abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 maart 2008 @ 01:52:50 #226
16701 scanman01
Today's a good day
pi_57276792

Redelijk inspiratieloos filmpje met Depp in de hoofdrol. Het barst hier echt van de plotholes. Normaal heb ik daar niet zo heel veel moeite mee, maar bij deze film is het wel heel erg. Wat een leuke thriller had kunnen worden, is uiteindelijk niet meer dan een slechte tv film.

Cijfer: 5,0
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_57281261
Nosferatu, eine Symphonie des Grauens (1922)
Alleen het begin en einde waren boeiend, tijdens het middenstuk (grootste gedeelte) had ik niet door wat er nou aan de hand was en waarom.
Het einde is wel mooi.
6.1/10

The Office US season 1&2
Heerlijke comedy, tussen de (leuke) makkelijke grappen ook genoeg subtiele humor.
8.5/10

]The Usual Suspects (1995)
Gewoon goed, had er wel iets meer van verwacht door de mega-hype.
Wel zeer vermakelijk, mede door mijn held Kevin Spacey.
8/10

All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  Moderator maandag 10 maart 2008 @ 13:19:18 #228
9859 crew  Karina
Woman
pi_57282848
Shoot 'em up
Idiote actiefilm met een verhaal dat echt nergens op slaat (iets met een baby en beenmerg). Slecht geacteerd en ongeloofwaardige actiescenes (wortel die door een schedel wordt gedouwd).

Maar ondanks alles was het al met al geen echt slechte film, lekker snel en veel geweld. Gewoon lekker voor een saaie zondagmiddag of zo. Beetje vergelijkbaar met Crank, alleen het verhaal is nog minder.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 10 maart 2008 @ 19:29:56 #229
130755 Kinga
versier hier
pi_57289497
The Mist (2007)

Runaway Jury (2003)

Ik vond ze allebei vreselijk goed, voor een plotje moet je maar ff op imdb kijken.
  maandag 10 maart 2008 @ 21:32:56 #230
41006 Flitspaal
De achtervolger
pi_57292440
Als je een bizarre film wil zien, kan ik je Sweet Movie aanraden.
Het heeft alles, van choco-sex tot urinerende mannen en van lijken die worden geidentificeerd tot borstvoeding.
Je moet er wel tegen kunnen, want je komt ook mannen tegen die over elkaar kotsen.
Maar het vermaakt op zijn eigen manier.
pi_57292701
Hmm dat klinkt wel interessant. Maar is de sfeer in de film relaxt of drukkend ?
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  maandag 10 maart 2008 @ 21:46:04 #232
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_57292761
Net gezien:

The Narrow Margin
Heerlijke film noir die ondanks z`n korte speelduur van net 70 minuten toch erg krachtig en geweldig genietbaar is.
Het verhaal is redelijk simpel maar zit goed in elkaar (met een toffe twist op het einde), het script bevat een paar sterke en scherpe dialogen en het acteerwerk is geweldig. Charles McGraw is geweldig in de hoofdrol en vooral Marie Windsor geeft `m goed tegengas.
Aanrader!

IMDB Cijfer: 7,9/10
Mijn Cijfer: 7,5/10
  maandag 10 maart 2008 @ 22:26:47 #233
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_57293837
The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford (2007)
Jezus he kan het nog trager en dat duurt de film ook nog eens 160minuten het lijkt wel eeuwen te duren. En het erge is, het is ook nog eens saai. Sommige van de natuur shots is ook nog eens met een viseye-shot gefilmd wat lelijk onscherpe hoeken geeft. Daaintegen is het wel solide geacteerd maar daar heb je nog geen goede film mee.

imdb 5 / imdb 7.9

[ Bericht 13% gewijzigd door Lambiekje op 10-03-2008 22:31:58 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_57293908
quote:
Op maandag 10 maart 2008 01:52 schreef scanman01 het volgende:
[ afbeelding ]

Redelijk inspiratieloos filmpje met Depp in de hoofdrol. Het barst hier echt van de plotholes. Normaal heb ik daar niet zo heel veel moeite mee, maar bij deze film is het wel heel erg. Wat een leuke thriller had kunnen worden, is uiteindelijk niet meer dan een slechte tv film.

Cijfer: 5,0
In die tijd was er nog geen 24 en was realtime dus nog vrij "nieuw".
  maandag 10 maart 2008 @ 22:54:40 #235
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_57294597
Gisteren gekeken

9 Rota (9th Company)

Sterke oorlogsfilm waarbij de kijker een groep russische vrijwilligers volgt die gaan vechten in Afghanistan. De film volgt de opzet van Full Metal Jacket, dus eerst het trainigskamp voordat we echt de oorlog induiken. Iedereen weet wel hoe het afliep met de russen in afghanistan.

Sterke oorlogsfilm over een oorlog waar vrij weinig van bekend is en ook wel interessant vanwege de huidige situatie in Afghanistan.

IMDB rating: 7.5/10 (2,860 votes)
Mijn cijfer: 8
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  maandag 10 maart 2008 @ 23:01:49 #236
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_57294860
quote:
Op maandag 10 maart 2008 22:26 schreef Lambiekje het volgende:
The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford (2007)
Jezus he kan het nog trager en dat duurt de film ook nog eens 160minuten het lijkt wel eeuwen te duren. En het erge is, het is ook nog eens saai. Sommige van de natuur shots is ook nog eens met een viseye-shot gefilmd wat lelijk onscherpe hoeken geeft. Daaintegen is het wel solide geacteerd maar daar heb je nog geen goede film mee.

imdb 5 / imdb 7.9
Ben zelf in slaap gevallen bij deze film en dat gebeurd me niet vaak . Hoogtepunt van de film was eigenlijk het feit dat de release een verkeerde naam had:
- The.Assassination.Of.Jesse.James.By.The.Coward.Robert.Redford.LIMITED.720p.Bluray.x264-

Daarna ging het snel bergafwaarts
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  dinsdag 11 maart 2008 @ 00:01:38 #237
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_57296551
The Mist

Mysterieuze mist doemt ineens op in een dorpje ver van de bewoonde wereld. En de mist neemt iets met zich mee,.... een groep mensen die schuilen met zijn allen in de lokale supermarkt komen daar snel genoeg achter.

Een horrorfilm geschreven door Stephen King. Op wat slecht acteerwerk na zo nu en dan en wat mindere CG technieken heb ik me toch goed vermaakt met deze film. De spanning blijft er continue in en de horrorfan komt goed aan zijn of haar trekken daar de gore factor redelijk is. Los van de horror en het niet menselijke aan de film is de opbouwende spanning tussen de mensen onderling ook duidelijk merkbaar. De film had best nog wat weg van het Xbox 360 spel Dead Rising, waarin jij je ook in een grote shopping mall moet verstoppen voor zombies en ander gespuis. Fantastisch einde overigens!!

IMDB cijfer: 7.7
Mijn cijfer: 6.5

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  Redactie Games dinsdag 11 maart 2008 @ 02:12:50 #238
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_57298280
Ook Garden State gezien vandaag. Ik vond em wel aardig, niet super. Maar wel hele toffe beelden en vreemde dingen die die gast allemaal meemaakt
Toch wel een 7'tje voor mij waard.

Verder vind ik em een beetje lijken op ElizabethTown qua verhaal. Ook zo'n "Feel Good"
movie, Kirsten Dunst speelt ook heel in die film.. Garden State vind ik wel iets artistieker uitgewerkt..

Ik zie nu net dat meer mensen, die 2 films met elkaar vergeleken..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  dinsdag 11 maart 2008 @ 03:13:03 #239
16701 scanman01
Today's a good day
pi_57298805
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 02:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zie nu net dat meer mensen, die 2 films met elkaar vergeleken..
En veel verschillende meningen. Wat mij betreft is Elizabethtown veel leuker
My soul is painted like the wings of butterflies
  Redactie Games dinsdag 11 maart 2008 @ 03:29:10 #240
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_57298909
Ik kan mezelf beter relateren met ElizabethTown,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Qua muziek is ElizatbethTown ook super, heel toepasselijke nummers hebben ze gebruikt. Wat dat betreft goed uitgezocht. Veel overeenkomsten met dingen die ik zelf heb gedaan en moest alweer terugdenken aan die fijne ervaring van enkele jaren terug

Vandaar dat ik die misschien ook beter vind. Maar ik vond beide films wel leuk
Sowieso een aanrader voor degenen die Garden State een leuke film vonden..

[ Bericht 4% gewijzigd door Mr.Noodle op 11-03-2008 03:39:01 ]
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  dinsdag 11 maart 2008 @ 06:27:35 #241
203640 heavenstar
Fluctuat Nec Mergitur!
pi_57299261
Wild At Heart...bah wat een k*t film zeg...
13 Juni: Bon Jovi
27 Juni: Muse
Liebe ist für alle - auch für mich
  dinsdag 11 maart 2008 @ 08:09:08 #242
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_57299714
The Holiday

Krijgt van mij een 6 ik had er meer van verwacht.
Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
pi_57299877
Sicko, van Michael Moore. Eigenlijk meer een documentaire dan een film. Goed dat ie de problemen in de Amerikaanse gezondheidszorg zo aan de kaak stelt, maar de meeste dingen legde hij echt drie keer uit en dat werd wat langdradig. Sommige dingen waren wel schokkend, zoals dat de gevangenen in Guantanamo Bay betere medische verzorging krijgen dan ruim 50 miljoen Amerikanen...
You may say I'm a dreamer / But I'm not the only one - John Lennon
pi_57300015
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 06:27 schreef heavenstar het volgende:
Wild At Heart...bah wat een k*t film zeg...
Ik vond dat een goede film .

Van het weekend eindelijk eens American Beauty gekocht en gekeken. Typisch zo'n film die op m'n lijstje van "films die ik nog moet zien" stond, maar waar ik nooit de moeite voor heb genomen hem te kijken. Goede film.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  dinsdag 11 maart 2008 @ 08:48:10 #245
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_57300051
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 08:33 schreef alexissi het volgende:
Sicko, van Michael Moore. Eigenlijk meer een documentaire dan een film. Goed dat ie de problemen in de Amerikaanse gezondheidszorg zo aan de kaak stelt, maar de meeste dingen legde hij echt drie keer uit en dat werd wat langdradig. Sommige dingen waren wel schokkend, zoals dat de gevangenen in Guantanamo Bay betere medische verzorging krijgen dan ruim 50 miljoen Amerikanen...
In Nederland wordt een crimineel ook beter in de watten gelegd dan een alleenstaande moeder met 2 kinderen. Onze rijkshotelen zijn 5sterren. Keuze 3 gangenmenu's. En als je straf hebt uit gezeten heb je voorrrecht om een baan en woning toegewezen te krijgen.

En over gezondheidszorg in Nederland is het ook lekker bergafwaarts aan het gaan. Dat omdat ook onze verzekeringsmaatschappijen ook bepalen wat wel en niet gaat gebeuren. Niets dokters advies.
Onze zorgstelsel is ook aan het privatiseren.

Nederland volgt Amerika altijd op de voet. We helpen onze hele ingenieuze systeem om zeep door privatisering.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_57300246
I Am Legend

Wat een kutfilm zeg. Er gebeurt helemaal geen fuck en het einde is bar- en barslecht. De special effects zijn ook slecht.
Het enige wat de film een beetje draagbaar maakt is -hoe gek het moge klinken- de aanwezigheid van Will Smith, ondanks de verplichte -ontblote-torso-en-zie-mij-getraind-zijn- scene.

Cijfer: 3
I feel kinda Locrian today
  dinsdag 11 maart 2008 @ 09:15:14 #247
92823 RuneRose
Tony, de zieke pony!
pi_57300368
NIghtwatching Niet verkeerd. Erg goed zelfs. Heb 2 uur lang genoten. Misschien later meer.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 11:07:18 #248
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_57302410
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 08:33 schreef alexissi het volgende:
Sicko, van Michael Moore. Eigenlijk meer een documentaire dan een film.
Nooit geweten dat een documentaire geen film is....
pi_57303398
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 09:15 schreef RuneRose het volgende:
NIghtwatching Niet verkeerd. Erg goed zelfs. Heb 2 uur lang genoten. Misschien later meer.
Hier ben ik na 3 kwartier uitgelopen tijdens een sneak preview.

Wat een boutfilm ongelovelijk, als je Engelse acteurs en actrices inhuurt voor een verhaal in Amsterdam zorg dan in ieder geval dat ze de namen van de wijken van de stad normaal uit kunnen spreken, het is dat het in de ondertiteling stond anders kon ik de woorden 'kerk' en 'doelenplein' echt niet onderscheiden

Verder was het verhaal totaal niet te volgen en was het alleen maar doelloos geklep over niks.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_57303706
McCabe & Mrs. Miller 1971

Erg genoten van deze anders dan anders western. Beatty en Christie zetten een geweldige prestatie neer als twee eenzame mensen op zoek naar liefde bij elkaar in een liefdeloze tijd.
Mooi gefilmd is de trieste sfeer met name de regen, en de soundtrack maakt het helemaal af met muziek van Leonard Cohen. Sfeervolle film die je anders laat kijken naar het wilde westen. 9/10

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')