Ik begin er niet eens meer aan, ik weet bij voorbaat al dat het me dan avonden frustratie op gaat leveren.quote:
quote:Op zondag 24 februari 2008 09:41 schreef Leintjeuh het volgende:
Zooo hmmmmm heerlijk geslapen. Vandaag gaat een goeie dag worden! Begon an goed door uit te slapen na een nacht fijne dromen. Straks koekjes bakkenmet grote zus
heb er nu al zin in
Teveel wijn en teveel suiker geloof ikquote:Op zondag 24 februari 2008 10:15 schreef Isabeau het volgende:
Hoi, ik klink heel sexy. Ik ben ziek![]()
En CF, pilates om 3 uur 's nachtsWat dacht je in godsnaam?
Stiekem wil jij ook een van mijn góddelijke chocolate chip cookies!quote:Op zondag 24 februari 2008 10:25 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
" ik ga naar grootmoeder koekjes brengen, in het bos, in het bos"
quote:Op zondag 24 februari 2008 10:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Stiekem wil jij ook een van mijn góddelijke chocolate chip cookies!
Waarom werk je op zondag ochtend?quote:Op zondag 24 februari 2008 11:46 schreef AKnynke het volgende:
Goeiemorgen, ik ben ook weer uitgeslapen....lig nog ff met de laptop in bed...
Hoef maar weinig te werken vanmorgen, maar 5 coaches te bellen, omdat het in het noorden van het land voorjaarsvakatie is....Dus nog ff niets doen, die deadline van 2 uur haal ik zo ook wel!
Ik werk voor een krant, en dat werk moet op zondagochtend gedaan wordne, m'n deadline is 's middags om 2 uur..quote:Op zondag 24 februari 2008 11:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Waarom werk je op zondag ochtend?
Ik ga nu! Ongeveer.quote:
Ik had om half 12 mijn extreem zoete toetje pas op... Dus ik kon gewoon niet slapen.quote:Op zondag 24 februari 2008 10:15 schreef Isabeau het volgende:
Hoi, ik klink heel sexy. Ik ben ziek![]()
En CF, pilates om 3 uur 's nachtsWat dacht je in godsnaam?
Boehoe, ik dacht, naked tuinman, leuk.... Alleen de kat is nakedquote:Op zondag 24 februari 2008 14:36 schreef Bluezz het volgende:
Ik kan er ook slecht tegen hoor Signe, en wij hebben ook maanden herrie gehad naast ons
Naked tuinman, mét harige poes lekker bezig in de tuin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry, Isa, ik woon ook in de randstad. Maar je bent meer dan welkom om er een (of 2quote:
Maak je een foto van Milou'tje in haar nieuwe kook-outfit?quote:Op zondag 24 februari 2008 15:00 schreef SeaOfLove het volgende:
G'middag allemaal,
badje is voor Milou aan het vollopen, dan zelf maar even douchen en aankleden. Daarna gaat Milou samen met cnk koken
ohhh heerlijkquote:Op zondag 24 februari 2008 15:32 schreef golfer het volgende:
Straks eens even een mooi stuk rosbief braden.
Friet, ragout in een pasteiding runderkroketquote:Op zondag 24 februari 2008 17:14 schreef SiGNe het volgende:
Ik eet vanavond gefrituurde aardappelreepjes, runderragout in een krokant jasje en een kipspiesje met een sauce Indonesiėnne.
quote:Op zondag 24 februari 2008 17:14 schreef SiGNe het volgende:
Ik eet vanavond gefrituurde aardappelreepjes, runderragout in een krokant jasje en een kipspiesje met een sauce Indonesiėnne.
quote:Op zondag 24 februari 2008 17:21 schreef Bluezz het volgende:
runderragout in een krokant jasje? Recept?
Neem een Pizza Shoarmaquote:Op zondag 24 februari 2008 17:25 schreef Stereotomy het volgende:
Ook weinig zin om te koken. Aan het tobben of ik gewoon een pizza / shoarmaschotel ga halen of die Aviko Franse Schotel ff ga opwarmen in de wok
De koekjes zijn gereed en in Voorschoten! Project koekjesbezorgservice staat op het moment op een laag pitje, afnemer nr. 2 heeft zich nog niet gemeld. En ik ga niets door zijn brievenbus gooienquote:Op zondag 24 februari 2008 17:34 schreef ColdFeet het volgende:
Goede snackbar is fijnIk eet zelden frituur wegens enthousiaste neiging tot uitdijen, maar de zeldzame keren dat ik het eet, haal ik t dus bij de ont-zet-tend goeie frietboer, die altijd perfecte, knapperige en goudbruine patatjes levert
Ik heb maar 5 km gerend, Lianne
Enne, Lein, wat is de tussenpeiling voor het project koekjesbezorgservice?
quote:Op zondag 24 februari 2008 17:34 schreef ColdFeet het volgende:
Goede snackbar is fijnIk eet zelden frituur wegens enthousiaste neiging tot uitdijen, maar de zeldzame keren dat ik het eet, haal ik t dus bij de ont-zet-tend goeie frietboer, die altijd perfecte, knapperige en goudbruine patatjes levert
Ongeveer halverwege het eind van de N44! Tussen Den Haag en Leiden.quote:Op zondag 24 februari 2008 17:58 schreef ColdFeet het volgende:
Ik frituur zelf geen frietjes enzo, gebruik weleens een pan met olie om bijv. samosa's in te frituren, of bananenchips ofzo.
Lein, waar ligt Voorschoten ookalweer? Vraag me af of ik mijn mister zo gek krijg dat ie helemaal omrijdt...
Hij vindt geloof ik dat ik ze dan zelf maar moet makenquote:Op zondag 24 februari 2008 18:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ongeveer halverwege het eind van de N44! Tussen Den Haag en Leiden.
quote:Op zondag 24 februari 2008 18:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hij vindt geloof ik dat ik ze dan zelf maar moet maken
Vertel, wat is HET recept?quote:Op zondag 24 februari 2008 18:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat een gemenerd!! Het is een hardstikke ingewikkeld recept, met moeilijk te verkrijgen ingrediėnten.... Hij houdt gewoon niet van je
Ik wil het je best vertellen, maar dan moet ik je vermoorden!quote:
Hahaha! Nou wat een gourmet chef zal dat geweest zijn!! Dit recept komt van een loodgieterquote:Op zondag 24 februari 2008 18:27 schreef Stereotomy het volgende:
Phoebe in Friends: "My grandma got the recipe from the famous Swiss gourmand chef Henri Nestlé"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |