Nope, situatie is door de scheidsrechter gezien en beoordeeld. Dan houdt het opquote:Op zondag 30 maart 2008 22:38 schreef dagizmo het volgende:
Wel hoor, alleen als er een kaart (sanctie) voor is gegeven, dan kan de KNVB niet meer ingrijpen toch?
Nu er geen kaart is gegeven kan de KNVB gewoon een sanctie achteraf opleggen.
Jeetjequote:Op zondag 30 maart 2008 20:43 schreef Werewolf het volgende:
Van vrijdagavond:
Resultaat: gescheurde enkelbanden voor Koen van der Laak en 6 weken uit de roulatie.
quote:Op zondag 30 maart 2008 22:38 schreef dagizmo het volgende:
Wel hoor, alleen als er een kaart (sanctie) voor is gegeven, dan kan de KNVB niet meer ingrijpen toch?
Die van Purrel is trouwens wel de vuilste van dit weekend. Die van Sibon de achterbakste
Nee, er kan alleen ingegrepen worden als de scheids het niet gezien heeft. In dit geval heeft hij het wel gezien en besloten dat geen kaart nodig was.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:38 schreef dagizmo het volgende:
Die van Purrel is trouwens wel de vuilste van dit weekend. Die van Suarez de achterbakste
dat arsenal zo 1 maakt, terwijl daarvoor eduardo gingquote:Op zondag 6 april 2008 23:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bij studio voetbal kwamen er net ook twee voorbij zeg :x
Die is gemeen, naar, vies en vuilquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:43 schreef maril het volgende:
Gadver deze is ook niet fijn.
://www.sportweek.nl/
3.33 min.quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:21 schreef pfaf het volgende:
Gasbarroni had dit weekend bij Parma-Napoli ook een schandalige.
Kom op zeg, als dit geen rood is.quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:57 schreef Happel het volgende:
Gewoon lomp, maar echt geen rode kaart waard...
Misschien als hij niet naar zijn hoofd, maar naar zijn geraakte schouder gegrepen had.quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Misschien als hij niet naar zijn hoofd, maar naar zijn geraakte schouder gegrepen had.
Nee, is het niet. De keeper doet het sowieso niet met opzet. Vind het knap i.i.g knap als je daar opzet inziet.quote:
Dus Desailly had ook rood moeten krijgen in de CL finale in '95 tegen Ajax?quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:05 schreef SCH het volgende:
[..]Wat heeft dat er mee te maken. Het gaat om de overtreding, niet om de reactie van het slachtoffer toch. Met dit soort karatesprongen kun je mensen ernstig verwonden, of het ook echt gebeurt, is totaal niet relevant. Niet eens of je iemand raakt.
Geen flauw idee, dat staat me niet meer bij.quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:15 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dus Desailly had ook rood moeten krijgen in de CL finale in '95 tegen Ajax?
Hij maakt een soort rare karatesprong met het gevaar iemand vol met de voet in het gezicht te raken, ook al raakt ie de bal. Gewoon rood hoor volgens mij.quote:Hij wil voor de bal gaan, maar door eigen lompigheid mist hij hem. Ik vind het een donker gele kaart.
Eeeeeh....hij springt niet met opzet zo? Werd ie van afstand bestuurd ofzo?quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, is het niet. De keeper doet het sowieso niet met opzet. Vind het knap i.i.g knap als je daar opzet inziet.
Ik vind het moeilijk hoor, want zo kan je in feite voor elk te hoog geheven been een rode kaart geven. Deze is idd wat extremer dan het gemiddelde hoge been, maar ik vind het toch moeilijk hoor.quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Geen flauw idee, dat staat me niet meer bij.
[..]
Hij maakt een soort rare karatesprong met het gevaar iemand vol met de voet in het gezicht te raken, ook al raakt ie de bal. Gewoon rood hoor volgens mij.
Hij heeft niet de intentie om de speler voor zijn kop te schoppen, maar springt voor de bal. Het is ongelooflijk lomp, maar echt geen rode kaart waard. Ik zou het i.i.g een zwaar onterechte rode kaart vinden. Geel is hier gewoon op zijn plaats.quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Eeeeeh....hij springt niet met opzet zo? Werd ie van afstand bestuurd ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |