Ik hoop dat alle Ajacieden een voorbeeld nemen aan jou, jij bent echt een top Ajacied altijd respectvol naar de tegenstanderquote:Op zondag 24 februari 2008 13:44 schreef jorienvdherik het volgende:
prachtige sfeer in breda zeg
respect
Haha psv supporter en veel uitwedstrijden bezoekenquote:Op zondag 24 februari 2008 13:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Roda uit misschien wel. Zou mooi zijn.
Eerst volgende week mee naar Fc Utrecht, dan een reisje naar Londen en vervolgens mee naar Kerkrade.
Pak je veel PSV wedstrijden mee Zwansen? Ik alleen veel uit. Vind het zonde om een seizoenskaart aan te schaffen omdat ik niet altijd kan.
En dat Ajax misschien punten laat liggen. Maar dat terzijdequote:Op zondag 24 februari 2008 13:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het mooie van vandaag is dat Huntelaar weer gescoord heeft, dat is toch het belangrijkste!
Leo Driessen werd ontmaskerdquote:Op zondag 24 februari 2008 13:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat was er trouwens nou aan de hand in de eerste helft in het Ajax-vak?
Inderdaad, daar klopt iets niet.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:47 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Haha psv supporter en veel uitwedstrijden bezoeken
quote:Op zondag 24 februari 2008 13:45 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik zou nu devrim kunnen uitlachen maar zo ben ik niet he
Nee. Werk meestal in het weekend. En aangezien ik in Amsterdam woon wil niemand mee.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Roda uit misschien wel. Zou mooi zijn.
Eerst volgende week mee naar Fc Utrecht, dan een reisje naar Londen en vervolgens mee naar Kerkrade.
Pak je veel PSV wedstrijden mee Zwansen? Ik alleen veel uit. Vind het zonde om een seizoenskaart aan te schaffen omdat ik niet altijd kan.
Er waren wat jochies aan het sloopwerk begonnen.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat was er trouwens nou aan de hand in de eerste helft in het Ajax-vak?
ze zullen zo wel weer hekken omgooien bij het trainingsveldquote:Op zondag 24 februari 2008 13:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Er waren wat jochies aan het sloopwerk begonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |