Zoals seksuele handelingen in het openbaar?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:17 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Zolang je niet tegen geldende wetten/regels ingaat (en zelfs dit vind ik een lastige...zie ook dit voorbeeld) of mensen lichamelijk of geestelijk kwetst, zie ik niet echt problemen in wat anderen doen, nee. Hun leven, hun vrijheid.
Gaat tegen de wet in. Vind ik op zich niet zo'n punt. (zie ook mijn aanvulling)quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:18 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Zoals seksuele handelingen in het openbaar?
Seks op straat moet kunnen vind je?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:17 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Zolang je niet tegen geldende wetten/regels ingaat (en zelfs dit vind ik een lastige...zie ook dit voorbeeld) of mensen lichamelijk of geestelijk kwetst, zie ik niet echt problemen in wat anderen doen, nee. Hun leven, hun vrijheid.
Leg mij eens uit waarom niet? Voor mij persoonlijk hoeft het niet, maar als mensen daar behoefte aan hebben? Mwoa. Doet mij geen zeer, hoor.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:19 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Seks op straat moet kunnen vind je?
??? straks gaan 65+ers ook allemaal seks hebben op straatquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:19 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Gaat tegen de wet in. Vind ik op zich niet zo'n punt. (zie ook mijn aanvulling)
Aanstootgevend?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:21 schreef House-Musik het volgende:
[..]
??? straks gaan 65+ers ook allemaal seks hebben op straat
Ik zie het gelukkig nog niet voor me
waarom niet?
1. aanstootgevend
2. kinderen zien het ook
3. onhygiënisch (voor omstanders)
4. moet ik doorgaan?
Dit is hopelijk ook sarcasme.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:31 schreef Hephaistos. het volgende:
Iedereen moet inderdaad gewoon doen waar ze zin in hebben, zonder rekening te houden met anderen. Want dan krijgen we pas echt een fijne samenleving!
Kijk: en daarin zit het 'm.... (ik zei al: zolang er geen fysieke of psychische schade wordt toegebracht)quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:31 schreef Hephaistos. het volgende:
Iedereen moet inderdaad gewoon doen waar ze zin in hebben, zonder rekening te houden met anderen. Want dan krijgen we pas echt een fijne samenleving!
Mja, maar alleen maar posts met "Wat een dom wijf!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:34 schreef Zyggie het volgende:
Alsof het cafépubliek het aanstootgevend vindt. Jezus, jullie dwalen echt enorm af.
Ooit gehoord van soa's en zwangerschappen?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:27 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Aanstootgevend?
Kinderen? Sex is slecht?
Onhygiënisch? Ik weet niet hoe jij je in bed gedraagt, maar over het algemeen blijft het hier redelijk binnen de perken...
Om over dit maar te zwijgen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:45 schreef calabi_yau het volgende:
Neukende homo's op straat die hun met aids besmette zaad in het rond spuiten
Nee, hij is lelijk, daar is niks "lekker hoor" aan.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:41 schreef Houtspeer het volgende:
Heeft er echt iemand "Lekker hoor" gepost?
Of gewoon een lekker wijf recht in dr ogen aan blijven kijken terwijl je je aan het afrukken bentquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:48 schreef House-Musik het volgende:
[..]
Om over dit maar te zwijgen.
De meest rare fetishen kunnen dan ook gewoon op straat, nou gezellige boel wordt het dan
Deze post slaat nergens op...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:44 schreef House-Musik het volgende:
[..]
Ooit gehoord van soa's en zwangerschappen?
Leuk hoor, overal op straat neukende mensen... dus ook kinderen van bijv 4 jaar die nog totaal geen verstandige beslissingen kunnen nemen ook lekker al aan de seks
Onhygiënisch, ja nogal ja. Loop je over straat, krijg je ineens een cumshot over je heen[/beetje overdreven]
En aanstootgevend idd .. ik wil als ik over straat loop, niet de meest lelijke gedrochten naakt zien hoor.
Je ouders een keer betrappen of de hele tijd neukende mensen op straat zien .. hmmm zou er een verschil in zitten? Ja jij misschien niet maar er zijn vast genoeg mensen die daar wel gebruik van zouden makenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:04 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Deze post slaat nergens op...![]()
Alsof iedereen zich op straat eens goed uit zou gaan leven. Ik heb er zelf in elk geval niet zo'n behoefte aan dus mij zou je niet neukend op straat tegen komen. Ben je iets gerust gesteld.
En over het stukje van kinderen van 4![]()
![]()
Het gebeurt ook wel eens dat kinderen hun ouders horen / betrappen... die gaan zeker ook spontaan lekker batsen![]()
Whehehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |