De ferrari's waren vorig seizoen volgens mij of aan het begin van dit seizoen. Vandaag werden er wel 2 splinter nieuwe porsches van de weg gehaald, deze hadden 4 km op de teller staan ;')quote:Op zondag 24 februari 2008 22:58 schreef Meddo het volgende:
heb je het opgenomen?
wil dat stukje met de 5 in beslag genomen feraries zien
Jij ook hierquote:Op zondag 24 februari 2008 22:58 schreef Meddo het volgende:
heb je het opgenomen?
http://nl.youtube.com/results?search_query=wegmisbruikers+ferrari%27s&search_type=quote:Op zondag 24 februari 2008 22:58 schreef Meddo het volgende:
Prachtigquote:Op zondag 24 februari 2008 23:06 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/results?search_query=wegmisbruikers+ferrari%27s&search_type=
quote:Op zondag 24 februari 2008 22:58 schreef Meddo het volgende:
heb je het opgenomen?
Altijd weer leuk om vd Moosdijk te horen vertellen dat hij zichzelf een 'net mens' vindt terwijl het eigenlijk een grote boef en een enorm vervelende patser isquote:Op zondag 24 februari 2008 23:06 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/results?search_query=wegmisbruikers+ferrari%27s&search_type=
Dat was gewoon haar pooier en madam moest naar een afspraak voor hemquote:Op maandag 25 februari 2008 00:15 schreef Huskybe het volgende:
hahahaha die vriend van haar die nog een beetje bijdehand kwam doen met z'n zwart geld betaalde patserbak
Thx Sputnik!quote:Op maandag 25 februari 2008 08:20 schreef Sputnik het volgende:
en de link: http://www.youtube.com/watch?v=mxR8peF41cw
Ik heb geen medelijden met haar.quote:Op maandag 25 februari 2008 09:28 schreef Alcarin het volgende:
Eerlijk gezegd heb ik medelijden met 'r...
Ze komt echt labiel over. Beetje alsof ze al een kutdag/week/leven heeft, en dit de druppel was. Moet niet fijn zijn om je zo te voelen
Met de juiste mensen voelt ze zich vast een stuk beter, maar dat besef hebben ze zelf niet. Geloof me, ik ken dit soort mensen in mijn eigen omgeving, daar valt niet tegen te praten.quote:Op maandag 25 februari 2008 09:28 schreef Alcarin het volgende:
Eerlijk gezegd heb ik medelijden met 'r...
Ze komt echt labiel over. Beetje alsof ze al een kutdag/week/leven heeft, en dit de druppel was. Moet niet fijn zijn om je zo te voelen
DIe Anita maakte het helmaal af inderdaadquote:
Ik denk dat ze een afspraak had met haar psychiater en dat ze een aantal dagen een zonnebril zal moeten dragen als ze naar buiten wil.quote:Op maandag 25 februari 2008 09:23 schreef karr-1 het volgende:
Ha ha ha wat een stomme doos was dat zeg. Eerst rijden als een idioot en vervolgens gaan flippen als je aangehouden wordt. En dat vriendje maar bedreigen door de telefoon.
Ik zeg gewoon dat het een hoer is die op weg was naar een klant of zo. Maar ja, wie wil er iets doen met zo'n geschifte muts.
Dat is toch juist haar bedoeling?quote:Op maandag 25 februari 2008 14:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
Nou ja, labiel of niet, je ziet dat het niet goed gaat met dat wijf. Dan vind ik dat je als agent de verantwoordelijkheid moet nemen om tegen de tv ploeg te zeggen dat ze maar even moeten stoppen met filmen en in de auto moeten gaan zitten, om die vrouw in elk geval even tot bedaren te brengen. Door die camera escaleerde het alleen maar en dat hadden die agenten makkelijk kunnen voorkomen. Dan maar even geen sensatie tv.
Of dat haar bedoeling was weet ik niet. wel is de situatie flink uit de hand gelopen hetgeen de agenten makkelijk hadden kunnen voorkomen (camera weg, laten uitrazen, normale toon aanslaan). Ze hebben daarentegen gekozen voor de sensatie en dat is imho een agent onwaardig.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:35 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dat is toch juist haar bedoeling?
Beetje aanstellen; dan krijg ik (zoals altijd) mijn zin.
Die vrouw begon op dat moment zélf aggressief te slaan en schoppen van de camera-man, in dat geval heeft een politieagent het volste recht om de aggresor in bedwang te houden...quote:Op maandag 25 februari 2008 15:20 schreef Dezzzperado het volgende:
[ afbeelding ]
is dit geen police brutality? Hij keelt 'r zowat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |