Zo speelt ze ook piano..........gewoon de noten die je hebt geleerd op de toetsen rossenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
En een aubergine.
Het kind heeft gewoon geen ritmegevoel. Werkt de ingestudeerde pasjes af zonder ze te voelen.
Domme trut.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:38 schreef Dark het volgende:
Amanda zou zich schamen als ze eruit moest omdat ze iemand een trap had gegeven.
Net zoals Nena, die staat volgens A te boek als het meisje dat B een trap heeft gegeven, om je kapot te schamen, volgens A.
nah.... geweld.... het was een uiterst lieftallig trapjequote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die trap van Nena was het enige zinvolle geweld wat er in 1½ jaar DGK heeft plaatsgevonden.
Ik vraag me af of daar You Tube filmpjes van zijn, eens even zoeken onder Menno Buch.quote:
Ik zou Menno proberen...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:16 schreef beequeen het volgende:
Ik vraag me af of daar You Tube filmpjes zijn, eens even zoeken onder Bouwdewijn Buch.
Maar o zo zinvol!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:16 schreef avonne het volgende:
nah.... geweld.... het was een uiterst lieftallig trapje
Lamme Lul ivm opnames van zijn singles, dan mag hij wrs naar een studio. Weer een dagje buiten dat hok.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:15 schreef mootie het volgende:
Brian tracht iemand te bellen, geen idee wie.
Inderdaad.........een heul ander trapje, dan de trap die Brian aan Yuri uitdeelde terwijl hij down lagquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:16 schreef avonne het volgende:
[..]
nah.... geweld.... het was een uiterst lieftallig trapje
Ik heb het al verbeterd.quote:
Zijn er echt studio's die de crap van Brian willen opnemen?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lamme Lul ivm opnames van zijn singles, dan mag hij wrs naar een studio. Weer een dagje buiten dat hok.
Als je maar genoeg geld meeneemt.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:19 schreef Dark het volgende:
[..]
Zijn er echt studio's die de crap van Brian willen opnemen?
Huub volgens mij ook niet meer na de laatste discussie daaroverquote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:03 schreef Copycat het volgende:
Wat een TT! En OP!
Amanda wil dus niet herinnerd worden aan het tussen de benen beffen? Mooi! Vooral doorgaan met herinneringen ophalen!
Welke discussie?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:24 schreef Nomrc2 het volgende:
Huub volgens mij ook niet meer na de laatste discussie daarover
discussie ,ach, bekvechtenquote:
Ik heb me zitten ergeren aan Amanda nadat ik net het fimpje zat te bekijken.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:14 schreef avonne het volgende:
Domme trut.
Met Amanda komt het echt nooit meer goed.
Ze ondervraagt hem prima en schrikt ervan dat ze dat weet...Huub voelt zich er niet lekker bij...en het is ook zo dat hij dat gezegd heeft over die baan via wereldreizigerquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:55 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik heb me zitten ergeren aan Amanda nadat ik net het fimpje zat te bekijken.![]()
Huub werd ondervraagd door OnderVraagster Amanda nadat ze had gehoord van streamers
dat Huub bij de tv gaat werken voor de Wereldreiziger Stijn Reinders die USA-DGK-scouting doet,
Volgens Huub is hij door de andere Stijn gevraagd om te werken , namelijk Stijn Bakkers
voor een baan achter de gordijnen .
http://www.clipser.com/watch_video/103599&mvpageno=1
Filmpje : Met dank aan Lambal.
Dankje!quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:53 schreef beequeen het volgende:
Waar is Mazaru???
Ik kan geen gifjes maken, heb wel het filmpje voor je.![]()
Nena trapt Brian
Wat ik zie is de jaloezie bij Brian en Amanda omdat Huub na dat hok zijn zaakjes misschien al op orde heeft.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:55 schreef tuinfluiter het volgende:
Ik heb me zitten ergeren aan Amanda nadat ik net het fimpje zat te bekijken.![]()
Ze hebben gewoon helemaal niets om Huub op te pakken, dat hadden ze dus wel gehoopt.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:55 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Huub werd ondervraagd door OnderVraagster Amanda nadat ze had gehoord van streamers
dat Huub bij de tv gaat werken voor de Wereldreiziger Stijn Reinders die USA-DGK-scouting doet,
Volgens Huub is hij door de andere Stijn gevraagd om te werken , namelijk Stijn Bakkers
voor een baan achter de gordijnen .
http://www.clipser.com/watch_video/103599&mvpageno=1
Speltip nummer hoeveel is dit?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:31 schreef cobain94 het volgende:
Spelinfo voor amanda: http://stores.discountwig(...)=Long+Synthetic+Wigs Neem een andere pruik..Dan win je vast...
Huub stond imho helemaal niet voor lul, B&A dachten dat ze een scoop hadden en lieten zich in de kaart kijken, ze kunnen dit alleen weten als ze info van achter krijgen, dat is dan maar weer eens duidelijk bevestigd.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ik zie is de jaloezie bij Brian en Amanda omdat Huub na dat hok zijn zaakjes misschien al op orde heeft.
Waarom dat zo uitgebreid besproken mocht worden is mij een raadsel, de SL kwam veel te laat met dank aan het hokje.
Maar we weten inmiddels dat dat een hobby is van het hokje, Huub voor lul zetten, met name door Brian en Amanda.
Mee eens, alleen had Amanda die info op haar jaardag gekregen, mislukt dusquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Huub stond imho helemaal niet voor lul, B&A dachten dat ze een scoop hadden en lieten zich in de kaart kijken, ze kunnen dit alleen weten als ze info van achter krijgen, dat is dan maar weer eens duidelijk bevestigd.
Ik zie Huub in de eerste instantie beduusd kijken, zich afvgragend hoe Amanda en Brian aan deze info komen, dat bedoel ik. Uiteindelijk staan B en A voor lul, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:37 schreef kahaarin het volgende:
Huub stond imho helemaal niet voor lul, B&A dachten dat ze een scoop hadden en lieten zich in de kaart kijken, ze kunnen dit alleen weten als ze info van achter krijgen, dat is dan maar weer eens duidelijk bevestigd.
Hier geloof ik hlemaal niks van. Amanda kijkt filmpjes terug oid en toevallig stuit ze op deze uitspraak van Huub, sure.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:44 schreef Margo37 het volgende:
Mee eens, alleen had Amanda die info op haar jaardag gekregen, mislukt dus
Info op jaardag is voor Bri toch dezelfde categorie, toen Selene info gaf was het goed maar Eric mocht niets zeggen toch?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:44 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ik denk dat er door iemand op gewezen is, misschien dat er op een ander forum info voor haar stond oid?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hier geloof ik hlemaal niks van. Amanda kijkt filmpjes terug oid en toevallig stuit ze op deze uitspraak van Huub, sure.
Misschien hier, echt nivootje B en A. Ik lees daar af en toe om een beetje op de hoogte te blijven.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:55 schreef kahaarin het volgende:
Ik denk dat er door iemand op gewezen is, misschien dat er op een ander forum info voor haar stond oid?
En terecht zeg, waar slaat dat nu op? Waarom zou dat niet mogen, B en A doen toch ook alles met samen of overleggen zij ook met het hokje of het ja dan nee mag?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:01 schreef Desii het volgende:
Claire komt tegen Huub zeggen dat ze van het hokje niet samen mogen zonnebanken...
Huub boos, wat een kul zegt tie.....
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:01 schreef Copycat het volgende:
Wat zijn ze allemaal aan het doen in de kooi?
Huub piano, mag van achter niet samen met Claire onder de zonnebank, pissig om de debiele regels, Palma doet de was, Claire zonnebank, Jaap, Mike, Brian eten een broodje.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:01 schreef Copycat het volgende:
Huub speelt piano omdat hij niet mag zonnebanken, zoals je kunt lezen. Brian slijmt bij Jaap en wil vriendjes met hem worden.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:01 schreef Copycat het volgende:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dankje!![]()
Er werd trouwens geroepen op de vorige pagina.
[..]
Met zulke saaie streams mogen we wel even offtopic gaanquote:
behalve dat hij er behoorlijk sjaggo van werdquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ik zie is de jaloezie bij Brian en Amanda omdat Huub na dat hok zijn zaakjes misschien al op orde heeft.
Waarom dat zo uitgebreid besproken mocht worden is mij een raadsel, de SL kwam veel te laat met dank aan het hokje.
Maar we weten inmiddels dat dat een hobby is van het hokje, Huub voor lul zetten, met name door Brian en Amanda.
Gelukkig heeft Huub niks te verbergen.
Filmpje nog even teruggekeken, die reactie van Brian, slikte hij toen nog geen pammetjes, wat denk je?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:10 schreef mazaru het volgende:
Met zulke saaie streams mogen we wel even offtopic gaan
Amanda heeft veel meer info gekregen op die dag...veel over de familie van Huub....ze wil zich niet verlagen dat te gaan gebruiken zei ze nogquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:44 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Toen 2 februari 2007 Nena vertrok,quote:
1. was geen brullenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:12 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
behalve dat hij er behoorlijk sjaggo van werd
en weer werdt overtroffen door amanda
huub brult een naam over de streams (his stylo) en amanda overtreft dat nog ff door een achternaam te noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |