Zoveel heeft ie dan ook niet stijf te houden.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:08 schreef MikeyMo het volgende:
best knap dat ie hem stijf blijft houden buiten ind e kou met 30 schreeuwende boeren om je heen
Geweldig om zon uitspraak van een vrouw te lezenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:38 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Zoveel heeft ie dan ook niet stijf te houden.
hebben waarschijnlijk ook meer erecte penissen gezien en dus meer recht van spreken.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:40 schreef House-Musik het volgende:
[..]
Geweldig om zon uitspraak van een vrouw te lezen
babblingbrook heeft er verstand vanquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:40 schreef House-Musik het volgende:
[..]
Geweldig om zon uitspraak van een vrouw te lezen
ik dacht eerst dan ze een vinger zat te zuigen ofozquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:46 schreef BabblingBrook het volgende:
T is net een piemel, maar dan kleiner
zoals ik al eerder zei en om Stef Bos te quoten: "Dan zakken al zijn hersens, een halve meter lager ...". De gedachtes gaan om nog maar ding. ZO moeilijk is da niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:13 schreef neo2000 het volgende:
Ik snap overigens niet hoe dat die gozer haar gewoon door kan laten gaan eigenlijk.. En uberhaubt zijn "erectie" () houdt. Zal vast en zeker ook wel in een zekere mate van dronkenheid verkeerd hebben.
Ik snap niet hoe dat meisje dat 2 (!) minuten lang volhoudt, zonder te beseffen dat ze met iets stom bezig isquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:13 schreef neo2000 het volgende:
Ik snap overigens niet hoe dat die gozer haar gewoon door kan laten gaan eigenlijk.. En uberhaubt zijn "erectie" () houdt. Zal vast en zeker ook wel in een zekere mate van dronkenheid verkeerd hebben.
Ja, iedereen pijpt weleens wildvreemdenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:43 schreef MarMar het volgende:
Verschil tussen dat meisje en de meeste sukkels hier is dat iedereen wel es hele domme dingen doet, maar dat niet iedereen altijd betrapt wordt.
Mensen finaal afrekenen op 1 actie vind ik belachelijk, ben het enorm met five horizons eens.
ze had niet door dat er allemaal publiek om haar heen stond denk je.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:43 schreef MarMar het volgende:
Verschil tussen dat meisje en de meeste sukkels hier is dat iedereen wel es hele domme dingen doet, maar dat niet iedereen altijd betrapt wordt.
Mensen finaal afrekenen op 1 actie vind ik belachelijk, ben het enorm met five horizons eens.
gvd je hebt domme dingen en oerstomme dingenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:43 schreef MarMar het volgende:
met zo'n micro fallusquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:56 schreef GasTurbine het volgende:
Lucky guy.
Ik mag dan niet klagen over de grootte van mijn fallus, maar ik ben nog nooit in de dancing aangesproken en gepijpt door een wildvreemde attentionwhore.quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:01 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik mag dan niet klagen over de grootte van mijn fallus, maar ik ben nog nooit in de dancing aangesproken en gepijpt door een wildvreemde attentionwhore.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |