Zoals seksuele handelingen in het openbaar?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:17 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Zolang je niet tegen geldende wetten/regels ingaat (en zelfs dit vind ik een lastige...zie ook dit voorbeeld) of mensen lichamelijk of geestelijk kwetst, zie ik niet echt problemen in wat anderen doen, nee. Hun leven, hun vrijheid.
Gaat tegen de wet in. Vind ik op zich niet zo'n punt. (zie ook mijn aanvulling)quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:18 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Zoals seksuele handelingen in het openbaar?
Seks op straat moet kunnen vind je?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:17 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Zolang je niet tegen geldende wetten/regels ingaat (en zelfs dit vind ik een lastige...zie ook dit voorbeeld) of mensen lichamelijk of geestelijk kwetst, zie ik niet echt problemen in wat anderen doen, nee. Hun leven, hun vrijheid.
Leg mij eens uit waarom niet? Voor mij persoonlijk hoeft het niet, maar als mensen daar behoefte aan hebben? Mwoa. Doet mij geen zeer, hoor.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:19 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Seks op straat moet kunnen vind je?
??? straks gaan 65+ers ook allemaal seks hebben op straatquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:19 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Gaat tegen de wet in. Vind ik op zich niet zo'n punt. (zie ook mijn aanvulling)
Aanstootgevend?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:21 schreef House-Musik het volgende:
[..]
??? straks gaan 65+ers ook allemaal seks hebben op straat
Ik zie het gelukkig nog niet voor me
waarom niet?
1. aanstootgevend
2. kinderen zien het ook
3. onhygiënisch (voor omstanders)
4. moet ik doorgaan?
Dit is hopelijk ook sarcasme.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:31 schreef Hephaistos. het volgende:
Iedereen moet inderdaad gewoon doen waar ze zin in hebben, zonder rekening te houden met anderen. Want dan krijgen we pas echt een fijne samenleving!
Kijk: en daarin zit het 'm.... (ik zei al: zolang er geen fysieke of psychische schade wordt toegebracht)quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:31 schreef Hephaistos. het volgende:
Iedereen moet inderdaad gewoon doen waar ze zin in hebben, zonder rekening te houden met anderen. Want dan krijgen we pas echt een fijne samenleving!
Mja, maar alleen maar posts met "Wat een dom wijf!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:34 schreef Zyggie het volgende:
Alsof het cafépubliek het aanstootgevend vindt. Jezus, jullie dwalen echt enorm af.
Ooit gehoord van soa's en zwangerschappen?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:27 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Aanstootgevend?
Kinderen? Sex is slecht?
Onhygiënisch? Ik weet niet hoe jij je in bed gedraagt, maar over het algemeen blijft het hier redelijk binnen de perken...
Om over dit maar te zwijgen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:45 schreef calabi_yau het volgende:
Neukende homo's op straat die hun met aids besmette zaad in het rond spuiten
Nee, hij is lelijk, daar is niks "lekker hoor" aan.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:41 schreef Houtspeer het volgende:
Heeft er echt iemand "Lekker hoor" gepost?
Of gewoon een lekker wijf recht in dr ogen aan blijven kijken terwijl je je aan het afrukken bentquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:48 schreef House-Musik het volgende:
[..]
Om over dit maar te zwijgen.
De meest rare fetishen kunnen dan ook gewoon op straat, nou gezellige boel wordt het dan
Deze post slaat nergens op...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:44 schreef House-Musik het volgende:
[..]
Ooit gehoord van soa's en zwangerschappen?
Leuk hoor, overal op straat neukende mensen... dus ook kinderen van bijv 4 jaar die nog totaal geen verstandige beslissingen kunnen nemen ook lekker al aan de seks
Onhygiënisch, ja nogal ja. Loop je over straat, krijg je ineens een cumshot over je heen[/beetje overdreven]
En aanstootgevend idd .. ik wil als ik over straat loop, niet de meest lelijke gedrochten naakt zien hoor.
Je ouders een keer betrappen of de hele tijd neukende mensen op straat zien .. hmmm zou er een verschil in zitten? Ja jij misschien niet maar er zijn vast genoeg mensen die daar wel gebruik van zouden makenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:04 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Deze post slaat nergens op...![]()
Alsof iedereen zich op straat eens goed uit zou gaan leven. Ik heb er zelf in elk geval niet zo'n behoefte aan dus mij zou je niet neukend op straat tegen komen. Ben je iets gerust gesteld.
En over het stukje van kinderen van 4![]()
![]()
Het gebeurt ook wel eens dat kinderen hun ouders horen / betrappen... die gaan zeker ook spontaan lekker batsen![]()
Whehehe
Zoveel heeft ie dan ook niet stijf te houden.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:08 schreef MikeyMo het volgende:
best knap dat ie hem stijf blijft houden buiten ind e kou met 30 schreeuwende boeren om je heen
Geweldig om zon uitspraak van een vrouw te lezenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:38 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Zoveel heeft ie dan ook niet stijf te houden.
hebben waarschijnlijk ook meer erecte penissen gezien en dus meer recht van spreken.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:40 schreef House-Musik het volgende:
[..]
Geweldig om zon uitspraak van een vrouw te lezen
babblingbrook heeft er verstand vanquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:40 schreef House-Musik het volgende:
[..]
Geweldig om zon uitspraak van een vrouw te lezen
ik dacht eerst dan ze een vinger zat te zuigen ofozquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:46 schreef BabblingBrook het volgende:
T is net een piemel, maar dan kleiner
zoals ik al eerder zei en om Stef Bos te quoten: "Dan zakken al zijn hersens, een halve meter lager ...". De gedachtes gaan om nog maar ding. ZO moeilijk is da niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:13 schreef neo2000 het volgende:
Ik snap overigens niet hoe dat die gozer haar gewoon door kan laten gaan eigenlijk.. En uberhaubt zijn "erectie" () houdt. Zal vast en zeker ook wel in een zekere mate van dronkenheid verkeerd hebben.
Ik snap niet hoe dat meisje dat 2 (!) minuten lang volhoudt, zonder te beseffen dat ze met iets stom bezig isquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:13 schreef neo2000 het volgende:
Ik snap overigens niet hoe dat die gozer haar gewoon door kan laten gaan eigenlijk.. En uberhaubt zijn "erectie" () houdt. Zal vast en zeker ook wel in een zekere mate van dronkenheid verkeerd hebben.
Ja, iedereen pijpt weleens wildvreemdenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:43 schreef MarMar het volgende:
Verschil tussen dat meisje en de meeste sukkels hier is dat iedereen wel es hele domme dingen doet, maar dat niet iedereen altijd betrapt wordt.
Mensen finaal afrekenen op 1 actie vind ik belachelijk, ben het enorm met five horizons eens.
ze had niet door dat er allemaal publiek om haar heen stond denk je.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:43 schreef MarMar het volgende:
Verschil tussen dat meisje en de meeste sukkels hier is dat iedereen wel es hele domme dingen doet, maar dat niet iedereen altijd betrapt wordt.
Mensen finaal afrekenen op 1 actie vind ik belachelijk, ben het enorm met five horizons eens.
gvd je hebt domme dingen en oerstomme dingenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:43 schreef MarMar het volgende:
met zo'n micro fallusquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:56 schreef GasTurbine het volgende:
Lucky guy.
Ik mag dan niet klagen over de grootte van mijn fallus, maar ik ben nog nooit in de dancing aangesproken en gepijpt door een wildvreemde attentionwhore.quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:01 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik mag dan niet klagen over de grootte van mijn fallus, maar ik ben nog nooit in de dancing aangesproken en gepijpt door een wildvreemde attentionwhore.
Af en toe laat ik hem er wel invallen ja.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:04 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Zo'n zweterige naar openbaar toilet ruikende én smakende fallus
Ik visualiseer het nu helaas.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:10 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Af en toe laat ik hem er wel invallen ja.
beste BabblingBrookquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:11 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Ik visualiseer het nu helaas.
ik verbaas me soms ook over de kaasknabbelaarsters. ik doe het ze niet na iig.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:11 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Ik visualiseer het nu helaas.
Ik denk niet dat ze door had dat het overal op internet terecht zou komen en kweetniet hoeveel drank ze ophad, maar heb zoveel mensen zulke stomme dingen zien doen met drank op.. en juist dat soort mensen schreeuwen vaak het hardst als iemand anders de mist in gaat.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:46 schreef Caesu het volgende:
[..]
ze had niet door dat er allemaal publiek om haar heen stond denk je.
Kinderen moeten meer toezicht op internetgebruik en ook niet naar de kroeg. Bovendien kreeg die gozer weinig klaar, dus de spetters vliegen niet in de rond.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:21 schreef House-Musik het volgende:
[..]
Ik zie het gelukkig nog niet voor me
waarom niet?
1. aanstootgevend
2. kinderen zien het ook
3. onhygiënisch (voor omstanders)
4. moet ik doorgaan?
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:25 schreef MarMar het volgende:
[..]
Kinderen moeten meer toezicht op internetgebruik en ook niet naar de kroeg. Bovendien kreeg die gozer weinig klaar, dus de spetters vliegen niet in de rond.
Over onhygiënisch gesproken, neem je wel eens pinda's uit een schaaltje in de kroeg?
ik ben vaak, dronken geweest/nd klotuh geweestquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:22 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze door had dat het overal op internet terecht zou komen en kweetniet hoeveel drank ze ophad, maar heb zoveel mensen zulke stomme dingen zien doen met drank op.. en juist dat soort mensen schreeuwen vaak het hardst als iemand anders de mist in gaat.
iiieeewww hebben 65+ers nog sex dan.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:21 schreef House-Musik het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat dat, de-grootte-maakt-niet-uit-zolang-je-er-maar-om-mee-weet-te-gaan verhaal, dat je zo vaak hoort, maar weer eens wordt ontkrachtquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
babblingbrook heeft er verstand van
Kern van waarheid, maar onder de 10 cm in erecte toestand kan ik weinig bij een man dan m vingeren.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:36 schreef House-Musik het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat dat, de-grootte-maakt-niet-uit-zolang-je-er-maar-om-mee-weet-te-gaan verhaal, dat je zo vaak hoort, maar weer eens wordt ontkracht
dat is een fabeltje de wereld in geholpen door de federatie der heren met een kleine fallusquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:36 schreef House-Musik het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat dat, de-grootte-maakt-niet-uit-zolang-je-er-maar-om-mee-weet-te-gaan verhaal, dat je zo vaak hoort, maar weer eens wordt ontkracht
down the drain along with her dignityquote:
Niet te zuinig.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
down the drain along with her dignity
Dit waren tegenargumenten op het voorstel van die mod (weet naam ff niet) om openbare seks legaal te maken. Niet over dit voorvalquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:25 schreef MarMar het volgende:
[..]
Kinderen moeten meer toezicht op internetgebruik en ook niet naar de kroeg. Bovendien kreeg die gozer weinig klaar, dus de spetters vliegen niet in de rond.
Over onhygiënisch gesproken, neem je wel eens pinda's uit een schaaltje in de kroeg?
filmpje was dan ook niet compleet denk ik.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:43 schreef House-Musik het volgende:
[..]
Dit waren tegenargumenten op het voorstel van die mod (weet naam ff niet) om openbare seks legaal te maken. Niet over dit voorval
Sadquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
down the drain along with her dignity
Weet je dat heel zeker?quote:Op zondag 24 februari 2008 00:02 schreef SeLang het volgende:
Best zielig eigenlijk.
Niemand wil zo'n wijf meer hebben.
Pas als papa met dr klaar is heeft ze weer tijd of tiet zoals ze dat zeggen.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:06 schreef rgras het volgende:
[..]
Weet je dat heel zeker?
De halve mannelijke bevolking van dat inteeltdorp staat morgenochtend voor haar deur.
Moahh.. zo lelijk was ze niet, zal wel meevallen dusquote:Op zondag 24 februari 2008 00:02 schreef SeLang het volgende:
Best zielig eigenlijk.
Niemand wil zo'n wijf meer hebben.
heet hij wanhopige willem dan??quote:Op zondag 24 februari 2008 00:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Zou die ex vriend haar nu terug willen
En dit is zeer waarschijnlijk nog zo ookquote:Op zondag 24 februari 2008 00:06 schreef rgras het volgende:
[..]
Weet je dat heel zeker?
De halve mannelijke bevolking van dat inteeltdorp staat morgenochtend voor haar deur.
inderdaad, als een of andere FOK!snol zich weer laat omlullen om naaktfoto's te posten als papa en mama niet kijken wordt ze ook helemaal aanbeden ipv afgezeken dat haar ouders haar slecht hebben opgevoedquote:Op zondag 24 februari 2008 00:06 schreef rgras het volgende:
Weet je dat heel zeker?
ach, volgens jou zou elke zichzelf respecterende kerel al geen meid moeten nemen die al ontmaagd isquote:Op zondag 24 februari 2008 00:47 schreef SeLang het volgende:
Okee, een paar zielige kansloze nerds die verder niemand kunnen krijgen.
Maar een zichzelf respecterende kerel moet echt geen meid die op internet een toevallige voorbijganger pijpt.
Nationalistische vlag China?quote:Op zondag 24 februari 2008 00:47 schreef SeLang het volgende:
Okee, een paar zielige kansloze nerds die verder niemand kunnen krijgen.
Maar een zichzelf respecterende kerel moet echt geen meid die op internet een toevallige voorbijganger pijpt.
Dat is ook met een jaar of 20 weg. En dan wil je niet dit soort acties op je geweten hebben denk ik.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Moahh.. zo lelijk was ze niet, zal wel meevallen dus
libertarisch gedachtengoed staat jou wel aan dan!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:17 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ja.. dat zal die jongen een rotzorg zijn!quote:Op zondag 24 februari 2008 01:45 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
valt me op hoeveel jongens er hier zitten te letten op de grote van het desbetreffende geslachtsdeel
het is "volop" in beeld, wat wil je dat ik doe? net doen of het er niet is? (scheelt niet veel btw)quote:Op zondag 24 februari 2008 01:45 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
valt me op hoeveel jongens er hier zitten te letten op de grote van het desbetreffende geslachtsdeel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |