quote:Op maandag 25 februari 2008 17:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
en geen modderfiguur te slaan in de CL.
Voor welke posities zou je een basisspeler halen als alleen Heitinga vertrekt?quote:Op maandag 25 februari 2008 17:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ach, om de titel te winnen hebben ze niet zoveel veranderingen nodig, denk ik. Alleen wat meer constantheid voorin. Suarez, Leo, Luque, Rommedahl en Perez zijn veel te veel momentvoetballers. Voorderest moeten ze veel rustiger voetballen, dat had dit seizoen heel wat tegendoelpunten gescheeld.
Vraag het aan Timquote:Op maandag 25 februari 2008 17:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom ga je als je voor feyenoord bent, daar voetballen
Beetje leedvermaak kan geen kwaadquote:Op maandag 25 februari 2008 17:24 schreef F1Bas het volgende:
Ik wil dat woord *****oord hier niet meer horen
Ik kan dus op dertien wedstrijden (daadwerkelijk in het uitvak) komen, en als de statistieken kloppen, moet ik het daarmee kunnen redden. Zeker als Excelsior eruit dondert.quote:
Gaan ze Ajax niet van de beurs afhalen dan, of in de nabije toekomst.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
Jij bent duidelijk niet op de hoogte van de financiële situatie bij Ajax. Ajax heeft een 'potje' van 60M.
Urby erin en Gabri niet goed genoeg voor de bank!quote:Op maandag 25 februari 2008 17:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Goal:
Lindgren is redelijk in de punt naar achter, Urby kan de linkshalf invullen en Gabri, Delorge en Perrez komen tekort voor een basisplaats maar zijn wel voldoende voor een reserve rol.
Ik denk niet dat ze het van de beurs af gaan halen. Lijkt me toch een beetje weggegooid geld.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:27 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Gaan ze Ajax niet van de beurs afhalen dan, of in de nabije toekomst.
Mochten ze dat doen, dan lijkt het me verstandig om dat potje te bewaren...
Of is dat rapport echt nergens goed voor geweest?
Het van de beurs halen van Ajax is nou echt het minst belangrijke.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:27 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Gaan ze Ajax niet van de beurs afhalen dan, of in de nabije toekomst.
Mochten ze dat doen, dan lijkt het me verstandig om dat potje te bewaren...
Of is dat rapport echt nergens goed voor geweest?
12 is goodquote:Op maandag 25 februari 2008 17:26 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik kan dus op dertien wedstrijden (daadwerkelijk in het uitvak) komen, en als de statistieken kloppen, moet ik het daarmee kunnen redden. Zeker als Excelsior eruit dondert.
Binnenkort opereren dus.quote:Gregory van der Wiel trainde maandagochtend nog apart. Het lijkt langzaam beter te gaan met de jonge verdediger. Hij deed weer pittige oefeningen met de bal en liet zien ook weer behoorlijk aan te kunnen zetten.
Omdat ADO er vorig jaar buiten viel, ja.quote:
De loting was al aangepast voor ajaxquote:Op maandag 25 februari 2008 17:26 schreef MaxC het volgende:
Doet wel pijn dat we deze week geen beker spelen
Wat heeft het ermee te maken welke club eruit valt dan?quote:Op maandag 25 februari 2008 17:33 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Omdat ADO er vorig jaar buiten viel, ja.
groote van het uitvakquote:Op maandag 25 februari 2008 17:34 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wat heeft het ermee te maken welke club eruit valt dan?
Ah ja dat is natuurlijk logisch, dan zal het dit jaar wel 13 worden ofzo ja, als VVV degradeert toch hetzelfde?quote:Op maandag 25 februari 2008 17:36 schreef kevin6188 het volgende:
Nee, ADO-uit mocht vorig jaar geen Ajax-publiek bij en dus telde die niet mee. En als Excelsior degradeert kunnen meer mensen een voorrangsuitkaart krijgen.
Ik dacht dat dat, eventueel op de lange termijn, wel de bedoeling was.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het van de beurs af gaan halen. Lijkt me toch een beetje weggegooid geld.
Daarom draaiden ze in 2006-2007 verlies en in 2007-2008 waarschijnlijk nog meer omdat de inkomsten ver achterblijven. Daarom investeerde Ajax ook 7 miljoen in nieuwe spelers terwijl ze Maduro voor 3 verkochten, het ging immers al prima dit seizoenquote:Op maandag 25 februari 2008 17:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
Jij bent duidelijk niet op de hoogte van de financiële situatie bij Ajax. Ajax heeft een 'potje' van 60M.
Zover ik weet ook, maar dat kan je niet zomaar even doenquote:Op maandag 25 februari 2008 17:45 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat, eventueel op de lange termijn, wel de bedoeling was.
quote:'Ajax van beurs desastreus voor sportieve ambities'
Geschreven op maandag, 25 februari om 16:37
Het voorstel van de commisie-Coronel om Ajax van de beurs te halen is volgens sportmarketingexpert Frank van den Wall Bake een risico-volle zet. Van den Wall Bake is van mening dat het opheffen van de beursnotering alleen maar nog schadelijkere gevolgen zal hebben voor de sportieve toekomst van de Amsterdamse club.
“Ajax wordt geregeerd door populisme, door wat goed valt bij het volk”, verklaarde Van den Wall Bake tegenover Sportweek. “Het voorstel om de beursnotering te beëindigen is ook zoiets. Ik ben daar nooit een voorstander van geweest, maar het is er nou eenmaal.”
Volgens Van den Wall Bake is een leegloop van de selectie een onafwendbaar gevolg van de veranderende financiële huishouding. “Dat terugdraaien kost ongetwijfeld klauwen met geld. Dan mķet je Huntelaar, Heitinga en Stekelenburg verkopen, en ben je alleen nog maar verder van huis.”
Klapmongool DAM vergeet even de inkomsten van de andere transfersquote:Op maandag 25 februari 2008 17:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Daarom draaiden ze in 2006-2007 verlies en in 2007-2008 waarschijnlijk nog meer omdat de inkomsten ver achterblijven. Daarom investeerde Ajax ook 7 miljoen in nieuwe spelers terwijl ze Maduro voor 3 verkochten, het ging immers al prima dit seizoen
Inderdaad, maar dan kan je dat potje van om en nabij de 60milj. niet zomaar gaan spenderen.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:46 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zover ik weet ook, maar dat kan je niet zomaar even doen(wil je het netjes doen). Duurt dus nog wel even.
quote:Op maandag 25 februari 2008 17:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Daarom draaiden ze in 2006-2007 verlies en in 2007-2008 waarschijnlijk nog meer omdat de inkomsten ver achterblijven. Daarom investeerde Ajax ook 7 miljoen in nieuwe spelers terwijl ze Maduro voor 3 verkochten, het ging immers al prima dit seizoen
Is laatst gepubliceerd, staat vast ergens op de Ajax-site. Mensen die vorig jaar een aantal wedstrijden zijn gegaan behouden hun kaart. Ik ben dit seizoen naar Praag geweest, maar heb dus geen voorrang...quote:Op maandag 25 februari 2008 17:46 schreef M0NTANA het volgende:
Is het al bekend hoe ze het volgend seizoen met de Europese (voorrangs)uitkaarten gaan doen?
Dat laatste lijkt me een betere optie omdat er in Nederland sowiezo weinig vleugel spelers meer te vinden zijn.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:48 schreef M0NTANA het volgende:
Gabri is wel goed genoeg, al zou ik persoonlijk Demy de Zeeuw graag zien komen.
Verder moeter er ķf nieuwe vleugelspitsen komen ķf er moet zonder vleugelspitsen gevoetbald worden.
Inderdaad, en als blijkt dat Ajax de boel terug koopt zal het aandeel ook nog wel even flink omhoog schietenquote:Op maandag 25 februari 2008 17:48 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dan kan je dat potje van om en nabij de 60milj. niet zomaar gaan spenderen.
Dat gat wat terugtrekken van de beurs teweegbrengt zul je toch moeten financieren en dus opsparen de komende jaren...
Aandelen terugkopen kost gewoon geld.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:49 schreef kevin6188 het volgende:
En Toma, dat artikel van die marketing-goeroe op Sportweek.nl vind ik dus echt zo nietszeggend. Zou me er niet te druk om maken.
Dat zegt hij en ik nietquote:
Die 38 milj. (ofzoiets) die ze kregen toen ze de beurs op gingen zijn toch ook allemaal in een putje gegooid?quote:Op maandag 25 februari 2008 17:51 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Aandelen terugkopen kost gewoon geld.
Maar goed, Marco van Basten kennende zal hij eerst drieënhalf jaar proberen koste wat het kost 4-3-3 te spelen, met buitenspelers die eigenlijk geen buitenspelers zijn.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:49 schreef toma het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me een betere optie omdat er in Nederland sowiezo weinig vleugel spelers meer te vinden zijn.
Ach, bij het Nederlands elftal is hij ook helemaal om en speelt ie nu ook ala PSV. Misschien dat ie die wijsheid ook mee kan nemen naar Ajax.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar goed, Marco van Basten kennende zal hij eerst drieënhalf jaar proberen koste wat het kost 4-3-3 te spelen, met buitenspelers die eigenlijk geen buitenspelers zijn.
Zoals ik zeg, bij Oranje duurde het drieënhalf jaar. Daarbij heeft hij aangegeven bij Ajax weer voor 4-3-3 te gaan.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:54 schreef toma het volgende:
[..]
Ach, bij het Nederlands elftal is hij ook helemaal om en speelt ie nu ook ala PSV.
Eerst zien, dan geloven.quote:Misschien dat ie die wijsheid ook mee kan nemen naar Ajax.
Klopt, maar er heeft al een artikel in het NRC gestaan met een interview met zo'n beursmeneer en er zijn allerlei manieren om dat een stuk goedkoper te doen. En Ajax zal echt niet even snel veertig miljoen euro op tafel leggen om al die aandelen terug te kopen. Dan maar een x-jarenplan. Ik denk niet dat de selectie eronder komt te lijden. Van Basten heeft het budget voor aankopen ook al rond.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:51 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Aandelen terugkopen kost gewoon geld.
Sammy Kuffour niet, die vertrekt in mei zonder een wedstrijd in het eerste gespeeld te hebben.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Stekelenburg
Silva - Kuffour - Vermaelen - Vertonghen?
Gabri - Lindgren- Perez - Urby
Huntelaar - Suarez
Dit is een elftal wat er volgend jaar kan staan. Ook niet heel slecht hoor, hoewel ik liever wat aankopen zie.
Denk dat hij bij jullie meer dan welkom zou zijn, als ik die Bahia telkens zie blunderen.quote:
Maatje van me verliest dus EU-uitkaart, omdat hij niet meeging naar Zagreb.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:49 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Is laatst gepubliceerd, staat vast ergens op de Ajax-site. Mensen die vorig jaar een aantal wedstrijden zijn gegaan behouden hun kaart. Ik ben dit seizoen naar Praag geweest, maar heb dus geen voorrang...
Zeker waar, ik verwacht ook defensieve versterkingen in de zomer + terugkeer van Vlaar.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Denk dat hij bij jullie meer dan welkom zou zijn, als ik die Bahia telkens zie blunderen.
Daar werden gaten meegevuld.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Klapmongool DAM vergeet even de inkomsten van de andere transfers.
Ajax moet 4-3-3 of 3-4-3 spelen zeker nu Bassie en JC bij Ajax zijnquote:Op maandag 25 februari 2008 17:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Stekelenburg
Silva - Kuffour - Vermaelen - Vertonghen?
Gabri - Lindgren- Perez - Urby
Huntelaar - Suarez
Dit is een elftal wat er volgend jaar kan staan. Ook niet heel slecht hoor, hoewel ik liever wat aankopen zie.
Nee, ik heb wel gezond boerenverstand en kan een resultaatrekening en een balans lezen.quote:
Gabri komt tekort voor het niveau dat Bassie wil hebben. Urby is redelijk als linkshalf en Huntelaar zit voorlopig nog steeds bij Ajax terwijl andere spelers wel een transfer makenquote:Op maandag 25 februari 2008 17:42 schreef toma het volgende:
Gabri en Perez tekort. Huntelaar slecht
En Urby goed!![]()
![]()
Nu een objectieve analyse.
Ajax moet niks. Bassie is ook zo reëel dat dat niet altijd meer kan, en JC denk ik ook wel. Die geeft ook toe dat er weinig buitenspelers rondlopen.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ajax moet 4-3-3 of 3-4-3 spelen zeker nu Bassie en JC bij Ajax zijn
Heb je de VI van vorige week gelezen?quote:Op maandag 25 februari 2008 18:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel gezond boerenverstand en kan een resultaatrekening en een balans lezen.
Maar van mij mag je best denken dat Ajax een oorlogskas heeft van 60 miljoen
hohoho.. dat is ook voor het eerst sinds een paar jaar he.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:26 schreef Asics het volgende:
weer geen beker
Vermaelen heeft altijd Stam of Heitinga naast zich gehad wat natuurlijk een enorme steun is voor een nog erg jonge Vermaelen. Het is niet 100% zeker of hij de verantwoordelijkheid aan kan als hij de belangrijkste verdediger gaat worden. Als het mis gaat kan dat voor veel problemen zorgen, zonder dat je een ervaren verdediger achter de hand hebt om zulke problemen op te vangen. Als je dan toch 60M beschikbaar hebt voor transfers dan kan je beter een ervaren verdediger kopen en die dan samen laten werken met Vermaelen, dan heb je minder risicos en heb je meteen iemand waar Vermaelen van kan leren.quote:Vermaelen en Vertonghen lijkt me een redelijk centraal duo
Nee, is een eindje roeien naar Argentiniequote:Op maandag 25 februari 2008 18:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
Heb je de VI van vorige week gelezen?
Ik ben er sowieso geen voorstander van aangezien het, ook als je het uitsmeert, veel geld kost.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:00 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Klopt, maar er heeft al een artikel in het NRC gestaan met een interview met zo'n beursmeneer en er zijn allerlei manieren om dat een stuk goedkoper te doen. En Ajax zal echt niet even snel veertig miljoen euro op tafel leggen om al die aandelen terug te kopen. Dan maar een x-jarenplan. Ik denk niet dat de selectie eronder komt te lijden. Van Basten heeft het budget voor aankopen ook al rond.
Ja, als je het doet kan je beter wachtten totdat het weer beter loopt en de aandelen dus stukken hoger staan he.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:30 schreef zjroentje het volgende:
Het van de beurs halen van Ajax is nou echt het minst belangrijke.
Ajax heeft een eigen vermogen van 50-60 miljoen.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, is een eindje roeien naar Argentinie
http://www.ajax.nl/web/show/id=167903quote:Op maandag 25 februari 2008 18:23 schreef Riro het volgende:
Stond laatst een lijst online toch waar je kon zien of je 'm nog had?
Ik ben 'm ook kwijt.
leuk he.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lijkt me leuk als Heintinga weg gaat en Vermaelen en Vertonghen afwezig zijn voor de voorronde van de CL(als de play-offs gehaald en gewonnen worden)
Hehe inderdaad.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:57 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
410 matties. Je weet duidelijk niet over wie je praat
.
Wordt pas leuk als Ajax er niet op participeert en geen 2 verdedigers koopt die makkelijk mee kunnen draaienquote:Op maandag 25 februari 2008 18:50 schreef toma het volgende:
[..]
leuk he.
dan gaan we pas lachen.Sjonge jonge jonge jonge... wat zou dat toch leuk zijn !
![]()
Sow wat een mazzel. Het geluk kan niet meer op. Zijn we nu kampioen?quote:Op maandag 25 februari 2008 19:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wordt pas leuk als Ajax er niet op participeert en geen 2 verdedigers koopt die makkelijk mee kunnen draaien
Ajax heeft ook nog geluk dat Zweden en Uruguay zich niet gekwalificeerd hebben.
Dat heb je verdomd goed gezien, hulde.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat viel Perez me tegen gister, jullie ?
quote:Gabri heeft het naar zijn zin bij Ajax. Vorig seizoen kwam de Spanjaard over van FC Barcelona en sindsdien is hij vaste waarde in het Amsterdamse team. De Nederlandse taal gooit echter roet in het eten bij de communicatie met medespelers en trainers.
"Ik heb geen talenknobbel. Ik spreek alleen Catalaans en Spaans. Ik ben ook wel een beetje lui. Thuis kijk ik naar Spaanse televisiezenders", biecht de middenvelder eerlijk op. "Als ik bij Ajax ben, trek ik veelal op met de Spaanstalige spelers. Het zou beter gaan met mijn Nederlands als ik gedwongen was de taal te spreken", erkent hij.
Kenneth Perez en Edgar Davids dienen veelvuldig als tolk, wanneer trainer Adrie Koster in de kleedkamer dingen uitlegt. "Het lijkt soms wel een kippenhok in de kleedkamer. Maar de andere spelers hebben er nog nooit wat van gezegd als iemand het begon te vertalen", vertelt de Catalaan.
hihi lol lol lolquote:Op maandag 25 februari 2008 18:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lijkt me leuk als Heintinga weg gaat en Vermaelen en Vertonghen afwezig zijn voor de voorronde van de CL(als de play-offs gehaald en gewonnen worden)
daarom vroeg ik t me ook af. Perez klinkt niet echt Deensquote:Op maandag 25 februari 2008 19:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jep. Hij heeft een Spaanse moeder. Perez is ook een Spaanse naam he
Die gast is overal echt respect voor. Schotland,dubai,zuid afrika,europees alles,nationaal...echt overal.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:18 schreef toma het volgende:
trouwens wel tof dat er vaak een GOIRLE spandoek hangt bij het uitvak
,,Ik heb geen zin om mee naar voren te gaan." Laat Gabri maar lekker het vuile werk opknappen. Dat vind ik pas teambelang.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Goede instelling van Gabri, je weet wel je opofferen voor het teambelang
Zie hem ook regelmatig. Ken hem zelf niet maar fanatiek is ie zeker.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:20 schreef Sethje het volgende:
[..]
Die gast is overal echt respect voor. Schotland,dubai,zuid afrika,europees alles,nationaal...echt overal.
quote:Op maandag 25 februari 2008 19:18 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
trouwens wel tof dat er vaak een GOIRLE spandoek hangt bij het uitvak
Hij heeft eigenlijk Jensen, maar hij heeft liever de achternaam van zijn moeder, Perez dus.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:19 schreef toma het volgende:
[..]
daarom vroeg ik t me ook af. Perez klinkt niet echt Deens
hoelaat?quote:Op maandag 25 februari 2008 20:14 schreef jna het volgende:
Dalijk Heitinga bij Holland Sport. o.a. over clubliefde
Dat is 2 keerquote:Gabri niet geschorst, Suárez en Silva wel
Gabri is niet geschorst voor de wedstrijd tegen Excelsior, zo meldt Ajax. Gisteren meldden wij naar aanleiding van informatie van Sport 1 dat dat wel het geval zou zijn, dat blijkt dus onjuist. De Catalaanse middenvelder staat nog wel op scherp en zal bij een gele kaart in die wedstrijd de wedstrijd tegen PSV moeten missen. Bruno Silva en Luis Súarez zijn wél geschorst.
KNJB!quote:
quote:Op maandag 25 februari 2008 20:20 schreef Jasza het volgende:
Dat gaan we natuurlijk ff kijken.
triestig dat het niet al verplicht isquote:Op maandag 25 februari 2008 20:14 schreef Wooldoor het volgende:
Net als Gomez zou ook Gabri gewoon Nederlands moeten leren spreken.
Deze zomer ga ik er eigenlijk vanuit dat Defour komt en die toch wel in de basis zal gaan spelen samen met Perez, Gabri en Lindgren op het middenveld.
Verder een goede verdediger en ik denk aan een buitenlander die al wat ervaring heeft maar niet te oud is.
gio en geen club liefdequote:Op maandag 25 februari 2008 20:50 schreef Damzkieee het volgende:
Dat is pas clubliefde. Niet zoals van Bronckhorst zo te horen
Dat hoor je toch net.quote:
Hij had het zo gedaan ...quote:Op maandag 25 februari 2008 20:55 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat hoor je toch net.
Hij twijfelt nota bene als ze hem vragen of hij voor Ajax had willen/kunnen spelen.
Waar gaat het over?quote:Op maandag 25 februari 2008 21:10 schreef Bullebak het volgende:
Tering, lekker jaartje voor Peper dat 1990Renkedekenker.
Ah was bij Holland Sport, na Heitinga.quote:
Sjonnie gaat een super EK spelen (ondanks dat nederland vroegtijdig uitgeschakeld gaat worden) en krijgt daarna een droomtransfer naar FC Barcelona of Real Madridquote:Op maandag 25 februari 2008 21:31 schreef Pritt het volgende:
John lijkt toch misschien nog wel een jaartje bij Ajax te willen blijven maar igg zekerheid voor het EK, dat is wel fijn.
Hij heeft echt al 1074109274109247190847102947-12984-1248-120489=0184390750923 miljoen keer gezegd dat hij voor het EK gaat beslissen.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:33 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Sjonnie gaat een super EK spelen (ondanks dat nederland vroegtijdig uitgeschakeld gaat worden) en krijgt daarna een droomtransfer naar FC Barcelona of Real Madrid
ik kijk niet..quote:Op maandag 25 februari 2008 20:55 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat hoor je toch net.
Hij twijfelt nota bene als ze hem vragen of hij voor Ajax had willen/kunnen spelen.
Denk dat hij bedoelde dat hij dan gaat beslissen of hij weggaat of blijft. Clubs doen niet vaak zaken voor een groot toernooi volgens mij. Tenzij ze vermoeden dat hij een ijzersterk EK gaat spelen en daardoor duurder wordt.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hij heeft echt al 1074109274109247190847102947-12984-1248-120489=0184390750923 miljoen keer gezegd dat hij voor het EK gaat beslissen.
Bij zijn gele kaart kwam er ook niet te staan dat hij geschorst was, bij die andere twee wel.quote:
http://www.uitzendinggemist.nl/quote:Op maandag 25 februari 2008 22:22 schreef Loserkid het volgende:
kut holland sport gemist
We krijgen dus gewoon precies dezelfde technische staf als toen van Basten bij oranje begonquote:Op maandag 25 februari 2008 23:27 schreef Nashje het volgende:
Menzo dus waarschijnlijk nieuwe keeperstrainer, en L'Ami alweer uitzwaaien. Gaat ook hard met de keeperstrainers.
Martina is de laatste tijd goed bezig. Speelde nu ook weer sterkquote:Op maandag 25 februari 2008 23:02 schreef Silenus het volgende:
Jong Ajax - Jong NAC 2-1, goals van Leo en Martina
En anders leo wel..quote:Op maandag 25 februari 2008 23:30 schreef toma het volgende:
[..]
Martina is de laatste tijd goed bezig. Speelde nu ook weer sterk
Benieuwd wanneer hij weer eens mee mag doen.
Topquote:
Je kan zoeken totdat je een ons weegt. De andere afleveringen van de afgelopen weken staan nog steeds niet online.quote:
Oké, komt goed uit want de zomer komt eraan.quote:Op maandag 25 februari 2008 23:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je kan zoeken totdat je een ons weegt. De andere afleveringen van de afgelopen weken staan nog steeds niet online.
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/serie?serID=2639&md5=c49cb10b8d553e3a7ee63e20cc6bace0quote:Op maandag 25 februari 2008 23:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je kan zoeken totdat je een ons weegt. De andere afleveringen van de afgelopen weken staan nog steeds niet online.
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/search?serID=1450&md5=a3ade4b8be7caa630a9b167a45c1df74&sq=Hollandquote:Op maandag 25 februari 2008 23:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/serie?serID=2639&md5=c49cb10b8d553e3a7ee63e20cc6bace0
Ik weet niet waar jij al die tijd hebt gezocht dan...
http://www.nederland2.nl/gids/aflevering/holland-sport/3721862quote:Op maandag 25 februari 2008 23:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/search?serID=1450&md5=a3ade4b8be7caa630a9b167a45c1df74&sq=Holland
Andere programma's sorteert is wel op datum anders. ONM en P&W bijvoorbeeld.quote:Op maandag 25 februari 2008 23:51 schreef toma het volgende:
[..]
http://www.nederland2.nl/gids/aflevering/holland-sport/3721862
Als je op 'Laatste uitzending' klikt zie je toch echt de aflevering van vorige week.
Dat heb ik toch ook gedaan hapsnurkquote:Op maandag 25 februari 2008 23:51 schreef Nashje het volgende:
Nooit in je opgekomen om bij de H te zoeken naar Holland Sport?
Kijk jij onm?quote:Op maandag 25 februari 2008 23:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Andere programma's sorteert is wel op datum anders. ONM en P&W bijvoorbeeld.
die van 18-02-08 staat online hoorquote:Op maandag 25 februari 2008 23:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De vorige afleveringen staan al enige tijd niet online.
Daar ben ik inmiddels wel achter gekomen, coņo.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
die van 18-02-08 staat online hoor
ons fantoompje?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:26 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Leo was onzichtbaar aldus het commentaar..
Dat zei Sneijder ook...quote:Op maandag 25 februari 2008 21:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hij heeft echt al 1074109274109247190847102947-12984-1248-120489=0184390750923 miljoen keer gezegd dat hij voor het EK gaat beslissen.
Zoals Blawh al zegt, hij zal voor het EK beslissen of hij weggaat of blijft, niet per se naar welke club.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hij wil toch echt rond zijn met een club, omdat ie geen randzaken tijdens het EK om zich heen wil hebben.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zoals Blawh al zegt, hij zal voor het EK beslissen of hij weggaat of blijft, niet per se naar welke club.
quote:Aegon wil Fontein niet kwijt
Verzekeraar laat macht miljoenen in ArenA gelden
door RIEN MEIJER en THEO BESTEMAN
AMSTERDAM – Verzekeraar Aegon wil bij Ajax de onder vuur liggende algemeen directeur Maarten Fontein in het zadel houden. De nieuwe hoofdsponsor heeft achter de schermen laten weten groot vertrouwen in de ex-Unilever-bestuurder te hebben. Zonder Fontein, met wie de Aegon-top een deal van 85 miljoen euro heeft gesloten, zou Aegons internationale marketing via de shirts van de godenzonen averij oplopen. Bovendien heeft Fontein bij Aegon-bestuurders de bereidheid losgekregen om ook na de eerste zeven sponsorjaren te betalen.
De commissie-Coronel, die de prestaties van Ajax de afgelopen 10 jaar onderzocht, hekelt in haar slotrapport de prestaties van Fontein. Hij werd verzocht op te stappen. De bestuurder zou warmte missen en geen voetbalman zijn. „Dat strookt absoluut niet met de passie waarmee hij hier bij Aegon over het eerste en de jeugd heeft gesproken”, zegt een bron bij de Haagse verzekeraar. „Dankzij dat enthousiasme over voetbal bleef Aegon aan tafel.” Want voorgaande jaren had Aegon weinig interesse in profvoetbal getoond. Het contract met ABN Amro liep nog tot 2011. Naar verluidt heeft de bank Aegon als vervanger gepolst.
Aegon wil officieel niets kwijt over de frontman Fontein. Wel hebben hun bestuurders bij Ajax laten weten de kritiek in het rapport-Coronel over de algemeen directeur als een verkapte motie van wantrouwen tegen de nieuwe hoofdsponsor Aegon te zien.
Achter de schermen laat Aegon momenteel wel degelijk zijn invloed voor de toekomst via zijn bestuurders gelden, vertellen betrokkenen. Ajax prijkt dankzij Aegon straks in de top 10 van Europese sponsorcontracten. „Wij kunnen nooit eisen dat Ajax-bestuurders moeten blijven of vertrekken”, aldus een bron. „Dat is uiteindelijk aan Ajax zelf. Maar anderzijds, Ajax vindt niet elke dag zo maar even een sponsor voor 12 miljoen per jaar. Dit contract is bedoeld voor internationale expansie. Dat is gesloten met Fontein, in hem hebben we ons vertrouwen uitgesproken. Natuurlijk hebben we dan een belang bij hem, en zullen we dat belang verdedigen. Uiteraard.”
Terwijl het persbericht van Ajax met het aangekondigde aftreden van Fontein half februari ruim voor de presentatie van het rapport-Coronel was uitgelekt, weigerde het slachtoffer op te stappen. Het tij lijkt voor hem te keren. Afgelopen dagen kreeg Fontein zelfs indirect steun van de nieuwe trainer Marco van Basten (’een warme man’). Johan Cruijff noemde het gisteren in deze krant opmerkelijk dat over tien jaar „de kortst zittende directeur bij Ajax de grootste boosdoener is”. De komst van Van Basten was ook al onder Fontein voorbereid.
Aegon heeft met in totaal 85,5 miljoen euro sponsorgeld bovendien meer op tafel gelegd dan aanvankelijk de bedoeling was. Bij de Aegon-top staat de algemeen directeur te boek als „inventief”, „een vechter” en „betrouwbaar”. Ter vergelijking: de shirtsponsor van PSV biedt 7,5 miljoen per jaar, die van Feyenoord 5,5 miljoen. Het opschroeven van het sponsorbedrag door Aegon is volgens een betrokkene gelukt dankzij het enthousiasme van Fontein. „Hij heeft in een serie gesprekken laten zien dat Aegon dankzij Ajax als merk tot in China enorme naamsbekendheid kan verwerven. Mits Aegon bereid was voor de lange termijn te investeren. Hij weet als geen ander dat je pas over enkele jaren de vruchten plukt.”
Volgens reclamebureau BBDO is de merknaam Ajax 386 miljoen euro waard. Aegon zal zich etaleren als betrouwbare bezorger van een pensioen voor een nieuwe rijkere middenklasse van miljoenen. Een trip van de gemeente Amsterdam en Ajax naar China toonde de kracht van de Amsterdamse club. Burgemeester Job Cohen nam een originele ets van schilder Rembrandt mee, Ajax zijn shirtjes. Financieel bestuurder Jeroen Slop in het blad Geld & Beleggen: „Het wonderlijke was dat die ets bij wijze van spreken in een hoek van de kamer belandde toen de shirtjes tevoorschijn kwamen.”
Aegon wees bij het tekenen van het contract op het grote belang voor de verzekeraar bij „samenwerking met partijen in China en Zuidoost-Azië”. In Nederland wint het merk Aegon, vijfde in het rijtje, nauwelijks nog markt. De affaire met dure en ondoorzichtige beleggingsverzekeringen (’woekerpolissen’) uit het verleden speelt het verzekeringsconcern bovendien parten.
In november vorig jaar, een maand na ondertekening van het Ajax-contract, meldde bestuursvoorzitter Don Shepard tot 2010 jaarlijks 14 procent meer omzet te kunnen behalen in buitenlandse markten, en specifiek Azië. „Daarin speelt Ajax een marginale rol, dit is wel een miljardenconcern. Maar voor een verzekeraar is de feel-good van mensen bij Ajax onbetaalbaar.”
Fontein heeft grote ervaring in het verkennen en afromen van die overzeese markten. De ’ijsjesverkoper’, zoals hij op de tribune badinerend wordt afgedaan, leidde de ijsdivisie van Unilever in Azië, Australië en Afrika. Vorig jaar boekte het was- en voedingsmiddelenconcern wereldwijd ruim 4 miljard euro met de verkoop van ijs.
Bij Aegon blijken in de bestuurstop al enige tijd warme banden met deze bestuurder te bestaan. „Die contacten hebben ervoor gezorgd dat Aegon verder wil gaan dan bedrijven normaal doen”, zegt een adviseur, betrokken bij andere reclamecontracten van Aegon. Weer een ander bevestigt dat Aegon dermate veel vertrouwen in de toekomstvisie van Fontein heeft, dat mondeling al zou zijn toegezegd na de zeven sponsorjaren een optie op contractverlenging te willen. „Zoals Aegon bij schaatsen al dertig jaar actief is. Juridisch heb je weinig aan zo’n uitspraak, maar dat schept wel even vertrouwen.”
Anders dan bij het miljoenencontract van ABN Amro voor het zeilen en ING met het Formule 1team, kwam er volgens een marketingdeskundige bij de Ajaxdeal uiteindelijk geen adviesbureau aan te pas. „Fontein heeft het contract in hoge mate zelf gestuurd”, zegt een betrokkene. „Want bij Aegon vertrouwden bestuurders hem. Een aantal bestuurders was al jaren verzot op Ajax. Toen ABN Amro als sponsor wegviel zagen ze hun kans. Dat was zakelijk, maar ook emotioneel vanwege de bestaande contacten met Maarten Fontein ingegeven.”
quote:Ismael Urzaíz is bezig aan de laatste maanden van zijn loopbaan. Volgens ploeggenoot Albert Luque zet de ervaren spits van Ajax na dit seizoen een punt achter zijn carričre.
Luque vertelt in een interview met Marca over zijn eigen verblijf bij Ajax en antwoordt eveneens op de vraag hoe het met Spaanse ploeggenoten als Gabri en Urzaíz gaat. 'Gabri speelt veel en is een vaste waarde in de basis. Urzaíz speelt niet veel en als het seizoen voorbij is, dan stopt hij met voetbal', aldus Luque.
Urzaíz arriveerde in de zomer van 2007 bij Ajax, waar hij als breekijzer zou gaan fungeren achter spits Klaas-Jan Huntelaar. Maar de 36-jarige spits kwam zelden in actie. In alle competities voetbalde hij zes keer mee, telkens als invaller en goed voor een totaal van 117 minuten. Scoren deed hij niet. Zijn laatste invalbeurt dateert van 7 oktober.
De stevige aanvaller heeft een imposante loopbaan achter de rug. Urzaíz is bezig aan zijn zeventiende profseizoen, kwam vooralsnog tot 495 competitieduels en maakte 142 doelpunten. Hij heeft 25 interlands op zijn naam staan en produceerde acht goals namens Spanje.
quote:Aissati spijt van afwijzen Ajax
26 februari
Ismail Aissati is kenbaar ontevreden over zijn rol bij PSV. De jonge spelmaker stond in de belangstelling van Ajax, maar koos er voor om bij te tekenen tot 2011, waar hij grote spijt van heeft.
Na het ondertekenen van zijn nieuwe contract had Aissati gehoopt op meer speeltijd, maar tevergeefs. Trainer Sef Vergoossen doet momenteel geen enkel beroep op hem en geeft de voorkeur aan andere talentvolle spelers.
Lijkt me niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Vanaf 1 juli ook verboden te roken in de Arena.
Voetbalstadions die voorzien zijn van een gesloten dak dienen zich vanaf 1 juli ook te houden aan het algehele rookverbod in de Horeca.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:40 schreef M0NTANA het volgende:
Lijkt me niet.
Dus met open dak mag er wel gerookt worden?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Voetbalstadions die voorzien zijn van een gesloten dak dienen zich vanaf 1 juli ook te houden aan het algehele rookverbod in de Horeca.
Lijkt me wel.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:47 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Dus met open dak mag er wel gerookt worden?
Ik neem aan van wel.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:47 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Dus met open dak mag er wel gerookt worden?
Ligt eraan, bij de meeste wedstrijden wel open, behalve als het hard regent.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat lijkt me wel ja. Weet niet hoe vaak dat dak open of dicht is?
Dat weet ik wel zeker.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:50 schreef M0NTANA het volgende:
Dan zetten ze hem maar op een kiertje, een rookverbod zal anders voor grote problemen zorgen, ben ik bang.
Neuh kwestie van wennen. In het begin gaat iedereen moeilijk doen en op een gegeven moment weet iedereen neit beter meer.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:50 schreef M0NTANA het volgende:
Dan zetten ze hem maar op een kiertje, een rookverbod zal anders voor grote problemen zorgen, ben ik bang.
Het staat er nog niet op. Even wachten dus.quote:Op maandag 25 februari 2008 23:51 schreef toma het volgende:
[..]
http://www.nederland2.nl/gids/aflevering/holland-sport/3721862
Als je op 'Laatste uitzending' klikt zie je toch echt de aflevering van vorige week.
de trein komt zeker maar 1 keer ?quote:Henk ten Cate maakt een moeizame periode bij Chelsea door. De assistent-trainer van Chelsea had afgelopen weekeinde in de aanloop naar de finale van de Carling Cup een fikse woordenwisseling met John Terry. De selectie zou het arrogante gedrag van de oud-coach van onder andere Ajax meer dan zat zijn. (Diverse Britse tabloids)
Nouja... het zou natuurlijk belachelijk zijn dat het dan afhangt van het weer of je mag roken in de arena of niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:05 schreef Fathom het volgende:
Neuh kwestie van wennen. In het begin gaat iedereen moeilijk doen en op een gegeven moment weet iedereen neit beter meer.
Voor verschillende jongens die ik ken zou een rookverbod een ramp zijn, die komen niet alleen voor de wedstrijd, maar ook om relaxed een blowtje te kunnen roken met wat maten.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:05 schreef Fathom het volgende:
[..]
Neuh kwestie van wennen. In het begin gaat iedereen moeilijk doen en op een gegeven moment weet iedereen neit beter meer.
laat die gasten het dak er dan afhalen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:14 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Voor verschillende jongens die ik ken zou een rookverbod een ramp zijn, die komen niet alleen voor de wedstrijd, maar ook om relaxed een blowtje te kunnen roken met wat maten.
Ik denk dat hij nog vaak zal terugdenken aan Ajax ja, waar ze wel het ene succes na het andere boeken.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:09 schreef toma het volgende:
de trein komt zeker maar 1 keer ?
Bedoel je de kop van het artikel of de kop van Johnny Heitinga?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:20 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Gister in de krant! Die kop!
Iddquote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Siem de Jong staat er echt zo bij van: "Doe maar rustig John""Het is maar een spelletje"
Ik heb gisteravond toch echt om een uur of 12 de herhaling van die dag zitten kijken hoor.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
Het staat er nog niet op. Even wachten dus.
Je hebt helemaal gelijk. Was nog niet wakkerquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Is reeds gepost.
Wat denk je zelfquote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:22 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Bedoel je de kop van het artikel of de kop van Johnny Heitinga?
bronquote:Lurling: "Ajax heeft maar drie écht goede spelers"
25 februari 2008
Hoewel Anthony Lurling zondag met NAC Breda onderuit ging tegen Ajax (2-3), is de aanvaller niet bijster te spreken over de selectie van de Amsterdammers. De voormalig Feyenoorder sluit niet uit dat NAC het seizoen afsluit boven de formatie van coach Adrie Koster.
"Behalve de naam, is Ajax in niets groot. Ze hebben slechts drie écht goede spelers: Stekelenburg, Huntelaar en Heitinga", zegt Lurling in BN/De Stem. "Ik zou er niet van staan te kijken als we het gat van drie punten met Ajax alsnog dichten."
quote:'Plannen Huntelaar na dit seizoen duidelijk'
De toekomst van Klaas-Jan Huntelaar is nog altijd ongewis. De aanvaller van Ajax staat al tijden in de belangstelling van diverse buitenlandse topclubs, maar zal pas na dit seizoen beslissen over een mogelijke transfer. Ook een contractverlenging zou tot de mogelijkheden behoren. Klik hier! In de Amsterdam ArenA zingen de geruchten dat Huntelaar al in gesprek is geweest met Ajax over het openbreken van zijn huidige verbintenis. Arnold Oosterveer, de zaakwaarnemer van de international, spreekt dit echter tegenover Sportweek met klem tegen. "Ik heb niet met Ajax gesproken en Klaas-Jan ook niet. We hebben geen idee waar dit vandaan komt."
"Het is allemaal wel erg voorbarig. Wij zullen pas na afloop van het seizoen nadenken over Klaas-Jan's toekomst. Zijn keuze zal afhangen van méér factoren dan alleen de nieuwe trainer. Het is nog even afwachten." Het huidige contract van de topscorer van de Eredivisie loopt tot de zomer van 2010.
quote:Bijgeloof NAC-spelers lijkt uitgewerkt
De succesvolle Eredivisiecampagne van NAC Breda werd zondag halt toe geroepen door Ajax. Voor het eerst sinds acht wedstrijden liep de formatie van Ernie Brandts weer tegen een verliespartij (2-3) aan. Een aantal spelers stapten zodoende van hun bijgeloof af, waaraan ze bleven vasthouden tijdens de winnende serie met hun teamgenoten.
Anthony Lurling speelde bijvoorbeeld langer dan nodig met een zwachtel - hij had last van gebroken middenvoetsbeentje - om zijn onderarm. Trainen doet hij al weken zonder, weet BN/De Stem. Maar NAC bleef winnen, dus ging er voor elke wedstrijd weer een bandage om de pols.
quote:
quote:Heitinga: "NAC heeft maar nul écht goede spelers"
25 februari 2008
Nadat John Heitinga zondag met Ajax ternauwernoods 3 punten haalde tegen NAC (2-3), is de verdediger niet bijster te spreken over de selectie van de Bredanaren. De huidige Ajacied sluit niet uit dat NAC het seizoen afsluit onder de formatie van coach Adrie Koster.
"Samen met de naam, is NAC in niets groot. Ze hebben niet eens écht goede spelers." zegt Heitinga in BN/De Stem. "Ik zou er niet van staan te kijken als we het gat van drie punten met NAC nog groter maken."
quote:
Edgar Davids stapt in Amsterdamse horeca
AMSTERDAM, dinsdag
Ajacied Edgar Davids zal zijn loopbaan hoogstwaarschijnlijk in de horeca voortzetten. De voetballer, die heeft aangekondigd na dit seizoen te willen stoppen, heeft zijn oog laten vallen op restaurant annex cocktailbar Vuong in Amsterdam.
De oude eigenaar Tau Lounge bv, van topondernemer en oprichter van club Jimmy Woo Casper Reinders, heeft bevestigd dat de horecagelegenheid in de Korte Leidse Dwarsstraat per 1 januari is verkocht.
Vuong is momenteel gesloten en medewerkers van Tau Lounge bevestigen dat Davids’ zaakwaarnemer en advocaat mr. R.D. Geerlings de tent heeft overgenomen. Het lijkt waarschijnlijk dat hij dit heeft gedaan in opdracht van Davids, die volgens het personeel van Tau Lounge niet wil dat zijn naam wordt genoemd als nieuwe eigenaar.
Horeca-etablissementen zijn steeds vaker in trek bij voetballers. Meest bekende uitbater is Patrick Kluivert die in Barcelona eigenaar is van lounge club Carpe Diem. Verder kocht Marc Overmars een eetcafé in Epe, schafte Willy van de Kerhof een restaurant in Leende aan en is voormalig Roda JC-aanvaller Max Huiberts sinds 1998 verbonden aan Grand café Max in Zwolle.
Omdat niet iedereen alles leest.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:48 schreef PizzaSalami het volgende:
Waarom komen alle nieuwsberichten 43 keer langs?
Lurling, de grootste naaier van de nederlandse velden.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk natuurlijk.
In bekerwedstrijd het uitvak provoceren door een lange neus te trekken, jammer dat hij er niet uitgetrapt werd.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:08 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Lurling, de grootste naaier van de nederlandse velden.
Het is een nep-kakkerlak, te slecht daar maar wel denken ineens anti-Ajax te moeten zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een naaiactie zeg, poehee.
Als iemand het van Ajax zou doen wil iedereen hem in z'n usericon
Een geheel onverwachte reactie van jou!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk natuurlijk.
Het is dan ook de waarheid. Dat zijn de drie waardevolste spelers van Ajax, die Ajax nog een substantieel bedrag gaan opleveren voor een transfer naar de top. De rest is of te oud of middelmaat.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:17 schreef gday het volgende:
Een geheel onverwachte reactie van jou! [ afbeelding ] Ik zat er al naar uit te kijken ...
Wat een onzin. Lopen nog genoeg jonge jochies rond in de A selecite die nog iets kunnen gaan opleveren.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het is dan ook de waarheid. Dat zijn de drie waardevolste spelers van Ajax, die Ajax nog een substantieel bedrag gaan opleveren voor een transfer naar de top. De rest is of te oud of middelmaat.
Dat is totaal niet relevant in deze discussie.quote:[b]Op dinsdag 26 februari 2008 14:38 Wat een onzin. Lopen nog genoeg jonge jochies rond in de A selecite die nog iets kunnen gaan opleveren.
Spelers en stewards enzquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Even over dat rookverbod, dat verbod komt er om personeel een rookvrije werkplek te kunnen garanderen. Hoe zit dat in de ArenA dan.
Daar werkt niemandquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Even over dat rookverbod, dat verbod komt er om personeel een rookvrije werkplek te kunnen garanderen. Hoe zit dat in de ArenA dan.
Ja de spelers zullen er last van hebbenquote:
Ik zal helemaal niet zeggen dat het niet waar is hoor, maar ik vind het gewoon typisch dat je alleen maar zegt/vindt dat Lurling de waarheid spreekt en niet dat hij nogal hoog van de toren blaast.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het is dan ook de waarheid. Dat zijn de drie waardevolste spelers van Ajax, die Ajax nog een substantieel bedrag gaan opleveren voor een transfer naar de top. De rest is of te oud of middelmaat.
Dus tijdens een wedstrijd wordt er alleen op het veld gewerkt volgens jou?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja de spelers zullen er last van hebben.
Dat hadden 10 users voor mij al gedaan, dus dat vond ik een beetje overbodig inderdaad.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:50 schreef gday het volgende:
Ik zal helemaal niet zeggen dat het niet waar is hoor, maar ik vind het gewoon typisch dat je alleen maar zegt/vindt dat Lurling de waarheid spreekt en niet dat hij nogal hoog van de toren blaast.
Van wie is de tribune dan een werkplek?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:51 schreef gday het volgende:
[..]
Dus tijdens een wedstrijd wordt er alleen op het veld gewerkt volgens jou?
Stewards.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Van wie is de tribune dan een werkplek?
Kun je dat echt niet zelf bedenken?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Van wie is de tribune dan een werkplek?
.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:16 schreef BoNi het volgende:
[..]
Kun je dat echt niet zelf bedenken?
Stewards, beveiliging, EHBO, horecamedewerkers, journalisten, cameramensen.......
Scouts.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:16 schreef BoNi het volgende:
[..]
Kun je dat echt niet zelf bedenken?
Stewards, beveiliging, EHBO, horecamedewerkers, journalisten, cameramensen.......
Eerste ring.......quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
.
Ik kan het wel bedenken, maar het klopt niet. Het rookverbod per 1 juli geldt de werknemers in de horeca. Wat heeft een voetbalstadion met een dicht dak daar nu mee te maken? En waar zie jij in vredesnaam horecamedewerkers op de tribune...
Die andere medewerkers hebben al jaaaaren recht op een rookvrije werkplek.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
.
Ik kan het wel bedenken, maar het klopt niet. Het rookverbod per 1 juli geldt de werknemers in de horeca. Wat heeft een voetbalstadion met een dicht dak daar nu mee te maken? En waar zie jij in vredesnaam horecamedewerkers op de tribune...
Prima, direct per vak bekijken of je daar rookverboden kunt instellen. Want een voetbalstadion met een dicht dak is toch in de verste verte niet te vergelijken met een caféquote:
Vast wel. Zijn gelukszwachtel zal die wel niet meer meenemen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:21 schreef Zwansen het volgende:
Lurling komt echt vaak in HC Amsterdam.
Ben benieuwd of ie zich daar nog durft te vertonen.
Klopt, maar het verschil is dat ze jaren in de open lucht hebben gewerkt. En nu er dus een dak op het stadion zit, is het geen open lucht meerquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Die andere medewerkers hebben al jaaaaren recht op een rookvrije werkplek.
Dat zijn geen Chinezen, gewoon Nederlandse studenten.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Chineesjes, die worden ingezet door goksyndicaten om het wedstrijdverloop door te bellen.
Bij ons zjin het wel Chinezen. Of zo zien ze er in ieder geval uit.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:23 schreef M0NTANA het volgende:
Dat zijn geen Chinezen, gewoon Nederlandse studenten.
Vroeger, dus voor de arena, stonk ik niet zo naar rook na een wedstrijd als tegenwoordig. Terwijl er volgens mij minder mensen zijn gaan roken in het stadion.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Klopt, maar het verschil is dat ze jaren in de open lucht hebben gewerkt. En nu er dus een dak op het stadion zit, is het geen open lucht meer.
Ja, de security die nu netjes in de hoek moet blijven staan, gaat dan rondlopen en controleren.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:34 schreef PizzaSalami het volgende:
Gaat dit eigenlijk ook voor het honk gelden?
lekker gokkenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:21 schreef Zwansen het volgende:
Ja heb wel is tegenover hem gezeten bij de roulettemachinesquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:21 schreef Zwansen het volgende:
Volgende keer per ongeluk struikelen en dan een dienblad vol met drank tegen z'n kutkop gooienquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:58 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja heb wel is tegenover hem gezeten bij de roulettemachines![]()
Aan de pokertafel zal je hem niet vinden met zijn beperkte hersencapaciteit.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:58 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja heb wel is tegenover hem gezeten bij de roulettemachines![]()
Minstens.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:00 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Volgende keer per ongeluk struikelen en dan een dienblad vol met drank tegen z'n kutkop gooien![]()
Jasza zit er ook.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:01 schreef PizzaSalami het volgende:
Aan de pokertafel zal je hem niet vinden met zijn beperkte hersencapaciteit.
Ach lul niet, als je de eerste was die had gereageerd had je precies hetzelfde gezegd.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat hadden 10 users voor mij al gedaan, dus dat vond ik een beetje overbodig inderdaad.
Ik kan niet wachten om hem weer te zien voetballen in 2009quote:
Ja of die gast loopt elke dag met een draadloos microfoontje rondquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Kakkerlak moet shirt uit doen
Is dit nep of wat?
Ah ok.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:58 schreef PizzaSalami het volgende:
Nee, is onderdeel van docu 'Kroonjuwelen' over de graffitiscene.
Iddquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:58 schreef jna het volgende:
[..]
Ja of die gast loopt elke dag met een draadloos microfoontje rond
http://www.kroonjuwelen.com/site/quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:58 schreef PizzaSalami het volgende:
Nee, is onderdeel van docu 'Kroonjuwelen' over de graffitiscene.
Mag het toch hopen Anders is het wel een erg zielige kneus...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Kakkerlak moet shirt uit doen
Is dit nep of wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |