Als die ze al slikte, dan was de dosis in ieder geval niet hoog genoegquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Filmpje nog even teruggekeken, die reactie van Brian, slikte hij toen nog geen pammetjes, wat denk je?
Huub wordt duidelijk zenuwachtig door de ondervraging van Amanda...zijn trucjes om bij anderen de mond te snoeren werken bij haar niet en dat vind ie heeeel vervelend.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:12 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
behalve dat hij er behoorlijk sjaggo van werd
en weer werdt overtroffen door amanda
huub brult een naam over de streams (his stylo) en amanda overtreft dat nog ff door een achternaam te noemen
Kijk het filmpje nog eens goed. Amanda begint met het noemen van wereldreiziger, niet Huub.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:12 schreef Nomrc2 het volgende:
behalve dat hij er behoorlijk sjaggo van werd
en weer werdt overtroffen door amanda
huub brult een naam over de streams (his stylo) en amanda overtreft dat nog ff door een achternaam te noemen
brian die even het adres van cora over de streams blerde waarna haar auto vernield werd.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk het filmpje nog eens goed. Amanda begint met het noemen van wereldreiziger, niet Huub.
Namen en adressen noemen is meer de stylo van Brian.
Misschien: Hoe kom ik na de Kooi zo schjnel mogelijk van haar af?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:21 schreef cobain94 het volgende:
[ afbeelding ]
Twee leeghoofden aan tafel..TJa brian.. waar denk je nu aan? Amanda's pruik?
Bedoel je Brian en Amanda?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:24 schreef Ziet het volgende:
ik hoor weer aliens op de streams!
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:24 schreef Ziet het volgende:
ik hoor weer aliens op de streams!
Waarschijnlijk nu ook nog niet, remember dat vage gedoe rond dat drankje?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als die ze al slikte, dan was de dosis in ieder geval niet hoog genoeg![]()
Amanda heeft het over de wereldreiziger,quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:12 schreef Nomrc2 het volgende:
huub brult een naam over de streams (his stylo)
en amanda overtreft dat nog ff door een achternaam te noemen
Welke vragen stelt ze aan wie?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:32 schreef beequeen het volgende:
Jeeeezzz, Amanda weer met haar achterlijke sexvragen, ze wordt met de dag zieliger.
Zou hij dat belangrijk vinden?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:36 schreef cobain94 het volgende:
Ben benieuwd naar amanda's eigen antwoorden..(is haar manier om tegen brian te zeggen waar ze van houd)
Nou, vooruit danquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:37 schreef Copycat het volgende:
Welke vragen stelt ze aan wie?
Als jij denkt dat ik dat helemaal niet wil weten, voel je vrij me te negeren.
Het is weer precies hetzelfde als gisteravond, iedereen aan tafel en Huub in de Chill, wat is dat toch?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:53 schreef Desii het volgende:
Huub is kwaad.....
mooi toch jongens, gooi er een voice-over bij en je kunt er van maken wat je wilt
Misschien voert hij zijn dreigement dat hij geen TV meer gaat maken uit?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is weer precies hetzelfde als gisteravond, iedereen aan tafel en Huub in de Chill, wat is dat toch?
Toen Huub zelf op de streams vertelde over zijn baantje zei hij letterlijk....."via wereldreiziger"quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:36 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Amanda heeft het over de wereldreiziger,
(De communicatiewetenschapper en ex dgk-uitvoerend producent Stij Reynders
en Huub zegt dan dat het de andere Stijn is,
namelijk een dgk-productiemedewerker, Stijn Bakker.
Dus een baantje achter de schermen via Stijn Bakker
en niet via de wereldreiziger zoals Amanda vraagt, zegt.
Hij heeft het rimspoor op zijn kin weggeschoren (of sjok ik weer eens achter de feiten aan)?quote:
Akveor schreef dit gisteren en ik kan me hier wel in vinden. Volgens mij is het dit gedrag van Huub niet geheel vrijwillig.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:57 schreef kahaarin het volgende:
Misschien voert hij zijn dreigement dat hij geen TV meer gaat maken uit?
Zoiets had hij toch gezegd vorige week, toen Eric terugkwam na dat weekeindje dingen regelen?
quote:Meer dan een jaar doen ze helemaal niets en nu het misschien richting een finale loopt moeten die anderen zich profileren en moet Huub maar een boek gaan lezen? Absurd en natuurlijk trapt Huub dar weer in.
Hij schoot uit tijdens het scheren vanochtend dus dit is nieuw.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:06 schreef Copycat het volgende:
Hij heeft het rimspoor op zijn kin weggeschoren (of sjok ik weer eens achter de feiten aan)?
Sorry, ik zit nu op een plek waar ik geen geluid heb en dit is geen commentaar op de streams,quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:02 schreef riri het volgende:
Toen Huub zelf op de streams vertelde over zijn baantje zei hij letterlijk....."via wereldreiziger"
Als ik deze post lees van BSOL gaat het om Stijn Bakker en niet Stijn Reijnders. Ik vind het ook altijd verwarrend.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:10 schreef tuinfluiter het volgende:
Huub de naam Stijn Bakker uitsprak, Stijn is van de productie,
of is de wereldreizigers eigenlijk niet Stijn Reyders, hebben we dat altijd verkeerd begrepen. Is het Stijn Bakker.
quote:Beetje vreemd dat Stijn hem een baan kan aanbieden bij de UvA ...... Als het een baan bij de denktank van Talpa zou zijn, dan zou Stijn die niet aanbieden, lijkt mij.
Huub die langsloopt als een onschuldige schooljongen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:23 schreef Rens_Wilders het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=sqBES3Kq0AU
Geweldig filmpje om weer eens terug te zien (eerste minuut even doorspoelen)
Zou ook kunnen, ruimte laten voor anderen om TV te maken, dan moeten ze dat echter wel gaan doen want ik zie het nog niet zo.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Akveor schreef dit gisteren en ik kan me hier wel in vinden. Volgens mij is het dit gedrag van Huub niet geheel vrijwillig.
[..]
heeft ie nog punten dan?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:28 schreef Desii het volgende:
Brian zijn nwe plan
Contact punten betalen en dan kunnen we naar buiten, om inspiratie op te doen
(hij bedoeld waarschijnlijk om spelinfo te vergaren)
En dit uit de mond van de speler, die zo ongeveer meer buiten is dan binnen in de kooi
Sinds wanneer kun je met cp's naar buiten?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:28 schreef Desii het volgende:
Brian zijn nwe plan
Contact punten betalen en dan kunnen we naar buiten, om inspiratie op te doen
Bedankt voor te reageren,quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:27 schreef beequeen het volgende:
Als ik deze post lees van BSOL gaat het om Stijn Bakker en niet Stijn Reijnders. Ik vind het ook altijd verwarrend.
denk dat hij gewoon de pest in heeftquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zou ook kunnen, ruimte laten voor anderen om TV te maken, dan moeten ze dat schter wel gaan doen want ik zie het nog niet zo.
niet.... maar Brian wil dat er nwe regels komen mbt cpquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sinds wanneer kun je met cp's naar buiten?
En zoals Brian het wil, zal het geschiedenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:34 schreef Desii het volgende:
niet.... maar Brian wil dat er nwe regels komen mbt cp
Vind deze veel beterquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:30 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Huub die langsloopt als een onschuldige schooljongen..Gouden tijden..
Dat bedoel ik ook skattie. Daarom denk ik dat Stijn Bakker wereldreiziger is.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:33 schreef tuinfluiter het volgende:
Bedankt voor te reageren,
maar Stijn Bakker is niet van de UVA,
maar wel Stijn Reyders de wereldreiziger reyders@uva.nl
En hij kwam mooooooi terug!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:43 schreef avonne het volgende:
jammer dat de DOOS-topic dicht is
kwam deze tegen http://nl.youtube.com/watch?v=FEuCWVDovCk
"Fristi"
Dat denk ik ook, zijn uitjes weg, geen drank, jammer dat iemand hem straft voor iets dat niet met het spel te maken heeft, het wordt er niet echt leuker op voor de 'lookies' en COS-sers.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:33 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
denk dat hij gewoon de pest in heeft
hij heeft achter duidelijk de verkeerde verrot gescholden
Brian ook zodra hij het seintje krijgt dat ze off-stream zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:45 schreef beequeen het volgende:
Het hele huis is leeg en wij mogen hiervan genieten.
[ afbeelding ]
500 000 kijkbuiskindertjes pd dus ...who gives a fuck ?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
En zoals Brian het wil, zal het geschieden.
Het principe van DGK is toch al verneukt, dus dan maakt dit ook niet meer uit.
Leuk om terug te zien en idd, als een balletje.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:43 schreef avonne het volgende:
jammer dat de DOOS-topic dicht is
kwam deze tegen http://nl.youtube.com/watch?v=FEuCWVDovCk
"Fristi"
Op VV staat dat het filmpje vanavond wordt uitgezonden in dat hok, maar ja......quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:52 schreef Rotterdammert het volgende:
is het jaarfilmpje van JAAP al geweest?
Met zo min nogelijk contact met de buitenwereld.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:51 schreef Nomrc2 het volgende:
btw
wat was het principe dan ?
zolang mogelijk blijven zitten waar je zit toch ?
Op naar Amanda's 4e?quote:
Nog even en zijn vuist zit erin.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:09 schreef kahaarin het volgende:
Op naar Amanda's 4e?![]()
Wat is hij in vredesnaam aan het doen? Zou hij nog denken dat er daar geen camera's zijn?
Het lijkt wel alsof ie deeg aan het kneden is.quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog even en zijn vuist zit erin.![]()
[ afbeelding ]
overdrijf je niet een klein beetjequote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog even en zijn vuist zit erin.![]()
[ afbeelding ]
In eerste instantie sprak Huub over Stijn Reynders. Later noemde hij Stijn Bakkers.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:36 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Amanda heeft het over de wereldreiziger,
(De communicatiewetenschapper en ex dgk-uitvoerend producent Stij Reynders
en Huub zegt dan dat het de andere Stijn is,
namelijk een dgk-productiemedewerker, Stijn Bakker.
Dus een baantje achter de schermen via Stijn Bakker
en niet via de wereldreiziger zoals Amanda vraagt, zegt.
Kijk je liever naar het gifje van mazaru? Nee geintje hoor, het is ook goor. Mijn hubbie vraagt of ik het geluid wil muten, hij wordt misselijk van het gekreun van Amanda.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:13 schreef kahaarin het volgende:
Zeg skattie, er zijn dingen die je niet hoeft te cappen, mkay?
Ja, ze zijn wel erg goor he?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk je liever naar het gifje van mazaru? Nee geintje hoor, het is ook goor. Mijn hubbie vraagt of ik het geluid wil muten, hij wordt misselijk van het gekreun van Amanda.
denk dat vanaf het begin die regel met voeten getreden isquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met zo min nogelijk contact met de buitenwereld.
Ik had het over in geval van verdwijnende vuist!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk je liever naar het gifje van mazaru? Nee geintje hoor, het is ook goor. Mijn hubbie vraagt of ik het geluid wil muten, hij wordt misselijk van het gekreun van Amanda.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |