dat natrappen van silva er na bedoel je ?quote:Op zondag 24 februari 2008 13:10 schreef dronkeykong het volgende:
Tering Luinge zag je die bodycheck niet mongool
Das een Moslim volgens mijquote:Op zondag 24 februari 2008 13:10 schreef de_boswachter het volgende:
Wat is dat voor kj**d daarboven?
Voor de rust nog welquote:Op zondag 24 februari 2008 13:14 schreef de_boswachter het volgende:
Wanneer scoort Nac eens
Volgende week weerquote:Op zondag 24 februari 2008 13:14 schreef de_boswachter het volgende:
Wanneer scoort Nac eens
Pardon?quote:Op zondag 24 februari 2008 13:14 schreef jorienvdherik het volgende:
wat een vuile opvertreding van heitinga
quote:Op zondag 24 februari 2008 13:14 schreef jorienvdherik het volgende:
quote:Op zondag 24 februari 2008 13:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Jij hebt echt niks te doen hequote:Op zondag 24 februari 2008 13:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Gast ga iets nuttigs doen. Pizza's bezorgen ofzo.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Het zal eens nietquote:Op zondag 24 februari 2008 13:16 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]Gabri, geschorst voor volgende week.
Zet hem gewoon vanaf het begin op de tribune, lijkt mij een betere oplossingquote:Op zondag 24 februari 2008 13:17 schreef Chadi het volgende:
Wissel die rommedahl nou eens godverdomme
Die op de achtergrond, huilend omdat niemand met hem wil spelen.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:16 schreef TornadoDK het volgende:
Wie van die groen gele in de op is Jorien
Rommedahl is best handig als hij er de laatste 20 minuten in komt.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:17 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zet hem gewoon vanaf het begin op de tribune, lijkt mij een betere oplossing
KNJBquote:Op zondag 24 februari 2008 13:18 schreef jorienvdherik het volgende:
luinge wat fluit je toch in voordeel van ajax
dekromme/malibu wil dat wel, die 2 zijn net broertjes ofzo, echt identieke reacties de hele tijdquote:Op zondag 24 februari 2008 13:18 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Die op de achtergrond, huilend omdat niemand met hem wil spelen.
Daarom spelen ze ook bij 020quote:Op zondag 24 februari 2008 13:19 schreef dronkeykong het volgende:
Vertonghen is echt slecht samen met Urby en Dramadahl
En met hun supersunday etc. gewoon een stelletje padvinders...quote:Op zondag 24 februari 2008 13:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een 1e klas paupers zijn die NAC supporters toch ook met hun ''helemaal niets in Amsterdam''
quote:Op zondag 24 februari 2008 13:18 schreef jorienvdherik het volgende:
luinge wat fluit je toch in voordeel van ajax
Luinge-showquote:Op zondag 24 februari 2008 13:22 schreef MaxC het volgende:
Waar sloeg die gele kaart van Gabri nou weer op??
quote:Op zondag 24 februari 2008 13:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Daarom spelen ze ook bij 020
Ga lekker hout zagenquote:Op zondag 24 februari 2008 13:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
quote:
Het is toch ook zo....quote:Op zondag 24 februari 2008 13:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een 1e klas paupers zijn die NAC supporters toch ook met hun ''helemaal niets in Amsterdam''
Wie ben jij nou weerquote:Op zondag 24 februari 2008 13:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb onze backs ook nog niet gezien terwijl er aan de zijkanten toch de ruimte ligt.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:19 schreef dronkeykong het volgende:
Vertonghen is echt slecht samen met Urby en Dramadahl
Ajax heeft ruimte nodig om te voetballen en dat krijgen ze tegen een tegenstander die moet voetballen.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:24 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb altijd het idee dat als Ajax eenmaal voorkomt ze het niet meer weggeven.
Silva is goed aanwezig imho...quote:Op zondag 24 februari 2008 13:25 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik heb onze backs ook nog niet gezien terwijl er aan de zijkanten toch de ruimte ligt.
Zeker gisteren Twente niet gezien...quote:Op zondag 24 februari 2008 13:23 schreef Dos37 het volgende:
Wat en saaie wedstrijd zeg niet te geloven.
Inderdaad, ben wel beter van hem gewend qua passingquote:Op zondag 24 februari 2008 13:27 schreef MaxC het volgende:
Vertonghen speelt verdedigend prima, opbouwend is het waardeloos
Ben ik niet helemaal mee eens. Hij dekt te ver weg. Hij moet korter dekken zodat die pass eruit wordt gehaald naar het centrum. Dus diect druk op de bal en de man niet de tijd geven om na te denken over hoe die gaat draaien.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:27 schreef MaxC het volgende:
Vertonghen speelt verdedigend prima, opbouwend is het waardeloos
van de jaarmixquote:
Giel Beelenquote:Op zondag 24 februari 2008 13:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
D'r is 1 DJ op FOK, aan wie denk je dan?
Heeey Paultjuuuuhhquote:Op zondag 24 februari 2008 13:32 schreef paultjuhhh het volgende:
0-0? nac?
Rot op is die padvinder de_boswachter Sandstorm??quote:Op zondag 24 februari 2008 13:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
D'r is 1 DJ op FOK, aan wie denk je dan?
Dat komt ook door Furby die weer elke keer zijn man laat lopen. Hierdoor moet Jan keuzes maken dus losser dekken.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:32 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ben ik niet helemaal mee eens. Hij dekt te ver weg. Hij moet korter dekken zodat die pass eruit wordt gehaald naar het centrum. Dus diect druk op de bal en de man niet de tijd geven om na te denken over hoe die gaat draaien.
Lazovic brengt ook meer.quote:
quote:Op zondag 24 februari 2008 13:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Rot op is die padvinder de_boswachter Sandstorm??![]()
![]()
![]()
![]()
Niemand mag het weten alleen de_ananas. Dus ik ontken alles.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Rot op is die padvinder de_boswachter Sandstorm??![]()
![]()
![]()
![]()
goals zekerquote:Op zondag 24 februari 2008 13:36 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Lazovic brengt ook meer.
Opstelling PSV:
Gomes, Kromkamp, Marcellis, Salcido, Alcides, Simons, Bakkal, Afellay, Dzsudzsák, Farfán en Lazovic.
Wissels: Roorda, Zonneveld, Méndez, Koevermans, Rajkovic, Culina en Aissati.
In ieder geval wel in de afronding.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:37 schreef Paaskonijn het volgende:
Is Ajax ook beter?
Nee Ajax laat NAC weer teveel komen.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:37 schreef Paaskonijn het volgende:
Is Ajax ook beter?
Zie ik een andere wedstrijd dan?quote:Op zondag 24 februari 2008 13:19 schreef dronkeykong het volgende:
Vertonghen is echt slecht
Hopen op de 1-1 dusquote:Op zondag 24 februari 2008 13:38 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Nee Ajax laat NAC weer teveel komen.
Gisteren niet genoten, dan maar vandaag?!quote:Op zondag 24 februari 2008 13:40 schreef jorienvdherik het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa
quote:Op zondag 24 februari 2008 13:40 schreef jorienvdherik het volgende:
Als we gaan dan gaan we met z`n allen de kroegen overvallen hier in ons mooi breda![]()
quote:
Dat is dan weer jammer.quote:
quote:Op zondag 24 februari 2008 13:40 schreef de_boswachter het volgende:
HAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHA
HELEMAAL NIETS ! HELEMAAL NIET ! HELEMAAL NIET IN A'DAM !
Helaasquote:Op zondag 24 februari 2008 13:44 schreef Longmen het volgende:
Te verwachten, ajax kan de 0 immers niet houden, alleen tegen matige teams als feyenoord.
Kampioen dit seizoen zijn jullie als sinds 30 janquote:Op zondag 24 februari 2008 13:43 schreef Zwansen het volgende:
Godver. Vandaag kunnen we zo goed als zeker kampioen worden.
Als het zo blijft en we winnen van De Graafschap.
Maar goed, nog ff geduld.
Meen je niet?quote:Op zondag 24 februari 2008 13:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat hij een volwassen man is
Roda uit misschien wel. Zou mooi zijn.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:43 schreef Zwansen het volgende:
Godver. Vandaag kunnen we zo goed als zeker kampioen worden.
Als het zo blijft en we winnen van De Graafschap.
Maar goed, nog ff geduld.
Koop maar snel een SCC daarquote:Op zondag 24 februari 2008 13:44 schreef jorienvdherik het volgende:
prachtige sfeer in breda zeg
respect
Ik hoop dat alle Ajacieden een voorbeeld nemen aan jou, jij bent echt een top Ajacied altijd respectvol naar de tegenstanderquote:Op zondag 24 februari 2008 13:44 schreef jorienvdherik het volgende:
prachtige sfeer in breda zeg
respect
Haha psv supporter en veel uitwedstrijden bezoekenquote:Op zondag 24 februari 2008 13:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Roda uit misschien wel. Zou mooi zijn.
Eerst volgende week mee naar Fc Utrecht, dan een reisje naar Londen en vervolgens mee naar Kerkrade.
Pak je veel PSV wedstrijden mee Zwansen? Ik alleen veel uit. Vind het zonde om een seizoenskaart aan te schaffen omdat ik niet altijd kan.
En dat Ajax misschien punten laat liggen. Maar dat terzijdequote:Op zondag 24 februari 2008 13:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het mooie van vandaag is dat Huntelaar weer gescoord heeft, dat is toch het belangrijkste!
Leo Driessen werd ontmaskerdquote:Op zondag 24 februari 2008 13:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat was er trouwens nou aan de hand in de eerste helft in het Ajax-vak?
Inderdaad, daar klopt iets niet.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:47 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Haha psv supporter en veel uitwedstrijden bezoeken
quote:Op zondag 24 februari 2008 13:45 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik zou nu devrim kunnen uitlachen maar zo ben ik niet he
Nee. Werk meestal in het weekend. En aangezien ik in Amsterdam woon wil niemand mee.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Roda uit misschien wel. Zou mooi zijn.
Eerst volgende week mee naar Fc Utrecht, dan een reisje naar Londen en vervolgens mee naar Kerkrade.
Pak je veel PSV wedstrijden mee Zwansen? Ik alleen veel uit. Vind het zonde om een seizoenskaart aan te schaffen omdat ik niet altijd kan.
Er waren wat jochies aan het sloopwerk begonnen.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat was er trouwens nou aan de hand in de eerste helft in het Ajax-vak?
ze zullen zo wel weer hekken omgooien bij het trainingsveldquote:Op zondag 24 februari 2008 13:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Er waren wat jochies aan het sloopwerk begonnen.
zal me niets verbazen idd. Een beetje elftal met mentale weerbaarheid en Ajax legt het gelijk afquote:Op zondag 24 februari 2008 13:48 schreef Damzkieee het volgende:
Ajax gaat dit verliezen.
Eigenlijk wel he.quote:
Ik heb ze gisteravond niet gezienquote:Op zondag 24 februari 2008 13:49 schreef Max-Westerman het volgende:
Kakkerlakken invasie
Neehoor. Voetbalquote:
Na vandaag staan we boven jullie (en hoequote:Op zondag 24 februari 2008 13:50 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik heb ze gisteravond niet gezien
ik was er hoorquote:Op zondag 24 februari 2008 13:50 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik heb ze gisteravond niet gezien
Dat is dan weer minder iddquote:Op zondag 24 februari 2008 13:50 schreef venomsnake het volgende:
2-3
en win je voor jan lul 3-0 er vanquote:Op zondag 24 februari 2008 13:50 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Na vandaag staan we boven jullie (en hoe).
Play offs weer 2x tegen 010quote:Op zondag 24 februari 2008 13:50 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Na vandaag staan we boven jullie (en hoe).
quote:
Dat dat een keer gebeurt, is nog niet eens zo erg, maar het is schering en inslag tegenwoordig. Dat baart zorgen.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:49 schreef Longmen het volgende:
[..]
zal me niets verbazen idd. Een beetje elftal met mentale weerbaarheid en Ajax legt het gelijk af
Alsof PSV nog in te halen valt.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:52 schreef de_boswachter het volgende:
Koster maakt de ploeg kampioen waar hij volgend jaar assistent trainer is
Dat is juist Ajax ten voeten uit de laatste jaren. Je kan de klok erop gelijk zetten.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:50 schreef Zwansen het volgende:
Winnen van AZ, verliezen van PSV, winnen van Feyenoord, verliezen van Roda, winnen van Sparta, verliezen van NAC.
Mis ik nog wedstrijden? Volgens mij heeft Ajax dit nog nooit gehad, hoezo wisselvallig.
Nee, Rommedahl en Furby zijn fitquote:Op zondag 24 februari 2008 13:52 schreef MarkNMGN het volgende:
Zijn Suarez, Luque en Leonardo alle drie geblesseerd
quote:Op zondag 24 februari 2008 13:52 schreef Zwansen het volgende:
De hand van Cruijff is gelijk zichtbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |