wtfquote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:43 schreef housewous het volgende:
de moeder der doodschoppen
http://www.endandit.nl/sp(...)r-doodschoppen-fotos
Zal kijken of ik die kan vinden.quote:Op maandag 17 maart 2008 10:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je zet er net de verkeerde op. Huntelaar gaf die wedstrijd nog een elleboogje en Suarez zeker.
Suarez heeft de naam, farfan heeft de faam.quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:17 schreef BOYS1985 het volgende:
Ik ook nogsteeds om 323432 shwalbes van suarez
Volgens mij is het de bal die op zijn achterhoofd terecht komt dan een slaande beweging van Huntelaar.quote:Op maandag 17 maart 2008 01:12 schreef RayMania het volgende:
En hier een twijfel, 'een slaande beweging van Huntelaar'. Volgens mij raakt hij Van der Struijk echt niet op het hoofd.
[ afbeelding ]
en iedereen zeiken op mij , over agustienquote:Op maandag 17 maart 2008 14:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
De tering die trap van agustien is dus echt wel bewust, kijk hoe hij zijn voet neerzet!
quote:Op maandag 17 maart 2008 23:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
en iedereen zeiken op mij , over agustien
Ik had van jou die schop van Mido wel verwacht.quote:Op maandag 17 maart 2008 10:33 schreef DutchGooner het volgende:
Iemand de samenvatting van Mechelen v Genk ergens? Zaten ook 3 juweeltjes in.
Deze? Mido vs Arsenal?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:36 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik had van jou die schop van Mido wel verwacht.
Echt een kutkaart inderdaad. Sloeg helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Deze? Mido vs Arsenal?
Dat was toch geen rood. Hij kijkt alleen maar naar de bal!
werd voor gefloten, dus kan niks meer mee gedaan worden.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:33 schreef dagizmo het volgende:
Die van Suarez op Dingsdag mag wel worden bekeken door de KNVB...smerige rat dat het is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |