Daar gaan we dan weer, zondagochtend 08.20u hell yeah!quote:
Hehe, ben blij dat ik via Lage Zwaluwe ga, moet nu wel de deur al uit maargoed vind het na de wedstrijd altijd lekkerder om gewoon rustig terug te gaan inplaats met een busquote:Op zondag 24 februari 2008 08:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Daar gaan we dan weer, zondagochtend 08.20u hell yeah!![]()
Een bakkie pleuah gaat er wel in! AJAX!
Ik zie het ook helemaal niet zo negatief. NAC wordt overschat.quote:Op zondag 24 februari 2008 10:27 schreef Chadi het volgende:
We gaan winnen met een nulletje of 5 .. heb wat vertrouwenAjax gaat vandaag 4-4-2 spelen waardoor het centrum van NAC de hele tijd zoekende is en het niet kan belopen
zou zomaar kunnen,quote:Op zondag 24 februari 2008 10:04 schreef Againzender het volgende:
Ben benieuwd, drie keer in een seizoen van NAC verliezen zou wel heel dramatisch zijn.
Maar het zou zomaar kunnen
Word je Ajacied Jorien?quote:Op zondag 24 februari 2008 10:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zou zomaar kunnen,
pakken jullie ze in de playoffs
Ik denk ook dat Ajax dit keer wel geleerd heeft van de vorige keer.quote:Op zondag 24 februari 2008 10:29 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik zie het ook helemaal niet zo negatief. NAC wordt overschat.
Koster heeft dus geleerd. Leonardo is gewoon een factor waar je als tegenatander NIET op kan spelen. DIe man is zo beweeglijk en is zo 2-3 man kwijt en dan kan je gebruik maken van je overtal.quote:Op zondag 24 februari 2008 10:38 schreef Urquhart het volgende:
Eindelijk Leonardo voor Kennedy
Toch zullen we wel verliezen
Jammer dat feyenoord niet meedoet straks .. graag twee keer tegen willen spelenquote:Op zondag 24 februari 2008 10:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zou zomaar kunnen,
pakken jullie ze in de playoffs
feyenoord haalt de playoffs easyquote:Op zondag 24 februari 2008 10:46 schreef Chadi het volgende:
[..]
Jammer dat feyenoord niet meedoet straks .. graag twee keer tegen willen spelen
quote:Op zondag 24 februari 2008 10:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
feyenoord haalt de playoffs easy
ga nou maar naar twente/heerenveen/psv/groningen toe
de playoffs voor de 6 t/m 9e plek ja.quote:Op zondag 24 februari 2008 10:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
feyenoord haalt de playoffs easy
ga nou maar naar twente/heerenveen/psv/groningen toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |