Lein toch! Dit is de CUL-SC! Hier praten we over eten!quote:Op zondag 24 februari 2008 01:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ach dat haar zit daar niet zonder reden. En natuurlijk: gelijke monniken, gelijke kappen. Jij snoeit dat van jou ook kort.
Pfffttt..haartjes tussen de tanden even verwijderd.quote:Op zondag 24 februari 2008 01:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Ok. Did you ever eat pussy?
Did taste like fish though.quote:Op zondag 24 februari 2008 01:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Ok. Did you ever eat pussy?
Haren in m'n keelquote:Op zondag 24 februari 2008 01:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Pfffttt..haartjes tussen de tanden even verwijderd.
Hij is net pas afgelopen hoorquote:Op zondag 24 februari 2008 01:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kijk nou wie er ook ineens weer is
Te diep gethroat?quote:
Golfje, slaap wel!quote:Op zondag 24 februari 2008 01:33 schreef golfer het volgende:
Enfin, ik ga het harige monster boven maar eens achterna. (Xena, onze kat).
Weltrustenquote:Op zondag 24 februari 2008 01:33 schreef golfer het volgende:
Enfin, ik ga het harige monster boven maar eens achterna. (Xena, onze kat).
Ik zoek inderaad mn lekkere bedje op!quote:Op zondag 24 februari 2008 01:43 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, nog iemand wakker hier? Ik hoor net dat Lein ook bedwaarts gaat...
quote:Op zondag 24 februari 2008 01:51 schreef ColdFeet het volgende:
Mmm, niemand?
Mijn echtgenoot ligt ook al te tukkenquote:
Welke SC meet?quote:Op zondag 24 februari 2008 01:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mijn echtgenoot ligt ook al te tukkenJammer, want ik ben helemaal high van de suiker. Kom jij ook naar de SC-meet, Steer?
Ik ben net terug van een dansvoorstelling & aftermath in Zwolle. En neem zo een wijntje inderdaad.quote:Op zondag 24 februari 2008 01:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Halloooo!!! Ben je ook wijn aan het drinken?
Wat leuk!! Wat voor voorstelling was het?quote:Op zondag 24 februari 2008 02:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ben net terug van een dansvoorstelling & aftermath in Zwolle. En neem zo een wijntje inderdaad.
Hoe is het?
Moderne dans, een voorstelling gericht op jongeren. Was wel aardig (wij voelden ons erg oudquote:Op zondag 24 februari 2008 02:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat leuk!! Wat voor voorstelling was het?
Ik heb een beetje een volgevreten gevoel na drie dagen heerlijk, maar wel wat veel & vet etenMorgen maar weer s een rondje rennen.
Nyn, nuecken?quote:Op zondag 24 februari 2008 02:20 schreef AKnynke het volgende:
Zo, ook weer thuis. Doodop, 3 uur slaap vannacht en veel wijn en een paar biertjes zorgen ervoor dat k langzamerhand begin te tollen.... 't vergt ook veel concdentratie om dit bericht te typen!
Gewoon je ogen dichtdoen en je laten verwennen, schatje.quote:
En dat doe ik nu wel....dus ik ga maar naar bed. weltrusten!quote:Op zondag 24 februari 2008 02:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gewoon je ogen dichtdoen en je laten verwennen, schatje.
en niet in slaap vallen
Ik ga ook. Gaan we toch samen naar bed.quote:Op zondag 24 februari 2008 02:27 schreef AKnynke het volgende:
[..]
En dat doe ik nu wel....dus ik ga maar naar bed. weltrusten!
Hehe iddquote:Op zondag 24 februari 2008 04:40 schreef SiGNe het volgende:
http://www.escapegames24.com/search?q=Phantom+Mansion
verslavende spelletjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |