In die tijd was er nog geen 24 en was realtime dus nog vrij "nieuw".quote:Op maandag 10 maart 2008 01:52 schreef scanman01 het volgende:
[ afbeelding ]
Redelijk inspiratieloos filmpje met Depp in de hoofdrol. Het barst hier echt van de plotholes. Normaal heb ik daar niet zo heel veel moeite mee, maar bij deze film is het wel heel erg. Wat een leuke thriller had kunnen worden, is uiteindelijk niet meer dan een slechte tv film.
Cijfer: 5,0
Ben zelf in slaap gevallen bij deze film en dat gebeurd me niet vaakquote:Op maandag 10 maart 2008 22:26 schreef Lambiekje het volgende:
The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford (2007)
Jezus he kan het nog trager en dat duurt de film ook nog eens 160minuten het lijkt wel eeuwen te duren. En het erge is, het is ook nog eens saai. Sommige van de natuur shots is ook nog eens met een viseye-shot gefilmd wat lelijk onscherpe hoeken geeft. Daaintegen is het wel solide geacteerd maar daar heb je nog geen goede film mee.
imdb 5 / imdb 7.9
En veel verschillende meningen. Wat mij betreft is Elizabethtown veel leukerquote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zie nu net dat meer mensen, die 2 films met elkaar vergeleken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Qua muziek is ElizatbethTown ook super, heel toepasselijke nummers hebben ze gebruikt. Wat dat betreft goed uitgezocht. Veel overeenkomsten met dingen die ik zelf heb gedaan en moest alweer terugdenken aan die fijne ervaring van enkele jaren terug![]()
Vandaar dat ik die misschien ook beter vind. Maar ik vond beide films wel leuk
Sowieso een aanrader voor degenen die Garden State een leuke film vonden..
[ Bericht 4% gewijzigd door Mr.Noodle op 11-03-2008 03:39:01 ]How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
Ik vond dat een goede filmquote:Op dinsdag 11 maart 2008 06:27 schreef heavenstar het volgende:
Wild At Heart...bah wat een k*t film zeg...
In Nederland wordt een crimineel ook beter in de watten gelegd dan een alleenstaande moeder met 2 kinderen. Onze rijkshotelen zijn 5sterren. Keuze 3 gangenmenu's. En als je straf hebt uit gezeten heb je voorrrecht om een baan en woning toegewezen te krijgen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:33 schreef alexissi het volgende:
Sicko, van Michael Moore. Eigenlijk meer een documentaire dan een film. Goed dat ie de problemen in de Amerikaanse gezondheidszorg zo aan de kaak stelt, maar de meeste dingen legde hij echt drie keer uit en dat werd wat langdradig. Sommige dingen waren wel schokkend, zoals dat de gevangenen in Guantanamo Bay betere medische verzorging krijgen dan ruim 50 miljoen Amerikanen...
Nooit geweten dat een documentaire geen film is....quote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:33 schreef alexissi het volgende:
Sicko, van Michael Moore. Eigenlijk meer een documentaire dan een film.
Hier ben ik na 3 kwartier uitgelopen tijdens een sneak preview.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:15 schreef RuneRose het volgende:
NIghtwatching Niet verkeerd. Erg goed zelfs. Heb 2 uur lang genoten. Misschien later meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |