebracht, dat je toch één goeie DVD hebt (The Green Mile), dat je naast de gebruikelijke voorraadverschillen je nu ook al verschillen hebt in de zwarte kas van Philips, dat je van me houdt, dat je eigenlijk helemaal geen rijbewijs hebt, dat je me vanavond gaat bellen en dat je helemaal niet kan dansen...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik heb besloten mezelf niet meer te verdedigen. Mensen geloven maar wat ze willen geloven. I don;t care. Ik weet hoe het zit, en niet iedereen hoeft me aardig te vinden. Verspilde energie.
Dat was in de vogelkooi van pap en mam, ontstaan uit het vogelzaad wat op de grond viel.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:04 schreef Parleur het volgende:
[..]
Dus het is waar dat je een hennepplantage in de slaapkamer hebt,
Ja. Omdat ik xbox-onwaardige mense had getipt over het gebruik van de rode knop.quote:dat je uit de xbox-gemeenschap bent gezet,
nee. het was kant en klare spaghetti, die bruin werd.quote:dat er een weeralarm in 2007 is afgegeven nadat jij tosti';s had gemaakt,
25 toch?quote:er een opsporingsbevel in meer dan vierentwintig landen naar je is uitgebracht,
Nee dat was juist de te zoete semi-pulperige stephen king verfilming. Je doelt op Amélie.quote:dat je toch één goeie DVD hebt (The Green Mile),
Die kas is van Assembleon ICC en daar bemoeit alleen Dreamer zivh nog meequote:dat je naast de gebruikelijke voorraadverschillen je nu ook al verschillen hebt in de zwarte kas van Philips,
Lieg niet!quote:dat je van me houdt,
Gisteren mijn nieuwe opgehaaldquote:dat je eigenlijk helemaal geen rijbewijs hebt,
Nee ik moet dansenquote:dat je me vanavond gaat bellen
Dat ga ik vanavond lerenquote:en dat je helemaal niet kan dansen...
quote:Eigenlijk wist ik het natuurlijk allemaal ook wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |