De ferrari's waren vorig seizoen volgens mij of aan het begin van dit seizoen. Vandaag werden er wel 2 splinter nieuwe porsches van de weg gehaald, deze hadden 4 km op de teller staan ;')quote:Op zondag 24 februari 2008 22:58 schreef Meddo het volgende:
heb je het opgenomen?
wil dat stukje met de 5 in beslag genomen feraries zien
Jij ook hierquote:Op zondag 24 februari 2008 22:58 schreef Meddo het volgende:
heb je het opgenomen?
http://nl.youtube.com/results?search_query=wegmisbruikers+ferrari%27s&search_type=quote:Op zondag 24 februari 2008 22:58 schreef Meddo het volgende:
Prachtigquote:Op zondag 24 februari 2008 23:06 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/results?search_query=wegmisbruikers+ferrari%27s&search_type=
quote:Op zondag 24 februari 2008 22:58 schreef Meddo het volgende:
heb je het opgenomen?
Altijd weer leuk om vd Moosdijk te horen vertellen dat hij zichzelf een 'net mens' vindt terwijl het eigenlijk een grote boef en een enorm vervelende patser isquote:Op zondag 24 februari 2008 23:06 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/results?search_query=wegmisbruikers+ferrari%27s&search_type=
Dat was gewoon haar pooier en madam moest naar een afspraak voor hemquote:Op maandag 25 februari 2008 00:15 schreef Huskybe het volgende:
hahahaha die vriend van haar die nog een beetje bijdehand kwam doen met z'n zwart geld betaalde patserbak
Thx Sputnik!quote:Op maandag 25 februari 2008 08:20 schreef Sputnik het volgende:
en de link: http://www.youtube.com/watch?v=mxR8peF41cw
Ik heb geen medelijden met haar.quote:Op maandag 25 februari 2008 09:28 schreef Alcarin het volgende:
Eerlijk gezegd heb ik medelijden met 'r...
Ze komt echt labiel over. Beetje alsof ze al een kutdag/week/leven heeft, en dit de druppel was. Moet niet fijn zijn om je zo te voelen
Met de juiste mensen voelt ze zich vast een stuk beter, maar dat besef hebben ze zelf niet. Geloof me, ik ken dit soort mensen in mijn eigen omgeving, daar valt niet tegen te praten.quote:Op maandag 25 februari 2008 09:28 schreef Alcarin het volgende:
Eerlijk gezegd heb ik medelijden met 'r...
Ze komt echt labiel over. Beetje alsof ze al een kutdag/week/leven heeft, en dit de druppel was. Moet niet fijn zijn om je zo te voelen
DIe Anita maakte het helmaal af inderdaadquote:
Ik denk dat ze een afspraak had met haar psychiater en dat ze een aantal dagen een zonnebril zal moeten dragen als ze naar buiten wil.quote:Op maandag 25 februari 2008 09:23 schreef karr-1 het volgende:
Ha ha ha wat een stomme doos was dat zeg. Eerst rijden als een idioot en vervolgens gaan flippen als je aangehouden wordt. En dat vriendje maar bedreigen door de telefoon.
Ik zeg gewoon dat het een hoer is die op weg was naar een klant of zo. Maar ja, wie wil er iets doen met zo'n geschifte muts.
Dat is toch juist haar bedoeling?quote:Op maandag 25 februari 2008 14:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
Nou ja, labiel of niet, je ziet dat het niet goed gaat met dat wijf. Dan vind ik dat je als agent de verantwoordelijkheid moet nemen om tegen de tv ploeg te zeggen dat ze maar even moeten stoppen met filmen en in de auto moeten gaan zitten, om die vrouw in elk geval even tot bedaren te brengen. Door die camera escaleerde het alleen maar en dat hadden die agenten makkelijk kunnen voorkomen. Dan maar even geen sensatie tv.
Of dat haar bedoeling was weet ik niet. wel is de situatie flink uit de hand gelopen hetgeen de agenten makkelijk hadden kunnen voorkomen (camera weg, laten uitrazen, normale toon aanslaan). Ze hebben daarentegen gekozen voor de sensatie en dat is imho een agent onwaardig.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:35 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dat is toch juist haar bedoeling?
Beetje aanstellen; dan krijg ik (zoals altijd) mijn zin.
Die vrouw begon op dat moment zélf aggressief te slaan en schoppen van de camera-man, in dat geval heeft een politieagent het volste recht om de aggresor in bedwang te houden...quote:Op maandag 25 februari 2008 15:20 schreef Dezzzperado het volgende:
[ afbeelding ]
is dit geen police brutality? Hij keelt 'r zowat.
Ze gaat anders vrolijk door met geluid maken. Met een wurggreep komt er geen geluid meer uit; hij houdt haar tegen. Echt onzin om dit alweer mishandeling/geweld te noemen. Die agenten hadden haar al veel eerder kort moeten houden met dat domme gebel.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:20 schreef Dezzzperado het volgende:
[ afbeelding ]
Ok, ze mept wat tegen de camera, maar ik zie mensen dat wel vaker doen bij wegmisbruikers, maar dan worden ze alleen vermanend door de agent toegesproken.
Deze houdt haar meteen in de wurggreep
Tuurlijk hebben ze dat recht, maar je kunt je afvragen of sensatie tv zwaarder moet wegen dan de openbare orde en het niet uit de handlaten lopen van een incident.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:48 schreef Nobu het volgende:
Die cameraploeg heeft gewoon het recht om daar te filmen. Dan kan die agent moeilijk de camera wegsturen omdat iemand zichzelf niet in de hand heeft.
Dat dus.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:09 schreef Tomatenboer het volgende:
Die agent met die gele jas die haar rijbewijs had reageerde ook niet echt constructief. Die maakte het van kwaad tot erger.![]()
duidelijk geen kaas gegeten hoe je met mensen om moet gaan die hysterisch zijn en niet voor rede vatbaar en hoe je ze dan het beste kunt kalmeren.
Ook als agent heb je geen zin in een grote scene op straat neem ik aan.
Eerlijk waar dude, overdrijven is ook een vak of schrijf je je ook met de achternaam Tokkie?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:20 schreef Dezzzperado het volgende:
[ afbeelding ]
Ok, ze mept wat tegen de camera, maar ik zie mensen dat wel vaker doen bij wegmisbruikers, maar dan worden ze alleen vermanend door de agent toegesproken.
The best!quote:Op maandag 25 februari 2008 15:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat is de klacht? Dit is toch prachtige tv?
Maar helaas wel over de rug van iemand die dat duidelijk niet moet hebben. Leedvermaak ten top. Dat klinkt mischien erg moralistisch, maar moet je de ellende van zo iemand die echt niet op tv wil zo uitgebreid uitmeten?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat is de klacht? Dit is toch prachtige tv?
In het andere topic stond, dat het plaats vond in woensel-west, dus dan zou het wel wat erger zijn met de bedreigingen, jij krijgt van de week nog wel van mij te heure!quote:Op maandag 25 februari 2008 16:15 schreef Hephaistos. het volgende:
Die 'bedreiging' over de telefoon zal ook wel meegevallen hebben trouwens. Hij zal wel iets gezegd hebben als: "Ik zal jou eens komen opzoeken met een cameraploeg. Kijken of jij dat leuk vindt".
Na ja, mooie tv...
die hoer had haast om dr drugs te scoren. dit duurde nu wat langer natuurlijk en dan ga je zo reageren.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar helaas wel over de rug van iemand die dat duidelijk niet moet hebben. Leedvermaak ten top. Dat klinkt mischien erg moralistisch, maar moet je de ellende van zo iemand die echt niet op tv wil zo uitgebreid uitmeten?
Die vrouw reageert erg overdreven, maar in plaats van haar te kijk te zetten had de politie beter de zaak kunnen sussen. Iets met openbare orde enzo.
in het filmpje is letterlijk te zien dat de politieagent zelf opmerkt over die bedreiging dat er gezegd was 'zal ik je thuis ook eens komen opzoeken met een camerateam erbij"...quote:Op maandag 25 februari 2008 16:18 schreef tralalala het volgende:
[..]
In het andere topic stond, dat het plaats vond in woensel-west, dus dan zou het wel wat erger zijn met de bedreigingen, jij krijgt van de week nog wel van mij te heure!
Okee, dan houden we het daarop.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:20 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
die hoer had haast om dr drugs te scoren. dit duurde nu wat langer natuurlijk en dan ga je zo reageren.
dus die bitch moet gewoon dr bek houden.
Dat had ik inderdaad ook verwacht. Ach zo was het ook komisch.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:54 schreef De.Kromme het volgende:
Die vriend reageert nog best normaal als ie er eenmaal is, ik dacht echt dat ie ook helemaal door het lint zou gaan.
De hippies zijn hier ook gearriveerd hoorquote:Op maandag 25 februari 2008 15:20 schreef Dezzzperado het volgende:
[ afbeelding ]
Knuppel in je nek, traangas in je bek... en als dat vriendje zwart was geweest hadden ze 'em gelijk in z'n been geschoten.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:53 schreef Rossoneri het volgende:
Hahaha net gekeken op youtubeHou oud is dat wijf en die agent maar veel geduld opbrengen. Dit moet je in de US of A flikken krijg je een knuppel in je nek en kun je een nachtje in de cel zitten
De hoofden zijn gefade dus er wordt nog wel rekening mee gehouden.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:17 schreef Brownietje het volgende:
Kun je het uitzenden eigenlijk niet verhinderen?
Dus dat je niet met je kop op tv wilt?
Het werkt wel, erg weinig mensen die dit soort gedrag vertonen in de VSquote:Op maandag 25 februari 2008 18:13 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Knuppel in je nek, traangas in je bek... en als dat vriendje zwart was geweest hadden ze 'em gelijk in z'n been geschoten.
Als je onherkenbaar in beeld komt niet.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:17 schreef Brownietje het volgende:
zolang de vrouw zich in een publieke ruimte bevind is dat niet zomaar mogelijk, wel kan ze bv eisen dat haar gezicht onherkenbaar gemaakt wordt en bv. ook op andere wijze moeite gedaan wordt haar privacy te beschermen (ook door bv onherknbaar maken van stem of evt andere gegevens)...quote:Op maandag 25 februari 2008 18:17 schreef Brownietje het volgende:
Dan nog is de persoon in kwestie vaak nog wel te herkennen voor degenen die haar kennen, aan de hand van de lichaamstaal, de kleding, de stem en de auto.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:26 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De hoofden zijn gefade dus er wordt nog wel rekening mee gehouden.
quote:Op maandag 25 februari 2008 15:20 schreef Dezzzperado het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 februari 2008 19:03 schreef de_boswachter het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=mxR8peF41cw
Voor als het filmpje nog niet gepost was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |