quote:Op zondag 24 februari 2008 13:40 schreef jorienvdherik het volgende:
Als we gaan dan gaan we met z`n allen de kroegen overvallen hier in ons mooi breda

quote:

Dat is dan weer jammer.quote:

quote:Op zondag 24 februari 2008 13:40 schreef de_boswachter het volgende:
HAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHA
HELEMAAL NIETS ! HELEMAAL NIET ! HELEMAAL NIET IN A'DAM !

Helaasquote:Op zondag 24 februari 2008 13:44 schreef Longmen het volgende:
Te verwachten, ajax kan de 0 immers niet houden, alleen tegen matige teams als feyenoord.

Kampioen dit seizoen zijn jullie als sinds 30 janquote:Op zondag 24 februari 2008 13:43 schreef Zwansen het volgende:
Godver. Vandaag kunnen we zo goed als zeker kampioen worden.
Als het zo blijft en we winnen van De Graafschap.
Maar goed, nog ff geduld.

Meen je niet?quote:Op zondag 24 februari 2008 13:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat hij een volwassen man is

Roda uit misschien wel. Zou mooi zijn.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:43 schreef Zwansen het volgende:
Godver. Vandaag kunnen we zo goed als zeker kampioen worden.
Als het zo blijft en we winnen van De Graafschap.
Maar goed, nog ff geduld.

Koop maar snel een SCC daarquote:Op zondag 24 februari 2008 13:44 schreef jorienvdherik het volgende:
prachtige sfeer in breda zeg
respect

Ik hoop dat alle Ajacieden een voorbeeld nemen aan jou, jij bent echt een top Ajacied altijd respectvol naar de tegenstanderquote:Op zondag 24 februari 2008 13:44 schreef jorienvdherik het volgende:
prachtige sfeer in breda zeg
respect

Haha psv supporter en veel uitwedstrijden bezoekenquote:Op zondag 24 februari 2008 13:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Roda uit misschien wel. Zou mooi zijn.
Eerst volgende week mee naar Fc Utrecht, dan een reisje naar Londen en vervolgens mee naar Kerkrade.
Pak je veel PSV wedstrijden mee Zwansen? Ik alleen veel uit. Vind het zonde om een seizoenskaart aan te schaffen omdat ik niet altijd kan.

En dat Ajax misschien punten laat liggen. Maar dat terzijdequote:Op zondag 24 februari 2008 13:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het mooie van vandaag is dat Huntelaar weer gescoord heeft, dat is toch het belangrijkste!

Leo Driessen werd ontmaskerdquote:Op zondag 24 februari 2008 13:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat was er trouwens nou aan de hand in de eerste helft in het Ajax-vak?

Inderdaad, daar klopt iets niet.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:47 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Haha psv supporter en veel uitwedstrijden bezoeken

!
 !

quote:Op zondag 24 februari 2008 13:45 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik zou nu devrim kunnen uitlachen maar zo ben ik niet he

Nee. Werk meestal in het weekend. En aangezien ik in Amsterdam woon wil niemand mee.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Roda uit misschien wel. Zou mooi zijn.
Eerst volgende week mee naar Fc Utrecht, dan een reisje naar Londen en vervolgens mee naar Kerkrade.
Pak je veel PSV wedstrijden mee Zwansen? Ik alleen veel uit. Vind het zonde om een seizoenskaart aan te schaffen omdat ik niet altijd kan.

Er waren wat jochies aan het sloopwerk begonnen.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat was er trouwens nou aan de hand in de eerste helft in het Ajax-vak?

ze zullen zo wel weer hekken omgooien bij het trainingsveldquote:Op zondag 24 februari 2008 13:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Er waren wat jochies aan het sloopwerk begonnen.

zal me niets verbazen idd. Een beetje elftal met mentale weerbaarheid en Ajax legt het gelijk afquote:Op zondag 24 februari 2008 13:48 schreef Damzkieee het volgende:
Ajax gaat dit verliezen.

Eigenlijk wel he.quote:

Ik heb ze gisteravond niet gezienquote:Op zondag 24 februari 2008 13:49 schreef Max-Westerman het volgende:
Kakkerlakken invasie

Neehoor. Voetbalquote:

Na vandaag staan we boven jullie (en hoequote:Op zondag 24 februari 2008 13:50 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik heb ze gisteravond niet gezien
 ).
 ).

ik was er hoorquote:Op zondag 24 februari 2008 13:50 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik heb ze gisteravond niet gezien

Dat is dan weer minder iddquote:Op zondag 24 februari 2008 13:50 schreef venomsnake het volgende:
2-3

en win je voor jan lul 3-0 er vanquote:Op zondag 24 februari 2008 13:50 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Na vandaag staan we boven jullie (en hoe).

Play offs weer 2x tegen 010quote:Op zondag 24 februari 2008 13:50 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Na vandaag staan we boven jullie (en hoe).

quote:
 ongelooflijk
 ongelooflijk

Dat dat een keer gebeurt, is nog niet eens zo erg, maar het is schering en inslag tegenwoordig. Dat baart zorgen.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:49 schreef Longmen het volgende:
[..]
zal me niets verbazen idd. Een beetje elftal met mentale weerbaarheid en Ajax legt het gelijk af

Alsof PSV nog in te halen valt.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:52 schreef de_boswachter het volgende:
Koster maakt de ploeg kampioen waar hij volgend jaar assistent trainer is

Dat is juist Ajax ten voeten uit de laatste jaren. Je kan de klok erop gelijk zetten.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:50 schreef Zwansen het volgende:
Winnen van AZ, verliezen van PSV, winnen van Feyenoord, verliezen van Roda, winnen van Sparta, verliezen van NAC.
Mis ik nog wedstrijden? Volgens mij heeft Ajax dit nog nooit gehad, hoezo wisselvallig.

Nee, Rommedahl en Furby zijn fitquote:Op zondag 24 februari 2008 13:52 schreef MarkNMGN het volgende:
Zijn Suarez, Luque en Leonardo alle drie geblesseerd

quote:Op zondag 24 februari 2008 13:52 schreef Zwansen het volgende:
De hand van Cruijff is gelijk zichtbaar.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |