Trut!quote:
bij de Pann On Tour foto's, samen met Jordy (vriend vanm mij ) en die 3e promo homo met dat gigantisch gladde haar.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:54 schreef MisterO het volgende:
Dus we staan in de Gay & Night???welke foto dan GJ
Oh kut die andere foto met J. is veel leukerquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
bij de Pann On Tour foto's, samen met Jordy (vriend vanm mij ) en die 3e promo homo met dat gigantisch gladde haar.
Whehehe. Too bad. Ik heb trouwens een hilarisch weekend gehad, maar dat hoor je nog wel.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:01 schreef MisterO het volgende:
Oh kut die andere foto met J. is veel leuker
Binnenkort is CDP verleden tijd en ben ik dé man waar het om draaitquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
goh MisterO, je wordt gewoon meegezogen in de stoom van CDP'S sterrenstatus
Da's altijd al zo geweest hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:05 schreef MisterO het volgende:
Binnenkort is CDP verleden tijd en ben ik dé man waar het om draait
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Een knuffel van jou zie ik altijd wel zitten
Maar jij blijft altijd mijn schatje hoor!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Da's altijd al zo geweest hoor
Hoeveel mannen dat niet van je horen...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:11 schreef Ang3l het volgende:
Maar jij blijft altijd mijn schatje hoor!
Heehee, dat was ik tochquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar jij blijft altijd mijn schatje hoor!
Kijk dat hoor ik graag als ik jarig benquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Da's altijd al zo geweest hoor
fight the urgequote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:41 schreef Cybart het volgende:
EN IK HEB GVD OOK ZIN IN EEN PEUK
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
yeah i know, doe ik ook...quote:
Gelukkig heeft een gemiddeld mens elke aflevering pas 10 keer gezienquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:31 schreef Cybart het volgende:
zelfs het feit dat het bijna A-Team tijd is can't get a smile on my face
[edit]
GVD A Team komt vandaag niet
quote:geboortedatum: 27-04-1987
op zo'n manier wordt je wel heel vroeg oud, maar blijf je wel een jong gezicht houdenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:07 schreef Yurithemaster het volgende:
trouwens HerrO
Volgens je profiel ben je over 1dag en 2 maandad pas jarig
[..]
Nah! Niet EENTJE!!!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hoeveel mannen dat niet van je horen...![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |