Geen idee..ik zag het alleen in de tvgids online voorbij komen..quote:Op zondag 24 februari 2008 00:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Halloooooo!!!
Rugby dus. Signe, wat voor wedstrijd? Volgens mij is het weer bijna tijd voor de Super 14en de Tri-Nations.
Jij hebt schuurpapierquote:Op zondag 24 februari 2008 00:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
* ColdFeet stopt haar vingers in haar oren, lalalalaaaaaa, en grijpt de gilette venus...
Zal wel Six Nations zijn dan. Ik neem aan dat de BBC de competities van het zuidelijk halfrond niet uitzendt.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:47 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Geen idee..ik zag het alleen in de tvgids online voorbij komen..
Six Nations toernooi: Frankrijk - Engeland volgens http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=6916956quote:Op zondag 24 februari 2008 00:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zal wel Six Nations zijn dan. Ik neem aan dat de BBC de competities van het zuidelijk halfrond niet uitzendt.
Lost---->>Katequote:Op zondag 24 februari 2008 01:04 schreef DarkElf het volgende:
hellow, (even gedag komt zwaaien) en weer op de bank duikt met manlief, wat te drinken en Lost
quote:Op zondag 24 februari 2008 01:05 schreef golfer het volgende:
Gilette Fusion is nog veel gladder makend.
ja, belachelijk duur inderdaad.quote:Op zondag 24 februari 2008 01:08 schreef SiGNe het volgende:
![]()
scheert inderdaad goed, ik vind het aleen jammer dat die mesjes verder zo idioot duur zijn.
DTquote:Op zondag 24 februari 2008 01:01 schreef ColdFeet het volgende:
Zit je nou met een hand te tikken terwijl je DT kijkt?
*rats*quote:
Zoete dromen, Bluezzjelief!quote:Op zondag 24 februari 2008 01:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
DTNo tnxx
Duik zo lekker mijn bedje in
Ah, heb je m afgekeken?quote:Op zondag 24 februari 2008 01:17 schreef FleshWound het volgende:
Hoe laat is DT afgelopen? De postingcijfers verdubbelen de minuut erna
Heb je ervan genoten?quote:Op zondag 24 februari 2008 01:17 schreef FleshWound het volgende:
Hoe laat is DT afgelopen? De postingcijfers verdubbelen de minuut erna
Niet? Ik vond je wel het hairy beaver type!quote:Op zondag 24 februari 2008 01:20 schreef FleshWound het volgende:
Nope, ik heb niet zo'n haarfetish.
Niet bepaald en bepaald niet.quote:Op zondag 24 februari 2008 01:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Niet? Ik vond je wel het hairy beaver type!
Ach dat haar zit daar niet zonder reden. En natuurlijk: gelijke monniken, gelijke kappen. Jij snoeit dat van jou ook kort.quote:
Lein toch! Dit is de CUL-SC! Hier praten we over eten!quote:Op zondag 24 februari 2008 01:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ach dat haar zit daar niet zonder reden. En natuurlijk: gelijke monniken, gelijke kappen. Jij snoeit dat van jou ook kort.
Pfffttt..haartjes tussen de tanden even verwijderd.quote:Op zondag 24 februari 2008 01:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Ok. Did you ever eat pussy?
Did taste like fish though.quote:Op zondag 24 februari 2008 01:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Ok. Did you ever eat pussy?
Haren in m'n keelquote:Op zondag 24 februari 2008 01:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Pfffttt..haartjes tussen de tanden even verwijderd.
Hij is net pas afgelopen hoorquote:Op zondag 24 februari 2008 01:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kijk nou wie er ook ineens weer is
Te diep gethroat?quote:
Golfje, slaap wel!quote:Op zondag 24 februari 2008 01:33 schreef golfer het volgende:
Enfin, ik ga het harige monster boven maar eens achterna. (Xena, onze kat).
Weltrustenquote:Op zondag 24 februari 2008 01:33 schreef golfer het volgende:
Enfin, ik ga het harige monster boven maar eens achterna. (Xena, onze kat).
Ik zoek inderaad mn lekkere bedje op!quote:Op zondag 24 februari 2008 01:43 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, nog iemand wakker hier? Ik hoor net dat Lein ook bedwaarts gaat...
quote:Op zondag 24 februari 2008 01:51 schreef ColdFeet het volgende:
Mmm, niemand?
Mijn echtgenoot ligt ook al te tukkenquote:
Welke SC meet?quote:Op zondag 24 februari 2008 01:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mijn echtgenoot ligt ook al te tukkenJammer, want ik ben helemaal high van de suiker. Kom jij ook naar de SC-meet, Steer?
Ik ben net terug van een dansvoorstelling & aftermath in Zwolle. En neem zo een wijntje inderdaad.quote:Op zondag 24 februari 2008 01:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Halloooo!!! Ben je ook wijn aan het drinken?
Wat leuk!! Wat voor voorstelling was het?quote:Op zondag 24 februari 2008 02:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ben net terug van een dansvoorstelling & aftermath in Zwolle. En neem zo een wijntje inderdaad.
Hoe is het?
Moderne dans, een voorstelling gericht op jongeren. Was wel aardig (wij voelden ons erg oudquote:Op zondag 24 februari 2008 02:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat leuk!! Wat voor voorstelling was het?
Ik heb een beetje een volgevreten gevoel na drie dagen heerlijk, maar wel wat veel & vet etenMorgen maar weer s een rondje rennen.
Nyn, nuecken?quote:Op zondag 24 februari 2008 02:20 schreef AKnynke het volgende:
Zo, ook weer thuis. Doodop, 3 uur slaap vannacht en veel wijn en een paar biertjes zorgen ervoor dat k langzamerhand begin te tollen.... 't vergt ook veel concdentratie om dit bericht te typen!
Gewoon je ogen dichtdoen en je laten verwennen, schatje.quote:
En dat doe ik nu wel....dus ik ga maar naar bed. weltrusten!quote:Op zondag 24 februari 2008 02:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gewoon je ogen dichtdoen en je laten verwennen, schatje.
en niet in slaap vallen
Ik ga ook. Gaan we toch samen naar bed.quote:Op zondag 24 februari 2008 02:27 schreef AKnynke het volgende:
[..]
En dat doe ik nu wel....dus ik ga maar naar bed. weltrusten!
Hehe iddquote:Op zondag 24 februari 2008 04:40 schreef SiGNe het volgende:
http://www.escapegames24.com/search?q=Phantom+Mansion
verslavende spelletjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |