(CCquote:VV 25-03-2008
In Den Gouden Kooi is het een dolle boel dat het een lust is! Brian, de gangmaker, heeft zijn ukelele bij de hand genomen en voor het haardvuur wordt een harmonieuze samenzang aangevangen. Kleine kokette Katinka schalt door de woonkamer.
Met een beker warme chocolademelk voor haar olijke neusje, zit Amanda tevreden naast haar hartsvriendin Claire uit volle borst mee te zingen. Hedenmiddag hebben de jongedames nog een smakelijke appeltaart uit grootmoeder's tijd gebakken In de elektrische oven. Dat was een belevenis die ze nog lang zal heugen!
Maar zeg! Wat zien wij daar, lieve kijkbuiskinderen? Zijn dat niet die drommelsche Jaap en Huub bij de speeldoos? Ze zullen toch niet het voor vanavond door Brian geestigerwijs bedachte avondje stoelendans willen saboteren? Tja, met deze schavuiten in het huis is elke avond in de kooi een spannende belevenis!
Dan maar weer achter de piano.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:48 schreef chufi het volgende:
Aman gaat voor Brians presentatie...
quote:Op maandag 25 februari 2008 22:52 schreef Desii het volgende:
Nou mijn streams staan inmiddels op de piano ..... trek ik een stuk beter als dat onnozele geneuzel over PIEP-taart
Presentatie Claire:quote:Op maandag 25 februari 2008 22:52 schreef 2live het volgende:
Claire bloeit geloof ik helemaal op van deze spannende wedstrijd.
quote:Op maandag 25 februari 2008 22:55 schreef Lady-night het volgende:
Zolang we hier over blijven quoten....denkt de redactie ook nog dat we dit willen....negeren zou ik zeggen
Iets met spijkers en koppen.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:57 schreef Katewalker het volgende:
Ik ben het vaak eens met Huub..nu ook.."gaan ze voor een paar miljoen euro saaie taarten staan bakken..stelletje mongolen, ik snap er niks meer van"...(of zoiets)
Het gaat mij niet eens om die taart..die hele sfeer daar klopt niet..dat het gepeeld is druipt ervan af...blehhh..
quote:Op maandag 25 februari 2008 23:02 schreef Sonique het volgende:
Okay redactie:
Hier is het plan, organiseer een moordspel! Laat de bewoners uitzoeken wie de moord gepleegt en waarom. Een soort levend Cluedo
Op die manier kunnen er veel verhaallijnen gestart worden...
(zo even uit m'n blote hoofd, tis iig beter dan ahum... taart bakken)
Mazaru is er klaar voor:quote:Op maandag 25 februari 2008 23:04 schreef Copycat het volgende:
Brian gaat dan zo op in zijn rol dat ie de moordernaar vermoordt. In de badkamer. Met de doucheslang.
For old times sake:quote:Op maandag 25 februari 2008 23:11 schreef Sonique het volgende:
Hedda wordt weer eens uit de sloot getrokken...
Been there, done that...
Helaas bleek het nummer niet te kloppen:quote:Op maandag 25 februari 2008 23:34 schreef STAP01 het volgende:
Exenfeestje mag niet van het Hokje. omdat het de achterban is... kuthokje!
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:39 schreef mazaru het volgende:
Huub vraagt een ontslagronde voor Amanda aan.
Verloren zaak, maar wel leuk dat ze eindelijk eens op de bank zit
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:40 schreef Ziet het volgende:
huub wil een zelfde soort gesprek met brian als ze met hem hebben gedaan toen natasia er uit moest;
amanda stapt er uit zichzelf niet uit
ze mist haar moeder
haar hondje is dood
enz
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:40 schreef Disana het volgende:
Huubs argumenten: Haar hondje is dood, het gaat helemaal niet goed met haar. Contact met haar moeder helemaal kwijt, kan ze dat weer herstellen... Het beste wat Brian kan doen is haar naar huis laten gaan.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:41 schreef Ziet het volgende:
jaap vraagt aan claire of ze het wel zeker weet dat zij ook amanda op de bank wil
ja dat weet ze zeker, amanda is ook niet haar béste vriendin in het huis
(zijn er nog meer vriendinnen dan?)
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:42 schreef mazaru het volgende:
Brian is wel dom, maar nog net niet hersendood. Daar trapt die echt nooit in
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:42 schreef Disana het volgende:
Het is de bedoeling dat Brian en Amanda niet gaan vermoeden dat Amanda op de stoel komt. Daarom zal Eric naar hen toe lekken dat Huub Claire weg wil stemmen.
Dit is natuurlijk een goede test om te kijken of achter idd alles doorlult, als Brian dadelijk op de hoogte is van het plan dan is het duidelijk, ff de streams in de gaten houden.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:43 schreef Ziet het volgende:
als achter hem weer wat influistert niet nee
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:46 schreef mazaru het volgende:
Influisteren? Dat brullen ze hem in. Ze zetten het op de plasma, en geven hem voor de zekerheid nog een briefje mee.
Als dat niet helpt huren ze Rasta Rostelli in om hem onder hypnose te brengen, zodat die alleen nog maar kan zeggen :"Ik stem Amanda er niet uit. Ik stem Amanda er niet uit. Ik stem Amanda er niet uit. Ik stem Amanda er niet uit. Ik stem Amanda er niet uit. Ik stem Amanda er niet uit. Ik stem Amanda er niet uit. Ik stem Amanda er niet uit. Ik stem Amanda er niet uit. Ik stem Amanda er niet uit. '
Ondertussen een beige actie van Amanda.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:49 schreef Disana het volgende:
Huub: Brian trigger je het meest als je je woord breekt. Dit in verband met doen alsof ze Claire gaan wegstemmen maar in feite Amanda op de bank zetten.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:49 schreef mazaru het volgende:
Huub had stukken opgeslagen op de piano. En had toen met zijn domme hoofd aan del gevraagd of ze de piano niet uit wou zetten, want dan was die die stukken kwijt.
Nog geen vijf minuten later zette ze de piano uit.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:08 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen![]()
Even bijgelezen en wat kom ik tegen op VOL, deze post van Ladynight...aiaiaiaiai. Het is dus echt waar, heur haar stinkt , niet dat het mij verbaast hoor.
quote:Brian: ik hou niet van die lucht.....ga weg...schuif weg..Brian:ik hou niet van die haren,schuif weg....als je je eigen haren heb dan mag je zo liggen..
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:13 schreef Deisyy het volgende:
Mogge![]()
Oeioei, das voor ons niet echt verrassend.
Ik ben benieuwd wat voor Amanda belangrijker is, de liefde voor haar lange nep-lokken of de liefde voor Brian.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:24 schreef beequeen het volgende:
Die relaasie is net zo nep als het haar van Amanda, iig van de kant van Brian, dat wordt met de dag duidelijker.
Hij irriteert zich kapot aan haar maar ja, wat moet hij anders hè?
Grappig dat niemand zegt dat ze zichzelf en die matten beter moet verzorgen, dan stinkt het ook niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:25 schreef Prospera het volgende:
Zelfs al zegt Brian dat haar haar stinkt, dan nog haalt ze die pruik niet van haar hoofd af![]()
Een Amanda met korte krulletjes mag vast ook niet van de Febo.
Het kind moet een keer de keuze maken: haar liefde voor Brian of haar liefde voor heur haar.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:33 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dat Prospera gelijk heeft, Amanda met kort haar mag niet, dan is haar stoeipoes imago verdwenen als sneeuw voor de zon, terwijl ik denk dat kort haar haar heel goed zal staan.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:25 schreef beequeen het volgende:
Jaap is vandaag een jaar in dat hok, gefeliciteerd Jaap.![]()
![]()
![]()
Zo kwam hij binnen.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:28 schreef Copycat het volgende:
Is daar überhaupt al aandacht aan besteed op de officiële site? Bij Amanda was de voorpret (...) van langere duur dan de daadwerkelijke pret.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:35 schreef beequeen het volgende:
Ben je gek, ik heb ook niemand gehoord over kadootjes of taart. Ook VV maakt er geen melding van.
Ook weer opvallend, Amanda en Brian weer niet aan de ontbijttafel.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:40 schreef beequeen het volgende:
José komt met een appeltaart voor Jaap, met de complimenten van HaJo ( Hanna en Joop). Cap van de site van Kleine Frankie, dit is Hanna.
Dit is de COS: FAQ, Policy, Streams en Bewoners , geen HiHaHooligans.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:43 schreef kit2u het volgende:
Bij de oude Jaap had de taart nu op iemand gezeten.
Alles wordt gezapig.
Dat hoop ik ook, wanneer is zijn jaardag? Wie heeft dat voor hem geregeld?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:02 schreef schatje het volgende:
[ afbeelding ]
Als Jaap zijn kennis daarvan maar mag gebruiken van de Febo in de villa als ie terugkomt van zijn jaardag.
Morgen toch? Ik neem aan dat Tsjoerd het e.e.a. heeft geregeld.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, wanneer is zijn jaardag? Wie heeft dat voor hem geregeld?
Hopelijk wel, en hopelijk gaat hij ook even kijken naar een zeker youtube filpje!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:04 schreef schatje het volgende:
[..]
Morgen toch? Ik neem aan dat Tsjoerd het e.e.a. heeft geregeld.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:13 schreef STAP01 het volgende:
Ik heb dat gedeelte van Ladynight even in het Jaaptopic gezet. Over het stinkhaar van Amanda.
Stijn aka de wereldreiziger.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:31 schreef Dark het volgende:
Brian en Amanda in gesprek - Het was in dat tijdperk heel anders, van Jaap!
B - Alles was toen pro de andere kant!
A - Je weet toch wie er zat.........toen..........
Dat is hopelijk toch wel een leugenderwijze uitspraak van Huub, hè?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:33 schreef Dark het volgende:
De uitspraak van Huub - Ik ga niet met Claire tegen Brian en Amanda spelen - is goed aangekomen bij A en B, ze geloven het heilig
Huub doet toch alles leugenderwijs?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is hopelijk toch wel een leugenderwijze uitspraak van Huub, hè?
Wat een muts.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:38 schreef Dark het volgende:
Amanda zou zich schamen als ze eruit moest omdat ze iemand een trap had gegeven.
Net zoals Nena, die staat volgens A te boek als het meisje dat B een trap heeft gegeven, om je kapot te schamen, volgens A.
Nena is een held!volgens veel forummers!
En Amanda de hoer! Tis maar waar je trots op moet zijn!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:38 schreef Dark het volgende:
Amanda zou zich schamen als ze eruit moest omdat ze iemand een trap had gegeven.
Net zoals Nena, die staat volgens A te boek als het meisje dat B een trap heeft gegeven, om je kapot te schamen, volgens A.
Nee Stijn, daar is altijd wat verwarring over maar Stijn ging op een gegeven moment op vakantie, vandaar wereldreiziger.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:37 schreef STAP01 het volgende:
Was wereldreiziger niet Marco (Polo)?
Wat zou je er niet aan moeten geloven dan? Is eigenlijk gewoon de waarheid.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:33 schreef Dark het volgende:
De uitspraak van Huub - Ik ga niet met Claire tegen Brian en Amanda spelen - is goed aangekomen bij A en B, ze geloven het heilig
nee, dat was Stijnquote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:37 schreef STAP01 het volgende:
Was wereldreiziger niet Marco (Polo)?
Die trap van Nena was het enige zinvolle geweld wat er in 1½ jaar DGK heeft plaatsgevonden.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:38 schreef Dark het volgende:
Juist!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:42 schreef Leandra het volgende:
Die trap van Nena was het enige zinvolle geweld wat er in 1½ jaar DGK heeft plaatsgevonden.
Omgekeerd is Brian er niet uitgezet na het douche incident.... Amanda wordt herinnerd als het meisje wat zich in elkaar liet slaan door Brian.... en toch gewoon doorgaat in de relasie....quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:38 schreef Dark het volgende:
Ik zou me kapot schamen!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:43 schreef akveor het volgende:
Omgekeerd is Brian er niet uitgezet na het douche incident.... Amanda wordt herinnerd als het meisje wat zich in elkaar liet slaan door Brian.... en toch gewoon doorgaat in de relasie....
Waar is Mazaru???quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:43 schreef Copycat het volgende:
Juist!
Wie gooit er even een gifje in van deze overtreffende trap?
De baas van het klusbedrijf is blijkbaar al een week of 3 aan het nadenken, wil ik de alcoholische zwerver wel of niet in dienst nemen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:01 schreef joanie het volgende:
Vraagje?
Mikey had toch een baan gekregen bij een klusbedrijf? Waarom zie ik hem dan in beeld?
Hij heeft een week stage gelopen en wacht nu op zijn vaste aanstelling, als die ooit komt hè?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:01 schreef joanie het volgende:
Vraagje?
Mikey had toch een baan gekregen bij een klusbedrijf? Waarom zie ik hem dan in beeld?
Tis groen en het heeft een gewei........een dophertjequote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:58 schreef Desii het volgende:
Palma, Eric en Huub maken flauwe grapjes (maar door de flauwigheid is het wel leuk)
het is groen en het skiet..... skiwi
het is oranje en weet het niet zeker .... misschienasappeltje
het is rood en is het net niet helemaal..... aardbeina
etc... ze schudden er zo een stuk of tig uit hun mouw
Ze maakt haar bewegingen ook niet af...........het ziet er niet uit........amateur gaat hiermee optredenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:07 schreef beequeen het volgende:
Amanda oefent haar dansje weer in haar bh, denkt ze nu echt dat dat saxay is?![]()
[ afbeelding ]
Dankje voor je reactiequote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij heeft een week stage gelopen en wacht nu op zijn vaste aanstelling, als die ooit komt hè?
Gisteren vertelde hij wel dat hij een vaste baan heeft als vuilnisman maar of dat waar is?????
Het enige wat mist is een vuurtje, een strooien rokje en oorlogskleuren.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:08 schreef Dark het volgende:
[..]
Ze maakt haar bewegingen ook niet af...........het ziet er niet uit........amateur gaat hiermee optreden
Volgens mij gaat ze met Brian optreden.. dan is het dus idd een amateur die hiermee gaat optreden...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:08 schreef Dark het volgende:
[..]
Ze maakt haar bewegingen ook niet af...........het ziet er niet uit........amateur gaat hiermee optreden
En een auberginequote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:10 schreef mootie het volgende:
Het enige wat mist is een vuurtje, een strooien rokje en oorlogskleuren.
Ze gaat binnenkort optreden in Schagen samen met de dansgroep van Miss Waxhair. Ze zullen haar wel helemaal achterin zetten, dit ziet er echt niet uit.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:11 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij gaat ze met Brian optreden.. dan is het dus idd een amateur die hiermee gaat optreden...
Ze doen qua baggerniveau ook weinig voor elkaar onder.
Zo speelt ze ook piano..........gewoon de noten die je hebt geleerd op de toetsen rossenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
En een aubergine.
Het kind heeft gewoon geen ritmegevoel. Werkt de ingestudeerde pasjes af zonder ze te voelen.
Domme trut.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:38 schreef Dark het volgende:
nah.... geweld.... het was een uiterst lieftallig trapjequote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die trap van Nena was het enige zinvolle geweld wat er in 1½ jaar DGK heeft plaatsgevonden.
Ik vraag me af of daar You Tube filmpjes van zijn, eens even zoeken onder Menno Buch.quote:
Ik zou Menno proberen...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:16 schreef beequeen het volgende:
Ik vraag me af of daar You Tube filmpjes zijn, eens even zoeken onder Bouwdewijn Buch.
Maar o zo zinvol!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:16 schreef avonne het volgende:
nah.... geweld.... het was een uiterst lieftallig trapje
Lamme Lul ivm opnames van zijn singles, dan mag hij wrs naar een studio. Weer een dagje buiten dat hok.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:15 schreef mootie het volgende:
Brian tracht iemand te bellen, geen idee wie.
Inderdaad.........een heul ander trapje, dan de trap die Brian aan Yuri uitdeelde terwijl hij down lagquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:16 schreef avonne het volgende:
[..]
nah.... geweld.... het was een uiterst lieftallig trapje
Ik heb het al verbeterd.quote:
Zijn er echt studio's die de crap van Brian willen opnemen?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lamme Lul ivm opnames van zijn singles, dan mag hij wrs naar een studio. Weer een dagje buiten dat hok.
Als je maar genoeg geld meeneemt.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:19 schreef Dark het volgende:
[..]
Zijn er echt studio's die de crap van Brian willen opnemen?
Huub volgens mij ook niet meer na de laatste discussie daaroverquote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:03 schreef Copycat het volgende:
Wat een TT! En OP!
Amanda wil dus niet herinnerd worden aan het tussen de benen beffen? Mooi! Vooral doorgaan met herinneringen ophalen!
Welke discussie?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:24 schreef Nomrc2 het volgende:
Huub volgens mij ook niet meer na de laatste discussie daarover
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |