quote:Op zondag 24 februari 2008 17:14 schreef SiGNe het volgende:
Ik eet vanavond gefrituurde aardappelreepjes, runderragout in een krokant jasje en een kipspiesje met een sauce Indonesiënne.
quote:Op zondag 24 februari 2008 17:21 schreef Bluezz het volgende:
runderragout in een krokant jasje? Recept?
Neem een Pizza Shoarmaquote:Op zondag 24 februari 2008 17:25 schreef Stereotomy het volgende:
Ook weinig zin om te koken. Aan het tobben of ik gewoon een pizza / shoarmaschotel ga halen of die Aviko Franse Schotel ff ga opwarmen in de wok
De koekjes zijn gereed en in Voorschoten! Project koekjesbezorgservice staat op het moment op een laag pitje, afnemer nr. 2 heeft zich nog niet gemeld. En ik ga niets door zijn brievenbus gooienquote:Op zondag 24 februari 2008 17:34 schreef ColdFeet het volgende:
Goede snackbar is fijnIk eet zelden frituur wegens enthousiaste neiging tot uitdijen, maar de zeldzame keren dat ik het eet, haal ik t dus bij de ont-zet-tend goeie frietboer, die altijd perfecte, knapperige en goudbruine patatjes levert
Ik heb maar 5 km gerend, Lianne
Enne, Lein, wat is de tussenpeiling voor het project koekjesbezorgservice?
quote:Op zondag 24 februari 2008 17:34 schreef ColdFeet het volgende:
Goede snackbar is fijnIk eet zelden frituur wegens enthousiaste neiging tot uitdijen, maar de zeldzame keren dat ik het eet, haal ik t dus bij de ont-zet-tend goeie frietboer, die altijd perfecte, knapperige en goudbruine patatjes levert
Ongeveer halverwege het eind van de N44! Tussen Den Haag en Leiden.quote:Op zondag 24 februari 2008 17:58 schreef ColdFeet het volgende:
Ik frituur zelf geen frietjes enzo, gebruik weleens een pan met olie om bijv. samosa's in te frituren, of bananenchips ofzo.
Lein, waar ligt Voorschoten ookalweer? Vraag me af of ik mijn mister zo gek krijg dat ie helemaal omrijdt...
Hij vindt geloof ik dat ik ze dan zelf maar moet makenquote:Op zondag 24 februari 2008 18:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ongeveer halverwege het eind van de N44! Tussen Den Haag en Leiden.
quote:Op zondag 24 februari 2008 18:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hij vindt geloof ik dat ik ze dan zelf maar moet maken
Vertel, wat is HET recept?quote:Op zondag 24 februari 2008 18:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat een gemenerd!! Het is een hardstikke ingewikkeld recept, met moeilijk te verkrijgen ingrediënten.... Hij houdt gewoon niet van je
Ik wil het je best vertellen, maar dan moet ik je vermoorden!quote:
Hahaha! Nou wat een gourmet chef zal dat geweest zijn!! Dit recept komt van een loodgieterquote:Op zondag 24 februari 2008 18:27 schreef Stereotomy het volgende:
Phoebe in Friends: "My grandma got the recipe from the famous Swiss gourmand chef Henri Nestlé"
Zeg, hormormel, je hoeft niet zo prikkelbaar te doen!quote:Op zondag 24 februari 2008 19:27 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Tango legende Astor Piazzolla natuurlijk.
Ik ook! Oh, was er maar iemand die beschikking heeft over zelfgemaakte chocolate chip cookies en ook nog eens de mogelijkheid tot bezorgen heeft!quote:Op zondag 24 februari 2008 20:09 schreef Tezz het volgende:
Heb wel vreselijke trek in chocolatechip cookies ineens......
Zo subtiel als gewapend beton.quote:Op zondag 24 februari 2008 20:11 schreef FleshWound het volgende:
Ik ook! Oh, was er maar iemand die beschikking heeft over zelfgemaakte chocolate chip cookies en ook nog eens de mogelijkheid tot bezorgen heeft!
Was ie subtiel?
AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHquote:Op zondag 24 februari 2008 20:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zo subtiel als gewapend beton.
Hier, koekjes!
[ afbeelding ]
Kom maar halen, ik ga namelijk niets bezorgenquote:Op zondag 24 februari 2008 20:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH
must have
must have
must have
must have
enz enz
Tis te ver fietsen (heb al een halve fles wijn op).quote:Op zondag 24 februari 2008 20:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kom maar halen, ik ga namelijk niets bezorgen
Ook lekker!quote:Op zondag 24 februari 2008 20:27 schreef Tezz het volgende:
Tis te ver fietsen (heb al een halve fles wijn op).
Ik heb the next best thing: Oreo's en melk.
Echt?? Ik vond ze heerlijk! En zeker in combi met melk. Ik ga nog een pakje openmaken denk ik.....quote:Op zondag 24 februari 2008 20:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ook lekker!
Hoewel ik moet kokhalzen bij het idee. Zat ook na 1 koekje gelijk aan de max
Zo Lianne dat ziet er lekker uit! Wat had je gedaan met die graanaatappel? Het zelfde als wat CF doet?quote:Op zondag 24 februari 2008 20:40 schreef Liejannuh het volgende:
Wow! Die zien er lekker uit Leintjeuh!![]()
Ik ben ook benieuwd naar het recept!
Ik ben vandaag, dankzij ColdFeets lyrische uitlatingen, over mijn granaatappel fobie heen gekomen!En ze zijn lekker!
![]()
En dan had ik ook nog eens een ontzettend lekker toetje gemaakt met lange vingers, abrikozen, kwark en slagroom!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier was cnk vooral culinair bezig, hij had Gado Gado voor vanaaf gemaakt, mijn zusje is ook nog mee blijven eten, dus erg lekker en gezellig vooral.quote:Op zondag 24 februari 2008 20:42 schreef Tezz het volgende:
Oh mijn god, wat waren jullie allemaal culinair bezig vandaag! Super hoor!
Ik ga nog maar een pakje Oreo's opensnukken
Spekkoek? Roti koekoes?quote:Op zondag 24 februari 2008 20:49 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Hier was cnk vooral culinair bezig, hij had Gado Gado voor vanaaf gemaakt, mijn zusje is ook nog mee blijven eten, dus erg lekker en gezellig vooral.
Er is wat over nog, dus morgen bij de lunch de restjes opeten.
Toe hadden we zelfgemaakte indische koek (ben de naam vergeten) die cnk zijn moeder vrijdag had meegebacht
Het toetje was ook erg lekker! En dat met allemaal restjes en 2 blikjes abrikozen.quote:Op zondag 24 februari 2008 20:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zo Lianne dat ziet er lekker uit! Wat had je gedaan met die graanaatappel? Het zelfde als wat CF doet?
Het koekjes-recept is wel min of meer geheimigEn chocolate chips zijn moeilijk te vinden in Nederland. Sligro heeft ze in het assortiment, te vinden bij de meel-soorten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |