abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 februari 2008 @ 17:06:06 #21
125878 Gabry
Lento Violento
pi_56990508
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 16:55 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat je de cel in moet vind ik iig raar en extreem simpelweg om iets wat je vindt of gelooft.
Maar dat staat natuurlijk niet in verhouding tot, bijvoorbeeld, de doodstraf door ophanging of steniging voor het verkondigen van iets wat jij gelooft. Terwijl jij deed alsof dat bijna aan elkaar gelijk staat.

Er zijn haast geen landen waar je zoveel mag zeggen als in Nederland. Wanneer je het gaat vergelijken met andere landen heeft Nederland eerder rare en extreme vrijheden dan rare, extreme straffen.
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 17:09:06 #22
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_56990594
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:03 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

En waarom moet antisemitisme strafbaar zijn? .
Vanwege de gevolgen (holocaust ). Discriminatie mag niet.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_56990624
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:05 schreef Salvad0R het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=654178281151939378&

"Mr. Death" is a stylized documentary that deals with the life and work of Fred A. Leuchter, Jr., a US Federal Court qualified expert in execution technology. On the basis of his qualifications, in 1988 Leuchter was commissioned by German-Canadian publisher Ernst Zundel to conduct the first thorough forensic examination of the alleged Nazi gas chambers at Auschwitz and Birkenau in Poland. After Leuchter testified that the alleged facilities were not -- and could not have been -- used for mass extermination, Jewish activists ruined his life.
Kijk kijk, het fascisme komt weer boven.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_56990717
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 16:12 schreef Golden_Surfer het volgende:
Waarom is het verboden om de holocaust te ontkennen?
Dat is niet verboden. Maar het zij je vergeven, nauwkeurig denken is je sterkste kant niet.
quote:
De genocide in Armenie kun je zonder problemen ontkennen.
Nou!
quote:
(Jaren wordt al doorverteld dat er mensen evrgasd werden, maar hoe sterk zijn de bewijzen?)
Het wordt niet zo maar doorverteld, het is geen kringloopgesprek.
quote:
Discuss!
Waarom doe jij niet eens een poging tot coherent betoog? Op deze manier maak je het ons wel erg makkelijk om lak aan je te hebben.
pi_56990734
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Vanwege de gevolgen (holocaust ). Discriminatie mag niet.
Ik vind discriminatie natuurlijk ook een kwalijke zaak, maar kennelijk is antisemitisme erger dan anti-moslim zijn. .
-
pi_56990759
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:10 schreef Apropos het volgende:

[..]

Houdt uw kortzichtige minachting achterwege, gaarne.
Mij als fascistisch beschouwen is hetzelfde als zeggen dat Hitler een jodenvriend was.
Kennelijk ben je intellectueel gezien niet capabel om te bevatten wat "fascisme" eigenlijk inhoudt, beter ga je iemand anders met je tekortkomingen lastig vallen, in plaats van mij.
pi_56990791
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:10 schreef Apropos het volgende:

[..]

Wat is er precies fascistisch aan dan?
Altijd lachen met die pro-Joodse lobbyisten. .
-
pi_56990810
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:15 schreef Salvad0R het volgende:
beter ga je iemand anders met je tekortkomingen lastig vallen, in plaats van mij.
Ik val jou lastig om je eigen tekortkomingen.
pi_56990830
Kijken of ze nog steeds lachen als ze een uitnodiging van de cops in de brievenbus hebben liggen wegens laster en smaad.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 17:17:47 #30
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_56990839
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:15 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Houdt uw kortzichtige minachting achterwege, gaarne.
Mij als fascistisch beschouwen is hetzelfde als zeggen dat Hitler een jodenvriend was.
Kennelijk ben je intellectueel gezien niet capabel om te bevatten wat "fascisme" eigenlijk inhoudt, beter ga je iemand anders met je tekortkomingen lastig vallen, in plaats van mij.
Vanwege je citaat. Ga eens Googlen op die zaak in plaats van dit soort oordelen zonder commentaar te citeren. "Jewish activists then ruined his life". Kom op, zeg...
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_56990892
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Vanwege je citaat. Ga eens Googlen op die zaak in plaats van dit soort oordelen zonder commentaar te citeren. "Jewish activists then ruined his life". Kom op, zeg...
Hey, ga zeuren bij Universal Studios ipv bij mij. Bij voorbaat dank.
pi_56991079
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:14 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik vind discriminatie natuurlijk ook een kwalijke zaak, maar kennelijk is antisemitisme erger dan anti-moslim zijn. .
Wie zegt dat? Antisemitisme is in de afgelopen 3000 jaar gewoon wat vaker voorgekomen, en met desastreuzer gevolgen.
pi_56991581
Grappig om te zien hoe anonieme figuren mij persoonlijk aanvallen, terwijl ik nog helemaal geen uitlatingen heb gedaan over mijn persoonlijke opvatting wat betreft de holocaust . Typerend weer.

Ik heb een paar goede Joodse vrienden. Ik ontken de holocaust geenszins, integendeel, ik weet genoeg feitelijke geschiedenissen om te weten dat Joden weldegelijk vervolgd werden.
Dat er niet alleen Joden werden vervolgd, maar iedereen die "ongewenst" was, maakt het niet minder lelijk wat er is gebeurd.
Wie ik wel triest vindt, zijn de Joden die zich in plaats van een sterke constructieve rol aanmeten, een zielige slachtofferrol spelen en praktisch verdrinken in hun zelfmedelijden.
Er zijn anno 2008 concentratiekampen voor Moslims. Joden hebben toendertijd Israël gekregen van Europa. Sindsdien voeren zij zelf holocausts uit op de Palestijnse bevolking en dan doen ze nog steeds zielig over wat er met hun is gebeurd onder Hitler. Bah.
pi_56991621
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nou ja, Leuchter heeft het wel voor z'n kiezen gekregen, maar die beschrijving is wel erg ondeugdelijk. Dr. Death is trouwens wel een goede documentaire.
pi_56991704
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:46 schreef Salvad0R het volgende:
Grappig om te zien hoe anonieme figuren mij persoonlijk aanvallen, terwijl ik nog helemaal geen uitlatingen heb gedaan over mijn persoonlijke opvatting wat betreft de holocaust . Typerend weer.
Ja, ach, je roept het enigzins over jezelf af.
quote:
Ik heb een paar goede Joodse vrienden.
Ik niet.
quote:
Sindsdien voeren zij zelf holocausts uit op de Palestijnse bevolking en dan doen ze nog steeds zielig over wat er met hun is gebeurd onder Hitler. Bah.
Dat is een heel andere zaak. Bovendien, tijdens de Holocaust werden tienduizenden mensen per dag gedood. Gelukkig is dat in Palestina niet het geval. Door in iedere mensenrechtenschending een Holocaust te zien, bagatelliseer je de misdaden van de Nazi's wel heel erg.
pi_56991759
ho·lo·caust (dem)
1 massale vernietiging, volkerenmoord

Iets anders kan ik het onrechtvaardig aanvallen van Libanon in 2006 jl. en het uitroeien van hele Palestijnse gebieden niet noemen, hoor.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 17:57:55 #37
125878 Gabry
Lento Violento
pi_56991846
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:53 schreef Salvad0R het volgende:
ho·lo·caust (dem)
1 massale vernietiging, volkerenmoord

Iets anders kan ik het onrechtvaardig aanvallen van Libanon in 2006 jl. en het uitroeien van hele Palestijnse gebieden niet noemen, hoor.
En het overlijden van Carlo Picorni bij de Slag van Beverwijk.
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
pi_56991860
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:57 schreef Gabry het volgende:

[..]

En het overlijden van Carlo Picorni bij de Slag van Beverwijk.
Carlo Picorni was niet echt een heel volk eh.
pi_56991951
Het stoort me wel dat, bij alle analyses van de oorlog tegen Hezbollah die tot doel hebben aan te tonen dat Olmert weg moet, geen sprake is van de burgerdoden aan Libanese zijde.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 18:16:34 #40
111528 Viajero
Who dares wins
pi_56992174
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 18:04 schreef Apropos het volgende:
Het stoort me wel dat, bij alle analyses van de oorlog tegen Hezbollah die tot doel hebben aan te tonen dat Olmert weg moet, geen sprake is van de burgerdoden aan Libanese zijde.
Als dat tuig van Hezbollah nou uniformen zou dragen dan kon je er nog iets van zeggen. Nu worden alle Hezbollah doden als burgerslachtoffer geteld omdat ze geen uniform droegen.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')