abonnement Unibet Coolblue
pi_56922935
Vervolg op Transfergeruchten # 87 Spitsen zijn populair deze periode!

Nou, daar gaat ie weer:

\'Maguire naar FC Utrecht\'

Splinter op proef bij AGOVV

Verder is Ahmet Kilic, oud-AGOVV, weer terug in Nederland na een avontuur bij het Turkse Kirsehirspor. Traint mee met Bennekom, maar zal ook wel BVO's achter zich aan krijgen.

Joan van Belzen (Hoek) gaat maandag weer naar NAC om te horen hoe zijn proeftrainingen zijn bevallen. Dan speelt hij ook een testwedstrijd bij RBC Roosendaal en op woensdag voor Germinal Beerschot Antwerpen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_56922941
Feijenoord moet zich roeren op de transfermarkt deze zomer.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_56923581
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 11:45 schreef Happel het volgende:
Feijenoord moet zich roeren op de transfermarkt deze zomer.
Vooral in de breedte ja.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zaterdag 23 februari 2008 @ 12:45:18 #4
164471 Lubbert
Noe mu-j s goed luustern
pi_56923744
Geen transfer maar wel het nieuws in het AD dat Marco van Basten, Klaas Jan Huntelaar wil behouden voor Ajax. De onderhandelingen over het opwaardeeren van z'n contract zouden al in een ver gevorderd stadium zijn.

Dat is goed nieuws als het waar is. Misschien is het dan ook handig om John Heitinga z'n contract open te breken. Daarnaast zou San Marco ook graag Demi de Zeeuw aan de selectie toevoegen.
Binnie noe helemoale van god los
pi_56923768
Bron van het de Zeeuw verhaal?
pi_56923784
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 12:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Bron van het de Zeeuw verhaal?
Staat vier regels daarboven.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_56923793
Held
  zaterdag 23 februari 2008 @ 19:48:23 #8
164471 Lubbert
Noe mu-j s goed luustern
pi_56931526
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 12:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Bron van het de Zeeuw verhaal?
Een bron heb ik niet en ik weet het natuurlijk niet zeker. Marco is erg gecharmeerd van Demi de Zeeuw en 1+1=2. Ook de Zeeuw zelf heeft Va Bsten erg hoog zitten, dat is algemeen bekend.

Neem gerust van me aan dat hij op het lijstje van de nieuwe Ajax trainer staat. AZ gaat volgend seizoen waarschijnlijk geen Europees voetbal halen en een speler als D Zeeuw Wil zich toch verder ontwikkelen.
Binnie noe helemoale van god los
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 23 februari 2008 @ 23:20:54 #9
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56937866
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 12:34 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Vooral in de breedte ja.
een paar 35 jarigen erbij
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_56984621
quote:
French goalscoring sensation Karim Benzema insists he will not be leaving Lyon any time soon. And, when he does, he'll head to Spain or Italy.
quote:
Charlton boss Alan Pardew wants to sign the Reds' highly-rated striker Fraizer Campbell in a £2million deal.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_56984733
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 19:48 schreef Lubbert het volgende:

[..]

Een bron heb ik niet en ik weet het natuurlijk niet zeker. Marco is erg gecharmeerd van Demi de Zeeuw en 1+1=2. Ook de Zeeuw zelf heeft Va Bsten erg hoog zitten, dat is algemeen bekend.

Neem gerust van me aan dat hij op het lijstje van de nieuwe Ajax trainer staat. AZ gaat volgend seizoen waarschijnlijk geen Europees voetbal halen en een speler als D Zeeuw Wil zich toch verder ontwikkelen.
Zelf geruchten verzinnen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_57014494
quote:
RBC wil Samuel Scheimann
RBC Roosendaal heeft zich officieel gemeld bij Kozakken Boys voor linksback Samuel Scheimann.
WERKENDAM

Ad van Seeters, trainer van de Werkendamse zaterdag-hoofdklasser, bevestigde dit gistermiddag. ,,Ik denk dat RBC een mooie club is voor Samuel,’’ aldus Van Seeters. De twintigjarige Rotterdammer mag zich verheugen in de belangstelling van diverse eerste-divisieclubs. Scheimann liep eind januari en begin deze maand in totaal drie weken stage bij het beloftenelftal van Ajax. Dit leidde niet tot een contract, al was de club uit de hoofdstad niet ontevreden over de verrichtingen van de verdediger. Scheimann zelf ziet een overgang naar de eerste divisie wel zitten, een langer verblijf bij Kozakken Boys lijkt uitgesloten.
Waar een stage en de daaruit voortvloeiende naamsbekendheid al niet goed voor is...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_57014563
Was te verwachten inderdaad.
pi_57014569
TVP
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57118167
Even wat vage geruchten rond Bayern Munchen.

Ognjen Vukojevic (Dinamo Zagreb), Lorik Cana (Marseille) en McGeady (Celtic) zouden in de belangstelling staan van FC Hollywood.

Schlaudraff naar VfB Stuttgart.
pi_57118626
Real Madrid volgt Roman Pavlyuchenko.
pi_57118729
Indep moet het stadion afbouwen en is aan het leuren met Gioda en Sosa
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57126497
quote:
'Manchester United biedt twintig miljoen en spelers voor Huntelaar'
Manchester United bereidt een bod voor op Ajax-spits Klaas-Jan Huntelaar. De Mancunians zouden volgens het Engelse dagblad The People twintig miljoen euro over hebben voor de topscorer van de eredivisie.

Om Ajax nog meer tegemoed te komen zou United twee spelers de omgekeerde weg willen laten bewandelen. Het zou gaan om de Chinees Dong Fangzhuo(23) en Danny Welbeck(17). Beide spelers zijn aanvallers.

Huntelaar wordt ook gevolgd door Juventus en AS Roma.
quote:
Cristiano Ronaldo kan bij Real 11 miljoen per jaar gaan verdienen
Real Madrid heeft de hoop op Cristiano Ronaldo nog altijd niet opgegeven. De Spaanse kampioen wil van Ronaldo de meest verdiende voetballer ter wereld maken, die een salaris van 11 miljoen euro per jaar op kan gaan strijken. De kans lijkt echter niet groot dat Manchester United mee wil werken aan een transfer.

De 23-jarige middenvelder is nog altijd een van de grootste targets van Real, weet The Daily Star.

Op dit moment verdient de Portugees zo'n 160.000 euro per week, bij Real kan hij ruim 200.000 euro gaan verdienen.

"Cristiano Ronaldo kopen is een droom, maar niet onmogelijk," aldus Real-voorzitter Ramon Calderon.

Ronaldo is dit seizoen in grootste vorm en scoorde al 29 treffers. "Alle grote clubs willen hem hebben, maar hij zit bij Manchester United en zal hier blijven," aldus zijn zaakwaarnemer Jorge Mendes.
"If you're not a manc, you're a wank"
  maandag 3 maart 2008 @ 15:17:03 #19
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_57127734
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 12:34 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Vooral in de breedte ja.
Hier en daar wat aanvulling op de basis is ook niet mis hoor

tvp
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 3 maart 2008 @ 15:46:59 #20
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57128386
quote:
Op maandag 3 maart 2008 14:22 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]


[..]
dat lijkt me nou een net bod op Huntelaar
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 3 maart 2008 @ 17:14:05 #21
159022 AminBen
El Maestro
pi_57130240
Idriss Kameni van Espanyol naar ManU.



wat een beest
pi_57143083
Flinke beer ja Die hoeft niet te duiken
quote:
Chelsea en Milan volgen Sloveens talent
Zowel Chelsea en AC Milan zijn zeer gecharmeerd van het 15-jarige Sloveense talent Uros Palibrk. De jonge spits heeft eerder dit seizoen een succesvolle stage afgelegd bij Chelsea. Momenteel traint Palibrk echter met AC Milan mee.

SkySports meldde dat beide voetbalgrootmachten de 15-jarige Sloveen willen vastleggen. Palibrk heeft aangegeven dat het Italiaanse voetbal zijn voorkeur geniet.

"Bij Chelsea trainde ik een week en speelde ik tegen Fulham en Swindon waartegen ik drie doelpunten maken. Maar Milan wil me in actie zien en ik moet toegeven dat Italië, naast Spanje, mijn voorkeur geniet.
quote:
Rijkaard: geen interesse Chelsea
Frank Rijkaard weet niets van de eventuele interesse van Chelsea. In de Engelse media werd volop gesuggereerd dat Rijkaard komend seizoen weer samen gaat werken met Henk ten Cate bij de Londense club, maar daar weet Rijkaard niets van af.

"Ik weet van de geruchten af, maar het zijn echt geruchten. Ze hebben geen invloed op mij of de ploeg. Ik richt me alleen op de resultaten op het veld," aldus Rijkaard tegenover Sportinglife.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_57146139
Kuijt naar Bayern.

Boulahrouz naar Dortmund.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 14:01:00 #24
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_57149060
Rutten naar Feyenoord (Tubantia)

[ Bericht 0% gewijzigd door DivineJester op 05-03-2008 11:22:07 ]
pi_57149206
Schöne schijjnt een relatief lage afkoopsom in zijn contract te hebben en lijkt deze zomer naar een andere club te vertrekken.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 14:53:41 #26
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_57150169
quote:
Op maandag 3 maart 2008 15:46 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dat lijkt me nou een net bod op Huntelaar
Net alsof een Engelsman en een Chinees zoveel zin hebben om in nederland te komen ballen
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_57151267
Scheimann is nu op stage bij FC Den Bosch.
pi_57152175
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 14:53 schreef stefmans het volgende:

[..]

Net alsof een Engelsman en een Chinees zoveel zin hebben om in nederland te komen ballen
Dong Fanghzuo heeft al 'n paar jaar in België gevoetbald, dus niet raar dat ie best in NL wil ballen en Welbeck wordt misschien wel verhuurd of met 'n terugkoopclausule verkocht?
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_57152215
Kuyt zou goed bij Bayern passen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57152668
quote:
Op maandag 3 maart 2008 17:14 schreef AminBen het volgende:
Idriss Kameni van Espanyol naar ManU.

[ afbeelding ]

wat een beest
Spurs schijnt bijna 'n overeenkomst te hebben:
quote:
Transfer Kameni naar Spurs lijkt aanstaande
De doelman van Espanyol zou 4,5 miljoen pond moeten kosten. Spurs-manager Juande Ramos is druk op zoek naar een nieuwe keeper die Paul Robinson zal moeten vervangen.

Goal.com UK meldt dat de transfer van Carlos Kameni van Espanyol naar Tottenham Hotspur dichtbij is. De Londense club wil 4,5 miljoen pond op tafel leggen voor de 24-jarige Kameni.

Espanyol wil zijn doelman eigenlijk niet kwijt. De club uit Barcelona zal Kameni echter waarschijnlijk toch naar de Spurs laten vertrekken, daar de Kameroenees heel graag voor de Engelse club wil spelen.

Spurs-manager Juande Ramos is al een tijdje op zoek naar een nieuwe doelman. Ramos lijkt het vertrouwen in zijn huidige keepers Paul Robinson en Radek Cerny te hebben verloren en wil voor volgend seizoen een vervanger aantrekken. Ook Scott Carson van Aston Villa wordt in verband gebracht met de komende tegenstander van PSV in het UEFA Cup-toernooi.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_57152906
Goede keep die Khameini, stukken beter dan Robinson

Die pakt zo 10 punten per seizoen voor Spurs
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57158995
Beekmans in gesprek met Cambuur Leeuwarden.
pi_57168876
Graafschap wil Abdelhali "Appie" Chaiat transfervrij overnemen van Volendam.
  woensdag 5 maart 2008 @ 11:46:21 #34
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_57170224
Kuyt kan naar Bayern, wsl omdat Klose als een kut staat te voetballen.
quote:
seizoen Anfield Road te verruilen voor de Allianz Arena van Bayern München. Kuyt speelt slechts anderhalf seizoen voor Liverpool.

Bayern verwacht dat aanstaande zomer een van de drie grote spitsen, Lukas Podolski, Luca Toni en Miroslav Klose, zal vertrekken, waardoor Der Rekordmeister op zoek zal moeten gaan naar een vervanger.

Naar verluidt zal Kuyt ook wel oren hebben naar transfer naar Duitsland. De Katwijker wordt doorgaans niet op zijn favoriete positie (spits) neergezet, daar geniet recordaankoop Fernando Torres de voorkeur van trainer Benítez.
[edit]
Oh, BS was me al voor zie ik net. .
-
pi_57170446
Tsja, Klose wegdoen en Kuyt halen, ik zie het niet als een vooruitgang.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_57172140
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 17:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Goede keep die Khameini, stukken beter dan Robinson

Die pakt zo 10 punten per seizoen voor Spurs


While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_57196524
De echte Lee weer naar PSV

Mooi de komende 4 seizoenen geen probleem op links
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57196678
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 14:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De echte Lee weer naar PSV

Mooi de komende 4 seizoenen geen probleem op links
Bron? Ik zie alleen maar nieuwsberichten over dat zijn hart bij PSV ligt..
pi_57196766
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 14:11 schreef 13E227 het volgende:

[..]

Bron? Ik zie alleen maar nieuwsberichten over dat zijn hart bij PSV ligt..
Goed lezen op VI.nl bijvoorbeeld Na dit seizoen wil ie wel terug en Jan Reker ziet 't ook wel zitten
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_57196794
Telegraaf
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57196823
19 keer gestart, meer dan 2000 minuten.

Dat wordt natuurlijk een absolute versterking voor minimaal een seizoen of 2
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57197018
quote:
'Leonardo kan naar FC Twente en NEC'
Ajax-aanvaller Leonardo staat in de belangstelling van FC Twente en NEC. Beide clubs zouden de Braziliaan graag vanaf de zomer willen vastleggen. Bovendien toonde FC Utrecht in de afgelopen winterstop al interesse.

Cees Lok zou FC Twente geadviseerd hebben om Leonardo te halen, weet Sportweek. De huidige coach van de beloften van de Tukkers werkte eerder bij NAC Breda met de 24-jarige. Ook NEC-coach Mario Been zou gecharmeerd zijn van de Braziliaan. Hij kent Leonardo nog van zijn tijd als trainer bij jong Feyenoord.

FC Utrecht-coach Willem van Hanegem had de Ajacied volgens het tijdschrift afgelopen winter al willen toevoegen aan zijn selectie. Leonardo ligt bij Ajax nog onder contract tot de zomer van 2009.
Voetbalprimeur.
pi_57197084
Als Ajax slim is verkopen ze hem en halen ze de transfersom terug
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57197144
Ik denk dat Been de enige is die die jongen kan helpen... Bij Jong Feyenoord is m dat ook gelukt. Been kan wel met die gasten overweg.
pi_57197163
Dat er nog clubs zijn die die clown wilen zeg.
pi_57197221
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 10:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Graafschap wil Abdelhali "Appie" Chaiat transfervrij overnemen van Volendam.
Die laat al een paar seizoenen af en toe hele mooie dingen zien in de Juup.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 6 maart 2008 @ 17:02:53 #47
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57200454
Leonardo zal bij NEC ook elke week spelen dat is wat hij nodig heeft, probleem is dat hij dan na één seizoen weer naar een topclub wil
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_57200535
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 14:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De echte Lee weer naar PSV

Mooi de komende 4 seizoenen geen probleem op links
Hoop dat dit waar is, dan is Spurs m kwijt. In Nederland kan ie misschien nog wel mee maar wat een flutspeler voor Spurs.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_57200582
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 17:02 schreef rubbereend het volgende:
Leonardo zal bij NEC ook elke week spelen dat is wat hij nodig heeft, probleem is dat hij dan na één seizoen weer naar een topclub wil
Leo
tvp
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_57200811
quote:
AC Milan heropent jacht op Sheva
AC Milan heeft Andriy Shevchenko nog altijd niet uit het hoofd gezet. In een interview met Corriere dello Sport maakt president Silvio Berlusconi de plannen van Milan duidelijk: Sheva moet komende zomer terugkeren naar het San Siro. "We zijn de goede dingen die hij voor ons heeft gedaan nog niet vergeten", aldus Berlusconi.

Het is niet de eerste keer dat Berlusconi openlijk flirt met Shevchenko, de spits die anderhalf jaar geleden Milan verruilde voor een avontuur bij Chelsea. In Londen vindt de spits maar moeilijk zijn draai. Veelvuldig krijgen andere aanvallers de voorkeur.

In de zomer waagde Milan een eerste poging om Shevchenko terug te halen naar Milaan, maar tot een transfer kwam het toen niet. Komende zomer wil Berlusconi het opnieuw proberen, zo vertrouwde hij Corriere dello Sport toe. De voorzitter zegt dat hij niet denkt aan Didier Drogba of Emmanuel Adebayor, maar slechts aan Sheva.

"Ook Drogba en Adebayor zijn grote spitsen, maar wij richten ons op Shevchenko", vertelde Berlusconi. "Ik spreek geregeld met hem en denk dat hij de ideale versterking kan zijn. In het verleden is Shevchenko van grote waarde geweest, maar bij Chelsea heeft hij het moeilijk. Ik denk daarom ook niet dat Roman Abramovich hem per se wil behouden. In de zomer zullen we kijken wat er mogelijk is."
pi_57203108
Nicolas Medina naar Groningen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57203232
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 19:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nicolas Medina naar Groningen
Is dat die Argentijn die ooit nog bij Sunderland onder contract heeft gestaan?
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_57203346
Ja, nu is het een leuke meevoetballer bij een middenmotor in Argentinie

Nicolas Medina

Nicolas Ruben Medina (born February 17, 1982 in Buenos Aires) is an Argentine footballer currently playing for Gimnasia y Esgrima de La Plata.

Medina started his career for Argentinos Juniors. In 2001, Medina signed for English FA Premier League team Sunderland A.F.C. for £3.5 million, joining up with Argentinian U-21 colleague Julio Arca. At his signing, manager Peter Reid hailed him as "a complete midfield player" . While Arca had become an instant hit at the Stadium of Light, Medina failed to make it into the first team and spent most of his time at Sunderland in the reserve team. Both fans and the media began to speculate as to why such an expensive signing was not given a chance. This led to popular theories that he was suffering a serious illness, or that he had fallen out with Reid. Neither rumour was proven. Medina briefly courted controversy early in his Sunderland career, after being quoted in an Argentinian newspaper that be was planning to live in Newcastle (home to Newcastle United, Sunderland's fiercest rivals) rather than in Sunderland itself. The story was picked up and reported by the Daily Mirror. When new Sunderland manager Howard Wilkinson took over at Sunderland, he did what Peter Reid had failed to do and publicly explain why Medina was not being picked for Sunderland, despite playing for the Argentinian national team. In an interview he stated that: "The evidence suggests that Nicolas hasn't got it because the previous manager didn't pick him."

Medina eventually left Sunderland having only played once for the first team; in an FA Cup tie against Bolton Wanderers (he was substituted in this game). He remains the most expensive Sunderland player to never play a first-team league game.

He has returned to Argentina and played for Rosario Central, Club Atletico Nueva Chicago y Talleres de Cordoba. Now he is playing for Gimnasia y Esgrima de La Plata.

Nico Medina was part of the gold medal winning Argentine team at the 2004 Summer Olympics. He had also played for the Argentina national football team.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57205648
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 19:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nicolas Medina naar Groningen
Waar haal je dit vandaan? Er zijn de laatste tijd namelijk al meerdere Argentijnse spelers gelinkt aan Groningen, maar voorlopig nog niets van gehoord.
Of je nu wint of verliest, Grunn fan ben je niet voor even maar voor heel je leven..
pi_57208669
Komt wel als de interesse serieuzer wordt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57211902
Portsmouth wil Meme Tchite overnemen van Santander, nu hij voetbalbelg is geworden.
pi_57238312
quote:
Trond Sollied nieuwe trainer Heerenveen

Gepubliceerd op 08 maart 2008, 08:00

LEEUWARDEN -
Trond Sollied wordt de opvolger van Gertjan Verbeek als hoofdtrainer van SC Heerenveen. De clubleiding hoopt de onderhandelingen met de bijna 49-jarige Noor binnen een week af te ronden. Sollied is nu werkzaam bij de Belgische subtopper AA Gent.






Sollied tekent, zo is de bedoeling, volgende week een meerjarig contract bij Heerenveen. De Noor wil zijn vaste assistent, de Belg Chris van Puyvelde, meenemen. Directeur Yme Kuiper wil de komst van Sollied bevestigen noch ontkennen.

Met Trond Sollied haalt Heerenveen de gewenste internationaal gelouterde trainer in huis die de Nederlandse taal beheerst. Sollied (hij speelde in zijn actieve loopbaan vijftien interlands), behaalde met drie clubs vijf landstitels. Daardoor kwam hij met het Noorse Rosenborg, het Belgische Club Brugge en het Griekse Olympiakos Piraeus uit in de Champions League. Sollied - die een universitaire opleiding volgde en het diploma voor gymnastiekleraar behaalde - is een voorstander van aanvallend voetbal.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 10:15:30 #58
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_57238816
als shevchencko terug gaat naar ac milan is milan echt weer dom bezig en een hoop geld aan het verspillen. ze moeten nu juist mensen van begin twintig kopen en niet van die ouwe zakken van 30
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 8 maart 2008 @ 16:44:55 #59
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57245376
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 08:53 schreef dagizmo het volgende:

[..]
Sollied dat zou wel knap zijn
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_57277540
quote:
El Ahmadi op weg naar Feyenoord

Feyenoord staat op het punt om Karim El Ahmadi (23) in te lijven. De Rotterdammers hebben voor de Marokkaanse Tukker een contract voor vijf jaar klaarliggen en moeten nu overeenstemming zien te bereiken met FC Twente. De Enschedeërs verlangden eerder een afkoopsom van twaalf miljoen euro voor het tot 2011 lopende contract van de middenvelder.

Het eerste bod van Feyenoord werd afgewezen, maar was van dien aard dat FC Twente El Ahmadi vast toestemming gaf om in De Kuip te gaan praten. In die gesprekken overtuigde Feyenoord de speler om daar te gaan voetballen. De Rotterdamse club meldt zich deze week opnieuw in Enschede en hoopt tot een akkoord te komen. Daarna zullen de laatste details met El Ahmadi worden geregeld.

Het is niet voor het eerst dat Feyenoord zich wil versterken met El Ahmadi, die zowel afgelopen zomer als in de winterstop op het verlanglijstje stond bij de Stadionclub.

Bron: Telegraaf
pi_57277672
Net alsof Feyenoord ElA kan betalen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57277696
quote:
Op maandag 10 maart 2008 07:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Net alsof Feyenoord ElA kan betalen
Misschien is de Guzman al wel verkocht?
pi_57277722
Ik zou er maar niet van uitgaan.

Feyenoord weet nog geen eens of ze volgend jaar Europees spelen, ze kunnen nu echt zomaar effe een miljoen of 10 gaan investeren
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57277745
quote:
Op maandag 10 maart 2008 07:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zou er maar niet van uitgaan.

Feyenoord weet nog geen eens of ze volgend jaar Europees spelen, ze kunnen nu echt zomaar effe een miljoen of 10 gaan investeren
Lijkt me niet dat ElA 10 miljoen moet kosten.
pi_57277757
En mij wel
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57277768
quote:
Op maandag 10 maart 2008 08:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Lijkt me niet dat ElA 10 miljoen moet kosten.
Als Twente de transferpolitiek van nu volgen, dan wel. Zeker aangezien ook 50% van dat bedrag moeten afdragen aan de gemeente
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 10 maart 2008 @ 11:38:00 #67
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57281043
quote:
Op maandag 10 maart 2008 08:07 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Als Twente de transferpolitiek van nu volgen, dan wel. Zeker aangezien ook 50% van dat bedrag moeten afdragen aan de gemeente
maarja het voordeel daarvan is dan weer dathet de schuld direct verlaagd en de rentelasten drukt toch?

Maar hoe is die constructie dan precies si die 50% van de transferrechten een onderpand over een recht wat ze kregen in ruil voor de lening?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 11 maart 2008 @ 13:28:53 #68
159022 AminBen
El Maestro
pi_57305023
Christoph Metzelder OUT Martin Caceres IN - Real Madrid
Bring it on, hij speelde 2x heel goed tegen Real



Hugo Lloris van Nice is favoriet om Gregory Coupet bij Lyon op te volgen

Aguero van Atletico naar Chelsea (bieden ¤26 M)

Gourcuff van Milan naar L'OM of Saint Ettiene
pi_57306215
quote:
Reds in for Cameroon keeper
Manchester United are ready to outbid Tottenham for Espanyol goalkeeper Carlos Kameni. The £4.5m-rated Cameroon keeper had been expected to join Spurs at the end of the season but, as Sportsmail revealed last month, United's chief European scout Martin Ferguson has made a couple of checks on the 24-year-old and is interested. Spurs believed they had a deal agreed in principle but United's move has turned Kameni's head.
The Screamer column, Daily Mail
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_57306401
quote:
Op maandag 10 maart 2008 11:38 schreef rubbereend het volgende:

[..]

maarja het voordeel daarvan is dan weer dathet de schuld direct verlaagd en de rentelasten drukt toch?

Maar hoe is die constructie dan precies si die 50% van de transferrechten een onderpand over een recht wat ze kregen in ruil voor de lening?
Daar heb je helemaal gelijk in.

Twente heeft een x aantal miljoen geleend van de gemeente voor de financiering van de uitbouw van het stadion. Dat is natuurlijk gewoon af te lossen, maar de gemeente heeft bij Twente bedongen dat 50% van de transferopbrengsten boven de 1 miljoen euro doorstromen in de gemeentekas. Op deze manier is de lening sneller afgelost, hoeft Twente minder lang af te betalen en heeft de gemeente sneller zijn geld terug. Nadeel is natuurlijk dat Twente de spelersopbrengsten minder (snel) kan investeren. Maar gezien de jeugd die daar al nadrukkelijk aan de deur klopt (Brama, Elia, Arnautovic, Douglas) lijkt dat niet zo'n probleem.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_57307782
Op dit moment speelt er nauwelijks iemand van uit de eigen jeugd, terwijl dat de selectie enorm dun is
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57307948
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 15:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Op dit moment speelt er nauwelijks iemand van uit de eigen jeugd, terwijl dat de selectie enorm dun is


Brama is eigen jeugd, stand-in voor Engelaar en/of ElAhmadi.
Arnautovic is 'eigen' jeugd, stand-in voor Nkufo en begint beter en beter te voetballen.
Elia is ook helemaal opgebloeid, ook nog -21.
Douglas idem.

Verder ben ik niet zo heel goed op de hoogte van FCT, maar dit is voldoende voor de sleutelposities. Het enige grote probleem voor Twente is de leeftijd van Boschker.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_57308062
Op de bank leer je niks

Maar je hebt helemaal gelijk Brama, Gerittsen, Zomer en Arnautovic staan altijd in de basis, in jou wereld dan alleen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57322968
quote:
]
Fiorentina bekijkt verdediger FC Zwolle

Na Manuel da Costa wil het Italiaanse Fiorentina opnieuw een verdediger uit Nederland halen. De Braziliaan Eric Botteghin kan zich verheugen op de belangstelling van de huidige nummer vier uit Italië.

Tegenover VI laat FC Zwolle-trainer Jan Everse weten dat een stap omhoog een logisch vervolg is van de carrière van Botteghin. "Eric is al langer toe aan een hoger niveau. Hij is nu in een fase van zijn ontwikkeling dat hij uitdagingen nodig heeft."

De 20-jarige verdediger is bezig aan zijn tweede seizoen bij FC Zwolle. Na de 35 duels die hij tot nu toe speelde voor zijn club is de belangstelling van Fiorentina volgens Everse te verklaren. "Italiaanse clubs staan erom bekend dat ze spelers vroeg scouten. Een jonge voetballer is voor hen altijd een goede investering."

De Braziliaan, met tevens een Italiaans paspoort, scoorde tot nu toe vijf keer voor de eerstedivisionist. Botteghin verlengde zijn contract in december met drie jaar.
Zou wat zijn zeg, in de zomer niet goed genoeg voor Heracles bevonden (te traag en stijf, maar slechter dan Rahim kan imo niet) en een seizoen later naar Florence.

En DAM:

Gerritsen is erg lang geblesseerd geweest, was op zijn 17e een groot talent (lees basisspeler) en ook Brama heeft denk ik al ongeveer 50 eredivisiewedstrijden gespeeld. Voor Arnautovic is het zijn 1e seizoen bij de selectie, die wordt langzaam gebracht maar komt er wel.
pi_57323489
Hopelijk gaat Botteghin naar Fiorentina, want dan worden Nederlandse clubs eindelijk wakker en gaan ze scouten in Zuid Amerika
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 12 maart 2008 @ 10:54:04 #76
181690 Lucian
Do you know?
pi_57323667
Is hij goed? Kan hij serieus wat? Lijkt me stug dat hij dan nog steeds bij Zwolle speelt, wil hem dus echt niet bij Fiorentina zien, hij gaat maar mooi zich bewijzen in de eredivisie ofzo.
Its making me insane ...
pi_57323689
Hij kan wel voetballen ja en is een slimme gozer
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57323726
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 10:54 schreef Lucian het volgende:
Is hij goed? Kan hij serieus wat? Lijkt me stug dat hij dan nog steeds bij Zwolle speelt.
Want? Spelers worden nooit laat ontdekt?
  woensdag 12 maart 2008 @ 11:01:29 #79
181690 Lucian
Do you know?
pi_57323794
Geheid wel, echter als hij echt zo goed was zou hij ook wel gescout zijn door een Nederlandse topploeg. Bovendien, wat wil hij in Firenze gaan doen? Dainelli of Gamberini uit de basis spelen?

Maar goed, hij komt maar hoor, hopelijk wordt hij eerst een jaartje uitgeleend aan een Serie C ploeg.
Its making me insane ...
pi_57323795
20 jaar, echt laat inderdaad
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57323847
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 11:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
20 jaar, echt laat inderdaad
Je weet best wat ik bedoel, spelers als Ronaldinho, Robinho, Messi, Bojan, Raul, van der Vaart, etc... zijn al van jongs af aan een groot talent. Sommige spelers (vooral verdedigers) vallen niet altijd direct op en hebben wat meer tijd nodig om op te vallen bij de grotere clubs.
pi_57325321
quote:
Benfica target Queiroz
Carlos Queiroz is wanted by Portuguese giants Benfica to be their next manager. Manchester United boss Sir Alex Ferguson's No.2 has been targeted by Benfica after they sacked Jose Antonio Camacho. Benfica president Luis Filipe Vieira believes he can lure Queiroz back to his native Portugal for another crack at being a manager of a top European club. Queiroz left Old Trafford for one year to take charge of Real Madrid but was given his job back by Fergie after his reign in Spain ended in disappointment. But Benfica have made Queiroz their No.1 target even though he rejected the chance to become their manager in 2005.
John Cross and David Anderson, Daily Mirror
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_57330511
Bianchi naar Benfica
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57330562
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 11:05 schreef Blawh het volgende:

[..]

Je weet best wat ik bedoel, spelers als Ronaldinho, Robinho, Messi, Bojan, Raul, van der Vaart, etc... zijn al van jongs af aan een groot talent. Sommige spelers (vooral verdedigers) vallen niet altijd direct op en hebben wat meer tijd nodig om op te vallen bij de grotere clubs.
Stam is wel een aardig voorbeeld.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_57331086
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 17:17 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Stam is wel een aardig voorbeeld.
Inderdaad, zijn er genoeg hoor. Hasselbaink, van Nistelrooy speelde ook tot zijn 21e bij Den Bosch in de eerste divisie voordat hij naar Heerenveen ging. Meer dan genoeg voorbeelden. Al zijn dat geen verdedigers natuurlijk.
pi_57347192
quote:
Sir Alex Ferguson has reportedly shown an interest in Cardiff City's Wales U21 international Aaron Ramsey. The left-sided player's fine performance in Cardiff's FA Cup quarter final victory over Middlesbrough has thrust him into the spotlight. Despite being just 17, Ramsey has already been linked with a move to the Premier League, with reports suggesting he could be valued at as much as £5million. There has been no formal contact from United, but Cardiff chairman Peter Ridsdale says Sir Alex has been in touch. "Sir Alex Ferguson did make a telephone call to our manager, Dave Jones, but that is the only contact of any sort," he told the South Wales Echo. "It was no more than a call to ask what the youngster is like. "We know there is strong interest in Aaron among a number of Premiership clubs. "But nobody has made any sort of offer and we certainly have not agreed anything."
"If you're not a manc, you're a wank"
  donderdag 13 maart 2008 @ 12:17:21 #87
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_57348823
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 11:02 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]
viel positief op idd
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_57355639
Beluki naar Boca
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57355688
Als jullie nu denken van "Hè Beluki? Die ken ik helemaal niet!"

Dat kan.

Dat kan heel goed.

Onze vriend DAM bedoelt namelijk Belluschi van Olympiakos.

Bedankt voor het melden, Diego.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  donderdag 13 maart 2008 @ 18:08:00 #90
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_57356163
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 17:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als jullie nu denken van "Hè Beluki? Die ken ik helemaal niet!"

Dat kan.

Dat kan heel goed.

Onze vriend DAM bedoelt namelijk Belluschi van Olympiakos.

Bedankt voor het melden, Diego.
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_57356651
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 17:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als jullie nu denken van "Hè Beluki? Die ken ik helemaal niet!"

Dat kan.

Dat kan heel goed.

Onze vriend DAM bedoelt namelijk Belluschi van Olympiakos.

Bedankt voor het melden, Diego.
Jij kent hem zelfs, dus dan kent iedereen hem
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57356709
Heeft 'ie last van heimwee ofzo?
pi_57356876
Nee, Boca heeft geld teveel en Olympiakos heeft maar 50% van de spelerspas
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57377808
FC Twente zou willen profiteren van de transfervrije status van Jasar Takak en hem willen contracteren.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_57378208
Rutten wil schijnbaar alle bij PSV gefaalde spelers hebben
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57379145
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 11:02 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]
5 miljoen pond? Overpriced
pi_57428513
Red Bull Salzburg wil Davids wel hebben. Zullen genoeg betalen.
pi_57432463
Te slecht voor Inter, naar Tottenham, te slecht voor Tottenham, naar Ajax, te slecht voor Ajax, naar RBS?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57433480
Luca Toni voor 10 miljoen richting AC Milan.
pi_57433505
quote:
Op maandag 17 maart 2008 15:50 schreef andre347 het volgende:
Luca Toni voor 10 miljoen richting AC Milan.
Voor zo weinig geld?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_57433519
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 18:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Jij kent hem zelfs, dus dan kent iedereen hem
Ik moest hem opzoeken op Wikipedia.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_57434080
Op Beluki?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57434104
quote:
Op maandag 17 maart 2008 15:51 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Voor zo weinig geld?
Hij is al 31.

Diego --> Real Madrid
pi_57434141
Toni was vorig seizoen goedkoper en hij is een jaar ouder
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57434193
quote:
Op maandag 17 maart 2008 16:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Op Beluki?
Jazeker.
quote:
Op maandag 17 maart 2008 16:20 schreef andre347 het volgende:

[..]

Hij is al 31.
Dan ben je juist op je best...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_57434234
Noem eens een spits in de laatste 10 jaar die op zijn 31e topscoorder werd?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57434281
quote:
Op maandag 17 maart 2008 16:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Noem eens een spits in de laatste 10 jaar die op zijn 31e topscoorder werd?
Ruud van Nistelrooij.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_57434283
quote:
Op maandag 17 maart 2008 16:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Noem eens een spits in de laatste 10 jaar die op zijn 31e topscoorder werd?
van Nistelrooy?
pi_57434358
Nee, die niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57434367
quote:
Op maandag 17 maart 2008 16:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, die niet
Waarom die niet?

Die is uit '76.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_57434435
quote:
Op maandag 17 maart 2008 16:34 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Waarom die niet?

Die is uit '76.

Omdat zn argument dan niet meer klopt natuurlijk

Even serieus, ik ben het eigenlijk wel met DAM eens. Je koopt een speler met het idee dat je hem een aantal jaar nog goed kunt gebruiken. Dan vind ik 10 miljoen voor een spits van 31 die geen wereldtopper is (wel goed natuurlijk, maar niet van de categorie Henry zeg maar) best een redelijk bedrag. Van iemand van pakweg 26 heb je langer plezier en je kan hem eventueel voor winst doorverkopen.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_57434588
Ruud werd op zijn 30e topscoorder, niet op zijn 31e. Maar je mag best nog met wat meer voorbeelden komen Catje, alleen lukt je dat niet, dus nu zal het wel stil blijven. Aan je reactie te zien is normaal reageren als een volwassene sws te moeilijk

Spitsen zijn op hun top van hun 24 tot 28 ongeveer, daar worden ze vrijwel zonder uitzondering minder.

Spitsen die na hun 30e worden getransfereerd vallen vrijwel allemaal zonder uitzondering tegen.

De enige die een werelddeal doet in deze deal is Bayern, die hebben een spits van het niveau Toni een jaar gratis gehad
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57434705
Tja je moet niet aan mij vragen waarom ze er 10 miljoen voor zouden betalen. Bel anders even met die Italianen
pi_57434797
quote:
Op maandag 17 maart 2008 16:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ruud werd op zijn 30e topscoorder, niet op zijn 31e. Maar je mag best nog met wat meer voorbeelden komen Catje, alleen lukt je dat niet, dus nu zal het wel stil blijven. Aan je reactie te zien is normaal reageren als een volwassene sws te moeilijk
Toni, Totti, Hasselbaink, Del Piero, Trezeguet, Makaay, Palermo, Cruz, van Hooijdonk, allemaal aanvallers die nog altijd veel scoorden toen ze 30/31 jaar waren.
pi_57434904
quote:
Op maandag 17 maart 2008 16:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ruud werd op zijn 30e topscoorder, niet op zijn 31e. Maar je mag best nog met wat meer voorbeelden komen Catje, alleen lukt je dat niet, dus nu zal het wel stil blijven. Aan je reactie te zien is normaal reageren als een volwassene sws te moeilijk

Spitsen zijn op hun top van hun 24 tot 28 ongeveer, daar worden ze vrijwel zonder uitzondering minder.

Spitsen die na hun 30e worden getransfereerd vallen vrijwel allemaal zonder uitzondering tegen.

De enige die een werelddeal doet in deze deal is Bayern, die hebben een spits van het niveau Toni een jaar gratis gehad
Ga je nou mierenneuken op die paar dagen?

Verder wil ik aan het bovenstaande rijtje nog Shearer, Romario en Sheringham toevoegen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_57435033
Hij was 30 en geen 31, verder wordt hij het dit seizoen en gaat volgend jaar zijn productie omlaag
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 17 maart 2008 @ 17:15:59 #117
148059 Pritt
Atheïst
pi_57435043
Die tellen niet. Je hebt er geen he Catje?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_57435112
quote:
Op maandag 17 maart 2008 17:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij was 30 en geen 31, verder wordt hij het dit seizoen en gaat volgend jaar zijn productie omlaag
Hij is uit 76. Dus op 1 juli 2007 werd hij 31. Dus daarna werd hij dramatisch slechter
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_57435371
quote:
Op maandag 17 maart 2008 16:59 schreef Blawh het volgende:

[..]

Toni, Totti, Hasselbaink, Del Piero, Trezeguet, Makaay, Palermo, Cruz, van Hooijdonk, allemaal aanvallers die nog altijd veel scoorden toen ze 30/31 jaar waren.
Henke Larsson, Crespo, Zamorano en Inzaghi hebben inderdaad niet meer gescoord na hun 31e verjaardag
pi_57435384
quote:
Op maandag 17 maart 2008 16:59 schreef Blawh het volgende:

[..]

Toni, Totti, Hasselbaink, Del Piero, Trezeguet, Makaay, Palermo, Cruz, van Hooijdonk, allemaal aanvallers die nog altijd veel scoorden toen ze 30/31 jaar waren.
Totti 20-13
Haselbaink 30-13 - 36-13
Del Piero 33-12 - 35-20(serie B)
Toni 22-14(is nog geen 31)
Makaay 33-16 - 29-13
Trez 25-16 (is nog geen 31)
Cruz 31-15 - 14-17
Van Hooijdonk 30 - 19 - 33 - 24

Je kan er dus vanuit gaan dat een spits van 31 in een grote competitie op zijn best een op 2 kan lopen, maar er zijn ongeveer 100.000 voorbeelden van spitsen die geen bal meer raakte

Denk niet dat je gelijk hebt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57435471
quote:
Op maandag 17 maart 2008 17:38 schreef sjimz het volgende:

[..]

Henke Larsson, Crespo, Zamorano en Inzaghi hebben inderdaad niet meer gescoord na hun 31e verjaardag
Crespo 29-14 13-3
Larsson 35-28 35-28
Inzaghi 14-3 11-0
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57435497
Geen idee wat die cijfers precies zeggen, maar er staan best hoge getalletjes tussen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_57435539
quote:
Op maandag 17 maart 2008 17:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]
Je kan er dus vanuit gaan dat een spits van 31 in een grote competitie op zijn best een op 2 kan lopen, maar er zijn ongeveer 100.000 voorbeelden van spitsen die geen bal meer raakte

Denk niet dat je gelijk hebt
Welke spits loopt in een grote competitie wel jarenlang 1 op 1 DAM tussen hun 24e en 28e?
pi_57435545
Is ook moeilijk om te begrijpen natuurlijk
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57435568
quote:
Op maandag 17 maart 2008 17:50 schreef Blawh het volgende:

[..]

Welke spits loopt in een grote competitie wel jarenlang 1 op 1 DAM tussen hun 24e en 28e?
Het ging tussen het verschil tussen 24 en 28 en boven de 31(30). Maar ja best moeilijk om te begrijpen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57435590
quote:
Op maandag 17 maart 2008 17:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Het ging tussen het verschil tussen 24 en 28 en boven de 31(30). Maar ja best moeilijk om te begrijpen
Spitsen zijn op hun best rond hun 29e.
Maar dat is dan weer makkelijk te begrijpen.
pi_57435591
Verder zijn er natuurlijk veel verschillende soorten aanvallers:

- Aanvallers die het moeten hebben van fysieke kracht
- Aanvallers die het moeten hebben van techniek
- Aanvallers die het moeten hebben van loopacties
- Aanvallers die veel met de kop scoren
- Aanvallers die het moeten hebben van de snelheid

Het is vaak wel zo dat spelers die het moeten hebben van snelheid de topsnelheid verliezen wanneer ze 30+ zijn en ook spitsen die veel op kracht doen merken dat vaak op latere leeftijd (blessures), maar spitsen die het moeten hebben van hun loopacties, kopkracht, techniek en/ of leepheid die kunnen ook na hun 30e nog wel een paar jaar op absoluut topniveau blijven spelen en uitblinken.
pi_57435673
quote:
Op maandag 17 maart 2008 17:53 schreef sjimz het volgende:

[..]

Spitsen zijn op hun best rond hun 29e.
Maar dat is dan weer makkelijk te begrijpen.
Ergens tussen de 26 en 30, daarna wordt het snel minder.

Het is gewoon dom om veel geld voor een spits van 31 neer te leggen, als je hem transfervrij kan halen kan het wel een goede move zijn
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57435788
quote:
Op maandag 17 maart 2008 17:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ergens tussen de 26 en 30, daarna wordt het snel minder.

Het is gewoon dom om veel geld voor een spits van 31 neer te leggen, als je hem transfervrij kan halen kan het wel een goede move zijn
Ja, om precies te zijn op de dag dat ze 31 worden.

Koning.
pi_57435966
Oke, genoeg gelul
Geruchten!
pi_57436059
Owen naar Manchester City.
pi_57436261
Alemão (19) van Santos naar Bayern.
pi_57436397
PSV moet maar eens die scout van Bayern gaan kopen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57437285
Hilario Navarro naar Milan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57438542
quote:
Op maandag 17 maart 2008 16:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Noem eens een spits in de laatste 10 jaar die op zijn 31e topscoorder werd?
Pauleta was vorig jaar zelfs 34 in Frankrijk
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_57438660
En nog een?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57438733
Een seizoen eerder was ie 33.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 17 maart 2008 @ 22:24:31 #138
148059 Pritt
Atheïst
pi_57441452
Jantje Bruin scoort ook nog aan de lopende band en hij is al dichter bij de 40 dan bij de 30.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_57441636
quote:
Op maandag 17 maart 2008 20:34 schreef methodmich het volgende:
Een seizoen eerder was ie 33.


Touché.
  maandag 17 maart 2008 @ 23:05:59 #140
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_57442602
het is te hopen dat newcastle nu eens niet alleen in het geruchtentopic voorkomt, maar ook in het afgeronde transfer topic
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_57452489
quote:
£20million Villa on his way
Chelsea and Manchester United were last night on red alert after Spanish ace David Villa revealed he is ready to quit Valencia.
Villa, rated at £20million, is one of the most feared strikers in Europe and has been targeted by both the Blues and United boss Sir Alex Ferguson.
The 26-year-old said: “As is only right, I need to think about my future and I am open to any solution.
“I will take into consideration all the offers that I am made, obviously with the blessing of the club where I am under contract.”
Villa – who is expected to be a key man for Spain at this summer’s Euro 2008 finals – has also been linked with Real Madrid and Barcelona.
The Sun
quote:
The Times claim FC Porto have denied United have made a bid for defender Jose Boswinga, while The Daily Mail reports Reds officials are in Rome conducting “peace talks” ahead of next month’s Champions League quarter-final clash with AS Roma. Violence marred the 2006/07 meetings between the sides but this season’s two games passed by with little incident. Still, according to the paper, “there are real fears violence could flare again now that the stakes are much higher”.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_57452536
quote:
Op maandag 17 maart 2008 20:34 schreef methodmich het volgende:
Een seizoen eerder was ie 33.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  dinsdag 18 maart 2008 @ 13:59:30 #143
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_57452690
quote:
Op maandag 17 maart 2008 20:34 schreef methodmich het volgende:
Een seizoen eerder was ie 33.
Whehehe.
-
  dinsdag 18 maart 2008 @ 14:26:20 #144
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_57453160
heeft chelsea nog niet genoeg spitsen rondlopen
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_57453894
quote:
Op maandag 17 maart 2008 20:34 schreef methodmich het volgende:
Een seizoen eerder was ie 33.
4 seizoenen na zijn 31e

2004/05 Paris Saint-Germain 35 14 Frankrijk
2005/06 Paris Saint-Germain 36 21 Frankrijk
2006/07 Paris Saint-Germain 34 15 Frankrijk
2007/08 Paris Saint-Germain 18 5 Frankrijk

Best redelijk maar zijn top lag een stuk eerder
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57454670
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 14:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

4 seizoenen na zijn 31e

2004/05 Paris Saint-Germain 35 14 Frankrijk
2005/06 Paris Saint-Germain 36 21 Frankrijk
2006/07 Paris Saint-Germain 34 15 Frankrijk
2007/08 Paris Saint-Germain 18 5 Frankrijk

Best redelijk maar zijn top lag een stuk eerder
Maar hij was wel topscorer van Frankrijk.

Die cijfers zijn behoorlijk indrukwekkend als je het doelpuntengemiddelde in de Franse competitie meeneemt.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_57454798
Toni kopen voor 10 miljoen euro is gewoon een slechte move en een goede voor Bayern
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57454907
quote:
Op maandag 17 maart 2008 20:34 schreef methodmich het volgende:
Een seizoen eerder was ie 33.
.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_57457083
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 14:26 schreef DANILXL het volgende:
heeft chelsea nog niet genoeg spitsen rondlopen
Drogba zal wel weggaan, Pizarro is gewoon niet goed genoeg en of Shevchenko blijft is ook maar de vraag. Veel houd je dan niet over.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_57457260
Sheva gaat naar de USA. Drogba naar Milan, Pizarro op de bank, Anelka moet de concurrentie aangaan met een nieuwe spits
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57479115
Volgens de papieren VI:

De 17-jarige Slowaak Stanislav Cuprisin mag op stage bij FC Twente

NAC Breda wil Donny Gorter definitief overnemen van PSV

Heerenveen test de Ivoriaanse Kroaat Felix Salomon Sidono van Dinamo Zagreb, is zeventien.

Feyenoord wil Soufiane Alloudi, een 24-jarige spits uit Marokko die in de VAE voor Al Ain speelt. Concurrentie zou er zijn van Marseille, Toulouse, Porto en Zürich.

Dortmund zou bijna rond zijn met verdediger Marko Basa van Le Mans

Arsenal wil Loïc Perrin van Saint-Étienne

Barcelona wil Daniel Alves, Christian Poulsen en Diego Capel van Sevilla
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_57479186
Vooral die laatste is geweldig
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57479810
Hleb -> Internazionale
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  woensdag 19 maart 2008 @ 17:27:53 #154
159022 AminBen
El Maestro
pi_57479914
Te bedenken dat Capel vroeger in de jeugopleiding van Barca zat.
Maar dit nieuws is van vorige week, en die andere 2 stonden daar toen los van
pi_57480235
Kan, stond deze week in de papieren VI bij de pagina's over Spanje, vandaar.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_57481294
Zoals al eerder gemeld

Hilario Navarro naar Milan(of Villarreal)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57481853
El Tanque ( ) Denis naar Torino
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57483751
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 17:22 schreef mcyodogg het volgende:
Hleb -> Internazionale
Dat zal wel bij een gerucht blijven
  vrijdag 21 maart 2008 @ 10:09:55 #159
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57515904
quote:
Invaller Caio (eintracht frankfurt) leidde de wederopstanding in. De door Ajax begeerde Braziliaan combineerde met Martin Fenin (foto) en schoot van achttien meter onhoudbaar raak.
pi_57515948
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 10:09 schreef Prosac het volgende:

[..]
Dit heeft inderdaad veel met transfergeruchten te maken
pi_57515960
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 10:12 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dit heeft inderdaad veel met transfergeruchten te maken
Ja. Le-zen .
  vrijdag 21 maart 2008 @ 10:15:49 #162
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57515989
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 10:12 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dit heeft inderdaad veel met transfergeruchten te maken
quote:
de door Ajax begeerde Braziliaan
pi_57516017
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 10:15 schreef Prosac het volgende:

[..]


[..]

Dat bericht klopt niet.
Want hij werd ooit door Ajax begeerd maar nu al een tijdje niet meer.
  vrijdag 21 maart 2008 @ 10:19:46 #164
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57516056
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 10:17 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat bericht klopt niet.
Want hij werd ooit door Ajax begeerd maar nu al een tijdje niet meer.
Toch vind de VI het nodig om het op dergelijke wijze weer in het nieuws te brengen.
pi_57516105
De VI zit er wel vaker naast
  vrijdag 21 maart 2008 @ 10:24:02 #166
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57516138
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 10:22 schreef sjimz het volgende:
De VI zit er wel vaker naast
true, maar laat me maar gewoon genieten van mijn moment of glory.
pi_57532925
Tarik Sektioui naar Dortmund.
pi_57575877
Uit dit interview valt toch wel op te maken dat El Ahmadi naar Feyenoord gaat...

Interview
  maandag 24 maart 2008 @ 11:52:57 #170
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_57575921
kewell naar nufc
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
  woensdag 26 maart 2008 @ 10:39:31 #171
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_57617266
quote:
Tottenham scout nieuwe linksback in Italië
Tottenham Hotspur ziet in Andrea Dossena van Udinese zijn nieuwe linksback. De Italiaan is volgens Juande Ramos de ideale speler om de bij Spurs onderbezette positie in te vullen.

De Engelse subtopper ondervindt in de strijd om Dossena strijd van Juventus, weet The Daily Mirror. Udinese zou zo'n twaalf miljoen euro willen ontvangen voor de verdediger, die onlangs nog zijn contract verlengde.

Tottenham zit al enkele seizoenen verlegen om een linksback van topklasse. Erik Edman en Benoit Assou-Ekotto werden de afgelopen seizoenen al te licht bevonden voor die positie. Young Pyo-Lee, die nu als linksachter fungeert, geldt in Londen ook niet als onmisbare kracht.

Dossena (26) is sinds medio 2006 actief bij Udinese. Daarvoor kwam de verdediger uit voor Treviso en Hellas Verona.
voetbalprimeur.nl vergeet voor het gemak maar ff dat tottenham ook nog eigenaar is van de meest talentvolle linksback vd wereld, gareth bale
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_57618084
quote:
Ondanks de belangstelling van clubs als VVV, De Graafschap en Cambuur probeert FC Den Bosch Paul Beekmans langer aan zich te binden.
pi_57621718
Everton wil Marouane Fellaini overnemen van Standard, eerste bod van 8 miljoen euro zou afgewezen zijn. Standard vraagt 13 miljoen.
Ook Bayern en Manchester United zijn ook geinteresseerd.

Chelsea volgt de verrichtingen van spits Nikola Kalinic (20) van Hajduk Split.
Zdravko Kuzmanovic van Fiorentina zou in de belangstelling staan van Arsenal.
Arsenal volgt ook de lange spits Batuhan Karadeniz (16) van Besiktas.

[ Bericht 30% gewijzigd door Radegast op 26-03-2008 14:15:18 ]
pi_57623658
quote:
“Lakic mogelijk definitief naar Heracles”

Volgens de VI van deze week is Heracles al druk bezig om de heren Lakic en Garcia definitief aan zich te binden. [i]Hertha heeft inmiddels aangegeven te willen meewerken aan een transfer van de 24-jarige Kroaat.[i] De transfersom is vooralsnog een struikelblok voor onze Zwart-witten, aldus Hoogma. Ook voor Gonzalo Garcia-Garcia heeft Heracles te horen gekregen dat er valt te praten over een overgang naar Almelo. Hier zal waarschijnlijk ook een flink prijskaartje aanhangen. Ook wil Heracles verder met Robbert Schilder. Doelstelling van de club is de huidige groep zoveel mogelijk bijelkaar te houden. Over de aflopende contracten van Maas, Glusevic en Smit zal de club nog deze maand een beslissing nemen.

www.wijzijnheracles.nl
pi_57623715
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 13:59 schreef Radegast het volgende:
Everton wil Marouane Fellaini overnemen van Standard, eerste bod van 8 miljoen euro zou afgewezen zijn. Standard vraagt 13 miljoen.
Wat is de begroting van Standard?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 26 maart 2008 @ 23:22:23 #176
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57636847
Real Madrid wil nu serieus werk gaan maken van Huntelaar, volgens de Spaanse media moet hij 35 miljoen kosten........ aldus de Sportweek
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_57638612
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 10:39 schreef DANILXL het volgende:

[..]

voetbalprimeur.nl vergeet voor het gemak maar ff dat tottenham ook nog eigenaar is van de meest talentvolle linksback vd wereld, gareth bale
Stond ook op de BBC-website bij Transfer Gossip. Bale kan ook prima linkshalf. Daarnaast heb je een extra optie daar nodig omdat Lee en Gilberto allebei oud en klote zijn. Maar idd, als ie nou eens wat minder geblesseerd was is ie over 5 jaar gewoon de beste van de wereld.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_57638666
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 15:27 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Wat is de begroting van Standard?
Wat ik hoorde iets lager dan AZ of Heerenveen. Cijfers heb ik niet.
pi_57678386
Heracles zou Voskamp van Excelsior op de korrel hebben.
pi_57692935
FC Eindhoven volgt, als ze blijven bestaan, Giovanni Siereveld van Hoek
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_57693791
Ramos
quote:
Ramos zet vijf Engelsen op de schopstoel

Juande Ramos (foto) wil deze zomer vijf Engelse spelers laten vertrekken bij Tottenham Hotspur. De Spaanse coach denkt in het buitenland betere spelers te kunnen vinden dan die hij nu heeft.
Als we de Daily Express moeten geloven kunnen (jeugd)internationals Paul Robinson, Jermaine Jenas, Tom Huddlestone, Darren Bent en Aaron Lennon allemaal uitzien naar een nieuwe werkgever. Ook Young Pyo-Lee mag naar verluidt vertrekken.

Met de transfersommen van bovengenoemd zestal zou Ramos met name de Zuid-Europese markt op willen. Luis Fabiano van Sevilla zou met Dimitar Berbatov een droomkoppel in de aanval moeten vormen. Vanaf het middenveld moet het duo ondersteund worden door nieuwelingen Marouane Fellaini (Standard Luik), Charles N'Zogbia (Newcastle United) en Tiago Mendes (Juventus). Andrea Dossena (Udinese) is de beoogde nieuwe linksback.

Ook is Tottenham druk zoekende naar een opvolger van doelman Robinson. Carlos Kameni (Espanyol), Manuel Neuer (Schalke 04) en Diego Lopez (Villarreal) zijn voor die positie in beeld.
pi_57693915
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 12:23 schreef andre347 het volgende:
Ramos
[..]


Robinson begrijp ik enigszins, maar die andere spelers, zijn toch enorme talenten?
pi_57694220
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 12:23 schreef andre347 het volgende:
Ramos
[..]


Zou belachelijk zijn als ie dit echt zou doen. Spurs hebben nu een goed, jong, veelal Brits team. Haal een goeie verdedigende middenvelder en iemand voor de linkerkant en je speelt volgend jaar mee om plaats 4.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_57694260
Bent sowieso niet. En van die anderen kan je ook afvragen of dat nou de spelers zijn die je dichterbij de top 4 brengen. Niet dat je dat al weet van die potentiele aankopen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_57694662
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 12:47 schreef mcyodogg het volgende:
Bent sowieso niet. En van die anderen kan je ook afvragen of dat nou de spelers zijn die je dichterbij de top 4 brengen. Niet dat je dat al weet van die potentiele aankopen.
Bent is geen wereldaankoop geweest nee

Dat Lee weg mag is natuurlijk te begrijpen. Robinson kan ik ook nog wel inkomen, al denk ik wel dat die gewoon weer goed zal gaan keepen als ie wat meer vertrouwen heeft. Jenas zit gewoon bij de Engelse selectie en ik denk niet dat Spurs nu iemand kan krijgen die echt duidelijk beter is. Lennon kan heel erg goed worden als ie gewoon een heel jaar lang op de training alleen maar voorzetten geeft, die zijn nu zo bagger dat je meestal weinig aan zijn acties hebt. Huddlestone zie ik zelf liever dan Zokora, maar Huddlestone schijnt wat te langzaam te zijn naar de zin van Ramos.

Van de beoogde aankopen wordt ik ook niet vrolijk. Maargoed, zien wel hoe het afloopt, in de winter zou het halve team ook al vervangen worden en dat bleek wel mee te vallen.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
  Moderator zaterdag 29 maart 2008 @ 13:33:03 #186
138438 crew  Pizzakoppo
pi_57694927
Jenas en Lennon moeten echt niet weg, vooral Lennon is echt een heerlijke speler alleen enorm weinig rendement..
  zaterdag 29 maart 2008 @ 14:47:59 #187
159022 AminBen
El Maestro
pi_57695910
niet dat ik de kranten geloof, maar Jenas, Lennon en bent zijn allemaal wel beperkte spelers, en voor de huidige marktwaarde van deze spelers (voor het Engels paspoort alleen al betaal je 3 miljoen bij wijze van) kan je echt wel betere spelers krijgen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 29 maart 2008 @ 22:00:38 #188
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57705282
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 12:23 schreef andre347 het volgende:
Ramos
[..]


Lee naar PSV is dus meteen een vrij concreet gerucht want beide partijen hebben wel aangegeven daar trek in te hebben
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_57727251
Huntelaar zit in het vliegtuig naar Barcelona, aldus een goede bron van Jack.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  maandag 31 maart 2008 @ 00:36:18 #190
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_57728676
ik denk niet dat huntelaar daar heen gaat, daar krijgt hij dus echt geen basisplaats garantie en eerste spits status
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_57728729
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 12:23 schreef andre347 het volgende:
Ramos
[..]
Verstandige man die Ramos, die heeft goed in de gaten wie de zwakke schakels zijn van het huidige Tottenham.

-Mario Gomez van VfB Stuttgart naar Real Madrid.
pi_57729319
quote:
Op maandag 31 maart 2008 00:39 schreef Radegast het volgende:

[..]

Verstandige man die Ramos, die heeft goed in de gaten wie de zwakke schakels zijn van het huidige Tottenham.

-Mario Gomez van VfB Stuttgart naar Real Madrid.
Jenas lijkt me toch echt geen zwakke schakel. Dan kun je iedereen behalve Berbatov wel een zwakke schakel noemen. Erg verstandig ook van m om met Bent, Keane én Berbatov te spelen. Hij heeft mij sowieso nog niet overtuigd, elfde ofzo eindigen was Jol ook nog wel gelukt.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
  maandag 31 maart 2008 @ 08:45:31 #193
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57731034
Verdorie, Ramos breekt gewoon alles af waar Jol mee aan het bouwen was. Op Robinson na, doet hij toch zeker een paar (toekomstige) toppers van de hand.
pi_57733328
quote:
Op zondag 30 maart 2008 23:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
Huntelaar zit in het vliegtuig naar Barcelona, aldus een goede bron van Jack.
Espanyol
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_57734272
quote:
Op maandag 31 maart 2008 11:16 schreef Strooper het volgende:

[..]

Espanyol
Kan natuurlijk ook, maar ik betwijfel of KJH dat wel wil.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_57752217
-Paulo Ferrari van River Plate naar Bayern Munchen.
-Sol Campbell van Portsmouth naar Villarreal.
-John Mensah van Rennes naar Portsmouth.
-Scouts van Chelsea volgen Rodrigo Palacio van Boca Juniors.
-Juventus kijkt ook rond in Argentinie. Namen die genoemd worden zijn Daniel Pelletieri (25) Diego Valeri (21) van Lanus. Ook Pablo Piatti (18, Estudiantes) en Diego Buonanotte (19, River) worden genoemd.
-Espanyol wil huidig topschutter in Argentinie Dario Cvitanich (23, Banfield) overnemen.

-Marouane Fellaini, milieu défensif belge du Standard de Liège fait l’objet de la convoitise du Bayern Munich. (Kicker)
-Tottenham heeft Pranjic op hun lijstje staan. Zelfde geldt voor Diego Forlan.
-Wes Brown van SCUM naar NUFC, Bosingwa van Porto naar SCUM.
-Matias Delgado van Besiktas kan rekenen op interesse van een hele rij clubs waaronder Middlesbrough, Everton, Arsenal, Valencia en Villarreal.

[ Bericht 32% gewijzigd door Radegast op 01-04-2008 01:46:46 ]
pi_57760905
New York Times:
quote:
Michael Bradley, a 20-year-old American midfielder, is being sought by at least four European clubs: Werder Bremen and Stuttgart in Germany, Sampdoria of Italy and Everton of the English Premier League. Manchester United has also expressed interest in Bradley, who now plays for Heerenveen in the Netherlands.
  dinsdag 1 april 2008 @ 15:46:02 #198
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_57761869
heerenveen heeft weer een scandinaaf op het oog, het gaat om een aanvallende middenvelder. ook hebben ze hun oog laten vallen op een argentijnse spits

bron binnen heerenveen
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
  dinsdag 1 april 2008 @ 15:46:53 #199
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_57761886
heerenveen heeft ook bij ruud vormer geinformeerd, maar ruud wil het liefst een contractverlenging
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_57794021
Jurgen Saumel, aanvoerder van Sturm Graz en Oostenrijks international, zou in de serieuze belangstelling staan van een Nederlandse club.

http://de.wikipedia.org/wiki/J%C3%BCrgen_S%C3%A4umel
pi_57794081
Ronnie Stam naar Feyenoord, Twente of Heerenveen.

Demy de Zeeuw naar Ajax.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 2 april 2008 @ 23:55:41 #202
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57794829
Saeijs en Dingsdag staan op het verlanglijstje van Ajax om de plaats van Heitinga voor volgend seizoen in te nemen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 3 april 2008 @ 00:09:06 #203
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57795181
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 14:40 schreef Radegast het volgende:
New York Times:
[..]


ook Blackburn aldus Sportweek
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_57797814
quote:
Op woensdag 2 april 2008 23:55 schreef rubbereend het volgende:
Saeijs en Dingsdag staan op het verlanglijstje van Ajax om de plaats van Heitinga voor volgend seizoen in te nemen
Als Saeijs komt (Dingsdag is iets beter imo, maar ook niet echt top) dan wordt vGeel publiekelijk gelynched door de supporters denk ik.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_57825751
Serhat Koc staat in de belangstelling van PSV. De pas zeventienjarige vleugelaanvaller van FC Eindhoven zou de overstap mogelijk al in de zomer kunnen maken.
pi_57834178
Sparta is de eerste club die zich echt serieus gemeld heeft voor Moisander van FC Zwolle.
RTV Oost sport op vrijdag.
pi_57834384
Twente en Theo Janssen in gesprek
ook RTV Oost sport op vrijdag.
pi_57836453
quote:
Louis van Gaal is in beeld bij Galatasaray. De oefenmeester moet de opvolger worden van Karl-Heinz Feldkamp, die na dit seizoen een andere rol krijgt bij de club. Van Gaal werkte eerder in het buitenland bij Barcelona. (Diverse Turkse media)
  vrijdag 4 april 2008 @ 21:31:23 #209
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_57837699
quote:
Sevilla fullback Daniel Alves has tentatively agreed to join Barcelona for next season, it has been revealed.

DiarioSport says terms over a five-year contract have been struck and Alves will now watch from the sidelines as Barca seek to negotiate a fee for the Brazilian with Sevilla president Jose Maria del Nido.

Alves is quietly confident Del Nido won’t play hardball with Barca after the fiasco of last August which saw him priced out of a dream move to Chelsea.
.
-
  vrijdag 4 april 2008 @ 21:58:50 #210
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_57838472
En Unai Exposito bijna zeker naar Panathinaikos. Alweer een Bask. .
-
pi_57842652
Khalid Boulahrouz terug naar HSV [Kicker]

Yildiray Basturk naar Fenerbahce of Galatasaray [Stuttgarter Zeitung]

Mocht Diego Werder komende zomer verlaten, dan moet Thiago Neves van Fluminense zij opvolger worden in Bremen.

Als VfB Stuttgart Mario Gomez niet kan behouden, dan willen ze Claudio Pizarro halen.

Spits Dieumerci Mbokani van Standard staat in de belangstelling van Leverkusen.
pi_57842750
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 01:06 schreef Radegast het volgende:

Als VfB Stuttgart Mario Gomez niet kan behouden, dan willen ze Claudio Pizarro halen.
*Vingers kruizen*
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_57846871
Sjaak Polak kan naar het Belgische stuntclubje FCV Dender
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 6 april 2008 @ 21:16:00 #214
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_57877062
Er zaten scouts van Tottenham en Arsenal op de tribune voor Papastathopoulos van AEK.
Niet zo heel gek, want dit seizoen ontpopt ie zich echt als groot talent. . Arsenal schijnt hem al een tijdje te volgen.
Ook de naam van ManU is gevallen. Ben erg benieuwd, maar voor AEK is hij niet meer houdbaar.
-
pi_57877813
Weet iemand waar Paul Beekmans heen gaat?

Morgen wordt het bekend gemaakt, de Graafschap, VVV, Cambuur maar ook NAC worden genoemd...
  zondag 6 april 2008 @ 22:03:28 #216
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_57878176
Katsouranis wil weg bij Benfica.
Werder, Atletico en weer Juve willen hem hebben, zou mij niets verbazen als ie teruggaat naar Griekenland.
-
pi_57879260
Santi Kolk naar Feyenoord volgens het AD.
  zondag 6 april 2008 @ 23:04:49 #218
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57879701
quote:
Op zondag 6 april 2008 22:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Santi Kolk naar Feyenoord volgens het AD.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_57879757
quote:
Op zondag 6 april 2008 22:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Santi Kolk naar Feyenoord volgens het AD.
  zondag 6 april 2008 @ 23:46:25 #220
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57880554
PSV en Ajax ver met Sulejmani.
  maandag 7 april 2008 @ 11:27:31 #221
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_57885638
Jack kletst weer uit z'n nek. 't zal allemaal wel weer wat betreft Miki.. Die jongen speelt net een paar wedstrijden leuk mee en moet weer worden 'weggekocht'. Hij heeft een contract tot zomer 2010 en een optie voor nog 2 jaar.. Daarnaast zijn er onderhandelingen voor een verlenging tot 2013. Dat gaat PSV echt niet zelf kunnen betalen (transfersom tussen de 10-15 miljoen) en Ajax kan beter eens zelf gaan scouten. Hij is er verdorie 1,5 jaar geleden nog afgetest
Als Huntelaar vertrekt dan heeft Ajax geld zat om Miki te 'halen', maar de club (SC Heerenveen) zou gek zijn wanneer ze het doen. Dat kunnen ze gewoon niet maken tov de eigen aanhang (hoewel dat in het verleden ook geen struikelblok bleek... ), in sportief opzicht is het een gigantische aderlating en tot slot kan hij als hij deze lijn doortrekt volgende zomer gewoon naar een echte Europese topclub. Miki blijft gewoon
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_57886041
Bij AZ is ie afgetest hoor, niet bij Ajax.
  maandag 7 april 2008 @ 11:48:41 #223
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_57886092
quote:
Op zondag 6 april 2008 23:46 schreef Prosac het volgende:
PSV en Ajax ver met Sulejmani.
Psv ver met Sulejmani? Waar haal je dat vandaan? .
-
pi_57886105
quote:
Op maandag 7 april 2008 11:48 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Psv ver met Sulejmani? Waar haal je dat vandaan? .
Werd gisteren geroepen bij Studio Voetbal.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  maandag 7 april 2008 @ 11:49:34 #225
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57886113
quote:
Op maandag 7 april 2008 11:48 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Psv ver met Sulejmani? Waar haal je dat vandaan? .
Hoorde ik ook iemand verkondigen op tv.. maar ik was maar half aan het luisteren, dus kan ook geweest zijn dat PSV er ook aan denkt.

ah, Raymania zat wel op te letten.
  maandag 7 april 2008 @ 11:50:29 #226
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_57886138
quote:
Op maandag 7 april 2008 11:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bij AZ is ie afgetest hoor, niet bij Ajax.
Na AZ is hij ook nog bij Ajax langs geweest (bleek onder andere uit de persconferentie SC Heerenveen - Ajax), ook daar durfde men het niet aan.. Dat noem ik toch ook een soort van 'afgetest' (hoewel het niet puur op sportieve kwaliteiten zal zijn geweest). Als je echter de speler zo goed vindt dat je er 1,5 jaar later zo'n 10 miljoen euro voor wilt betalen, dan heb je toch echt iets fout gedaan/niet goed gezien..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_57886237
quote:
Op maandag 7 april 2008 11:48 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Psv ver met Sulejmani? Waar haal je dat vandaan? .
Volgens mij zei JvG meer iets in de trant: "PSV en Ajax willen Sulejmani, waarvan de laatste het verst gevorderd is in de onderhandelingen".
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  maandag 7 april 2008 @ 11:56:25 #228
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57886277
quote:
Op maandag 7 april 2008 11:55 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Volgens mij zei JvG meer iets in de trant: "PSV en Ajax willen Sulejmani, waarvan de laatste het verst gevorderd is in de onderhandelingen".
Ik meende dat het Voetbal Insite was waar men juist meer over PSV en Sulejmani sprak
  maandag 7 april 2008 @ 12:00:04 #229
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57886356
quote:
Op maandag 7 april 2008 11:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bij AZ is ie afgetest hoor, niet bij Ajax.
Bij Ajax afgetest en AZ wilde hem wel hebben, maar ging liever niet in zee met zijn schare "onbetrouwbaren" om zich heen.
  maandag 7 april 2008 @ 12:04:26 #230
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_57886437
quote:
Op maandag 7 april 2008 12:00 schreef Prosac het volgende:

[..]

Bij Ajax afgetest en AZ wilde hem wel hebben, maar ging liever niet in zee met zijn schare "onbetrouwbaren" om zich heen.
Andersom. Bij AZ heeft ie wat dagen rondgelopen en Ajax wilde niet met hem in zee omdat ie teveel louche zaakwaarnemers had.
-
pi_57886523
quote:
Op maandag 7 april 2008 12:04 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Andersom. Bij AZ heeft ie wat dagen rondgelopen en Ajax wilde niet met hem in zee omdat ie teveel louche zaakwaarnemers had.
Nee, AZ wilde hem niet omdat hij teveel louche zaakwaarnemers om zich heen had lopen. Omdat Dirk Scheringa eigenaar van een bank is en dus niets met dat soort mensen te maken mag hebben is Sulejmani daar weer vertrokken.
  maandag 7 april 2008 @ 12:13:18 #232
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_57886618
quote:
Op maandag 7 april 2008 12:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Nee, AZ wilde hem niet omdat hij teveel louche zaakwaarnemers om zich heen had lopen. Omdat Dirk Scheringa eigenaar van een bank is en dus niets met dat soort mensen te maken mag hebben is Sulejmani daar weer vertrokken.
quote:
Sulejmani: 'Ik wil hier de nieuwe ster worden'

Miralem 'Mickey' Sulejmani breekt door bij sc Heerenveen. De spits scoorde dit seizoen al negen keer en bewijst daarmee het ongelijk van AZ, waar hij werd afgetest.
De negentienjarige aanvaller liep ooit eens een week stage bij de Alkmaarders, maar hij werd als te duur bestempeld. "Ze zullen er daar nog wel eens aan terugdenken", vertelt hij in Voetbal International. "Volgens mij laat ik nu wel zien dat ze een fout hebben gemaakt."
quote:
Sulejmani voelt zich goed bij Heerenveen. Nu Afonso Alves weg is wil Mickey helemaal doorbreken. "Afonso is een topper, geen kwaad woord over hem. Maar het is nu tijd voor anderen. Ik wil graag de nieuwe ster van Friesland zijn."
[/q]

Een greep van alle berichten op het internet. Zo staat het in bijna elk bericht.
Etc etc.
-
pi_57886671
quote:
Op maandag 7 april 2008 12:13 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]


[..]


[..]
Een greep van alle berichten op het internet. Zo staat het in bijna elk bericht.
Etc etc.
[/quote]

Kijk Studio Voetbal van vorige week of de week ervoor maar terug. Daar word duidelijk gezegt dat Scheringa als eigenaar van een bank niet met louche mensen zaken kan doen. Ze wilde hem graag hebben, maar toen ze erachter kwamen wat voor een mensen om zich heen liepen zijn ze meteen afgehaakt.
  maandag 7 april 2008 @ 13:22:28 #234
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57887973
quote:
Op zondag 6 april 2008 21:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Weet iemand waar Paul Beekmans heen gaat?

Morgen wordt het bekend gemaakt, de Graafschap, VVV, Cambuur maar ook NAC worden genoemd...
VI.nl

Cambuur.
pi_57889446
Twente houdt ook een oogje op Cheikh Tiote volgens de tubantia.
  maandag 7 april 2008 @ 18:22:47 #236
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_57893530
Het kon niet uitblijven. Volgens Tutto Mercato zijn een aantal Italiaanse clubs geinteresseerd in Gomes. Die overigens wel zei dat ie het naar zijn zin had bij psv.
Maar ja, dat zeggen spelers wel vaker.
-
pi_57893648
Er wordt ook wel vaker gezegd dat clubs interesse in hem hebben.
pi_57893651
quote:
Op maandag 7 april 2008 18:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Het kon niet uitblijven. Volgens Tutto Mercato zijn een aantal Italiaanse clubs geinteresseerd in Gomes. Die overigens wel zei dat ie het naar zijn zin had bij psv.
Maar ja, dat zeggen spelers wel vaker.
Weet je toevallig ook welke?Als het om Lazio Roma, Udinese en Palermo gaat, dan lachen we ze natuurlijk uit. Juventus heeft Buffon, Inter heeft Júlio César, AS Roma heeft aan Doni een prima doelman en bij Fiorentina speelt Frey al jaren uitstekend.Misschien heet AC Milan ook serieuze interesse, maar volgens mij wilden die ook al een andere doelman hebben.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_57893756
Daniel Cruz van Germinal Beerschot naar Trabzonspor.
  maandag 7 april 2008 @ 18:37:04 #240
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_57893778
quote:
Op maandag 7 april 2008 18:30 schreef cultheld het volgende:

[..]

Weet je toevallig ook welke?Als het om Lazio Roma, Udinese en Palermo gaat, dan lachen we ze natuurlijk uit. Juventus heeft Buffon, Inter heeft Júlio César, AS Roma heeft aan Doni een prima doelman en bij Fiorentina speelt Frey al jaren uitstekend.Misschien heet AC Milan ook serieuze interesse, maar volgens mij wilden die ook al een andere doelman hebben.
Stond er niet bij, er stond alleen "verschillende clubs in de Serie A".
-
pi_57894143
quote:
Op maandag 7 april 2008 18:37 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Stond er niet bij, er stond alleen "verschillende clubs in de Serie A".
Ok .

Is deze al gemeld?

Lillian Thuram gaat zeer waarschijnlijk transfervrij naar Red Bull Salzburg.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_57894181
quote:
Op maandag 7 april 2008 13:22 schreef Prosac het volgende:

[..]

VI.nl

Cambuur.
Ja daar was ik inmiddels ook wel achter
pi_57894185
Buffon is toch ook de jongste niet meer?
pi_57894274
quote:
Op maandag 7 april 2008 18:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Buffon is toch ook de jongste niet meer?
In januari is ie 30 geworden. Die kan nog makkelijk 6 jaar mee .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 7 april 2008 @ 19:04:00 #245
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_57894363
Behalve dat, Buffon is een wereldkeeper die zich ongekend populair heeft gemaakt door te blijven na de degradatie. Zo'n speler vervangen is in elk opzicht een slechte move.
Hij had op het afgelopen WK geen normale goal tegengekregen ook, lees ik net. 1x een eigen goal en die pingel van Zidane in de finale. .
Dan ben je echt goed.
-
  dinsdag 8 april 2008 @ 11:19:33 #246
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57906558
VI

Tom de Sutter --> AZ
pi_57906667
quote:
Op maandag 7 april 2008 18:30 schreef cultheld het volgende:

[..]

Weet je toevallig ook welke?Als het om Lazio Roma, Udinese en Palermo gaat, dan lachen we ze natuurlijk uit. Juventus heeft Buffon, Inter heeft Júlio César, AS Roma heeft aan Doni een prima doelman en bij Fiorentina speelt Frey al jaren uitstekend.Misschien heet AC Milan ook serieuze interesse, maar volgens mij wilden die ook al een andere doelman hebben.
Julio Cesar stond in de belangstelling van Barcelona dus je weet maar nooit.
  dinsdag 8 april 2008 @ 11:49:21 #248
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_57907054
victor valdes wordt naar alle waarschijnlijkheid volgend seizoen vervangen als eerste keeper bij barca
keepers die worden genoemd in de wandelgangen:

-julio cesar (inter)
-neuer (schalke)
-kameni (espanyol)
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
  dinsdag 8 april 2008 @ 13:34:08 #249
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_57908982
'Ajax en Heerenveen strijden om Dirar'

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=58091
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  dinsdag 8 april 2008 @ 13:51:31 #250
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57909350
Dulee Johson (AIK) --> FC Groningen
  woensdag 9 april 2008 @ 10:30:18 #251
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_57929113
quote:
Pedrag Mijatovic, technisch directeur van Real Madrid, is deze week al twee keer in het samenzijn van Jorge Mendes, zaakwaarnemer van Cristiano Ronaldo, gezien. De Madrilenen zijn namelijk bereid om 125 miljoen euro neer te tellen. (Marca)
.
-
pi_57929548
Wanneer geven ze nou eens op, die jongen gaat niet [punt]
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_57929605
quote:
Op woensdag 9 april 2008 10:50 schreef Eric_Cantona het volgende:
Wanneer geven ze nou eens op, die jongen gaat niet [punt]
Dat hoop jij .
pi_57929758
Ik ga er vanuit
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_57931295
Koevermans, Sulejmani en Pranjic mogelijk naar Ajax bron vi
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_57932274
Keesje van Buuren (FC Utrecht) >>> FC Den Bosch
pi_57932395
quote:
Op woensdag 9 april 2008 12:04 schreef -J-D- het volgende:
Koevermans, Sulejmani en Pranjic mogelijk naar Ajax bron vi
Koevermans zie ik niet naar ajax gaan eigenlijk, andere twee zou wel kunnen ja. Pranjic zou ik graag bij Feyenoord zien maar we hebben al genoeg middenvelders.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 9 april 2008 @ 14:21:17 #258
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57934368
ik mag toch hopen dat Reker niet zo gek is om Koevermans aan Ajax te verkopen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 9 april 2008 @ 18:30:08 #259
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_57939283
José Néstor Pekerman opvolger van Hugo Sanchez (vorige week ontslagen nadat zijn Olympische ploeg van o.a Guatemala verloor ) als coach van Mexico.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_57942791
Nacer Barazite waarschijnlijk op huurbasis naar Ajax.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 9 april 2008 @ 22:29:02 #261
39793 Moody
el moody
pi_57945131
Theo Janssen van Vitesse naar Twente

http://fctwente.blog.nl/c(...)-oren-naar-fc-twente
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 9 april 2008 @ 22:51:20 #262
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57945804
Manchester City zou bezig zijn Ronaldinho binnen te halen, AC Milan gaat nu ook een poging wagen
quote:
Op woensdag 9 april 2008 20:53 schreef cultheld het volgende:
Nacer Barazite waarschijnlijk op huurbasis naar Ajax.
het toptalent van NEC die naar Londen ging. Hij doet het afgezien van zijn blessure daar wel aardig goed
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_57946964
Kan me niet voorstellen dat ManCity een serieuze optie voor Ronaldinho is.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_57947073
Nee dat beseffen ze zelf volgens mij ook wel. De trainer van City had al gezegd iets in de trand van dat Ronaldinho waarschijnlijk geen zin had om intertoto te komen spelen bij city.
pi_57957429
Adriaanse wil Didulica naar Slazburg halen.
pi_57961822
quote:
Nederlandse trainers in beeld bij Schalke 04
Schalke 04 neemt na dit seizoen mogelijk afscheid van trainer Mirko Slomka.

De oefenmeester gaat er zelf vanuit dat hij zijn contract tot medio 2009 uitdient, maar hier denkt de Duitse krant Bild anders over.

Over een mogelijke opvolging van Slomka wordt dan ook al druk gespeculeerd.

Op het lijstje van mogelijke nieuwe trainers staan onder meer de Nederlanders Louis van Gaal (foto), Fred Rutten en Dick Advocaat.

Verder worden José Mourinho (geen club), Erik Gerets (Olympique Marseille), Jürgen Klopp (Mainz), Christoph Daum (Köln) en Lothar Matthäus (geen club) genoemd.
quote:
Schalke 04 wil grote namen, Huntelaar genoemd
Schalke 04 wil zich in de zomer gaan versterken met enkele grote namen.

De Duitse ploeg reikte dit seizoen verrassend tot de kwartfinales van de Champions League wat de club de nodige inkomsten opleverde.

De club uit Gelsenkirchen verdiende veertig miljoen euro aan de Champions League-campagne en heeft in Gazprom een kapitaalkrachtige sponsor.

Onder de mogelijke versterkingen wordt de naam van Ajax-spits Klaas-Jan Huntelaar genoemd, aldus Bild.

De kans dat de international naar Schalke 04 vertrekt, lijkt echter bijzonder klein. Zeker omdat diverse grotere Europese clubs ook belangstelling hebben voor de topscorer van de Eredivisie.
quote:
'Real Madrid bereidt bod voor op Drogba'
Real Madrid zou een bod voorbereiden op Chelsea-spits Didier Drogba. Technisch directeur Predrag Mijatovic heeft de spits bekeken tijdens het Champions League duel met Fenerbahce. De Koninklijke zou zo'n 25 miljoen euro over hebben voor de Ivoriaanse spits.

Het is al langer bekend dat de 29-jarige Drogba Chelsea wil verlaten.

De spits is na het vertrek van manager José Mourinho minder gelukkig in Londen en wordt gevolgd door meerdere clubs. Met name AC Milan en Inter werden eerder al concreet gelinkt aan de aanvaller.

Daarbij zou Drogba het de laatste weken meerdere malen aan de stok hebben gehad met medespelers. Onder meer Michael Ballack, Claude Makélélé en Petr Cech zouden het met de Afrikaan aan de stok hebben gehad.

Reden temeer om te veronderstellen dat de kans erg groot is dat Drogba Engeland na dit seizoen verlaat.

Real Madrid is naarstig op zoek naar aanvallende versterking omdat Ruud van Nistelrooy en Raul op leeftijd zijn.

Ook Ajax-spits Klaas-Jan Huntelaar wordt genoemd als mogelijke versterking voor de Spaanse kampioen.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_57962166
quote:
Op woensdag 9 april 2008 20:53 schreef cultheld het volgende:
Nacer Barazite waarschijnlijk op huurbasis naar Ajax.
En dat gerucht kan ik met de volle 100% zeker ontkrachten. Zijn broer Younes is een vriend van me. Als Nacer naar Ajax zou gaan had ik dat echt wel geweten.
pi_57962261
Huntelaat naar Schalke
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_57962884
quote:
Op donderdag 10 april 2008 18:23 schreef F1Bas het volgende:
Huntelaat naar Schalke
Niets is onmogelijk, en Schalke is toch overgenomen door russen/olie/gas of iets, dus ze hebben geld zat denk ik dan.
pi_57966517
En nog iets, Schalke is momenteel een grotere club dan Ajax, op vlak van begroting, toeschouweraantallen en Europese prestaties. Zo gek is het niet
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_57966656
Ik zie 'm daar nog best voetballen moet ik eerlijk zeggen. Vond 't geen gek gerucht. Ik denk ook niet dat ie (nu al) bij de echte Europese top kan aansluiten, Schalke is wel 'n stapje verder.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_57966718
Schalke is een sleeping giant die hopelijk wakker wordt.
Kan met Gazprom een europese grootmacht worden.
  donderdag 10 april 2008 @ 21:47:19 #273
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_57966979
idd speelde best sterk tegen Barcelona. Maar ik denk niet dat Huntelaar als hij weggaat naar Schalke gaat. Zal toch een beetje wachten zijn tot de transfermolen gaat draaien en bijvoorbeeld Drogba gaat verkassen en Real,Chelsea of Milan op zoek gaan naar een spits.
#FreeHat
pi_57967856
Ik zie hem er niet naartoe gaan. Blijft toch een mindere competitie dan Engeland, Spanje en Italië. Denk dat ie dan liever nog een jaar bij Ajax blijft.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
  donderdag 10 april 2008 @ 22:30:35 #275
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_57968556
Schalke zou wel een mooie club voor Huntelaar zijn.
pi_57977738
Galatasaray is serieus bezig met Van Gaal. Het bestuur is in nederland en de eerste gesprekken zijn achter de rug.
  vrijdag 11 april 2008 @ 11:25:22 #277
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_57978071
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 11:08 schreef magnifor het volgende:
Galatasaray is serieus bezig met Van Gaal. Het bestuur is in nederland en de eerste gesprekken zijn achter de rug.
Bron??
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_57987601
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 11:25 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Bron??
http://www.dakka90.com/Galatasaray/19801.html
  vrijdag 11 april 2008 @ 19:04:31 #279
39793 Moody
el moody
pi_57988051
Theo Janssen naar Twente voor 1,5 miljoen euro, het is bijna rond:

http://www.fctwente.net/home_nieuws.php?berichtID=2081
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  vrijdag 11 april 2008 @ 19:40:05 #280
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57988818
FC Groningen doet bod van 2 miljoen op Meeuwis. (Roda)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 11 april 2008 @ 23:06:15 #281
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57993268
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 19:04 schreef Moody het volgende:
Theo Janssen naar Twente voor 1,5 miljoen euro, het is bijna rond:

http://www.fctwente.net/home_nieuws.php?berichtID=2081
hoeveel bood Groningen ook alweer tijdens de winterstop?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 11 april 2008 @ 23:09:34 #282
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57993327
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 23:06 schreef rubbereend het volgende:

[..]

hoeveel bood Groningen ook alweer tijdens de winterstop?
tussen de 2 en 2,5 miljoen.
pi_57993881
Eerste bod van Heracles op Schilder is afgewezen door Ajax.
  zaterdag 12 april 2008 @ 12:57:10 #284
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_58001223
quote:
Akkoord tussen Ronaldinho en AC Milan
Uitgegeven: 12 april 2008 12:22
Laatst gewijzigd: 12 april 2008 12:23

MILAAN - De Braziliaanse voetballer Ronaldinho heeft overeenstemming bereikt over een contract bij de Italiaanse topcluc AC Milan.
ANP

De broer en zaakwaarnemer van de aanvaller van Barcelona - Roberto de Assis - bevestigt dat zaterdag op de website van de Italiaanse sportkrant Gazetta dello Sport.

Adriano Galliani

Milan-baas Adriano Galliani verklaarde eveneens dat er een principe-akkoord is bereikt met de speler, maar dat AC Milan nog tot overeenstemming moet zien te komen met Barcelona.

"Geef ons tijd", gaf hij zaterdag aan. Ronaldinho zou bij AC Milan tot 2012 jaarlijks een salaris van 8 miljoen euro opstrijken.

Speculatie

Spaanse en Italiaanse bladen speculeren al tijden over een mogelijke overgang van de Braziliaan naar Italië. Ronaldinho, momenteel geblesseerd, zou het resterende deel van zijn contract bij Barcelona willen afkopen.

AC Milan maakt een mager seizoen door. De werkgever van Clarence Seedorf is in de Champions League al uitgeschakeld en staat in de Serie A slechts vijfde.
daar gaat mijn voorhoede voor fifa 2009 er zullen nu wel veel gamers weg gaan bij barca in de voetbalspellen, mocht dit doorgaan
pi_58001259
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 23:34 schreef Blawh het volgende:
Eerste bod van Heracles op Schilder is afgewezen door Ajax.
Lijkt mij een leuke vervanger voor Janssen .
  zaterdag 12 april 2008 @ 13:08:39 #286
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_58001413
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 12:57 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

daar gaat mijn voorhoede voor fifa 2009 er zullen nu wel veel gamers weg gaan bij barca in de voetbalspellen, mocht dit doorgaan
Boe-fucking-hoe.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_58001506
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 12:57 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

daar gaat mijn voorhoede voor fifa 2009 er zullen nu wel veel gamers weg gaan bij barca in de voetbalspellen, mocht dit doorgaan
Je bent Barça alleen vanwege Ronaldinho>?
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  zaterdag 12 april 2008 @ 13:14:35 #288
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58001516
Ronaldhino naar AC Milan? Persoonlijk zijn ze akkoord.

http://www.nu.nl/news/152(...)nho_en_AC_Milan.html
  zaterdag 12 april 2008 @ 13:17:35 #289
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_58001566
kijk eens boven je
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 13:14 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Je bent Barça alleen vanwege Ronaldinho>?
hij is wel exteem goed in het spel ja, 4-2-2 met voor henry en eto en daar achter messi en dinho is
pi_58001648
jorien, ga weer even naar de speeltuin ofzo
  zaterdag 12 april 2008 @ 13:23:32 #291
200504 Amokzaaier
zonder te ploegen!
pi_58001660
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 13:17 schreef jorienvdherik het volgende:
kijk eens boven je
[..]

hij is wel exteem goed in het spel ja, 4-2-2 met voor henry en eto en daar achter messi en dinho is
ja bij pro evo ook. maar aan de andere kant.. milan word wel weer erg hard dan bij de volgende game
je oogst wat je zaait
  zaterdag 12 april 2008 @ 13:38:04 #292
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_58001948
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 13:23 schreef sjimz het volgende:
jorien, ga weer even naar de speeltuin ofzo
waar heb je het over, dit bericht had ik net geplaatst, en post iemand het weer
pi_58001967
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 13:38 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

waar heb je het over, dit bericht had ik net geplaatst, en post iemand het weer
Maar om het dan over een videogame te gaan hebben.
Maar ik had beter kunnen weten toen ik zag van wie die post was.
  zaterdag 12 april 2008 @ 13:42:02 #294
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58002016
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 13:39 schreef sjimz het volgende:

[..]

Maar om het dan over een videogame te gaan hebben.
Maar ik had beter kunnen weten toen ik zag van wie die post was.
Net als zeggen dat een speler ontzettend goed is omdat je dat in FM zag.
  zaterdag 12 april 2008 @ 19:38:05 #295
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_58008434
quote:
Real Madrid is naarstig op zoek naar aanvallende versterking omdat Ruud van Nistelrooy en Raul op leeftijd zijn.
drogba is anderhalf jaar jonger
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_58036599
quote:
"Hofs wordt gevolgd door Napoli"
Volgens diverse Italiaanse geruchtensites wordt Nicky Hofs al enige tijd gevolgd door de Italiaanse club Napoli. Die club zou de aanvallende middenvelder van Feyenoord zien als een mogelijke versterking voor komend seizoen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 14 april 2008 @ 10:24:25 #297
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_58038417
onverwacht
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_58039432
FC Groningen zou interesse hebben in Timo Hildebrand.
Ook Brandao van Shakhtar staat op het lijstje.
pi_58039532
quote:
Op maandag 14 april 2008 11:20 schreef sjimz het volgende:
FC Groningen zou interesse hebben in Timo Hildebrand.
Ook Brandao van Shakhtar staat op het lijstje.
Dat FC Groningen gaat echt als de brandweer!
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_58039578
Die geruchten gaan ook als een lopend vuurtje.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  maandag 14 april 2008 @ 11:30:31 #301
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58039667
Ernie Brandts volgend jaar assistent zeker.



kan dit soort grapjes inmiddels wel waarderen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')