Die zongen nog wel eens met de zanger uit de vorige vraag, dus...quote:Op maandag 25 februari 2008 16:16 schreef cafca het volgende:
tis toch niet Clannad?
Ik weet het wel zeker, denk ik. schaap +1quote:Op maandag 25 februari 2008 16:37 schreef MadMaster het volgende:
Wolftones gok ik dan ook nog maar, maar ik denk dat Schaap gelijk heeft...
[ afbeelding ]![]()
Doe maar dan. Ik heb toch niet veel tijd meer vandaag en de laatste tijd heb ik alleen maar vragen die niemand weet, geloof ik.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:57 schreef MadMaster het volgende:
De eerste band ga ik in mei bezoeken, de tweede weet ik niet, maar de overeenkomst zou ik echter wel durven te gokken...
Mjah... dat van die ierse roots klopt zo ongeveer wel. Maar de link die ik zoek is véél opvallender.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:03 schreef MadMaster het volgende:
OK...
De eerste is Flogging Molly, tweede is dus onbekend en ik gok dat beide hun thuisbasis hebben in de USA terwijl ze Ierse roots hebben.
Met dat rode haar van de 2e meneer rechts en het Gary Moore-shirt van meneer geheel rechts lijkt me dit plausibel.
Goed genoeg.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:11 schreef MadMaster het volgende:
Is die roodharige op de 2e foto niet ook Dave King, maar dan in een andere band?
@ Markquote:Fastway are a heavy metal band formed in 1983 by guitarist, "Fast" Eddie Clarke, formerly of Motörhead, bassist Pete Way, formerly of UFO and drummer Jerry Shirley, formerly of Humble Pie, and the then unknown vocalist, Dave King.
Dennis ken ik nog van vroeger, skinhead- en Ajax-tijd...quote:Op maandag 25 februari 2008 17:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dennis
quote:
Worst Cover Of The Year?quote:Op maandag 25 februari 2008 21:43 schreef belsen het volgende:
Duran Duran coverde White lines op hun coveralbum Thank you.
Dit album kreeg in 2006 een onderscheiding van Q magazine.
Welke onderscheiding kreeg deze plaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |