Neuh kwestie van wennen. In het begin gaat iedereen moeilijk doen en op een gegeven moment weet iedereen neit beter meer.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:50 schreef M0NTANA het volgende:
Dan zetten ze hem maar op een kiertje, een rookverbod zal anders voor grote problemen zorgen, ben ik bang.
Het staat er nog niet op. Even wachten dus.quote:Op maandag 25 februari 2008 23:51 schreef toma het volgende:
[..]
http://www.nederland2.nl/gids/aflevering/holland-sport/3721862
Als je op 'Laatste uitzending' klikt zie je toch echt de aflevering van vorige week.
de trein komt zeker maar 1 keer ?quote:Henk ten Cate maakt een moeizame periode bij Chelsea door. De assistent-trainer van Chelsea had afgelopen weekeinde in de aanloop naar de finale van de Carling Cup een fikse woordenwisseling met John Terry. De selectie zou het arrogante gedrag van de oud-coach van onder andere Ajax meer dan zat zijn. (Diverse Britse tabloids)
Nouja... het zou natuurlijk belachelijk zijn dat het dan afhangt van het weer of je mag roken in de arena of niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:05 schreef Fathom het volgende:
Neuh kwestie van wennen. In het begin gaat iedereen moeilijk doen en op een gegeven moment weet iedereen neit beter meer.
Voor verschillende jongens die ik ken zou een rookverbod een ramp zijn, die komen niet alleen voor de wedstrijd, maar ook om relaxed een blowtje te kunnen roken met wat maten.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:05 schreef Fathom het volgende:
[..]
Neuh kwestie van wennen. In het begin gaat iedereen moeilijk doen en op een gegeven moment weet iedereen neit beter meer.
laat die gasten het dak er dan afhalen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:14 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Voor verschillende jongens die ik ken zou een rookverbod een ramp zijn, die komen niet alleen voor de wedstrijd, maar ook om relaxed een blowtje te kunnen roken met wat maten.
Ik denk dat hij nog vaak zal terugdenken aan Ajax ja, waar ze wel het ene succes na het andere boeken.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:09 schreef toma het volgende:
de trein komt zeker maar 1 keer ?
Bedoel je de kop van het artikel of de kop van Johnny Heitinga?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:20 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Gister in de krant! Die kop!
Iddquote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Siem de Jong staat er echt zo bij van: "Doe maar rustig John""Het is maar een spelletje"
Ik heb gisteravond toch echt om een uur of 12 de herhaling van die dag zitten kijken hoor.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
Het staat er nog niet op. Even wachten dus.
Je hebt helemaal gelijk. Was nog niet wakkerquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Is reeds gepost.
Wat denk je zelfquote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:22 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Bedoel je de kop van het artikel of de kop van Johnny Heitinga?
bronquote:Lurling: "Ajax heeft maar drie écht goede spelers"
25 februari 2008
Hoewel Anthony Lurling zondag met NAC Breda onderuit ging tegen Ajax (2-3), is de aanvaller niet bijster te spreken over de selectie van de Amsterdammers. De voormalig Feyenoorder sluit niet uit dat NAC het seizoen afsluit boven de formatie van coach Adrie Koster.
"Behalve de naam, is Ajax in niets groot. Ze hebben slechts drie écht goede spelers: Stekelenburg, Huntelaar en Heitinga", zegt Lurling in BN/De Stem. "Ik zou er niet van staan te kijken als we het gat van drie punten met Ajax alsnog dichten."
quote:'Plannen Huntelaar na dit seizoen duidelijk'
De toekomst van Klaas-Jan Huntelaar is nog altijd ongewis. De aanvaller van Ajax staat al tijden in de belangstelling van diverse buitenlandse topclubs, maar zal pas na dit seizoen beslissen over een mogelijke transfer. Ook een contractverlenging zou tot de mogelijkheden behoren. Klik hier! In de Amsterdam ArenA zingen de geruchten dat Huntelaar al in gesprek is geweest met Ajax over het openbreken van zijn huidige verbintenis. Arnold Oosterveer, de zaakwaarnemer van de international, spreekt dit echter tegenover Sportweek met klem tegen. "Ik heb niet met Ajax gesproken en Klaas-Jan ook niet. We hebben geen idee waar dit vandaan komt."
"Het is allemaal wel erg voorbarig. Wij zullen pas na afloop van het seizoen nadenken over Klaas-Jan's toekomst. Zijn keuze zal afhangen van méér factoren dan alleen de nieuwe trainer. Het is nog even afwachten." Het huidige contract van de topscorer van de Eredivisie loopt tot de zomer van 2010.
quote:Bijgeloof NAC-spelers lijkt uitgewerkt
De succesvolle Eredivisiecampagne van NAC Breda werd zondag halt toe geroepen door Ajax. Voor het eerst sinds acht wedstrijden liep de formatie van Ernie Brandts weer tegen een verliespartij (2-3) aan. Een aantal spelers stapten zodoende van hun bijgeloof af, waaraan ze bleven vasthouden tijdens de winnende serie met hun teamgenoten.
Anthony Lurling speelde bijvoorbeeld langer dan nodig met een zwachtel - hij had last van gebroken middenvoetsbeentje - om zijn onderarm. Trainen doet hij al weken zonder, weet BN/De Stem. Maar NAC bleef winnen, dus ging er voor elke wedstrijd weer een bandage om de pols.
quote:
quote:Heitinga: "NAC heeft maar nul écht goede spelers"
25 februari 2008
Nadat John Heitinga zondag met Ajax ternauwernoods 3 punten haalde tegen NAC (2-3), is de verdediger niet bijster te spreken over de selectie van de Bredanaren. De huidige Ajacied sluit niet uit dat NAC het seizoen afsluit onder de formatie van coach Adrie Koster.
"Samen met de naam, is NAC in niets groot. Ze hebben niet eens écht goede spelers." zegt Heitinga in BN/De Stem. "Ik zou er niet van staan te kijken als we het gat van drie punten met NAC nog groter maken."
quote:
Edgar Davids stapt in Amsterdamse horeca
AMSTERDAM, dinsdag
Ajacied Edgar Davids zal zijn loopbaan hoogstwaarschijnlijk in de horeca voortzetten. De voetballer, die heeft aangekondigd na dit seizoen te willen stoppen, heeft zijn oog laten vallen op restaurant annex cocktailbar Vuong in Amsterdam.
De oude eigenaar Tau Lounge bv, van topondernemer en oprichter van club Jimmy Woo Casper Reinders, heeft bevestigd dat de horecagelegenheid in de Korte Leidse Dwarsstraat per 1 januari is verkocht.
Vuong is momenteel gesloten en medewerkers van Tau Lounge bevestigen dat Davids’ zaakwaarnemer en advocaat mr. R.D. Geerlings de tent heeft overgenomen. Het lijkt waarschijnlijk dat hij dit heeft gedaan in opdracht van Davids, die volgens het personeel van Tau Lounge niet wil dat zijn naam wordt genoemd als nieuwe eigenaar.
Horeca-etablissementen zijn steeds vaker in trek bij voetballers. Meest bekende uitbater is Patrick Kluivert die in Barcelona eigenaar is van lounge club Carpe Diem. Verder kocht Marc Overmars een eetcafé in Epe, schafte Willy van de Kerhof een restaurant in Leende aan en is voormalig Roda JC-aanvaller Max Huiberts sinds 1998 verbonden aan Grand café Max in Zwolle.
Omdat niet iedereen alles leest.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:48 schreef PizzaSalami het volgende:
Waarom komen alle nieuwsberichten 43 keer langs?
Lurling, de grootste naaier van de nederlandse velden.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk natuurlijk.
In bekerwedstrijd het uitvak provoceren door een lange neus te trekken, jammer dat hij er niet uitgetrapt werd.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:08 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Lurling, de grootste naaier van de nederlandse velden.
Het is een nep-kakkerlak, te slecht daar maar wel denken ineens anti-Ajax te moeten zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een naaiactie zeg, poehee.
Als iemand het van Ajax zou doen wil iedereen hem in z'n usericon
Een geheel onverwachte reactie van jou!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk natuurlijk.
Het is dan ook de waarheid. Dat zijn de drie waardevolste spelers van Ajax, die Ajax nog een substantieel bedrag gaan opleveren voor een transfer naar de top. De rest is of te oud of middelmaat.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:17 schreef gday het volgende:
Een geheel onverwachte reactie van jou! [ afbeelding ] Ik zat er al naar uit te kijken ...
Wat een onzin. Lopen nog genoeg jonge jochies rond in de A selecite die nog iets kunnen gaan opleveren.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het is dan ook de waarheid. Dat zijn de drie waardevolste spelers van Ajax, die Ajax nog een substantieel bedrag gaan opleveren voor een transfer naar de top. De rest is of te oud of middelmaat.
Dat is totaal niet relevant in deze discussie.quote:[b]Op dinsdag 26 februari 2008 14:38 Wat een onzin. Lopen nog genoeg jonge jochies rond in de A selecite die nog iets kunnen gaan opleveren.
Spelers en stewards enzquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Even over dat rookverbod, dat verbod komt er om personeel een rookvrije werkplek te kunnen garanderen. Hoe zit dat in de ArenA dan.
Daar werkt niemandquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Even over dat rookverbod, dat verbod komt er om personeel een rookvrije werkplek te kunnen garanderen. Hoe zit dat in de ArenA dan.
Ja de spelers zullen er last van hebbenquote:
Ik zal helemaal niet zeggen dat het niet waar is hoor, maar ik vind het gewoon typisch dat je alleen maar zegt/vindt dat Lurling de waarheid spreekt en niet dat hij nogal hoog van de toren blaast.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het is dan ook de waarheid. Dat zijn de drie waardevolste spelers van Ajax, die Ajax nog een substantieel bedrag gaan opleveren voor een transfer naar de top. De rest is of te oud of middelmaat.
Dus tijdens een wedstrijd wordt er alleen op het veld gewerkt volgens jou?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja de spelers zullen er last van hebben.
Dat hadden 10 users voor mij al gedaan, dus dat vond ik een beetje overbodig inderdaad.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:50 schreef gday het volgende:
Ik zal helemaal niet zeggen dat het niet waar is hoor, maar ik vind het gewoon typisch dat je alleen maar zegt/vindt dat Lurling de waarheid spreekt en niet dat hij nogal hoog van de toren blaast.
Van wie is de tribune dan een werkplek?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:51 schreef gday het volgende:
[..]
Dus tijdens een wedstrijd wordt er alleen op het veld gewerkt volgens jou?
Stewards.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Van wie is de tribune dan een werkplek?
Kun je dat echt niet zelf bedenken?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Van wie is de tribune dan een werkplek?
.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:16 schreef BoNi het volgende:
[..]
Kun je dat echt niet zelf bedenken?
Stewards, beveiliging, EHBO, horecamedewerkers, journalisten, cameramensen.......
Scouts.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:16 schreef BoNi het volgende:
[..]
Kun je dat echt niet zelf bedenken?
Stewards, beveiliging, EHBO, horecamedewerkers, journalisten, cameramensen.......
Eerste ring.......quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
.
Ik kan het wel bedenken, maar het klopt niet. Het rookverbod per 1 juli geldt de werknemers in de horeca. Wat heeft een voetbalstadion met een dicht dak daar nu mee te maken? En waar zie jij in vredesnaam horecamedewerkers op de tribune...
Die andere medewerkers hebben al jaaaaren recht op een rookvrije werkplek.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
.
Ik kan het wel bedenken, maar het klopt niet. Het rookverbod per 1 juli geldt de werknemers in de horeca. Wat heeft een voetbalstadion met een dicht dak daar nu mee te maken? En waar zie jij in vredesnaam horecamedewerkers op de tribune...
Prima, direct per vak bekijken of je daar rookverboden kunt instellen. Want een voetbalstadion met een dicht dak is toch in de verste verte niet te vergelijken met een caféquote:
Vast wel. Zijn gelukszwachtel zal die wel niet meer meenemen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:21 schreef Zwansen het volgende:
Lurling komt echt vaak in HC Amsterdam.
Ben benieuwd of ie zich daar nog durft te vertonen.
Klopt, maar het verschil is dat ze jaren in de open lucht hebben gewerkt. En nu er dus een dak op het stadion zit, is het geen open lucht meerquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Die andere medewerkers hebben al jaaaaren recht op een rookvrije werkplek.
Dat zijn geen Chinezen, gewoon Nederlandse studenten.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Chineesjes, die worden ingezet door goksyndicaten om het wedstrijdverloop door te bellen.
Bij ons zjin het wel Chinezen. Of zo zien ze er in ieder geval uit.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:23 schreef M0NTANA het volgende:
Dat zijn geen Chinezen, gewoon Nederlandse studenten.
Vroeger, dus voor de arena, stonk ik niet zo naar rook na een wedstrijd als tegenwoordig. Terwijl er volgens mij minder mensen zijn gaan roken in het stadion.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Klopt, maar het verschil is dat ze jaren in de open lucht hebben gewerkt. En nu er dus een dak op het stadion zit, is het geen open lucht meer.
Ja, de security die nu netjes in de hoek moet blijven staan, gaat dan rondlopen en controleren.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:34 schreef PizzaSalami het volgende:
Gaat dit eigenlijk ook voor het honk gelden?
lekker gokkenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:21 schreef Zwansen het volgende:
Ja heb wel is tegenover hem gezeten bij de roulettemachinesquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:21 schreef Zwansen het volgende:
Volgende keer per ongeluk struikelen en dan een dienblad vol met drank tegen z'n kutkop gooienquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:58 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja heb wel is tegenover hem gezeten bij de roulettemachines![]()
Aan de pokertafel zal je hem niet vinden met zijn beperkte hersencapaciteit.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:58 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja heb wel is tegenover hem gezeten bij de roulettemachines![]()
Minstens.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:00 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Volgende keer per ongeluk struikelen en dan een dienblad vol met drank tegen z'n kutkop gooien![]()
Jasza zit er ook.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:01 schreef PizzaSalami het volgende:
Aan de pokertafel zal je hem niet vinden met zijn beperkte hersencapaciteit.
Ach lul niet, als je de eerste was die had gereageerd had je precies hetzelfde gezegd.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat hadden 10 users voor mij al gedaan, dus dat vond ik een beetje overbodig inderdaad.
Ik kan niet wachten om hem weer te zien voetballen in 2009quote:
Ja of die gast loopt elke dag met een draadloos microfoontje rondquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Kakkerlak moet shirt uit doen
Is dit nep of wat?
Ah ok.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:58 schreef PizzaSalami het volgende:
Nee, is onderdeel van docu 'Kroonjuwelen' over de graffitiscene.
Iddquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:58 schreef jna het volgende:
[..]
Ja of die gast loopt elke dag met een draadloos microfoontje rond
http://www.kroonjuwelen.com/site/quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:58 schreef PizzaSalami het volgende:
Nee, is onderdeel van docu 'Kroonjuwelen' over de graffitiscene.
Mag het toch hopen Anders is het wel een erg zielige kneus...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Kakkerlak moet shirt uit doen
Is dit nep of wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |