Leuk om terug te zien en idd, als een balletje.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:43 schreef avonne het volgende:
jammer dat de DOOS-topic dicht is
kwam deze tegen http://nl.youtube.com/watch?v=FEuCWVDovCk
"Fristi"

Op VV staat dat het filmpje vanavond wordt uitgezonden in dat hok, maar ja......quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:52 schreef Rotterdammert het volgende:
is het jaarfilmpje van JAAP al geweest?

Met zo min nogelijk contact met de buitenwereld.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:51 schreef Nomrc2 het volgende:
btw
wat was het principe dan ?
zolang mogelijk blijven zitten waar je zit toch ?

Op naar Amanda's 4e?quote:

Nog even en zijn vuist zit erin.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:09 schreef kahaarin het volgende:
Op naar Amanda's 4e?![]()
Wat is hij in vredesnaam aan het doen? Zou hij nog denken dat er daar geen camera's zijn?

Het lijkt wel alsof ie deeg aan het kneden is.quote:

quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog even en zijn vuist zit erin.![]()
[ afbeelding ]

overdrijf je niet een klein beetjequote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog even en zijn vuist zit erin.![]()
[ afbeelding ]

In eerste instantie sprak Huub over Stijn Reynders. Later noemde hij Stijn Bakkers.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:36 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Amanda heeft het over de wereldreiziger,
(De communicatiewetenschapper en ex dgk-uitvoerend producent Stij Reynders
en Huub zegt dan dat het de andere Stijn is,
namelijk een dgk-productiemedewerker, Stijn Bakker.
Dus een baantje achter de schermen via Stijn Bakker
en niet via de wereldreiziger zoals Amanda vraagt, zegt.

Kijk je liever naar het gifje van mazaru? Nee geintje hoor, het is ook goor. Mijn hubbie vraagt of ik het geluid wil muten, hij wordt misselijk van het gekreun van Amanda.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:13 schreef kahaarin het volgende:
Zeg skattie, er zijn dingen die je niet hoeft te cappen, mkay?

Ja, ze zijn wel erg goor he?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk je liever naar het gifje van mazaru? Nee geintje hoor, het is ook goor. Mijn hubbie vraagt of ik het geluid wil muten, hij wordt misselijk van het gekreun van Amanda.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |