Muzikale aanwijzing...quote:Like H-O-U-S-E spells house
I will rather be no rockin' with a mouse
quote:Thegained recognition in 1987 when they appeared on the first ever hip-house track '
' with the Beatmasters. They were a borderline commercial rap group, that gained respect from the hardcore hip hop heads for some of their harder tracks. Releasing two albums and many singles they are one of the most successful UK rap acts, who also gained recognition in the States.
S-K-A-T-R-A-I-N, SKATRAIN....quote:Op zaterdag 23 februari 2008 10:39 schreef ranja het volgende:
Hadden de Beatmasters niet iets met de Ska-train?
Ook goed, nu het nummer nog...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:04 schreef ranja het volgende:
The Cookie Crew?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben een paar prima remixen op hun naam staan.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:47 schreef belsen het volgende:
Ja, die waren stoer, die Beatmasters.
Wat een bevalling...quote:
die bedoel ik.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:08 schreef bartrid het volgende:
Da's betty boo toch?
Volgens mij is dat toch echt Cheryl, maar goed...quote:Op zondag 24 februari 2008 00:07 schreef ranja het volgende:
Nee, dat is ze nietDeze dame had een aantal solo hits.
Tegenwoordig schijnt ze in een duo te zitten
[ afbeelding ]
Ja, maar die eerste foto dan toch niet?quote:Op zondag 24 februari 2008 00:08 schreef bartrid het volgende:
Da's betty boo toch?
quote:Op zondag 24 februari 2008 00:07 schreef ranja het volgende:
Tegenwoordig schijnt ze in een duo te zitten
[ afbeelding ]
Make-over Betty Boo uitstekend geslaagd....quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:20 schreef ranja het volgende:
Ik ken dat nummer wel maar had het nooit aan Beatmasters en CC gelinkt. Ik heb sowieso nooit wat met verreweg het meeste van deze stijl gehad.
Wie?
[ afbeelding ]
TVP, en geen idee. Waar kan ik het terugvinden?quote:Op zondag 24 februari 2008 13:09 schreef bartrid het volgende:
Ik heb op dit moment 3 concerten in de planning staan. Welke bands ga ik zien?
1 = ministryquote:Op zondag 24 februari 2008 13:28 schreef bartrid het volgende:
1) de afscheidstour van 1 van mijn favoriete bands
2) invloedrijke band uit de late jaren 80, begin jaren90 die weer bij elkaar zijn. Al wachten we nog steeds op nieuw materiaal
3) Hiphop band die 1 van hun beste albums integraal gaat spelen.
Ik vermoedde al dat we die wens deeldenquote:Op zondag 24 februari 2008 13:56 schreef bartrid het volgende:
En peaceman ik wou dat het waar was dat Coldplay een afscheidstoernee deed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |