Als ik deze post lees van BSOL gaat het om Stijn Bakker en niet Stijn Reijnders. Ik vind het ook altijd verwarrend.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:10 schreef tuinfluiter het volgende:
Huub de naam Stijn Bakker uitsprak, Stijn is van de productie,
of is de wereldreizigers eigenlijk niet Stijn Reyders, hebben we dat altijd verkeerd begrepen. Is het Stijn Bakker.
quote:Beetje vreemd dat Stijn hem een baan kan aanbieden bij de UvA ...... Als het een baan bij de denktank van Talpa zou zijn, dan zou Stijn die niet aanbieden, lijkt mij.
Huub die langsloopt als een onschuldige schooljongen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:23 schreef Rens_Wilders het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=sqBES3Kq0AU
Geweldig filmpje om weer eens terug te zien (eerste minuut even doorspoelen)
Zou ook kunnen, ruimte laten voor anderen om TV te maken, dan moeten ze dat echter wel gaan doen want ik zie het nog niet zo.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Akveor schreef dit gisteren en ik kan me hier wel in vinden. Volgens mij is het dit gedrag van Huub niet geheel vrijwillig.
[..]
heeft ie nog punten dan?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:28 schreef Desii het volgende:
Brian zijn nwe plan
Contact punten betalen en dan kunnen we naar buiten, om inspiratie op te doen
(hij bedoeld waarschijnlijk om spelinfo te vergaren)
En dit uit de mond van de speler, die zo ongeveer meer buiten is dan binnen in de kooi
Sinds wanneer kun je met cp's naar buiten?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:28 schreef Desii het volgende:
Brian zijn nwe plan
Contact punten betalen en dan kunnen we naar buiten, om inspiratie op te doen
Bedankt voor te reageren,quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:27 schreef beequeen het volgende:
Als ik deze post lees van BSOL gaat het om Stijn Bakker en niet Stijn Reijnders. Ik vind het ook altijd verwarrend.
denk dat hij gewoon de pest in heeftquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zou ook kunnen, ruimte laten voor anderen om TV te maken, dan moeten ze dat schter wel gaan doen want ik zie het nog niet zo.
niet.... maar Brian wil dat er nwe regels komen mbt cpquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sinds wanneer kun je met cp's naar buiten?
En zoals Brian het wil, zal het geschiedenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:34 schreef Desii het volgende:
niet.... maar Brian wil dat er nwe regels komen mbt cp
Vind deze veel beterquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:30 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Huub die langsloopt als een onschuldige schooljongen..Gouden tijden..
Dat bedoel ik ook skattie. Daarom denk ik dat Stijn Bakker wereldreiziger is.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:33 schreef tuinfluiter het volgende:
Bedankt voor te reageren,
maar Stijn Bakker is niet van de UVA,
maar wel Stijn Reyders de wereldreiziger reyders@uva.nl
En hij kwam mooooooi terug!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:43 schreef avonne het volgende:
jammer dat de DOOS-topic dicht is
kwam deze tegen http://nl.youtube.com/watch?v=FEuCWVDovCk
"Fristi"
Dat denk ik ook, zijn uitjes weg, geen drank, jammer dat iemand hem straft voor iets dat niet met het spel te maken heeft, het wordt er niet echt leuker op voor de 'lookies' en COS-sers.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:33 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
denk dat hij gewoon de pest in heeft
hij heeft achter duidelijk de verkeerde verrot gescholden
Brian ook zodra hij het seintje krijgt dat ze off-stream zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:45 schreef beequeen het volgende:
Het hele huis is leeg en wij mogen hiervan genieten.
[ afbeelding ]
500 000 kijkbuiskindertjes pd dus ...who gives a fuck ?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
En zoals Brian het wil, zal het geschieden.
Het principe van DGK is toch al verneukt, dus dan maakt dit ook niet meer uit.
Leuk om terug te zien en idd, als een balletje.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:43 schreef avonne het volgende:
jammer dat de DOOS-topic dicht is
kwam deze tegen http://nl.youtube.com/watch?v=FEuCWVDovCk
"Fristi"
Op VV staat dat het filmpje vanavond wordt uitgezonden in dat hok, maar ja......quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:52 schreef Rotterdammert het volgende:
is het jaarfilmpje van JAAP al geweest?
Met zo min nogelijk contact met de buitenwereld.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:51 schreef Nomrc2 het volgende:
btw
wat was het principe dan ?
zolang mogelijk blijven zitten waar je zit toch ?
Op naar Amanda's 4e?quote:
Nog even en zijn vuist zit erin.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:09 schreef kahaarin het volgende:
Op naar Amanda's 4e?![]()
Wat is hij in vredesnaam aan het doen? Zou hij nog denken dat er daar geen camera's zijn?
Het lijkt wel alsof ie deeg aan het kneden is.quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog even en zijn vuist zit erin.![]()
[ afbeelding ]
overdrijf je niet een klein beetjequote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog even en zijn vuist zit erin.![]()
[ afbeelding ]
In eerste instantie sprak Huub over Stijn Reynders. Later noemde hij Stijn Bakkers.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:36 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Amanda heeft het over de wereldreiziger,
(De communicatiewetenschapper en ex dgk-uitvoerend producent Stij Reynders
en Huub zegt dan dat het de andere Stijn is,
namelijk een dgk-productiemedewerker, Stijn Bakker.
Dus een baantje achter de schermen via Stijn Bakker
en niet via de wereldreiziger zoals Amanda vraagt, zegt.
Kijk je liever naar het gifje van mazaru? Nee geintje hoor, het is ook goor. Mijn hubbie vraagt of ik het geluid wil muten, hij wordt misselijk van het gekreun van Amanda.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:13 schreef kahaarin het volgende:
Zeg skattie, er zijn dingen die je niet hoeft te cappen, mkay?
Ja, ze zijn wel erg goor he?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk je liever naar het gifje van mazaru? Nee geintje hoor, het is ook goor. Mijn hubbie vraagt of ik het geluid wil muten, hij wordt misselijk van het gekreun van Amanda.
denk dat vanaf het begin die regel met voeten getreden isquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met zo min nogelijk contact met de buitenwereld.
Ik had het over in geval van verdwijnende vuist!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk je liever naar het gifje van mazaru? Nee geintje hoor, het is ook goor. Mijn hubbie vraagt of ik het geluid wil muten, hij wordt misselijk van het gekreun van Amanda.
Ja, en z'n duim ws ergens anders ......quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:25 schreef beequeen het volgende:
Ik zal geen cap plaatsen maar hij is haar gewoon aan het vingeren.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:25 schreef beequeen het volgende:
Ik zal geen cap plaatsen maar hij is haar gewoon aan het vingeren.
Amanda keek net recht in de camera, ik denk idd dat denken dat deze camera niet werkt, hoe genant.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:27 schreef kahaarin het volgende:
Dan denkt hij dus toch dat er daar geen cameradekking is.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat heeft dit met massage te maken ? (Let op de broek van Brian)
[ afbeelding ]
Hij wordt er gewoon geil van, soms is Bwian net een mens.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:33 schreef cobain94 het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=BHJ01fw9ttw Amanda? Deed onze amanda dat maar een keer..
Een ODML?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[ afbeelding ]
ubergore beelden????quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian heeft er zin an zeg maar. Wat een übergore beelden, zou het hokje massaal aan het fappen zijn?
Bij de weg, heeft ze nu haar 4e orgasme gehad, ik heb hier alles gemute?
Niet nodig op dit moment. Sorry hoor maar de sex van Amanda en Brian, of wat daarvoor door moet gaan vind ik echt goor om te zien, een hoop geram en gestamp. Of het nu zijn kinderarmpje is of zijn vuist, same difference.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:46 schreef Borga het volgende:
ubergore beelden????
Tijd om de hond eens goed uit te laten denk ik.
Hulde! Een lintje kan niet meer lang op zich laten wachten!quote:16:10 Hulde!
Brian en Amanda zijn inmiddels de sauna ingedoken. Samen genieten ze van de warme lucht, maar Brian kan het toch niet laten om zijn vriendin op een gegeven moment in het water te gooien. "Niet doen! Dan wordt mijn haar nat!", gilt Amanda, maar gelukkig is Brian zo vriendelijk om haar rechtop in het water te zetten, zodat haar haar inderdaad niet nat wordt. Hulde, Brian! Je bent een waardige vriend.
Ohohoh, wat is Brian toch grappig...........quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:53 schreef Ziet het volgende:
een maandverbandje plakt nu tegen de douchewand...
Brian treft voorzorgsmaatregelen?
Allemaal grappenderwijs, wat een fucking retard.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:53 schreef Ziet het volgende:
een maandverbandje plakt nu tegen de douchewand...
Brian treft voorzorgsmaatregelen?
Brian stond net met 2 ingezeepte maandverbandjes de douche te soppen, al dansend...kijk eens hoe leuk ik benquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Allemaal grappenderwijs, wat een fucking retard.
Dat is om zijn bad hairdo te verbergen, ze gaan weer voor de Rasti Rostellilook, dat is pas mooiquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:17 schreef Lobasca het volgende:
Heeft 'ie weer dat slagershoedje op zijn lelijke harses
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is om zijn bad hairdo te verbergen, ze gaan weer voor de Rasti Rostellilook, dat is pas mooi
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:11 schreef T-lex het volgende:
Stream 3 flipt hem de pan uit.
Gelukkig is er verschil.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:20 schreef beequeen het volgende:
Huub mocht met Claire niet samen zonnebanken, B en A wel samen in de sauna terwijl Huub en Claire dat van de week ook niet samen mochten. Hoezo verschil?
[ afbeelding ]
Hoelang zouden ze nog samen in 1 bed mogen slapen?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:20 schreef beequeen het volgende:
Huub mocht met Claire niet samen zonnebanken, B en A wel samen in de sauna terwijl Huub en Claire dat van de week ook niet samen mochten. Hoezo verschil?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:27 schreef Dark het volgende:
Brian - TONTI FOKKING BO MAMA...........DOE DAT FOKKING NIET MEER!
Amanda brandde zijn hoofdhuid met de stijltang
met 200 graden, hè?!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:31 schreef Dark het volgende:
CONJO, IK BEGIN VET DIK TE SCHELDEN, JE BENT ME AAN HET BRANDEN!
A - Doe ff rustig Brian!
B - Niet als je met die tang op m'n huid zit!
Haar excuus: Maar ik heb geen diploma.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:32 schreef Ziet het volgende:
hij heeft geen gelijk, want zij heeft de kappersopleiding gedaan whahahahahahahahahaha
Wat lief en sociaal en complimenteus is hij weer!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Haar excuus: Maar ik heb geen diploma.
Brian: Nee, dat is te merken.
Hij wil een maffiosolook, gelukt zou ik zeggen.quote:
Dat ie daar eerst zelf (met) huid en haar voor moet verbranden...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Haar excuus: Maar ik heb geen diploma.
Brian: Nee, dat is te merken.
Ik ben ook nooit spraakzaam als de kapster met m'n haar bezig is, liever niet als wel.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wat lief en sociaal en complimenteus is hij weer!
Dat ziet nu iedereen behalve de KUT FEBO.tv tv tv tv tv tv tv tv tv de rest maakt ze geen moer uit.quote:
Ik vind het zo'n griezel...Brrrrr...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij wil een maffiosolook, gelukt zou ik zeggen.
[ afbeelding ]
Dat kan, is niet erg aardig maar het kan.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:39 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ik ben ook nooit spraakzaam als de kapster met m'n haar bezig is, liever niet als wel.
Je vriendin kan je dat makkelijk duidelijk maken door op zo'n toon te praten.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:39 schreef neo567 het volgende:
Ik ben ook nooit spraakzaam als de kapster met m'n haar bezig is, liever niet als wel.
Je vriendin kan je dat makkelijk duidelijk maken door op zo'n toon te praten.
Ehm.. de Febo vindt het prima dat Brian door Amanda zo voor lul wordt gezet en het is nog niet goed??quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:40 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Dat ziet nu iedereen behalve de KUT FEBO.tv tv tv tv tv tv tv tv tv de rest maakt ze geen moer uit.![]()
![]()
![]()
![]()
hahahaha, haar wereldbeeld blijft me amuserenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:40 schreef Dark het volgende:
Amanda vindt Brian een stijl icoon, ze denkt dat elke man z'n haar zo wil..........zucht..........
Kook ze, ik moet er ook aan geloven.quote:
Jij koken ?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat kan, is niet erg aardig maar het kan.
Ben er vandoor, koken en zo!![]()
Gokje, de FEBO is van hetzelfde niveau als Brian en Amanda en vinden dit geweldig? Waarom in godsnaam de hele dag dat gore stel op de streams, you tell me.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:42 schreef Leandra het volgende:
Ehm.. de Febo vindt het prima dat Brian door Amanda zo voor lul wordt gezet en het is nog niet goed??
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kook ze, ik moet er ook aan geloven.
Dat heb ik nou ook met die 2, zelfs als ze nét onder de douche vandaan komen, zien ze er nog ranzig vies uit..quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gokje, de FEBO is van hetzelfde niveau als Brian en Amanda en vinden dit geweldig? Waarom in godsnaam de hele dag dat gore stel op de streams, you tell me.
Waarom??quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gokje, de FEBO is van hetzelfde niveau als Brian en Amanda en vinden dit geweldig? Waarom in godsnaam de hele dag dat gore stel op de streams, you tell me.
Maakt meteen duidelijk welk een niveau DGK_REDACTIE heeft, welk een intelligentie, welk een creativiteitquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mensen identificeren zich kennelijk enorm met de bewoners... dat verklaart ook gelijk waarom 2 mensen dezelfde beelden kunnen zien en daar al dan niet iets dramatisch gemeens of oneerlijks in kunnen zien.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:01 schreef Verida het volgende:
Waarom stuurt iemand een echo van 13 weken zwangerschap aan Brian![]()
Dan ben je toch goed gek
* proest *quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:03 schreef Lobasca het volgende:
Mike; deze vrouw herken ik aan het handschrift, ze schrijft overal een 'd' achter.
Brian; nee, dat zijn smileys
Ieuuuwww wat staat ie er nasty opquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:05 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Brian kan ook heel goed voetballen ala Beckham
volgens mij worden die brieven gewoon geschreven door poekieroekiquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik zit met verbazing te luisteren naar de brief die de rat zit voor te lezen,
hoe kan je in godsnaam die klootzak de hemel inprijzen ?? Kijken die lui
geen streams of zo, of ben je GVD hardstikke blindVoorlopig weer op mute.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik zit met verbazing te luisteren naar de brief die de rat zit voor te lezen,
hoe kan je in godsnaam die klootzak de hemel inprijzen ?? Kijken die lui
geen streams of zo, of ben je GVD hardstikke blindVoorlopig weer op mute.
is er iets bekend over de inhoud?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:54 schreef Lobasca het volgende:
Oma Roy, de echte oma van A, heeft een brief naar Amanda geschreven
Ze las maar een heel klein stukje voor, iets dat Amanda sterk overkomt ofzo.quote:
Een heus stijlloosicoon!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:05 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Brian kan ook heel goed voetballen ala Beckham
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |