Ja, en dat duurde nog best lang ook, kon dat niet wat sneller?quote:
Wie gooide hem ook alweer dicht? .....quote:Op maandag 25 februari 2008 17:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, en dat duurde nog best lang ook, kon dat niet wat sneller?
Ik natuurlijk.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:10 schreef Goover het volgende:
[..]
Wie gooide hem ook alweer dicht? .....
Lamzakken, lamzakken!? Waar gaat dat nu weer over!quote:Op maandag 25 februari 2008 17:14 schreef Houniet het volgende:
Stelletje lamzakken.
Houquote:Op maandag 25 februari 2008 17:14 schreef Houniet het volgende:
Stelletje lamzakken.
en dan is het weekend? of ga je dan op vakantie?quote:
dan is het weer weekendquote:Op maandag 25 februari 2008 18:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en dan is het weekend? of ga je dan op vakantie?
quote:Op maandag 25 februari 2008 18:27 schreef HostiMeister het volgende:
Weekend? Is net verdeurie maandag, ja! [afbeelding]
Ik ga vanavond uit eten... misshien beter dat ik er ook maar een biertje bij drinkquote:
Wat ben jij positief zegquote:
Denk ik ookquote:Op maandag 25 februari 2008 18:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ga vanavond uit eten... misshien beter dat ik er ook maar een biertje bij drink [afbeelding]
Zal me vriendin leuk vinden, 'Deze is voor Dean, van de stage SC'quote:Op maandag 25 februari 2008 18:32 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Denk ik ook
Drink er dan ook een voor mij
En vanmiddag 8gb datastick voor nog geen 30 euro gescoord
Gewoon doen!quote:Op maandag 25 februari 2008 18:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zal me vriendin leuk vinden, 'Deze is voor Dean, van de stage SC' [afbeelding]
Wel humor.
Dan zal ze je morgen wel de groeten terug doen hier...quote:Op maandag 25 februari 2008 18:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ben altijd heel positief![]()
[..]
vind ik ook
quote:Op maandag 25 februari 2008 18:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zal me vriendin leuk vinden, 'Deze is voor Dean, van de stage SC'
Wel humor.
quote:
Duidelijk.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
Joo mop mijn mattie van die FOK! forum heeft me zoeen usb sticky gepaast jeweet! Vet dang swa weetje hoe relaxed! Je krijgt ook de boks van hm jeweet!
quote:Op maandag 25 februari 2008 18:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
Joo mop mijn mattie van die FOK! forum heeft me zoeen usb sticky gepaast jeweet! Vet dang swa weetje hoe relaxed! Je krijgt ook de boks van hm jeweet!
Ja ernstig he, verveel me echt.quote:
Ga gitaar spelen, werkt bij mij ook goed.quote:
Leuke meid gaan zoekenquote:
Ik heb geen gitaar!quote:Op maandag 25 februari 2008 18:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ga gitaar spelen, werkt bij mij ook goed.
Waar val je op?quote:Op maandag 25 februari 2008 18:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Leuke meid gaan zoeken![]()
Zoek er dan meteen voor mij ook even een als je toch bezig bent.
quote:Op maandag 25 februari 2008 18:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ga gitaar spelen, werkt bij mij ook goed.
Zoek voor mij ook gelijk ffquote:Op maandag 25 februari 2008 18:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Leuke meid gaan zoeken![]()
Zoek er dan meteen voor mij ook even een als je toch bezig bent.
Weet ik iig wat me komend uur te wachten staatquote:
Ik heb er 2. En een versterker waar ik Duitse radio op hoor. Heel apart, is ook nu net pas.quote:
Maakt me eigenlijk niet uit, als ze maar lief en aardig isquote:
quote:Op maandag 25 februari 2008 18:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Weet ik iig wat me komend uur te wachten staat [afbeelding] Zal er ook 1 voor je drinken dean [afbeelding] (alleen geen bier....wijn [afbeelding] )
Even ge-aard stopcontact pakkenquote:Op maandag 25 februari 2008 18:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb er 2. En een versterker waar ik Duitse radio op hoor. Heel apart, is ook nu net pas.
Ik ga liever niet in de keuken staan, als je het niet erg vindt (dat is volgens mij de enige ruimte met geaarde stopcontacten hier in huis).quote:Op maandag 25 februari 2008 19:00 schreef Deansensitized het volgende:
Even ge-aard stopcontact pakken
quote:Op maandag 25 februari 2008 19:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ga liever niet in de keuken staan, als je het niet erg vindt (dat is volgens mij de enige ruimte met geaarde stopcontacten hier in huis).
lekker raggen terwijl moeders kooktquote:Op maandag 25 februari 2008 19:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ga liever niet in de keuken staan, als je het niet erg vindt (dat is volgens mij de enige ruimte met geaarde stopcontacten hier in huis).
Als kleuter deed ik dat me 2 potlepels en een paar pannen.. toch ergenis van moedersquote:Op maandag 25 februari 2008 19:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
lekker raggen terwijl moeders kookt
Inspirerend muziekje spelenquote:Op maandag 25 februari 2008 19:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
lekker raggen terwijl moeders kookt [afbeelding]
Drummer in spéquote:Op maandag 25 februari 2008 19:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als kleuter deed ik dat me 2 potlepels en een paar pannen.. toch ergenis van moeders [afbeelding]
Ja, lerares Muziek vond dat ik altijd wel goed kon drummen..quote:
Vast heel leuk voor moeders, dezelfde paar akkoorden steeds maar weer, soms goed gespeeld, soms totaal verkeerd.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
lekker raggen terwijl moeders kookt
als het maar irritant isquote:Op maandag 25 februari 2008 19:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Vast heel leuk voor moeders, dezelfde paar akkoorden steeds maar weer, soms goed gespeeld, soms totaal verkeerd.
Ja, dat moet ook nog. Maar eerst maar eens normale akkoorden, dat leek me wel een logisch begin. En ik ga natuurlijk niet in week 1 maar gelijk 4 dingen tegelijk doen.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:35 schreef Deansensitized het volgende:
Powerchords leren man, kan je bijna niet fout doen [ afbeelding ]
Haha nee, rustig aan beginnenquote:Op maandag 25 februari 2008 19:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, dat moet ook nog. Maar eerst maar eens normale akkoorden, dat leek me wel een logisch begin. En ik ga natuurlijk niet in week 1 maar gelijk 4 dingen tegelijk doen. [afbeelding]
dead stage-sc'er posting!!quote:Op maandag 25 februari 2008 20:05 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nou ik ben dood!
Ik spreek jullie morgen wel weer!
Jaaa onwijs veel gedaan vandaag, van 8.00 tot 19.00 bezig geweest.quote:Op maandag 25 februari 2008 20:06 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dood Marloes? [ afbeelding ]
Lekker slapen straksquote:Op maandag 25 februari 2008 20:21 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Jaaa onwijs veel gedaan vandaag, van 8.00 tot 19.00 bezig geweest.
Maar nu ga ik echt [afbeelding]
http://www.norrod.nl/ws_a_index.asp?A_id=23931&terug=quote:Op maandag 25 februari 2008 22:56 schreef KaheemSaid het volgende:
wat voor 1 kuno. IK ga slapen.
En zijn er nog interessante, nieuwe ontwikkelingen?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zoo, het roddeluurtje zit er ook weer op.
Heel veel interessante nieuwe ontwikkelingenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En zijn er nog interessante, nieuwe ontwikkelingen?
Ik ga zo maar eens richting school. Lekker 3 uur aan het project werken en daarna tot ergens tussen 16:00 en 17:15 colleges volgen. En daar heb ik weinig zin in.
Kan ik niet wat lenen ofzoquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:07 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb echt werk op mijn bureau liggen voor de komende 10 uren ofzo
Okee, maak daar komende 24 uren vanquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:07 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb echt werk op mijn bureau liggen voor de komende 10 uren ofzo
quote:
Beetjequote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:53 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ja hoor, verstand van bezwaarschriften?
Ik drie dagen school, en nog drie keer werken waaronder op zaterdag tot 1700quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor maar ik moet nog 3 en een een halve dag stage lopen en zaterdag werken! Bijna weekend
![]()
oke dan is het goedquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik drie dagen school, en nog drie keer werken waaronder op zaterdag tot 1700.
Maar "bijna weekend!" klinkt zo sexy!
Goteborgquote:Op maandag 25 februari 2008 22:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
TEEEEE VEEEE PEEEE!!!![]()
Zo heerlijk even in Gothenburg geweest, lekker uitwaaien, phoe wat een storm was daar! Nu weer thuis en vol van verwachtng klopt mijn hart want zaterdag heb ik mijn nieuwe laptop
ik had gister zon!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Goteborg
Elke keer als ik naar Göteborg ging, was het klote weer..
Laatste keer had ik ook storm in Göteborg. Waren in een bos op een rots geklommen. Ik sprong recht de lucht in.. en kwam 30 centimeter verderquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik had gister zon!alleen wel harde wind, maar dat vond ik juist tof, aangezien ik een zeiler ben is harde wind altijd tof
![]()
ZON!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En daarom liep ik om 11:45 richting centrum van Alkmaar, daarna naar het station en via de slager (lunch halen) in Schagen ben ik toen maar naar huis gelopen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:31 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Kan me voorstellen dat je daar geen zin in hebt zeg, bah.
Zonquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:34 schreef Goover het volgende:
Vanmorgen: Regen op de fiets
Vlak na de lunch: Net aan droog, buiten een rondje gelopen
Nu: Zon!(
omdat ik binnen zit)
Ja, vanmorgen door de regen naar station en naar school gelopen. Droog toen ik de stad in ging in Alkmaar. Zon toen ik in Schagen de trein uitstapte en hier via het centrum naar huis liep. Ideaal.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:34 schreef Goover het volgende:
Vanmorgen: Regen op de fiets
Vlak na de lunch: Net aan droog, buiten een rondje gelopen
Nu: Zon!(
omdat ik binnen zit)
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:01 schreef Slarioux het volgende:
Ik zit op stage, dus eigenlijk moet ik hier ook meeposten ook he.
Welja, alsof het hier nog niet blauw genoeg was. Vertel maar dan, wat doe je? waar doe je dat? waarom?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:01 schreef Slarioux het volgende:
Ik zit op stage, dus eigenlijk moet ik hier ook meeposten ook he.
Ik zit in Salo, Finland, en ik werk hier voor een bedrijf dat bezig is met het uitrollen van digitale meuk over glasvezelnetwerken.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Welja, alsof het hier nog niet blauw genoeg was. Vertel maar dan, wat doe je? waar doe je dat? waarom?
Waarom doe je dat niet hier? Ik wil ook wel (voor weinig) internetten over glasvezelnetwerken. Moet je wel eerst even wat netwerken aanleggen misschien.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:06 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik zit in Salo, Finland, en ik werk hier voor een bedrijf dat bezig is met het uitrollen van digitale meuk over glasvezelnetwerken.
Mjah hier liggen de netwerken er al en dat is wel weer tof. Ik werk vanuit de uni hier en ik zit de godganse dag te proggen, daar komt het een beetje op neerquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Waarom doe je dat niet hier? Ik wil ook wel (voor weinig) internetten over glasvezelnetwerken. Moet je wel eerst even wat netwerken aanleggen misschien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |