Vertel eens, als je de geschiedenis van Kosovo er op naleest, waarom zou NL Kosovo moeten erkennen?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 01:07 schreef Gabry het volgende:
Ik vermoed dat Nederland Kosovo nog niet erkend vanwege het Joegoslavië-tribunaal. Die wordt behoorlijk waardeloos als Servië geen oud-generaals e.d. meer wil uitleveren. Dan verliezen onze hoven van internationaal recht behoorlijk veel geloofwaardigheid.
Ik hoop heel erg lang.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:43 schreef du_ke het volgende:
Hoelang zouStefanP
het vol gaan houden dit keer?
Geen idee. Volgens mij heeft het Albanese volk al een eigen land - waar ze uit vertrokken zijn. Wat mij betreft mogen ze daar weer terug heen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Vertel eens, als je de geschiedenis van Kosovo er op naleest, waarom zou NL Kosovo moeten erkennen?
Dat doe ik nooitquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:53 schreef du_ke het volgende:
Het vermaak is grootmaar zelfs Chewie deed nou niet lief tegen hem
.
Ik vind chronische azijnpissers niet echt veel toevoegen eigenlijk.quote:
Je zult het wel verdiend hebben.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:21 schreef Fastmatti het volgende:
Ben daarnet gewoon uitgescholden door een docent
Dat moet wel terecht zijn geweest.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:21 schreef Fastmatti het volgende:
"luie zak" kan, behalve schelden, ook gewoon een juiste typering zijn....quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:21 schreef Fastmatti het volgende:
Wat zij die dan precies?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:21 schreef Fastmatti het volgende:
Vijf mokken koffie per dag niet genoeg bewijs?quote:Op maandag 25 februari 2008 22:23 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Hard roepen dat je van koffie houdt verhult theenichterij echt niet hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |