abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58381698
quote:
Op maandag 28 april 2008 21:55 schreef mvdlubbe het volgende:
Er waren zelfs mensen uit Vlaanderen!
Blijkbaar vinden zij dat het nog wel te doen is...

Ik niet dus
pi_58389135
Ik hou de site ook even in de gaten!

Ik wil wel grag mijn overwinning van vandaag met jullie delen. Dit keer is mijn sauna bezoek namelijk helemaal goed gegaan Afgezien van de normale pijnen heb ik geen extreme krampen gehad en het zelfs echt naar mijn zin gehad, ik ben zo blij
pi_58391009
Vorige week heb ik te horen gekregen dat ik voor de tweede keer aan mijn schouder geopereerd moet worden.
Mijn beide schouders zijn instabiel, maar alleen aan mijn linkerschouder heb ik (pijn)klachten. Dat komt doordat in mijn linkerschouder niet alleen de schouderbanden te lang zijn, maar ook het labrum is gescheurd. Hier ben ik drie jaar geleden aan geopereerd. Het labrum is toen vastgemaakt aan het bot mbv van ankers. Helaas is die operatie niet goed gelukt en blijkt het labrum weer gescheurd te zijn.

Ik heb geen EDS of HMS, maar weet dat mensen met één van deze aandoeningen ook vaak last hebben van hypermobiele schouders. Ik heb nog niet besloten of ik inderdaad voor een tweede keer geopereerd wil worden. De vorige keer is de operatie namelijk erg tegengevallen. Ik had veel pijn na de operatie, en de revalidatie ging langzaam. Verder heeft de operatie dus ook nog geen zin gehad.
Ik zou dus graag ervaringen horen van andere mensen die een soortgelijke operatie gehad hebben. Hoe is de operatie, en daarna het revalidatietraject verlopen? Was het het waard, of zou je het achteraf gezien nooit meer overdoen?
pi_58398301
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 23:13 schreef Sleeve het volgende:

Ik heb geen EDS of HMS, maar weet dat mensen met één van deze aandoeningen ook vaak last hebben van hypermobiele schouders.
Hiero dus

En wat doen ze dan bij die operatie?
pi_58398586
De vorige keer heb ik een Bankart Repair gehad. Het losgescheurde labrum wordt dan weer vastgezet aan het bot. Hier kan je er een betere uitleg over vinden.

De vorige keer heb ik ook een kapselreving gehad, maar wat dat precies inhoudt, en of ik dat nu weer krijg weet ik niet en moet ik nog vragen.

Ik heb met de orthopeed afgesproken dat ik er nog even over nadenk. Woensdag heb ik weer een afspraak met hem, dan kan ik alle vragen stellen die ik nog heb en daarna neem ik mijn beslissing. Ik zie er alleen zo tegen op omdat het de vorige keer tegenviel en dus uiteindelijk zinloos was. Daar heb ik nu natuurlijk niet weer zin in!
  woensdag 4 juni 2008 @ 21:08:16 #156
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_59127903
Schop
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 4 juni 2008 @ 21:14:17 #157
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_59128088
Met dit weer weet ik dus echt niet wat ik aan moet trekken een t-shirt is te koud en een echte trui is te warm.

Vandaag bij de fysio geweest ik kwam zowat de behandelbank niet op omdat ik zoveel last van mijn spieren had. Gelukkig heeft mijn therapeut het wat dragelijker gemaakt
Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
  woensdag 4 juni 2008 @ 21:16:10 #158
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_59128145
Dat is fijn Lief-visje

Ik mag morgen weer gelukkig. Ik heb continue koppijn door de stijve spieren in m'n nek.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 4 juni 2008 @ 22:16:09 #159
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_59130217
Ik had ook last van wat spieren, maar voel me nu inmiddels weer topfit. Op het gewoonlijke gekraak na
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_59137188
Armen uit de kom, knieeen die de verkeerde kant op buigen, vingers die overal heen kunnen buigen, kan niet lang blijven staan, af en toe ledematen die helemaal niet bewegen of spontaan verzuren.... welkom mij
  donderdag 5 juni 2008 @ 10:49:06 #161
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_59138822
Welkom
pi_59172786
Welkom!

Mijn schouder deugt nogsteeds voor geen kant

Ben woendag na 30x subluxeren maar opgehouden met tellen

En hoe ist met jullie?
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:54:36 #163
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_59173061
Opzich wel oké, alleen al langdurig last van de achterste speieren in mn linkerknieholte en mn linkerarm waar ik gewoon weinig mee kan zonder snel pijn te krijgen.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 20:09:46 #164
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_59181455
Ik heb op dit moment mijn ups en downs, mijn handen doen na een dag werken heel erg veel pijn en heb op dit moment last van mijn bovenbenen. Afgelopen woensdag was het veel erger ik kraakte aan alle kanten en had zoveel last van mijn spieren dat ik mijn bed haast niet uit kon komen.
Everyone has secrets !
  vrijdag 6 juni 2008 @ 21:40:19 #165
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_59183991
Mijn nek is op dit moment de grote boosdoener. Zit helemaal vast waardoor ik 's nachts vreselijke hoofdpijn krijg
  vrijdag 6 juni 2008 @ 22:41:46 #166
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_59185906
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 21:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn nek is op dit moment de grote boosdoener. Zit helemaal vast waardoor ik 's nachts vreselijke hoofdpijn krijg
Heeft de fysio er nog iets aan kunnen doen ?
Everyone has secrets !
  vrijdag 6 juni 2008 @ 22:50:07 #167
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_59186149
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 22:41 schreef Lief-visje het volgende:

[..]

Heeft de fysio er nog iets aan kunnen doen ?
Helaas
pi_59186242
Oh, ik ben inmiddels juist weer redelijk los, na weken volledig verkrampt te zijn van de stress en daardoor dus idd ook weer dagenlange aaneengesloten hoofdpijn. Ik sterf nu alleen van de spierpijn door m'n nieuwe werk, maar vooruit.
Sanity is (not) statistical
pi_59874369
net van vakantie. Heeeeerlijk kilometers gelopen, ging echt prima!
Nu alleen pijnlijke linker heup

En dit is alweer week 10 dat ik op mijn schouderorthese zit te wachten! Wanneer komt hij nouuuuuuuu

Hoe ging het met jullie met het warme (hete) weer?
  donderdag 3 juli 2008 @ 21:02:45 #170
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_59874655
Met mij is het wel goed, ik heb weinig last van mn hand tenzij ik echt actief sta te kloten met mn lacrosse stick. Maar voor de rest gewoon prima.
pi_59890347
Tja, het is lekker weer. Tenminste, benauwd, vochtig, plakkerig en veel te warm, maar wel heerlijk voor je gewrichten en spieren natuurlijk Ik spreek jullie in de herfst wel weer =P

Nee ff serieus, het gaat hier ook goed, alleen een beetje last van m'n nek. Dit komt door m'n werk, het vele tillen en zo. Het zal wel wennen, ik werk er tenslotte pas anderhalve maand.
Sanity is (not) statistical
  vrijdag 4 juli 2008 @ 19:13:30 #172
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_59895342
die 30 graden vond ik heerlijk en al mijn collega's maar klagen. Ik heb heerlijk in mijn pauze buiten gezeten. Ik heb sinds kort weer erg veel last van mijn rug Gelukkig kan mijn fysio er wat aan doen. Nu is het zo dat hij over 2 weken voor 3 weken met vakantie is en ik even geen therapie heb dan zal het wel weer k*t gaan maar ik merk het vanzelf wel
Everyone has secrets !
pi_60778710
Geef mij het warme weer maar weer
deze harde wind vind ik ook maar niks

verder:
--> niet meewerkende artsen
--> mijn linkerschouder blijft lekker subluxen
--> schouderorthese besteld hiervoor. Na 5 weken wachten bleek hij helemaal niet te zijn besteld. Is ie besteld, kreeg ik hem 8 weken erna (totaal 13 weken gewacht). En jawel... de verkeerde!
En nu wacht ik alweer 2 weken op (hopelijk) de goede!

En dan nog maar afwachten of deze überhaupt werkt
  woensdag 13 augustus 2008 @ 10:32:29 #174
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_60787040
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 23:15 schreef miss-piggy het volgende:
Geef mij het warme weer maar weer
deze harde wind vind ik ook maar niks

verder:
--> niet meewerkende artsen
--> mijn linkerschouder blijft lekker subluxen
--> schouderorthese besteld hiervoor. Na 5 weken wachten bleek hij helemaal niet te zijn besteld. Is ie besteld, kreeg ik hem 8 weken erna (totaal 13 weken gewacht). En jawel... de verkeerde!
En nu wacht ik alweer 2 weken op (hopelijk) de goede!

En dan nog maar afwachten of deze überhaupt werkt
Dat heb ik dus ook meegemaakt met mijn brace Ze zeiden dat ik em in het weekend al kon meekrijgen. Uiteindelijk kreeg ik em één dag voordat ik een controle had bij de reumatoloog.. Mn hand voelt de laatste tijd ook niet echt lekker aan, zo zwak..
  woensdag 13 augustus 2008 @ 19:37:04 #175
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_60802951
@ miss Piggy en don-diablo ik vind het erg vervelend voor jullie !

Vandaag naar de fysio geweest eindelijk van mijn rugpijn af
Vandaag schoot ik vandaag totaal niet op met mijn werk, daar mijn hand pijn bleef doen en als ik opstond dat mijn voet iedere keer iets achter bleef waardoor ik overal tegen aan knalde.

Ik wil de 30 graden terug
Everyone has secrets !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')