Dus tijdens een wedstrijd wordt er alleen op het veld gewerkt volgens jou?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja de spelers zullen er last van hebben.
Dat hadden 10 users voor mij al gedaan, dus dat vond ik een beetje overbodig inderdaad.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:50 schreef gday het volgende:
Ik zal helemaal niet zeggen dat het niet waar is hoor, maar ik vind het gewoon typisch dat je alleen maar zegt/vindt dat Lurling de waarheid spreekt en niet dat hij nogal hoog van de toren blaast.
Van wie is de tribune dan een werkplek?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:51 schreef gday het volgende:
[..]
Dus tijdens een wedstrijd wordt er alleen op het veld gewerkt volgens jou?
Stewards.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Van wie is de tribune dan een werkplek?
Kun je dat echt niet zelf bedenken?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Van wie is de tribune dan een werkplek?
.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:16 schreef BoNi het volgende:
[..]
Kun je dat echt niet zelf bedenken?
Stewards, beveiliging, EHBO, horecamedewerkers, journalisten, cameramensen.......
Scouts.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:16 schreef BoNi het volgende:
[..]
Kun je dat echt niet zelf bedenken?
Stewards, beveiliging, EHBO, horecamedewerkers, journalisten, cameramensen.......
Eerste ring.......quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
.
Ik kan het wel bedenken, maar het klopt niet. Het rookverbod per 1 juli geldt de werknemers in de horeca. Wat heeft een voetbalstadion met een dicht dak daar nu mee te maken? En waar zie jij in vredesnaam horecamedewerkers op de tribune...
Die andere medewerkers hebben al jaaaaren recht op een rookvrije werkplek.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
.
Ik kan het wel bedenken, maar het klopt niet. Het rookverbod per 1 juli geldt de werknemers in de horeca. Wat heeft een voetbalstadion met een dicht dak daar nu mee te maken? En waar zie jij in vredesnaam horecamedewerkers op de tribune...
Prima, direct per vak bekijken of je daar rookverboden kunt instellen. Want een voetbalstadion met een dicht dak is toch in de verste verte niet te vergelijken met een caféquote:
Vast wel. Zijn gelukszwachtel zal die wel niet meer meenemen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:21 schreef Zwansen het volgende:
Lurling komt echt vaak in HC Amsterdam.
Ben benieuwd of ie zich daar nog durft te vertonen.
Klopt, maar het verschil is dat ze jaren in de open lucht hebben gewerkt. En nu er dus een dak op het stadion zit, is het geen open lucht meerquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Die andere medewerkers hebben al jaaaaren recht op een rookvrije werkplek.
Dat zijn geen Chinezen, gewoon Nederlandse studenten.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Chineesjes, die worden ingezet door goksyndicaten om het wedstrijdverloop door te bellen.
Bij ons zjin het wel Chinezen. Of zo zien ze er in ieder geval uit.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:23 schreef M0NTANA het volgende:
Dat zijn geen Chinezen, gewoon Nederlandse studenten.
Vroeger, dus voor de arena, stonk ik niet zo naar rook na een wedstrijd als tegenwoordig. Terwijl er volgens mij minder mensen zijn gaan roken in het stadion.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Klopt, maar het verschil is dat ze jaren in de open lucht hebben gewerkt. En nu er dus een dak op het stadion zit, is het geen open lucht meer.
Ja, de security die nu netjes in de hoek moet blijven staan, gaat dan rondlopen en controleren.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:34 schreef PizzaSalami het volgende:
Gaat dit eigenlijk ook voor het honk gelden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |