Ja, en dat duurde nog best lang ook, kon dat niet wat sneller?quote:
Wie gooide hem ook alweer dicht? .....quote:Op maandag 25 februari 2008 17:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, en dat duurde nog best lang ook, kon dat niet wat sneller?
Ik natuurlijk.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:10 schreef Goover het volgende:
[..]
Wie gooide hem ook alweer dicht? .....
Lamzakken, lamzakken!? Waar gaat dat nu weer over!quote:Op maandag 25 februari 2008 17:14 schreef Houniet het volgende:
Stelletje lamzakken.
Houquote:Op maandag 25 februari 2008 17:14 schreef Houniet het volgende:
Stelletje lamzakken.
en dan is het weekend? of ga je dan op vakantie?quote:
dan is het weer weekendquote:Op maandag 25 februari 2008 18:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en dan is het weekend? of ga je dan op vakantie?
quote:Op maandag 25 februari 2008 18:27 schreef HostiMeister het volgende:
Weekend? Is net verdeurie maandag, ja! [afbeelding]
Ik ga vanavond uit eten... misshien beter dat ik er ook maar een biertje bij drinkquote:
Wat ben jij positief zegquote:
Denk ik ookquote:Op maandag 25 februari 2008 18:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ga vanavond uit eten... misshien beter dat ik er ook maar een biertje bij drink [afbeelding]
Zal me vriendin leuk vinden, 'Deze is voor Dean, van de stage SC'quote:Op maandag 25 februari 2008 18:32 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Denk ik ook
Drink er dan ook een voor mij
En vanmiddag 8gb datastick voor nog geen 30 euro gescoord
Gewoon doen!quote:Op maandag 25 februari 2008 18:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zal me vriendin leuk vinden, 'Deze is voor Dean, van de stage SC' [afbeelding]
Wel humor.
Dan zal ze je morgen wel de groeten terug doen hier...quote:Op maandag 25 februari 2008 18:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ben altijd heel positief![]()
[..]
vind ik ook
quote:Op maandag 25 februari 2008 18:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zal me vriendin leuk vinden, 'Deze is voor Dean, van de stage SC'
Wel humor.
quote:
Duidelijk.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
Joo mop mijn mattie van die FOK! forum heeft me zoeen usb sticky gepaast jeweet! Vet dang swa weetje hoe relaxed! Je krijgt ook de boks van hm jeweet!
quote:Op maandag 25 februari 2008 18:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
Joo mop mijn mattie van die FOK! forum heeft me zoeen usb sticky gepaast jeweet! Vet dang swa weetje hoe relaxed! Je krijgt ook de boks van hm jeweet!
Ja ernstig he, verveel me echt.quote:
Ga gitaar spelen, werkt bij mij ook goed.quote:
Leuke meid gaan zoekenquote:
Ik heb geen gitaar!quote:Op maandag 25 februari 2008 18:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ga gitaar spelen, werkt bij mij ook goed.
Waar val je op?quote:Op maandag 25 februari 2008 18:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Leuke meid gaan zoeken![]()
Zoek er dan meteen voor mij ook even een als je toch bezig bent.
quote:Op maandag 25 februari 2008 18:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ga gitaar spelen, werkt bij mij ook goed.
Zoek voor mij ook gelijk ffquote:Op maandag 25 februari 2008 18:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Leuke meid gaan zoeken![]()
Zoek er dan meteen voor mij ook even een als je toch bezig bent.
Weet ik iig wat me komend uur te wachten staatquote:
Ik heb er 2. En een versterker waar ik Duitse radio op hoor. Heel apart, is ook nu net pas.quote:
Maakt me eigenlijk niet uit, als ze maar lief en aardig isquote:
quote:Op maandag 25 februari 2008 18:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Weet ik iig wat me komend uur te wachten staat [afbeelding] Zal er ook 1 voor je drinken dean [afbeelding] (alleen geen bier....wijn [afbeelding] )
Even ge-aard stopcontact pakkenquote:Op maandag 25 februari 2008 18:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb er 2. En een versterker waar ik Duitse radio op hoor. Heel apart, is ook nu net pas.
Ik ga liever niet in de keuken staan, als je het niet erg vindt (dat is volgens mij de enige ruimte met geaarde stopcontacten hier in huis).quote:Op maandag 25 februari 2008 19:00 schreef Deansensitized het volgende:
Even ge-aard stopcontact pakken
quote:Op maandag 25 februari 2008 19:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ga liever niet in de keuken staan, als je het niet erg vindt (dat is volgens mij de enige ruimte met geaarde stopcontacten hier in huis).
lekker raggen terwijl moeders kooktquote:Op maandag 25 februari 2008 19:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ga liever niet in de keuken staan, als je het niet erg vindt (dat is volgens mij de enige ruimte met geaarde stopcontacten hier in huis).
Als kleuter deed ik dat me 2 potlepels en een paar pannen.. toch ergenis van moedersquote:Op maandag 25 februari 2008 19:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
lekker raggen terwijl moeders kookt
Inspirerend muziekje spelenquote:Op maandag 25 februari 2008 19:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
lekker raggen terwijl moeders kookt [afbeelding]
Drummer in spéquote:Op maandag 25 februari 2008 19:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als kleuter deed ik dat me 2 potlepels en een paar pannen.. toch ergenis van moeders [afbeelding]
Ja, lerares Muziek vond dat ik altijd wel goed kon drummen..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |