abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56967365

Goal:

Met contractverlenging zal Steek wel blijven met Gentenaar als goede back-up

Analyse: Ruim voldoende

Verdediging:

Heitinga is de enige speler van Ajax met een echte meerwaarde, het zou me erg verbazen als hij op 1 september nog bij Ajax speelt

Vermaelen en Vertonghen lijkt me een redelijk centraal duo en Silva een goede back voor Ajax. Een nieuwe linksback moet van buitenaf worden aangetrokken

Anayse:

Nieuw Linksback
Nieuw reserve verdediger
Doorschuiven: Vd Wiel

Middenveld

Lindgren is redelijk in de punt naar achter, Urby kan de linkshalf invullen en Gabri, Delorge en Perrez komen tekort voor een basisplaats maar zijn wel voldoende voor een reserve rol. Waarbij moet worden aangetekend dat Perez 33 is en je hem nog niet eens als reserve zou moeten willen hebben

Analyse: Ajax moet een rechtshalf halen die er meteen staat en zorgen dat de nieuwe aankoop, Lindgren en Urby wat chemistry krijgen

Aanval:

Huntelaar is veel te langzaam voor de top en zal ook dit seizoen weer niet verkocht worden. Waarschijnlijk zal hij weer rond de 20 maken maar wel gefrustreerd rondlopen wat niet goed is voor het team. De combinatie met Suarez zal wel nooit een succesvolle worden.

Leonardo, Luque, Rommedahl en Kennedy komen tekort op zowel links als op rechts en je moet er hooguit 2 houden als back-up. Perez zou de op beide vleugels redelijk uit de voeten kunnen maar dan heb je binnen 2 maanden een gefrustreerde speler rond lopen

Analyse: Ajax moet een buitenspeler kopen die complementair is aan Huntelaar en die zijn man voorbij kan.

Donald en Anita moeten minuten gaan pakken en verhuurd gaan worden. Vermeer en Poepon zijn niet van het niveau van Ajax en moeten ook verkocht worden

Kort gezegd moet Ajax dus minimaal 4 aankopen halen om serieus mee te doen aan de titel en geen modderfiguur te slaan in de CL. Doordat de CL 2 keer op een rij is gemist is er nauwelijks geld en wordt waarschijnlijk alleen Heitinga voor veel geld verkocht. Misschien dat Ajax dit jaar wel 6 wedstrijden wint en de CL haalt en er daardoor wat geld vrij komt. Het probleem blijft zoals gewoonlijk weer dat de CL kwalificatie begin augustus is en dat de competitie waarschijnlijk pas start halverwege september(OS)

Ik wens Bassie in iedergeval veel succes want er liggen veel uitdagingen

[ Bericht 1% gewijzigd door Houniet op 25-02-2008 18:46:12 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_56967445
Je laatste alinea is een beetje voorbarig lijkt me. Ze moeten eerst de play offs voor die CL plaats nog zien te winnen.
  maandag 25 februari 2008 @ 17:09:49 #3
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_56967509
Kan dit niet in het algemene Ajax topic?
Anders kan ik over PSV, Feyenoord, Heerenveen, AZ, NAC etc. etc. ook wel zo'n topic openen
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  maandag 25 februari 2008 @ 17:10:05 #4
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_56967515
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
en geen modderfiguur te slaan in de CL.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_56967528
Dat zeg ik ook, ze moeten eerst ook maar eens de play-offs zien te halen. Het verschil met de nummer 6 is maar 5 punten.

Maar het lijkt me duidelijk dat Ajax niet flink kan investeren als alleen Heitinga wordt verkocht en de CL niet wordt gehaald
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_56967602
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:10 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Dat Ajax gewoon weer de playoffs gaat winnen is bij jou nog niet doorgedrongen zo te zien
  maandag 25 februari 2008 @ 17:14:28 #7
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_56967605
Ach, om de titel te winnen hebben ze niet zoveel veranderingen nodig, denk ik. Alleen wat meer constantheid voorin. Suarez, Leo, Luque, Rommedahl en Perez zijn veel te veel momentvoetballers. Voorderest moeten ze veel rustiger voetballen, dat had dit seizoen heel wat tegendoelpunten gescheeld.
pi_56967716
OP Verplaatst!

[ Bericht 64% gewijzigd door Houniet op 25-02-2008 18:45:55 ]
pi_56967717
Jij bent duidelijk niet op de hoogte van de financiële situatie bij Ajax. Ajax heeft een 'potje' van 60M.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  maandag 25 februari 2008 @ 17:21:48 #10
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56967727
Waar is de OP !
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_56967735
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ach, om de titel te winnen hebben ze niet zoveel veranderingen nodig, denk ik. Alleen wat meer constantheid voorin. Suarez, Leo, Luque, Rommedahl en Perez zijn veel te veel momentvoetballers. Voorderest moeten ze veel rustiger voetballen, dat had dit seizoen heel wat tegendoelpunten gescheeld.
Voor welke posities zou je een basisspeler halen als alleen Heitinga vertrekt?

Welke spelers zijn basisplaats waardig en wie voor de breedte?

Hoeveel spelers voor de bank zou je halen?
pi_56967739
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:21 schreef Houniet het volgende:
Waar is de OP !
Hier
pi_56967747
Het houd je wel bezig.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_56967748
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom ga je als je voor feyenoord bent, daar voetballen
Vraag het aan Tim
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_56967773
Vermaelen - Vertonghen lijkt me niet ideaal, allebei linksbenig. Daarbij is Gabri wel degelijk goed genoeg voor de basis.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_56967778
Ik wil dat woord *****oord hier niet meer horen
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_56967804
Doet wel pijn dat we deze week geen beker spelen
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_56967806
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:24 schreef F1Bas het volgende:
Ik wil dat woord *****oord hier niet meer horen
Beetje leedvermaak kan geen kwaad
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_56967807
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:22 schreef Jasza het volgende:

[..]

Hier
Ik kan dus op dertien wedstrijden (daadwerkelijk in het uitvak) komen, en als de statistieken kloppen, moet ik het daarmee kunnen redden. Zeker als Excelsior eruit dondert.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_56967815
Vd Wiel - Vermaelen lijkt me wel een goed duo.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
  maandag 25 februari 2008 @ 17:27:31 #21
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_56967819
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
Jij bent duidelijk niet op de hoogte van de financiële situatie bij Ajax. Ajax heeft een 'potje' van 60M.
Gaan ze Ajax niet van de beurs afhalen dan, of in de nabije toekomst.

Mochten ze dat doen, dan lijkt het me verstandig om dat potje te bewaren...

Of is dat rapport echt nergens goed voor geweest?
kankelul.
pi_56967822
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Goal:

Lindgren is redelijk in de punt naar achter, Urby kan de linkshalf invullen en Gabri, Delorge en Perrez komen tekort voor een basisplaats maar zijn wel voldoende voor een reserve rol.
Urby erin en Gabri niet goed genoeg voor de bank!

Veeg me op
  maandag 25 februari 2008 @ 17:29:11 #23
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56967831
Idd, urby, de faalhaas van chocolade .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_56967848
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:27 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze het van de beurs af gaan halen. Lijkt me toch een beetje weggegooid geld.
pi_56967851
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:27 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Het van de beurs halen van Ajax is nou echt het minst belangrijke.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  maandag 25 februari 2008 @ 17:31:40 #26
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_56967879
Volgens mij was het rond 12.00 of 12.30 parkeren....wedstrijd was om 14.30 toen gewoon dacht ik
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_56967915
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:26 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Ik kan dus op dertien wedstrijden (daadwerkelijk in het uitvak) komen, en als de statistieken kloppen, moet ik het daarmee kunnen redden. Zeker als Excelsior eruit dondert.
12 is good

Elk jaar is het volgens mij 12 wedstrijden als je voorrang wil hebben, kom er zelf net niet aan, maarja dan volgend jaar maar ff halen
pi_56967918
Hmm, eens even kijken hoe of wat in dat geval...
quote:
Gregory van der Wiel trainde maandagochtend nog apart. Het lijkt langzaam beter te gaan met de jonge verdediger. Hij deed weer pittige oefeningen met de bal en liet zien ook weer behoorlijk aan te kunnen zetten.
Binnenkort opereren dus.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_56967930
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:33 schreef Jasza het volgende:

[..]

12 is good
Omdat ADO er vorig jaar buiten viel, ja.
  maandag 25 februari 2008 @ 17:33:53 #30
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56967933
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:26 schreef MaxC het volgende:
Doet wel pijn dat we deze week geen beker spelen
De loting was al aangepast voor ajax
pi_56967948
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:33 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Omdat ADO er vorig jaar buiten viel, ja.
Wat heeft het ermee te maken welke club eruit valt dan?
  maandag 25 februari 2008 @ 17:35:13 #32
139407 jorienvdherik
pi_56967960
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:34 schreef Jasza het volgende:

[..]

Wat heeft het ermee te maken welke club eruit valt dan?
groote van het uitvak
sjonnie
pi_56967984
Nee, ADO-uit mocht vorig jaar geen Ajax-publiek bij en dus telde die niet mee. En als Excelsior degradeert kunnen meer mensen een voorrangsuitkaart krijgen.
  maandag 25 februari 2008 @ 17:36:53 #34
139407 jorienvdherik
pi_56967987
Perez kan wel basis, maar was zondag ook weer niet opvallend bezig
pi_56968003
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:36 schreef kevin6188 het volgende:
Nee, ADO-uit mocht vorig jaar geen Ajax-publiek bij en dus telde die niet mee. En als Excelsior degradeert kunnen meer mensen een voorrangsuitkaart krijgen.
Ah ja dat is natuurlijk logisch, dan zal het dit jaar wel 13 worden ofzo ja, als VVV degradeert toch hetzelfde?

Als Sparta of WII degradeert dan zijn het er vast 13 ja.
pi_56968074
Gabri en Perez tekort. Huntelaar slecht
En Urby goed!

Nu een objectieve analyse.
  maandag 25 februari 2008 @ 17:45:34 #37
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_56968130
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:30 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze het van de beurs af gaan halen. Lijkt me toch een beetje weggegooid geld.
Ik dacht dat dat, eventueel op de lange termijn, wel de bedoeling was.
kankelul.
pi_56968140
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
Daarom draaiden ze in 2006-2007 verlies en in 2007-2008 waarschijnlijk nog meer omdat de inkomsten ver achterblijven. Daarom investeerde Ajax ook 7 miljoen in nieuwe spelers terwijl ze Maduro voor 3 verkochten, het ging immers al prima dit seizoen
  maandag 25 februari 2008 @ 17:46:14 #39
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56968145
Is het al bekend hoe ze het volgend seizoen met de Europese (voorrangs)uitkaarten gaan doen?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_56968158
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:45 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Ik dacht dat dat, eventueel op de lange termijn, wel de bedoeling was.
Zover ik weet ook, maar dat kan je niet zomaar even doen (wil je het netjes doen). Duurt dus nog wel even.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_56968159
tvp
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_56968163
quote:
'Ajax van beurs desastreus voor sportieve ambities'
Geschreven op maandag, 25 februari om 16:37

Het voorstel van de commisie-Coronel om Ajax van de beurs te halen is volgens sportmarketingexpert Frank van den Wall Bake een risico-volle zet. Van den Wall Bake is van mening dat het opheffen van de beursnotering alleen maar nog schadelijkere gevolgen zal hebben voor de sportieve toekomst van de Amsterdamse club.

“Ajax wordt geregeerd door populisme, door wat goed valt bij het volk”, verklaarde Van den Wall Bake tegenover Sportweek. “Het voorstel om de beursnotering te beëindigen is ook zoiets. Ik ben daar nooit een voorstander van geweest, maar het is er nou eenmaal.”

Volgens Van den Wall Bake is een leegloop van de selectie een onafwendbaar gevolg van de veranderende financiële huishouding. “Dat terugdraaien kost ongetwijfeld klauwen met geld. Dan mķet je Huntelaar, Heitinga en Stekelenburg verkopen, en ben je alleen nog maar verder van huis.”
pi_56968176
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Daarom draaiden ze in 2006-2007 verlies en in 2007-2008 waarschijnlijk nog meer omdat de inkomsten ver achterblijven. Daarom investeerde Ajax ook 7 miljoen in nieuwe spelers terwijl ze Maduro voor 3 verkochten, het ging immers al prima dit seizoen
Klapmongool DAM vergeet even de inkomsten van de andere transfers .
  maandag 25 februari 2008 @ 17:48:02 #44
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56968186
Gabri is wel goed genoeg, al zou ik persoonlijk Demy de Zeeuw graag zien komen.

Verder moeter er ķf nieuwe vleugelspitsen komen ķf er moet zonder vleugelspitsen gevoetbald worden.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 25 februari 2008 @ 17:48:35 #45
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_56968197
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:46 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Zover ik weet ook, maar dat kan je niet zomaar even doen (wil je het netjes doen). Duurt dus nog wel even.
Inderdaad, maar dan kan je dat potje van om en nabij de 60milj. niet zomaar gaan spenderen.

Dat gat wat terugtrekken van de beurs teweegbrengt zul je toch moeten financieren en dus opsparen de komende jaren...
kankelul.
pi_56968206
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

doe jij de boekhouding bij Ajax?
pi_56968227
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:46 schreef M0NTANA het volgende:
Is het al bekend hoe ze het volgend seizoen met de Europese (voorrangs)uitkaarten gaan doen?
Is laatst gepubliceerd, staat vast ergens op de Ajax-site. Mensen die vorig jaar een aantal wedstrijden zijn gegaan behouden hun kaart. Ik ben dit seizoen naar Praag geweest, maar heb dus geen voorrang...

En Toma, dat artikel van die marketing-goeroe op Sportweek.nl vind ik dus echt zo nietszeggend. Zou me er niet te druk om maken.
pi_56968231
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:48 schreef M0NTANA het volgende:
Gabri is wel goed genoeg, al zou ik persoonlijk Demy de Zeeuw graag zien komen.

Verder moeter er ķf nieuwe vleugelspitsen komen ķf er moet zonder vleugelspitsen gevoetbald worden.
Dat laatste lijkt me een betere optie omdat er in Nederland sowiezo weinig vleugel spelers meer te vinden zijn.
pi_56968239
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:48 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Inderdaad, maar dan kan je dat potje van om en nabij de 60milj. niet zomaar gaan spenderen.

Dat gat wat terugtrekken van de beurs teweegbrengt zul je toch moeten financieren en dus opsparen de komende jaren...
Inderdaad, en als blijkt dat Ajax de boel terug koopt zal het aandeel ook nog wel even flink omhoog schieten
pi_56968242
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:46 schreef toma het volgende:

[..]

Logisch toch?
pi_56968248
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:50 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Logisch toch?
En dan 5 jaar geen CL voetbal
en de komende 10 jaar geen kampioen.
pi_56968249
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:49 schreef kevin6188 het volgende:
En Toma, dat artikel van die marketing-goeroe op Sportweek.nl vind ik dus echt zo nietszeggend. Zou me er niet te druk om maken.
Aandelen terugkopen kost gewoon geld.
pi_56968264
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:51 schreef toma het volgende:

[..]

En dan weer 5 jaar geen CL voetbal
Dat zegt hij en ik niet

Het is wel gewoon een feit dat het van de beurs af halen veel geld kost.
pi_56968273
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:51 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Die 38 milj. (ofzoiets) die ze kregen toen ze de beurs op gingen zijn toch ook allemaal in een putje gegooid?
  maandag 25 februari 2008 @ 17:53:04 #55
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56968291
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:49 schreef toma het volgende:

[..]

Dat laatste lijkt me een betere optie omdat er in Nederland sowiezo weinig vleugel spelers meer te vinden zijn.
Maar goed, Marco van Basten kennende zal hij eerst drieënhalf jaar proberen koste wat het kost 4-3-3 te spelen, met buitenspelers die eigenlijk geen buitenspelers zijn.
pi_56968316
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:53 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Maar goed, Marco van Basten kennende zal hij eerst drieënhalf jaar proberen koste wat het kost 4-3-3 te spelen, met buitenspelers die eigenlijk geen buitenspelers zijn.
Ach, bij het Nederlands elftal is hij ook helemaal om en speelt ie nu ook ala PSV. Misschien dat ie die wijsheid ook mee kan nemen naar Ajax.
  maandag 25 februari 2008 @ 17:58:26 #57
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56968362
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:54 schreef toma het volgende:

[..]

Ach, bij het Nederlands elftal is hij ook helemaal om en speelt ie nu ook ala PSV.
Zoals ik zeg, bij Oranje duurde het drieënhalf jaar. Daarbij heeft hij aangegeven bij Ajax weer voor 4-3-3 te gaan.
quote:
Misschien dat ie die wijsheid ook mee kan nemen naar Ajax.
Eerst zien, dan geloven.
pi_56968374
Stekelenburg
Silva - Kuffour - Vermaelen - Vertonghen?
Gabri - Lindgren- Perez - Urby
Huntelaar - Suarez

Dit is een elftal wat er volgend jaar kan staan. Ook niet heel slecht hoor, hoewel ik liever wat aankopen zie.
pi_56968389
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:51 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Klopt, maar er heeft al een artikel in het NRC gestaan met een interview met zo'n beursmeneer en er zijn allerlei manieren om dat een stuk goedkoper te doen. En Ajax zal echt niet even snel veertig miljoen euro op tafel leggen om al die aandelen terug te kopen. Dan maar een x-jarenplan. Ik denk niet dat de selectie eronder komt te lijden. Van Basten heeft het budget voor aankopen ook al rond.
  maandag 25 februari 2008 @ 18:00:20 #60
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_56968398
Kuffour
kankelul.
  maandag 25 februari 2008 @ 18:00:53 #61
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56968408
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Stekelenburg
Huntelaar - Suarez

Dit is een elftal wat er volgend jaar kan staan. Ook niet heel slecht hoor, hoewel ik liever wat aankopen zie.
Sammy Kuffour niet, die vertrekt in mei zonder een wedstrijd in het eerste gespeeld te hebben.
  maandag 25 februari 2008 @ 18:01:39 #62
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56968417
quote:
Op maandag 25 februari 2008 18:00 schreef MarkNMGN het volgende:
Kuffour
Denk dat hij bij jullie meer dan welkom zou zijn, als ik die Bahia telkens zie blunderen.
  maandag 25 februari 2008 @ 18:02:31 #63
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56968431
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:49 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Is laatst gepubliceerd, staat vast ergens op de Ajax-site. Mensen die vorig jaar een aantal wedstrijden zijn gegaan behouden hun kaart. Ik ben dit seizoen naar Praag geweest, maar heb dus geen voorrang...
Maatje van me verliest dus EU-uitkaart, omdat hij niet meeging naar Zagreb.
  maandag 25 februari 2008 @ 18:06:51 #64
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_56968480
quote:
Op maandag 25 februari 2008 18:01 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Denk dat hij bij jullie meer dan welkom zou zijn, als ik die Bahia telkens zie blunderen.
Zeker waar, ik verwacht ook defensieve versterkingen in de zomer + terugkeer van Vlaar.
kankelul.
pi_56968490
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:47 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Klapmongool DAM vergeet even de inkomsten van de andere transfers .
Daar werden gaten meegevuld.

Maar blijf jij maar mooi denken dat Ajax een oorlogskas heeft van 60 miljoen als ze in januari 4 miljoen uitgeven in plaats van een miljoen of 20
pi_56968511
Veel zullen hem wel kwijtraken, ik ook bijv.

Maargoed verwacht weinig problemen met kaarten voor EU duels volgend jaar met zulke uitvakken.
pi_56968515
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Stekelenburg
Huntelaar - Suarez

Ajax moet 4-3-3 of 3-4-3 spelen zeker nu Bassie en JC bij Ajax zijn
pi_56968756
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:48 schreef toma het volgende:

[..]

doe jij de boekhouding bij Ajax?
Nee, ik heb wel gezond boerenverstand en kan een resultaatrekening en een balans lezen.

Maar van mij mag je best denken dat Ajax een oorlogskas heeft van 60 miljoen
  maandag 25 februari 2008 @ 18:23:34 #69
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_56968790
Stond laatst een lijst online toch waar je kon zien of je 'm nog had?

Ik ben 'm ook kwijt.
pi_56968806
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:42 schreef toma het volgende:
Gabri en Perez tekort. Huntelaar slecht
En Urby goed!

Nu een objectieve analyse.
Gabri komt tekort voor het niveau dat Bassie wil hebben. Urby is redelijk als linkshalf en Huntelaar zit voorlopig nog steeds bij Ajax terwijl andere spelers wel een transfer maken
  maandag 25 februari 2008 @ 18:26:11 #71
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_56968840
lief zijn Asics

[ Bericht 86% gewijzigd door Asics op 25-02-2008 18:31:24 ]
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_56968847
quote:
Op maandag 25 februari 2008 18:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ajax moet 4-3-3 of 3-4-3 spelen zeker nu Bassie en JC bij Ajax zijn
Ajax moet niks. Bassie is ook zo reëel dat dat niet altijd meer kan, en JC denk ik ook wel. Die geeft ook toe dat er weinig buitenspelers rondlopen.
  maandag 25 februari 2008 @ 18:27:14 #73
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_56968870
quote:
Op maandag 25 februari 2008 18:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee, ik heb wel gezond boerenverstand en kan een resultaatrekening en een balans lezen.

Maar van mij mag je best denken dat Ajax een oorlogskas heeft van 60 miljoen
Heb je de VI van vorige week gelezen?
pi_56968906
quote:
Op maandag 25 februari 2008 18:26 schreef Asics het volgende:
weer geen beker
hohoho.. dat is ook voor het eerst sinds een paar jaar he.
pi_56968924
who the fuck is Bassie??
pi_56968946
quote:
Vermaelen en Vertonghen lijkt me een redelijk centraal duo
Vermaelen heeft altijd Stam of Heitinga naast zich gehad wat natuurlijk een enorme steun is voor een nog erg jonge Vermaelen. Het is niet 100% zeker of hij de verantwoordelijkheid aan kan als hij de belangrijkste verdediger gaat worden. Als het mis gaat kan dat voor veel problemen zorgen, zonder dat je een ervaren verdediger achter de hand hebt om zulke problemen op te vangen. Als je dan toch 60M beschikbaar hebt voor transfers dan kan je beter een ervaren verdediger kopen en die dan samen laten werken met Vermaelen, dan heb je minder risicos en heb je meteen iemand waar Vermaelen van kan leren.
pi_56969035
Je gelooft dat Ajax 60 miljoen kan uitgeven?

Zeg maar meer dan Arsenal, Barca, Real, MU, Juve, Chelsea, Milan, Inter en Liverpool
pi_56969074
quote:
Op maandag 25 februari 2008 18:27 schreef pfaf het volgende:

[..]

Heb je de VI van vorige week gelezen?
Nee, is een eindje roeien naar Argentinie
pi_56969109
quote:
Op maandag 25 februari 2008 18:00 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Klopt, maar er heeft al een artikel in het NRC gestaan met een interview met zo'n beursmeneer en er zijn allerlei manieren om dat een stuk goedkoper te doen. En Ajax zal echt niet even snel veertig miljoen euro op tafel leggen om al die aandelen terug te kopen. Dan maar een x-jarenplan. Ik denk niet dat de selectie eronder komt te lijden. Van Basten heeft het budget voor aankopen ook al rond.
Ik ben er sowieso geen voorstander van aangezien het, ook als je het uitsmeert, veel geld kost.
  maandag 25 februari 2008 @ 18:44:11 #80
18989 __________
Vul Uw naam op de lijn in.
pi_56969272
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:30 schreef zjroentje het volgende:

Het van de beurs halen van Ajax is nou echt het minst belangrijke.
Ja, als je het doet kan je beter wachtten totdat het weer beter loopt en de aandelen dus stukken hoger staan he.
En plak Uw pasfoto in het daartoe bestemde vakje.
  maandag 25 februari 2008 @ 18:47:04 #81
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_56969344
quote:
Op maandag 25 februari 2008 18:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee, is een eindje roeien naar Argentinie
Ajax heeft een eigen vermogen van 50-60 miljoen.
Of ze het allemaal uit kunnen geven is een tweede natuurlijk.
  maandag 25 februari 2008 @ 18:48:18 #82
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56969373
quote:
Op maandag 25 februari 2008 18:23 schreef Riro het volgende:
Stond laatst een lijst online toch waar je kon zien of je 'm nog had?

Ik ben 'm ook kwijt.
http://www.ajax.nl/web/show/id=167903
pi_56969395
Lijkt me leuk als Heintinga weg gaat en Vermaelen en Vertonghen afwezig zijn voor de voorronde van de CL(als de play-offs gehaald en gewonnen worden)
pi_56969431
quote:
Op maandag 25 februari 2008 18:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lijkt me leuk als Heintinga weg gaat en Vermaelen en Vertonghen afwezig zijn voor de voorronde van de CL(als de play-offs gehaald en gewonnen worden)
leuk he.
dan gaan we pas lachen. Sjonge jonge jonge jonge... wat zou dat toch leuk zijn !

pi_56969477
quote:
Op maandag 25 februari 2008 16:57 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

410 matties . Je weet duidelijk niet over wie je praat .
Hehe inderdaad.

410 DVD zondag te koop.
pi_56969652
quote:
Op maandag 25 februari 2008 18:50 schreef toma het volgende:

[..]

leuk he.
dan gaan we pas lachen. Sjonge jonge jonge jonge... wat zou dat toch leuk zijn !

Wordt pas leuk als Ajax er niet op participeert en geen 2 verdedigers koopt die makkelijk mee kunnen draaien

Ajax heeft ook nog geluk dat Zweden, Uruguay zich niet gekwalificeerd heeft
pi_56969704
quote:
Op maandag 25 februari 2008 19:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wordt pas leuk als Ajax er niet op participeert en geen 2 verdedigers koopt die makkelijk mee kunnen draaien

Ajax heeft ook nog geluk dat Zweden en Uruguay zich niet gekwalificeerd hebben.
Sow wat een mazzel. Het geluk kan niet meer op. Zijn we nu kampioen?
  maandag 25 februari 2008 @ 19:07:20 #88
139407 jorienvdherik
pi_56969798
Wat viel Perez me tegen gister, jullie ?
pi_56969834
quote:
Op maandag 25 februari 2008 19:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat viel Perez me tegen gister, jullie ?
Dat heb je verdomd goed gezien, hulde.
  maandag 25 februari 2008 @ 19:09:19 #90
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56969853
quote:
Gabri heeft het naar zijn zin bij Ajax. Vorig seizoen kwam de Spanjaard over van FC Barcelona en sindsdien is hij vaste waarde in het Amsterdamse team. De Nederlandse taal gooit echter roet in het eten bij de communicatie met medespelers en trainers.

"Ik heb geen talenknobbel. Ik spreek alleen Catalaans en Spaans. Ik ben ook wel een beetje lui. Thuis kijk ik naar Spaanse televisiezenders", biecht de middenvelder eerlijk op. "Als ik bij Ajax ben, trek ik veelal op met de Spaanstalige spelers. Het zou beter gaan met mijn Nederlands als ik gedwongen was de taal te spreken", erkent hij.

Kenneth Perez en Edgar Davids dienen veelvuldig als tolk, wanneer trainer Adrie Koster in de kleedkamer dingen uitlegt. "Het lijkt soms wel een kippenhok in de kleedkamer. Maar de andere spelers hebben er nog nooit wat van gezegd als iemand het begon te vertalen", vertelt de Catalaan.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_56969855
quote:
Op maandag 25 februari 2008 18:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
hihi lol lol lol

Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_56969963
quote:
Op maandag 25 februari 2008 19:09 schreef Houniet het volgende:

[..]
Heeft Perez Spaanse roots?
  maandag 25 februari 2008 @ 19:15:00 #93
82589 S-Two
barba macacu
pi_56970005
Leer dan ook Nederlands luie hond!
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_56970014
quote:
Op maandag 25 februari 2008 19:13 schreef toma het volgende:

[..]

Heeft Perez Spaanse roots?
Jep. Hij heeft een Spaanse moeder. Perez is ook een Spaanse naam he
  maandag 25 februari 2008 @ 19:17:49 #95
139407 jorienvdherik
pi_56970072
triest, verdien je iets van 1 mil per jaar, leer je de taal niet, waar je werkt.
echt triest
pi_56970083

trouwens wel tof dat er vaak een GOIRLE spandoek hangt bij het uitvak
pi_56970101
quote:
Op maandag 25 februari 2008 19:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Jep. Hij heeft een Spaanse moeder. Perez is ook een Spaanse naam he
daarom vroeg ik t me ook af. Perez klinkt niet echt Deens
pi_56970128
Goede instelling van Gabri, je weet wel je opofferen voor het teambelang
  maandag 25 februari 2008 @ 19:20:19 #99
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_56970130
quote:
Op maandag 25 februari 2008 19:18 schreef toma het volgende:

Die gast is overal echt respect voor. Schotland,dubai,zuid afrika,europees alles,nationaal...echt overal.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_56970183
quote:
Op maandag 25 februari 2008 19:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Goede instelling van Gabri, je weet wel je opofferen voor het teambelang
,,Ik heb geen zin om mee naar voren te gaan." Laat Gabri maar lekker het vuile werk opknappen. Dat vind ik pas teambelang.
pi_56970196
quote:
Op maandag 25 februari 2008 19:20 schreef Sethje het volgende:

[..]

Die gast is overal echt respect voor. Schotland,dubai,zuid afrika,europees alles,nationaal...echt overal.
Zie hem ook regelmatig. Ken hem zelf niet maar fanatiek is ie zeker.
pi_56970251
quote:
Op maandag 25 februari 2008 19:09 schreef Houniet het volgende:

[..]
Wordt tijd dat Nederlands verplicht wordt
pi_56970265
quote:
Op maandag 25 februari 2008 19:18 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
pi_56970316
quote:
Op maandag 25 februari 2008 19:19 schreef toma het volgende:

[..]

daarom vroeg ik t me ook af. Perez klinkt niet echt Deens
Hij heeft eigenlijk Jensen, maar hij heeft liever de achternaam van zijn moeder, Perez dus.
pi_56971394
Net als Gomez zou ook Gabri gewoon Nederlands moeten leren spreken.

Deze zomer ga ik er eigenlijk vanuit dat Defour komt en die toch wel in de basis zal gaan spelen samen met Perez, Gabri en Lindgren op het middenveld.

Verder een goede verdediger en ik denk aan een buitenlander die al wat ervaring heeft maar niet te oud is.
  maandag 25 februari 2008 @ 20:14:22 #106
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_56971398
Dalijk Heitinga bij Holland Sport. o.a. over clubliefde
Jawel, je keek.
pi_56971412
quote:
Op maandag 25 februari 2008 20:14 schreef jna het volgende:
Dalijk Heitinga bij Holland Sport. o.a. over clubliefde
hoelaat?
  maandag 25 februari 2008 @ 20:17:53 #108
131729 jna
pi_56971470
20.25
Jawel, je keek.
pi_56971536
Dat gaan we natuurlijk ff kijken.
pi_56971604
quote:
Gabri niet geschorst, Suárez en Silva wel
Gabri is niet geschorst voor de wedstrijd tegen Excelsior, zo meldt Ajax. Gisteren meldden wij naar aanleiding van informatie van Sport 1 dat dat wel het geval zou zijn, dat blijkt dus onjuist. De Catalaanse middenvelder staat nog wel op scherp en zal bij een gele kaart in die wedstrijd de wedstrijd tegen PSV moeten missen. Bruno Silva en Luis Súarez zijn wél geschorst.
Dat is 2 keer
  maandag 25 februari 2008 @ 20:24:46 #111
131729 jna
pi_56971617
Let op: van Bronckhorst zit er ook bij maar gelukkig zit er een knop de de afstandsbediening om het geluid uit te zetten
Jawel, je keek.
pi_56971640
quote:
Op maandag 25 februari 2008 20:24 schreef toma het volgende:

[..]

Dat is 2 keer
KNJB!
pi_56971765
quote:
Op maandag 25 februari 2008 20:20 schreef Jasza het volgende:
Dat gaan we natuurlijk ff kijken.
AFC AJAX
  maandag 25 februari 2008 @ 20:33:47 #114
139407 jorienvdherik
pi_56971805
quote:
Op maandag 25 februari 2008 20:14 schreef Wooldoor het volgende:
Net als Gomez zou ook Gabri gewoon Nederlands moeten leren spreken.

Deze zomer ga ik er eigenlijk vanuit dat Defour komt en die toch wel in de basis zal gaan spelen samen met Perez, Gabri en Lindgren op het middenveld.

Verder een goede verdediger en ik denk aan een buitenlander die al wat ervaring heeft maar niet te oud is.
triestig dat het niet al verplicht is
pi_56971939
John zit volgens mij vlammen te scheiten straks
  maandag 25 februari 2008 @ 20:39:47 #116
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_56971948
Hehehe mooie kerel Heitinga
Nu @ Holland Sport.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_56971980
Haha Sjonnie, kiest gewoon dezelfde grote van het bordje van Gio
  maandag 25 februari 2008 @ 20:42:47 #118
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_56972018
hehehee
29.10 Novastar HMH
pi_56972113
Matthijs: Johnny noem de lekkerste Indonees van Amsterdam.

Johnny: ....................................

pi_56972204
Naast Huntelaar heb je nog een spits nodig die andere kwaliteiten heeft. Of een stevige spits of een spits die snelheid heeft. Op het middenveld heb je nog een voetballende middenvelder nodig die er overheen kan.
  maandag 25 februari 2008 @ 20:50:57 #121
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_56972238
Dat is pas clubliefde. Niet zoals van Bronckhorst zo te horen
29.10 Novastar HMH
  maandag 25 februari 2008 @ 20:51:39 #122
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_56972257
Johnny Wat een heerlijke uitspraken weer.
pi_56972281
Ja dat kwam er mooi uit van Johnny
  maandag 25 februari 2008 @ 20:53:34 #124
139407 jorienvdherik
pi_56972305
quote:
Op maandag 25 februari 2008 20:50 schreef Damzkieee het volgende:
Dat is pas clubliefde. Niet zoals van Bronckhorst zo te horen
gio en geen club liefde
  maandag 25 februari 2008 @ 20:55:24 #125
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_56972341
quote:
Op maandag 25 februari 2008 20:53 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

gio en geen club liefde
Dat hoor je toch net.
Hij twijfelt nota bene als ze hem vragen of hij voor Ajax had willen/kunnen spelen.
29.10 Novastar HMH
pi_56972355
Gio draaide er zwaar omheen, Sjonnie binnen 1 sec:

Ik zal nooit voor feyenoord spelen.
  maandag 25 februari 2008 @ 20:58:39 #127
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_56972422
Dat dus.
29.10 Novastar HMH
pi_56972592
quote:
Op maandag 25 februari 2008 20:55 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Dat hoor je toch net.
Hij twijfelt nota bene als ze hem vragen of hij voor Ajax had willen/kunnen spelen.
Hij had het zo gedaan ... Komt hij ook beter tot zijn recht.
pi_56972598
Sjonnie
pi_56972633
Marcel Peper
pi_56972647
Tering, lekker jaartje voor Peper dat 1990 Renkedekenker.
Geef mij maar Amsterdam
  maandag 25 februari 2008 @ 21:11:31 #132
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_56972670
Zieke shit.
29.10 Novastar HMH
pi_56972900
quote:
Op maandag 25 februari 2008 21:10 schreef Bullebak het volgende:
Tering, lekker jaartje voor Peper dat 1990 Renkedekenker.
Waar gaat het over?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_56972902
quote:
Op maandag 25 februari 2008 21:08 schreef Urquhart het volgende:
Sjonnie
pi_56972995
quote:
Op maandag 25 februari 2008 21:08 schreef Urquhart het volgende:
Sjonnie
pi_56973037
quote:
Op maandag 25 februari 2008 21:21 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Waar gaat het over?
Ah was bij Holland Sport, na Heitinga.

In 1990 verloor hij zn maat in een autocrash, even daarna zijn vriendin in een autocrash, en daarna in zn debuut bij Oranje werd hij doormidden geschopt en kon hij stoppen met voetbal
Geef mij maar Amsterdam
pi_56973119
John lijkt toch misschien nog wel een jaartje bij Ajax te willen blijven maar igg zekerheid voor het EK, dat is wel fijn.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_56973166
quote:
Op maandag 25 februari 2008 21:31 schreef Pritt het volgende:
John lijkt toch misschien nog wel een jaartje bij Ajax te willen blijven maar igg zekerheid voor het EK, dat is wel fijn.
Sjonnie gaat een super EK spelen (ondanks dat nederland vroegtijdig uitgeschakeld gaat worden) en krijgt daarna een droomtransfer naar FC Barcelona of Real Madrid
pi_56973450
quote:
Op maandag 25 februari 2008 21:33 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Sjonnie gaat een super EK spelen (ondanks dat nederland vroegtijdig uitgeschakeld gaat worden) en krijgt daarna een droomtransfer naar FC Barcelona of Real Madrid
Hij heeft echt al 1074109274109247190847102947-12984-1248-120489=0184390750923 miljoen keer gezegd dat hij voor het EK gaat beslissen.
  maandag 25 februari 2008 @ 21:45:50 #140
139407 jorienvdherik
pi_56973465
quote:
Op maandag 25 februari 2008 20:55 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Dat hoor je toch net.
ik kijk niet..
maar ben blij dat die terug is

hij zei dat die psv en ajax een nee had verkocht
pi_56973563
johnny: 'ik zal nooit voor feyenoord spelen'
pi_56973762
quote:
Op maandag 25 februari 2008 21:45 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Hij heeft echt al 1074109274109247190847102947-12984-1248-120489=0184390750923 miljoen keer gezegd dat hij voor het EK gaat beslissen.
Denk dat hij bedoelde dat hij dan gaat beslissen of hij weggaat of blijft. Clubs doen niet vaak zaken voor een groot toernooi volgens mij. Tenzij ze vermoeden dat hij een ijzersterk EK gaat spelen en daardoor duurder wordt.
  maandag 25 februari 2008 @ 22:22:04 #143
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_56974473
kut holland sport gemist
  maandag 25 februari 2008 @ 22:34:38 #144
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56974799
quote:
Op maandag 25 februari 2008 20:24 schreef toma het volgende:

[..]

Dat is 2 keer
Bij zijn gele kaart kwam er ook niet te staan dat hij geschorst was, bij die andere twee wel.
pi_56974822
kut johnny gemist

voor de rest kan dat programma me gestolen worden
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
pi_56974831
quote:
Op maandag 25 februari 2008 22:22 schreef Loserkid het volgende:
kut holland sport gemist
http://www.uitzendinggemist.nl/
  maandag 25 februari 2008 @ 23:02:08 #147
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_56975631
Jong Ajax - Jong NAC 2-1, goals van Leo en Martina
Gourmetten of steengrillen?
pi_56975731
quote:
De vorige afleveringen staan al enige tijd niet online.
pi_56976286
Menzo dus waarschijnlijk nieuwe keeperstrainer, en L'Ami alweer uitzwaaien. Gaat ook hard met de keeperstrainers.
pi_56976302
Morgen is toch de herhaling? Iemand enig idee hoe laat?

EDIT: Ah heb het al. Morgenmiddag wordt Holland Sport om 13:20 op Ned 2 herhaalt.
  maandag 25 februari 2008 @ 23:29:25 #151
131729 jna
pi_56976331
quote:
Op maandag 25 februari 2008 23:27 schreef Nashje het volgende:
Menzo dus waarschijnlijk nieuwe keeperstrainer, en L'Ami alweer uitzwaaien. Gaat ook hard met de keeperstrainers.
We krijgen dus gewoon precies dezelfde technische staf als toen van Basten bij oranje begon
Jawel, je keek.
pi_56976365
quote:
Op maandag 25 februari 2008 23:02 schreef Silenus het volgende:
Jong Ajax - Jong NAC 2-1, goals van Leo en Martina
Martina is de laatste tijd goed bezig. Speelde nu ook weer sterk
Benieuwd wanneer hij weer eens mee mag doen.
  maandag 25 februari 2008 @ 23:35:48 #153
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_56976488
quote:
Op maandag 25 februari 2008 23:30 schreef toma het volgende:

[..]

Martina is de laatste tijd goed bezig. Speelde nu ook weer sterk
Benieuwd wanneer hij weer eens mee mag doen.
En anders leo wel..
pi_56976542
Koster blijft gewoon aan Rommedahl vasthouden. Hij wil namelijk volgend seizoen CL spelen.
  maandag 25 februari 2008 @ 23:40:06 #155
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56976601
quote:
Top ! Ef kijken ben benieuwd !
pi_56976646
quote:
Op maandag 25 februari 2008 23:40 schreef Houniet het volgende:

[..]

denk niet dat ie er nu al opstaat. Meestal de dag erna pas.
pi_56976710
quote:
Op maandag 25 februari 2008 23:40 schreef Houniet het volgende:

[..]

Je kan zoeken totdat je een ons weegt. De andere afleveringen van de afgelopen weken staan nog steeds niet online.
  maandag 25 februari 2008 @ 23:46:16 #158
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56976746
quote:
Op maandag 25 februari 2008 23:44 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Je kan zoeken totdat je een ons weegt. De andere afleveringen van de afgelopen weken staan nog steeds niet online.
Oké, komt goed uit want de zomer komt eraan.
pi_56976752
quote:
Op maandag 25 februari 2008 23:44 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/serie?serID=2639&md5=c49cb10b8d553e3a7ee63e20cc6bace0

Ik weet niet waar jij al die tijd hebt gezocht dan...
pi_56976857
quote:
http://www.nederland2.nl/gids/aflevering/holland-sport/3721862
Als je op 'Laatste uitzending' klikt zie je toch echt de aflevering van vorige week.
pi_56976875
Nooit in je opgekomen om bij de H te zoeken naar Holland Sport?
pi_56976906
quote:
Op maandag 25 februari 2008 23:51 schreef toma het volgende:

[..]

Als je op 'Laatste uitzending' klikt zie je toch echt de aflevering van vorige week.
Andere programma's sorteert is wel op datum anders. ONM en P&W bijvoorbeeld.
pi_56976922
quote:
Op maandag 25 februari 2008 23:51 schreef Nashje het volgende:
Nooit in je opgekomen om bij de H te zoeken naar Holland Sport?
Dat heb ik toch ook gedaan hapsnurk .
  maandag 25 februari 2008 @ 23:55:50 #165
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_56976961
quote:
Op maandag 25 februari 2008 23:53 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Andere programma's sorteert is wel op datum anders. ONM en P&W bijvoorbeeld.
Kijk jij onm?
pi_56976985
quote:
Op maandag 25 februari 2008 23:55 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Kijk jij onm?
Nee

Noemde deze puur als voorbeelden omdat ze direct op de frontpage staan.
pi_56977174
quote:

[..]

Kijk jij onm?
Betrapt

Pwned
  dinsdag 26 februari 2008 @ 00:13:00 #168
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_56977242
quote:

[..]

Kijk jij onm?
Hahahahhhaahha
><(({°>
pi_56977326
Sommige mensen ook
pi_56977513
quote:
Op maandag 25 februari 2008 23:35 schreef Loserkid het volgende:

[..]

En anders leo wel..
Leo was onzichtbaar aldus het commentaar..
  dinsdag 26 februari 2008 @ 00:54:19 #171
139407 jorienvdherik
pi_56977946
quote:
Op maandag 25 februari 2008 23:05 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

De vorige afleveringen staan al enige tijd niet online.
die van 18-02-08 staat online hoor
pi_56978024
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 00:54 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

die van 18-02-08 staat online hoor
Daar ben ik inmiddels wel achter gekomen, coņo.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 03:32:38 #173
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_56978965
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 00:26 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Leo was onzichtbaar aldus het commentaar..
ons fantoompje?
pi_56979666
quote:

[..]

Dat zei Sneijder ook...
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_56979758
Johnny naar Dynamo Kiev.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  dinsdag 26 februari 2008 @ 08:47:45 #176
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56980003
quote:

[..]

Zoals Blawh al zegt, hij zal voor het EK beslissen of hij weggaat of blijft, niet per se naar welke club.
pi_56980168
.
Secrets never die. Only people.
pi_56980609
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 08:47 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Zoals Blawh al zegt, hij zal voor het EK beslissen of hij weggaat of blijft, niet per se naar welke club.
Hij wil toch echt rond zijn met een club, omdat ie geen randzaken tijdens het EK om zich heen wil hebben.
quote:
Aegon wil Fontein niet kwijt

Verzekeraar laat macht miljoenen in ArenA gelden

door RIEN MEIJER en THEO BESTEMAN

AMSTERDAM – Verzekeraar Aegon wil bij Ajax de onder vuur liggende algemeen directeur Maarten Fontein in het zadel houden. De nieuwe hoofdsponsor heeft achter de schermen laten weten groot vertrouwen in de ex-Unilever-bestuurder te hebben. Zonder Fontein, met wie de Aegon-top een deal van 85 miljoen euro heeft gesloten, zou Aegons internationale marketing via de shirts van de godenzonen averij oplopen. Bovendien heeft Fontein bij Aegon-bestuurders de bereidheid losgekregen om ook na de eerste zeven sponsorjaren te betalen.

De commissie-Coronel, die de prestaties van Ajax de afgelopen 10 jaar onderzocht, hekelt in haar slotrapport de prestaties van Fontein. Hij werd verzocht op te stappen. De bestuurder zou warmte missen en geen voetbalman zijn. „Dat strookt absoluut niet met de passie waarmee hij hier bij Aegon over het eerste en de jeugd heeft gesproken”, zegt een bron bij de Haagse verzekeraar. „Dankzij dat enthousiasme over voetbal bleef Aegon aan tafel.” Want voorgaande jaren had Aegon weinig interesse in profvoetbal getoond. Het contract met ABN Amro liep nog tot 2011. Naar verluidt heeft de bank Aegon als vervanger gepolst.

Aegon wil officieel niets kwijt over de frontman Fontein. Wel hebben hun bestuurders bij Ajax laten weten de kritiek in het rapport-Coronel over de algemeen directeur als een verkapte motie van wantrouwen tegen de nieuwe hoofdsponsor Aegon te zien.

Achter de schermen laat Aegon momenteel wel degelijk zijn invloed voor de toekomst via zijn bestuurders gelden, vertellen betrokkenen. Ajax prijkt dankzij Aegon straks in de top 10 van Europese sponsorcontracten. „Wij kunnen nooit eisen dat Ajax-bestuurders moeten blijven of vertrekken”, aldus een bron. „Dat is uiteindelijk aan Ajax zelf. Maar anderzijds, Ajax vindt niet elke dag zo maar even een sponsor voor 12 miljoen per jaar. Dit contract is bedoeld voor internationale expansie. Dat is gesloten met Fontein, in hem hebben we ons vertrouwen uitgesproken. Natuurlijk hebben we dan een belang bij hem, en zullen we dat belang verdedigen. Uiteraard.”

Terwijl het persbericht van Ajax met het aangekondigde aftreden van Fontein half februari ruim voor de presentatie van het rapport-Coronel was uitgelekt, weigerde het slachtoffer op te stappen. Het tij lijkt voor hem te keren. Afgelopen dagen kreeg Fontein zelfs indirect steun van de nieuwe trainer Marco van Basten (’een warme man’). Johan Cruijff noemde het gisteren in deze krant opmerkelijk dat over tien jaar „de kortst zittende directeur bij Ajax de grootste boosdoener is”. De komst van Van Basten was ook al onder Fontein voorbereid.

Aegon heeft met in totaal 85,5 miljoen euro sponsorgeld bovendien meer op tafel gelegd dan aanvankelijk de bedoeling was. Bij de Aegon-top staat de algemeen directeur te boek als „inventief”, „een vechter” en „betrouwbaar”. Ter vergelijking: de shirtsponsor van PSV biedt 7,5 miljoen per jaar, die van Feyenoord 5,5 miljoen. Het opschroeven van het sponsorbedrag door Aegon is volgens een betrokkene gelukt dankzij het enthousiasme van Fontein. „Hij heeft in een serie gesprekken laten zien dat Aegon dankzij Ajax als merk tot in China enorme naamsbekendheid kan verwerven. Mits Aegon bereid was voor de lange termijn te investeren. Hij weet als geen ander dat je pas over enkele jaren de vruchten plukt.”

Volgens reclamebureau BBDO is de merknaam Ajax 386 miljoen euro waard. Aegon zal zich etaleren als betrouwbare bezorger van een pensioen voor een nieuwe rijkere middenklasse van miljoenen. Een trip van de gemeente Amsterdam en Ajax naar China toonde de kracht van de Amsterdamse club. Burgemeester Job Cohen nam een originele ets van schilder Rembrandt mee, Ajax zijn shirtjes. Financieel bestuurder Jeroen Slop in het blad Geld & Beleggen: „Het wonderlijke was dat die ets bij wijze van spreken in een hoek van de kamer belandde toen de shirtjes tevoorschijn kwamen.”

Aegon wees bij het tekenen van het contract op het grote belang voor de verzekeraar bij „samenwerking met partijen in China en Zuidoost-Azië”. In Nederland wint het merk Aegon, vijfde in het rijtje, nauwelijks nog markt. De affaire met dure en ondoorzichtige beleggingsverzekeringen (’woekerpolissen’) uit het verleden speelt het verzekeringsconcern bovendien parten.

In november vorig jaar, een maand na ondertekening van het Ajax-contract, meldde bestuursvoorzitter Don Shepard tot 2010 jaarlijks 14 procent meer omzet te kunnen behalen in buitenlandse markten, en specifiek Azië. „Daarin speelt Ajax een marginale rol, dit is wel een miljardenconcern. Maar voor een verzekeraar is de feel-good van mensen bij Ajax onbetaalbaar.”

Fontein heeft grote ervaring in het verkennen en afromen van die overzeese markten. De ’ijsjesverkoper’, zoals hij op de tribune badinerend wordt afgedaan, leidde de ijsdivisie van Unilever in Azië, Australië en Afrika. Vorig jaar boekte het was- en voedingsmiddelenconcern wereldwijd ruim 4 miljard euro met de verkoop van ijs.

Bij Aegon blijken in de bestuurstop al enige tijd warme banden met deze bestuurder te bestaan. „Die contacten hebben ervoor gezorgd dat Aegon verder wil gaan dan bedrijven normaal doen”, zegt een adviseur, betrokken bij andere reclamecontracten van Aegon. Weer een ander bevestigt dat Aegon dermate veel vertrouwen in de toekomstvisie van Fontein heeft, dat mondeling al zou zijn toegezegd na de zeven sponsorjaren een optie op contractverlenging te willen. „Zoals Aegon bij schaatsen al dertig jaar actief is. Juridisch heb je weinig aan zo’n uitspraak, maar dat schept wel even vertrouwen.”

Anders dan bij het miljoenencontract van ABN Amro voor het zeilen en ING met het Formule 1team, kwam er volgens een marketingdeskundige bij de Ajaxdeal uiteindelijk geen adviesbureau aan te pas. „Fontein heeft het contract in hoge mate zelf gestuurd”, zegt een betrokkene. „Want bij Aegon vertrouwden bestuurders hem. Een aantal bestuurders was al jaren verzot op Ajax. Toen ABN Amro als sponsor wegviel zagen ze hun kans. Dat was zakelijk, maar ook emotioneel vanwege de bestaande contacten met Maarten Fontein ingegeven.”
pi_56980634
Was te verwachten.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 09:43:55 #180
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_56980670
Ik kreeg gister eigenlijk meer het gevoel dat hij al wel besloten heeft te vertrekken, maar dat hij nu voor zichzelf aan het kijken is naar welk land/ welke club hij wil.....
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_56981026
quote:
Ismael Urzaíz is bezig aan de laatste maanden van zijn loopbaan. Volgens ploeggenoot Albert Luque zet de ervaren spits van Ajax na dit seizoen een punt achter zijn carričre.

Luque vertelt in een interview met Marca over zijn eigen verblijf bij Ajax en antwoordt eveneens op de vraag hoe het met Spaanse ploeggenoten als Gabri en Urzaíz gaat. 'Gabri speelt veel en is een vaste waarde in de basis. Urzaíz speelt niet veel en als het seizoen voorbij is, dan stopt hij met voetbal', aldus Luque.

Urzaíz arriveerde in de zomer van 2007 bij Ajax, waar hij als breekijzer zou gaan fungeren achter spits Klaas-Jan Huntelaar. Maar de 36-jarige spits kwam zelden in actie. In alle competities voetbalde hij zes keer mee, telkens als invaller en goed voor een totaal van 117 minuten. Scoren deed hij niet. Zijn laatste invalbeurt dateert van 7 oktober.

De stevige aanvaller heeft een imposante loopbaan achter de rug. Urzaíz is bezig aan zijn zeventiende profseizoen, kwam vooralsnog tot 495 competitieduels en maakte 142 doelpunten. Hij heeft 25 interlands op zijn naam staan en produceerde acht goals namens Spanje.
pi_56981103
Toch knap, een kleine 2 miljoen ofzo pakken in 117 minuten.
pi_56981164
quote:
Aissati spijt van afwijzen Ajax
26 februari

Ismail Aissati is kenbaar ontevreden over zijn rol bij PSV. De jonge spelmaker stond in de belangstelling van Ajax, maar koos er voor om bij te tekenen tot 2011, waar hij grote spijt van heeft.

Na het ondertekenen van zijn nieuwe contract had Aissati gehoopt op meer speeltijd, maar tevergeefs. Trainer Sef Vergoossen doet momenteel geen enkel beroep op hem en geeft de voorkeur aan andere talentvolle spelers.
pi_56981201
Beetje suggestieve kop.
pi_56981374
Vanaf 1 juli ook verboden te roken in de Arena.
pi_56981504
Gaat gezellig worden als ze dat willen gaan handhaven.
pi_56981528
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 10:13 schreef Nashje het volgende:

[..]
sukkeltje!
pi_56981632
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 10:07 schreef MaxC het volgende:

[..]

dinsdag 26 februari 2008 @ 10:40:44 #189
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56981653
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 10:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Vanaf 1 juli ook verboden te roken in de Arena.
Lijkt me niet.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 10:43:31 #190
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56981703
quote:

[..]
pi_56981732
quote:

[..]
pi_56981762
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 10:40 schreef M0NTANA het volgende:
Lijkt me niet.
Voetbalstadions die voorzien zijn van een gesloten dak dienen zich vanaf 1 juli ook te houden aan het algehele rookverbod in de Horeca.
pi_56981767
Ik had hem eigenlijk graag willen zien bij Ajax. Sterke voetballer.
pi_56981783
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 10:46 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Voetbalstadions die voorzien zijn van een gesloten dak dienen zich vanaf 1 juli ook te houden aan het algehele rookverbod in de Horeca.
Dus met open dak mag er wel gerookt worden?
pi_56981808
Dat lijkt me wel ja. Weet niet hoe vaak dat dak open of dicht is?
pi_56981813
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 10:47 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Lijkt me wel.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 10:50:36 #197
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56981839
Dan zetten ze hem maar op een kiertje, een rookverbod zal anders voor grote problemen zorgen, ben ik bang.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 10:50:40 #198
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56981842
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 10:47 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Ik neem aan van wel.
pi_56981859
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 10:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat lijkt me wel ja. Weet niet hoe vaak dat dak open of dicht is?
Ligt eraan, bij de meeste wedstrijden wel open, behalve als het hard regent.
pi_56981865
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 10:50 schreef M0NTANA het volgende:
Dan zetten ze hem maar op een kiertje, een rookverbod zal anders voor grote problemen zorgen, ben ik bang.
Dat weet ik wel zeker.
  Redactie Games dinsdag 26 februari 2008 @ 11:05:12 #201
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_56982131
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 10:50 schreef M0NTANA het volgende:
Neuh kwestie van wennen. In het begin gaat iedereen moeilijk doen en op een gegeven moment weet iedereen neit beter meer.
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
  dinsdag 26 februari 2008 @ 11:07:29 #202
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56982182
quote:
Op maandag 25 februari 2008 23:51 schreef toma het volgende:

[..]

Het staat er nog niet op. Even wachten dus.
pi_56982221
quote:
Henk ten Cate maakt een moeizame periode bij Chelsea door. De assistent-trainer van Chelsea had afgelopen weekeinde in de aanloop naar de finale van de Carling Cup een fikse woordenwisseling met John Terry. De selectie zou het arrogante gedrag van de oud-coach van onder andere Ajax meer dan zat zijn. (Diverse Britse tabloids)
de trein komt zeker maar 1 keer ?
pi_56982297
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 11:05 schreef Fathom het volgende:
Neuh kwestie van wennen. In het begin gaat iedereen moeilijk doen en op een gegeven moment weet iedereen neit beter meer.
Nouja... het zou natuurlijk belachelijk zijn dat het dan afhangt van het weer of je mag roken in de arena of niet.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 11:14:41 #205
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56982332
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 11:05 schreef Fathom het volgende:

[..]

Voor verschillende jongens die ik ken zou een rookverbod een ramp zijn, die komen niet alleen voor de wedstrijd, maar ook om relaxed een blowtje te kunnen roken met wat maten.
pi_56982355
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 11:14 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Voor verschillende jongens die ik ken zou een rookverbod een ramp zijn, die komen niet alleen voor de wedstrijd, maar ook om relaxed een blowtje te kunnen roken met wat maten.
laat die gasten het dak er dan afhalen.
pi_56982371
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 11:09 schreef toma het volgende:
de trein komt zeker maar 1 keer ?
Ik denk dat hij nog vaak zal terugdenken aan Ajax ja, waar ze wel het ene succes na het andere boeken.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 11:20:06 #208
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56982422

Gister in de krant ! Die kop!
pi_56982449
Siem de Jong staat er echt zo bij van: "Doe maar rustig John""Het is maar een spelletje"
  dinsdag 26 februari 2008 @ 11:22:43 #210
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56982473
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 11:20 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]

Gister in de krant ! Die kop!
Bedoel je de kop van het artikel of de kop van Johnny Heitinga?
pi_56982485
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 11:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Siem de Jong staat er echt zo bij van: "Doe maar rustig John""Het is maar een spelletje"
Idd
pi_56982503
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 11:07 schreef Houniet het volgende:

[..]

Het staat er nog niet op. Even wachten dus.
Ik heb gisteravond toch echt om een uur of 12 de herhaling van die dag zitten kijken hoor.
Linkje op de vorige pagina, daar staat ie wel.
-
  dinsdag 26 februari 2008 @ 11:27:57 #213
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56982566
pi_56982641
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 11:27 schreef M0NTANA het volgende:
Klikkerdeklik!
Sjon HELD
pi_56982764
Personeel wil beslissing over Fontein
AMSTERDAM - Het personeel op de werkvloer bij Ajax dringt aan op een snelle beslissing over de positie van Maarten Fontein.

De algemeen directeur werkt momenteel alweer tien dagen op basis van een onduidelijke status. Fontein kreeg op zaterdag 16 februari het verzoek zich op zijn positie te beraden. Dat verkapte verzoek om per direct op te stappen bij de club kwam van de raad van commissarissen van Ajax, die zich baseerde op de uitkomsten van het onderzoeksrapport van de commissie-Coronel. In dat rapport krijgt Fontein forse kritiek op zijn functioneren. De algemeen directeur beraadt zich sindsdien op zijn positie. De raad van commissarissen heeft het mandaat om Fontein tot opstappen te dwingen, maar dat mandaat was tot gisteravond laat nog niet gebruikt. Het personeel bij Ajax dringt mede aan op een snelle en definitieve beslissing over Fontein, omdat de Ledenraadsvergadering vorige week een nieuw bestuursmodel voor Ajax heeft aangenomen. Daarin moet de algemeen directeur de rol van boegbeeld van de club gaan vertolken.
pi_56983202
'Urzaíz beëindigt voetballoopbaan na dit seizoen'
dinsdag 26 februari 2008 - 10:34:02 Volgens de Spanjaard Albert Luque zet Ismael Urzaíz na dit seizoen een punt achter zijn actieve loopbaan. Dat laat de speler weten tegenover de Spaanse sportkrant Marca. Urzaíz werd in de zomer van 2007 door de Amsterdammers gecontracteerd. Zijn rol binnen de club was die van breekijzer maar de Spanjaard kwam in alle officiële duels pas 6 keer in actie. Alle 6 keren betrof het ook nog eens invalbeurten. De laatste keer dat hij een wedstrijd meespeelde was op 7 oktober 2007.

“Gabri speelt veel en staat elke week in de basis. Urzaíz speelt praktisch nooit en als het seizoen voorbij is, dan stopt hij als voetballer”, aldus Luque.

Urzaíz begon in het seizoen 1991 / 1992 zijn actieve loopbaan bij Albacete, waar hij 11 competitiewedstrijden speelde en tot 1 doelpunt kwam. In de daarop volgende seizoenen kwam hij achtereenvolgens uit voor Celta de Vigo, Real Madrid Castilla, Rayo Vallecano, Salamanca en Espanyol. In die tijd kwam hij tot 114 competitiewedstrijden en 25 goals. Vanaf het seizoen 1996/97 kwam hij vervolgens uit voor Athletic de Bilbao. Hier speelde hij elf seizoen waarin hij kwam tot 367 competitiewedstrijden en 116 doelpunten alvorens hij de overstap maakte naar Ajax.

We gaan hem missen
pi_56983318
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 12:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Is reeds gepost.
Je hebt helemaal gelijk. Was nog niet wakker
  dinsdag 26 februari 2008 @ 12:09:02 #219
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56983352
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 11:22 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Bedoel je de kop van het artikel of de kop van Johnny Heitinga?
Wat denk je zelf ?
pi_56984528
quote:

[..]
Waar komt dat bericht vandaan eigenlijk?
  dinsdag 26 februari 2008 @ 13:19:43 #221
10710 gday
propria cures
pi_56984968
Is dit al langsgekomen?
quote:
Lurling: "Ajax heeft maar drie écht goede spelers"
25 februari 2008

Hoewel Anthony Lurling zondag met NAC Breda onderuit ging tegen Ajax (2-3), is de aanvaller niet bijster te spreken over de selectie van de Amsterdammers. De voormalig Feyenoorder sluit niet uit dat NAC het seizoen afsluit boven de formatie van coach Adrie Koster.

"Behalve de naam, is Ajax in niets groot. Ze hebben slechts drie écht goede spelers: Stekelenburg, Huntelaar en Heitinga", zegt Lurling in BN/De Stem. "Ik zou er niet van staan te kijken als we het gat van drie punten met Ajax alsnog dichten."
bron
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_56985213
quote:
'Plannen Huntelaar na dit seizoen duidelijk'

De toekomst van Klaas-Jan Huntelaar is nog altijd ongewis. De aanvaller van Ajax staat al tijden in de belangstelling van diverse buitenlandse topclubs, maar zal pas na dit seizoen beslissen over een mogelijke transfer. Ook een contractverlenging zou tot de mogelijkheden behoren. Klik hier! In de Amsterdam ArenA zingen de geruchten dat Huntelaar al in gesprek is geweest met Ajax over het openbreken van zijn huidige verbintenis. Arnold Oosterveer, de zaakwaarnemer van de international, spreekt dit echter tegenover Sportweek met klem tegen. "Ik heb niet met Ajax gesproken en Klaas-Jan ook niet. We hebben geen idee waar dit vandaan komt."

"Het is allemaal wel erg voorbarig. Wij zullen pas na afloop van het seizoen nadenken over Klaas-Jan's toekomst. Zijn keuze zal afhangen van méér factoren dan alleen de nieuwe trainer. Het is nog even afwachten." Het huidige contract van de topscorer van de Eredivisie loopt tot de zomer van 2010.
pi_56985222
Lurling. .
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
pi_56985227
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 13:19 schreef gday het volgende:
Is dit al langsgekomen?
[..]

bron
Sowieso Lurling
pi_56985279
quote:
Is dit al langsgekomen?
[..]

bron
lurling
dat zweert ie zeker op zn vriendin die al een paar weken overtijd is?
pi_56985316
quote:
Bijgeloof NAC-spelers lijkt uitgewerkt

De succesvolle Eredivisiecampagne van NAC Breda werd zondag halt toe geroepen door Ajax. Voor het eerst sinds acht wedstrijden liep de formatie van Ernie Brandts weer tegen een verliespartij (2-3) aan. Een aantal spelers stapten zodoende van hun bijgeloof af, waaraan ze bleven vasthouden tijdens de winnende serie met hun teamgenoten.

Anthony Lurling speelde bijvoorbeeld langer dan nodig met een zwachtel - hij had last van gebroken middenvoetsbeentje - om zijn onderarm. Trainen doet hij al weken zonder, weet BN/De Stem. Maar NAC bleef winnen, dus ging er voor elke wedstrijd weer een bandage om de pols.
pi_56985435
quote:
Is dit al langsgekomen?
[..]

bron
quote:
Heitinga: "NAC heeft maar nul écht goede spelers"
25 februari 2008

Nadat John Heitinga zondag met Ajax ternauwernoods 3 punten haalde tegen NAC (2-3), is de verdediger niet bijster te spreken over de selectie van de Bredanaren. De huidige Ajacied sluit niet uit dat NAC het seizoen afsluit onder de formatie van coach Adrie Koster.

"Samen met de naam, is NAC in niets groot. Ze hebben niet eens écht goede spelers." zegt Heitinga in BN/De Stem. "Ik zou er niet van staan te kijken als we het gat van drie punten met NAC nog groter maken."
pi_56985533
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 13:38 schreef Rumille het volgende:

[..]

[..]

pi_56985570
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 13:38 schreef Rumille het volgende:

[..]

[..]
Heitinga is een held
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  dinsdag 26 februari 2008 @ 13:44:32 #230
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_56985594
Telegraaf vandaag.
quote:

Edgar Davids stapt in Amsterdamse horeca

AMSTERDAM, dinsdag
Ajacied Edgar Davids zal zijn loopbaan hoogstwaarschijnlijk in de horeca voortzetten. De voetballer, die heeft aangekondigd na dit seizoen te willen stoppen, heeft zijn oog laten vallen op restaurant annex cocktailbar Vuong in Amsterdam.

De oude eigenaar Tau Lounge bv, van topondernemer en oprichter van club Jimmy Woo Casper Reinders, heeft bevestigd dat de horecagelegenheid in de Korte Leidse Dwarsstraat per 1 januari is verkocht.

Vuong is momenteel gesloten en medewerkers van Tau Lounge bevestigen dat Davids’ zaakwaarnemer en advocaat mr. R.D. Geerlings de tent heeft overgenomen. Het lijkt waarschijnlijk dat hij dit heeft gedaan in opdracht van Davids, die volgens het personeel van Tau Lounge niet wil dat zijn naam wordt genoemd als nieuwe eigenaar.

Horeca-etablissementen zijn steeds vaker in trek bij voetballers. Meest bekende uitbater is Patrick Kluivert die in Barcelona eigenaar is van lounge club Carpe Diem. Verder kocht Marc Overmars een eetcafé in Epe, schafte Willy van de Kerhof een restaurant in Leende aan en is voormalig Roda JC-aanvaller Max Huiberts sinds 1998 verbonden aan Grand café Max in Zwolle.
pi_56985703
Waarom komen alle nieuwsberichten 43 keer langs?
pi_56986011
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 13:48 schreef PizzaSalami het volgende:
Waarom komen alle nieuwsberichten 43 keer langs?
Omdat niet iedereen alles leest.
-
pi_56986076
quote:
Is dit al langsgekomen?
[..]

bron
Hij heeft wel gelijk natuurlijk.
pi_56986156
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 14:04 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Lurling, de grootste naaier van de nederlandse velden.
pi_56986198
Naaier? Hij gaf Ajax anders wel de 2-2 cadeau.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 14:10:36 #236
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56986224
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 14:08 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Lurling, de grootste naaier van de nederlandse velden.
In bekerwedstrijd het uitvak provoceren door een lange neus te trekken, jammer dat hij er niet uitgetrapt werd.
pi_56986312
Wat een naaiactie zeg, poehee.

Als iemand het van Ajax zou doen wil iedereen hem in z'n usericon
  dinsdag 26 februari 2008 @ 14:15:20 #238
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56986342
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 14:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een naaiactie zeg, poehee.

Als iemand het van Ajax zou doen wil iedereen hem in z'n usericon
Het is een nep-kakkerlak, te slecht daar maar wel denken ineens anti-Ajax te moeten zijn.

Van die gefrustreerde mannetjes die op hun top zitten bij een middenmoter, net als bijvoorbeeld Gregoor van Dijk.
pi_56986381
Hij was te goed voor de Kuip.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 14:17:49 #240
10710 gday
propria cures
pi_56986417
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 14:04 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Een geheel onverwachte reactie van jou! Ik zat er al naar uit te kijken ...
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
pi_56986424
Daar voebalt ook een middenmoter.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 14:20:48 #242
139407 jorienvdherik
pi_56986499
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 13:44 schreef Trancelocator het volgende:
Telegraaf vandaag.
[..]
zo dennis gratis bier
pi_56986542
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 14:17 schreef gday het volgende:
Een geheel onverwachte reactie van jou! [ afbeelding ] Ik zat er al naar uit te kijken ...
Het is dan ook de waarheid. Dat zijn de drie waardevolste spelers van Ajax, die Ajax nog een substantieel bedrag gaan opleveren voor een transfer naar de top. De rest is of te oud of middelmaat.
  Redactie Games dinsdag 26 februari 2008 @ 14:38:00 #244
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_56986893
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 14:22 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Het is dan ook de waarheid. Dat zijn de drie waardevolste spelers van Ajax, die Ajax nog een substantieel bedrag gaan opleveren voor een transfer naar de top. De rest is of te oud of middelmaat.
Wat een onzin. Lopen nog genoeg jonge jochies rond in de A selecite die nog iets kunnen gaan opleveren.
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_56986928
quote:
[b]Op dinsdag 26 februari 2008 14:38 Wat een onzin. Lopen nog genoeg jonge jochies rond in de A selecite die nog iets kunnen gaan opleveren.
Dat is totaal niet relevant in deze discussie.
pi_56986946
Even over dat rookverbod, dat verbod komt er om personeel een rookvrije werkplek te kunnen garanderen. Hoe zit dat in de ArenA dan .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_56986997
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 14:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Even over dat rookverbod, dat verbod komt er om personeel een rookvrije werkplek te kunnen garanderen. Hoe zit dat in de ArenA dan .
Spelers en stewards enz .
pi_56987049
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 14:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Daar werkt niemand
pi_56987166
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 14:44 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Daar werkt niemand
Ja de spelers zullen er last van hebben .
In Southern Sun
  dinsdag 26 februari 2008 @ 14:50:47 #250
10710 gday
propria cures
pi_56987199
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 14:22 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ik zal helemaal niet zeggen dat het niet waar is hoor, maar ik vind het gewoon typisch dat je alleen maar zegt/vindt dat Lurling de waarheid spreekt en niet dat hij nogal hoog van de toren blaast.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 14:51:21 #251
10710 gday
propria cures
pi_56987211
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 14:49 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ja de spelers zullen er last van hebben .
Dus tijdens een wedstrijd wordt er alleen op het veld gewerkt volgens jou?
pi_56987267
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 14:50 schreef gday het volgende:
Ik zal helemaal niet zeggen dat het niet waar is hoor, maar ik vind het gewoon typisch dat je alleen maar zegt/vindt dat Lurling de waarheid spreekt en niet dat hij nogal hoog van de toren blaast.
Dat hadden 10 users voor mij al gedaan, dus dat vond ik een beetje overbodig inderdaad.
pi_56987710
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 14:51 schreef gday het volgende:

[..]

Dus tijdens een wedstrijd wordt er alleen op het veld gewerkt volgens jou?
Van wie is de tribune dan een werkplek?
In Southern Sun
  dinsdag 26 februari 2008 @ 15:15:05 #254
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56987789
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 15:12 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Stewards.
pi_56987807
"Ik zal nooit voor feyenoord spelen".

Dat was het enige goede antwoord, leuk dat Van Bronckhorst zich daar een beetje liet kennen .
In Southern Sun
  dinsdag 26 februari 2008 @ 15:16:43 #256
53851 BoNi
pi_56987831
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 15:12 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Kun je dat echt niet zelf bedenken?
Stewards, beveiliging, EHBO, horecamedewerkers, journalisten, cameramensen.......
Schitterend!
pi_56987875
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 15:16 schreef BoNi het volgende:

[..]

Stewards, beveiliging, EHBO, horecamedewerkers, journalisten, cameramensen.......
.

Ik kan het wel bedenken, maar het klopt niet. Het rookverbod per 1 juli geldt de werknemers in de horeca. Wat heeft een voetbalstadion met een dicht dak daar nu mee te maken? En waar zie jij in vredesnaam horecamedewerkers op de tribune...
In Southern Sun
  dinsdag 26 februari 2008 @ 15:19:17 #259
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56987888
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 15:16 schreef BoNi het volgende:

[..]

Scouts.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 15:21:02 #260
53851 BoNi
pi_56987924
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 15:18 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

.

Ik kan het wel bedenken, maar het klopt niet. Het rookverbod per 1 juli geldt de werknemers in de horeca. Wat heeft een voetbalstadion met een dicht dak daar nu mee te maken? En waar zie jij in vredesnaam horecamedewerkers op de tribune...
Eerste ring.......
Schitterend!
  dinsdag 26 februari 2008 @ 15:21:04 #261
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_56987925
Lurling komt echt vaak in HC Amsterdam.

Ben benieuwd of ie zich daar nog durft te vertonen.
pi_56987938
Chineesjes, die worden ingezet door goksyndicaten om het wedstrijdverloop door te bellen.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 15:21:50 #263
68638 Zwansen
pi_56987950
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 15:18 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

.

Die andere medewerkers hebben al jaaaaren recht op een rookvrije werkplek.
pi_56987953
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 15:21 schreef BoNi het volgende:

[..]

Eerste ring.......
Prima, direct per vak bekijken of je daar rookverboden kunt instellen. Want een voetbalstadion met een dicht dak is toch in de verste verte niet te vergelijken met een café .
In Southern Sun
pi_56987954
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 15:21 schreef Zwansen het volgende:

Vast wel. Zijn gelukszwachtel zal die wel niet meer meenemen.
pi_56987972
quote:

[..]

Die andere medewerkers hebben al jaaaaren recht op een rookvrije werkplek.
Klopt, maar het verschil is dat ze jaren in de open lucht hebben gewerkt. En nu er dus een dak op het stadion zit, is het geen open lucht meer .
In Southern Sun
  dinsdag 26 februari 2008 @ 15:23:02 #267
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56987981
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 15:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Chineesjes, die worden ingezet door goksyndicaten om het wedstrijdverloop door te bellen.
Dat zijn geen Chinezen, gewoon Nederlandse studenten.
pi_56988019
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 15:23 schreef M0NTANA het volgende:
Dat zijn geen Chinezen, gewoon Nederlandse studenten.
Bij ons zjin het wel Chinezen. Of zo zien ze er in ieder geval uit.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 15:30:21 #269
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_56988188
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 15:22 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Klopt, maar het verschil is dat ze jaren in de open lucht hebben gewerkt. En nu er dus een dak op het stadion zit, is het geen open lucht meer .
Vroeger, dus voor de arena, stonk ik niet zo naar rook na een wedstrijd als tegenwoordig. Terwijl er volgens mij minder mensen zijn gaan roken in het stadion.
Van mij mag dat rookverbod er komen, maar ik rook dan ook niet

Denk trouwens dat het lastig handhaven wordt. En als het niet te handhaven is, dan kan de werkgever weer een boete krijgen.
Gezellig, krijg je stadionverboden omdat je hebt staan paffen
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_56988237
En als het gaat regenen klinkt en er een gong. "Ding Dong" Dames en heren we gaan het dak sluiten er mag vanaf nu niet meer gerookt worden.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 15:33:45 #271
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_56988282
Wat maken jullie je druk over die loser van een Lurling . Hij had gelijk over dat Ajax maar 3 of 4 toppers in huis had. Heeft Feyenoord ook, net als PSV.
pi_56988303
Gaat dit eigenlijk ook voor het honk gelden?
  dinsdag 26 februari 2008 @ 15:35:50 #274
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56988348
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 15:34 schreef PizzaSalami het volgende:
Gaat dit eigenlijk ook voor het honk gelden?
Ja, de security die nu netjes in de hoek moet blijven staan, gaat dan rondlopen en controleren.
pi_56988358
Daar staat het dan ook helemaal blauw. Handhaven gaat daar al helemaal niet lukken. Bovendien rookt het grootste gedeelte van de medewerkers (vrijwilligers) zelf als een ketter.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 15:52:46 #276
139407 jorienvdherik
pi_56988690
quote:

lekker gokken
pi_56988793
quote:

Ja heb wel is tegenover hem gezeten bij de roulettemachines
pi_56988832
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 15:58 schreef Jasza het volgende:

[..]

Volgende keer per ongeluk struikelen en dan een dienblad vol met drank tegen z'n kutkop gooien
pi_56988845
Waarschijnlijk struikel je over hem.
pi_56988862
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 15:58 schreef Jasza het volgende:

[..]

Aan de pokertafel zal je hem niet vinden met zijn beperkte hersencapaciteit.
pi_56988871
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 16:00 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Volgende keer per ongeluk struikelen en dan een dienblad vol met drank tegen z'n kutkop gooien
Minstens.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_56988891
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 16:01 schreef PizzaSalami het volgende:
Aan de pokertafel zal je hem niet vinden met zijn beperkte hersencapaciteit.
Jasza zit er ook.
pi_56988940
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 16:02 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Jasza zit er ook.
Haha goede grap joh Robbie
  dinsdag 26 februari 2008 @ 16:05:07 #284
139407 jorienvdherik
pi_56988946
Daar heb je wel een punt TR
  dinsdag 26 februari 2008 @ 16:07:47 #285
68638 Zwansen
pi_56989030
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 16:02 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Jasza zit er ook.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 16:10:59 #286
10710 gday
propria cures
pi_56989119
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 14:53 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Dat hadden 10 users voor mij al gedaan, dus dat vond ik een beetje overbodig inderdaad.
Ach lul niet, als je de eerste was die had gereageerd had je precies hetzelfde gezegd.
pi_56989940

Gregory
  dinsdag 26 februari 2008 @ 16:44:52 #288
131729 jna
pi_56989965
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 16:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]

Gregory
Hij kan staan

Jawel, je keek.
pi_56990238
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 16:44 schreef jna het volgende:

[..]

Hij kan staan

Ik kan niet wachten om hem weer te zien voetballen in 2009
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  dinsdag 26 februari 2008 @ 16:58:11 #291
131729 jna
pi_56990303
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 16:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Kakkerlak moet shirt uit doen

Is dit nep of wat?
Ja of die gast loopt elke dag met een draadloos microfoontje rond
Jawel, je keek.
pi_56990312
Nee, is onderdeel van docu 'Kroonjuwelen' over de graffitiscene.
pi_56990321
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 16:44 schreef jna het volgende:

[..]

Hij kan staan

AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_56990389
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 16:58 schreef PizzaSalami het volgende:
Ah ok.

Zal een een goede docu worden, met al die zwarte balken.
pi_56990451
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 16:58 schreef jna het volgende:

[..]

Ja of die gast loopt elke dag met een draadloos microfoontje rond
Idd
pi_56990685
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 16:58 schreef PizzaSalami het volgende:
http://www.kroonjuwelen.com/site/

pi_56990689
CBS.
pi_56990962
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:03 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Idd
Lees de post van Pizza maar even.
En met die gast wil je geen ruzie hebben hoor .
  dinsdag 26 februari 2008 @ 17:29:02 #299
51286 w00h00
Digital man!
pi_56991150
jwt
  dinsdag 26 februari 2008 @ 17:48:54 #300
68638 Zwansen
pi_56991638
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 16:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Kakkerlak moet shirt uit doen

Is dit nep of wat?
Mag het toch hopen Anders is het wel een erg zielige kneus...

Ja ik sla je kop eraf.
pi_56991768
Op een bedrijfsfeessie in de Arena in je Feyenoordshirt gaan voetballen is ook vrij kinderachtig.

Maar die gozer heeft wel erg veel bedreigingen om vervolgens niks te doen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')