abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 februari 2008 @ 09:52:14 #51
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56921790
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 09:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Mij bekruipt het gevoel dat deze vrouw schik heeft in het provoceren van de in haar ogen xenofobische medemens.
Mission accomplished. In dit topic dan.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_56921797
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 09:44 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja, dat denk ik ook.
Het doet me ook vreselijk denken aan provo's. Niks verbodens doen en het spruitjesvolk het bloed onder de nagels vandaan pesten.

Ben toch benieuwd hoe we hier over 10, 15 jaar op terug kijken.
Ik denk dat het hele burka gebeuren over een tijdje weer verdwijnt, en ook de discussie daarover.
Ook bij moslima's draait het vaak om een soort provocatie, er staat niets in de Koran dat het dragen ervan verplicht en ook cultuur kan geen verplichtende rol spelen.
I´m back.
pi_56921803
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 09:49 schreef SeLang het volgende:
Terecht dat ze het zwembad wordt uitgezet.
Als ik met een t-shirt aan het water induik word ik ook uitgezet omdat het 'onhygienisch' is. (ja dat is gebeurd)

Ik heb trouwens niets tegen die burqini an sich, maar dan graag wel dezelfde regels voor iedereen.
Het is alleen jammer dat de directeur het heeft over aanstootgevend, en niet over hygienische redenen.
pi_56921813
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 09:54 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Het is alleen jammer dat de directeur het heeft over aanstootgevend, en niet over hygienische redenen.
ik vind het op zich best grappig. Als moslims iets aanstootgevend vinden moet er altijd rekening mee gehouden worden, of ze beginnen te rellen. Dan moeten ze er ook maar eens rekening mee leren houden dat ook wij iets aanstootgevends kunnen vinden, en dat zij daar dan ook eens rekening mee moeten houden.

Goede actie dus
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_56921818
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 09:52 schreef popolon het volgende:

[..]

Mission accomplished. In dit topic dan.
Nou ja, ik ben geneigd om jouw eerste reactie te onderschrijven. En dan trapt men er dus niet in.
Overigens denk ik dat de opsomming van feiten in het artikeltje achteraf wel weer doorspekt zal blijken te zijn met de nodige onwaarheden en hineininterpretieringen. Zo gaat dat vaak.
I´m back.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 10:01:19 #56
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_56921848
Je ligt als propere moslim toch krom van het lachen als je dit 'bekeerde' aandachtsorgel voorbij ziet komen? Iemand? Meki?
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  zaterdag 23 februari 2008 @ 10:01:49 #57
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56921850
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 09:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou ja, ik ben geneigd om jouw eerste reactie te onderschrijven. En dan trapt men er dus niet in.
Overigens denk ik dat de opsomming van feiten in het artikeltje achteraf wel weer doorspekt zal blijken te zijn met de nodige onwaarheden en hineininterpretieringen. Zo gaat dat vaak.
Ja maar hoe ver gaan we?

Als ik met een bolletje Edammer met de klompen aan in het zwembad duik hoor ik niemand hier in Michigan.

Dan noem ik nog niet eens de klederdracht !
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 10:16:17 #58
3542 Gia
User under construction
pi_56921951
Steeds meer zwembaden verbieden de shorts als zwembroeken, omdat ze, op jaarbasis teveel water mee het zwembad uitnemen en te vervuilend zouden zijn.
En dan gaan we nu badkleding met nog meer wateropnemend stof, toelaten?

Oftewel, onze zonen moeten in ballenknijpers, maar hun dochters mogen in burkini.

Het moet niet gekker worden.

Overigens ben ik in deze eerder tegen het verbod op de shorts, dan voor een verbod op de burkini. Ik vind zo'n burkini wel goed voor de integratie.
pi_56922185
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 10:16 schreef Gia het volgende:
Steeds meer zwembaden verbieden de shorts als zwembroeken, omdat ze, op jaarbasis teveel water mee het zwembad uitnemen en te vervuilend zouden zijn.

Oftewel, onze zonen moeten in ballenknijpers, maar hun dochters mogen in burkini.

Dat zijn onze kleindochters dan? Lol. .
I´m back.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 10:45:32 #60
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_56922206
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 09:09 schreef Loedertje het volgende:

[ afbeelding ]
wtf is dat
pi_56922207
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 10:01 schreef popolon het volgende:

[..]

Ja maar hoe ver gaan we?

Als ik met een bolletje Edammer met de klompen aan in het zwembad duik hoor ik niemand hier in Michigan.

Dan noem ik nog niet eens de klederdracht !
Dit soort dingen reguleert zich vanzelf wel. Meestal dan.
I´m back.
  † In Memoriam † zaterdag 23 februari 2008 @ 10:48:12 #62
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_56922218
quote:
Steeds meer zwembaden verbieden de shorts als zwembroeken, omdat ze, op jaarbasis teveel water mee het zwembad uitnemen en te vervuilend zouden zijn.En dan gaan we nu badkleding met nog meer wateropnemend stof, toelaten?
Wat ??

O ja, die badkleding is gewoon gemaakt van superlichte stof hoor Lees de website maar, de eigenaar van die site heeft strax een leuke hummer
  † In Memoriam † zaterdag 23 februari 2008 @ 10:49:05 #63
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_56922227
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 10:45 schreef Aventura het volgende:

[..]

wtf is dat
Dat is het echtpaar Buitelaar-van der Kolk (overigens 2 Nederlandse achternamen, ga ervanuit dat de man in deze ook halfbloed is )
  zaterdag 23 februari 2008 @ 10:53:38 #64
798 voyeur
bemoeit zich
pi_56922267
quote:

Overigens ben ik in deze eerder tegen het verbod op de shorts, dan voor een verbod op de burkini. Ik vind zo'n burkini wel goed voor de integratie.
Is dit ook verboden?
Here we are now, entertain us.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 februari 2008 @ 10:54:02 #65
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_56922271
Stomzinnig dat ze het water is uitgezet.
en Gia woon je in België ofzo ?
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 23 februari 2008 @ 10:54:35 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56922275
Ik vind het al niet normaal dat een (ogenschijnlijk) gezonde Hollandse vrouw het in haar hoofd haalt om zich te bekeren tot de Islam . En kennelijk heeft ze ook nog een blanke man naast zich. Hoe zit dat nou weer? .
Niet meer actief op Fok!
pi_56922306
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 10:54 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het al niet normaal dat een (ogenschijnlijk) gezonde Hollandse vrouw het in haar hoofd haalt om zich te bekeren tot de Islam . En kennelijk heeft ze ook nog een blanke man naast zich. Hoe zit dat nou weer? .
Daar gaat het toch niet om
pi_56922314
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 09:09 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Dat is alleen als je Liselotte Buitelaar heet, heb het verder nog nooit ergens gelezen

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat de fuck is dit nou weer???? Geen import-Iranese, geen Pakistan-fundamentalist maar een Hollandse boerin die waarschijnlijk een vrije westerse opvoeding gehad heeft en besloot zich een extreme variant van een geloof aan te meten?

Vroeger kon je nog shoqueren door een tattoo te nemen of in een minirok te lopen maar tegenwoordig gaan sommige mensen wel heel ver.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  zaterdag 23 februari 2008 @ 10:58:51 #69
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_56922317
Gááááán we weer.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 11:02:56 #70
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56922366
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 10:58 schreef sizzler het volgende:

[..]

Wat de fuck is dit nou weer???? Geen import-Iranese, geen Pakistan-fundamentalist maar een Hollandse boerin die waarschijnlijk een vrije westerse opvoeding gehad heeft en besloot zich een extreme variant van een geloof aan te meten?

Vroeger kon je nog shoqueren door een tattoo te nemen of in een minirok te lopen maar tegenwoordig gaan sommige mensen wel heel ver.
Dat bedoel ik dus .
Bij mij op de uni loopt ook een blank meisje rond in kleding van de kringloopwinkel en een roze hoofddoek. En ze heeft een oerhollandse voornaam en een Arabische achternaam. Ik heb even wat zoekwerk verricht via Google (ja, zo ben ik dan wel weer ) en ze blijkt wel op één of andere school te hebben gezeten in het Midden-Oosten. Denk dat ze een Arabische vader heeft en een Nederlandse moeder.

Maar deze mevrouw Buitelaar klinkt idd echt als iemand die gewoon moslima is geworden. Ik snap best dat bepaalde aspecten van de Islam mensen aanspreken (bijv egaliteit en naastenliefde), maar je hebt geen religie nodig om deze waarden tot uitdrukking te brengen. Realiseert zo'n vrouw wel dat ze door de Islam te omarmen ook meteen zo'n monsterlijke God en een achterlijke levensvisie omarmt? .
Niet meer actief op Fok!
pi_56922369

"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  zaterdag 23 februari 2008 @ 11:05:53 #72
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_56922396
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 11:03 schreef sizzler het volgende:
[ afbeelding ]

Tja, als ik zo'n hoofd (en figuur) had, ging ik ook in een Burka lopen
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zaterdag 23 februari 2008 @ 11:09:25 #73
78918 SeLang
Black swans matter
pi_56922441
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 10:53 schreef voyeur het volgende:

[..]

Is dit ook verboden?
[ afbeelding ]
Met zo'n homo pak word je door Marokkanen het zwembad uitgekicked
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zaterdag 23 februari 2008 @ 11:29:59 #74
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_56922723
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 10:49 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Dat is het echtpaar Buitelaar-van der Kolk (overigens 2 Nederlandse achternamen, ga ervanuit dat de man in deze ook halfbloed is )
How cute. Hobbymoslims in de provincie.
pi_56922945
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 11:29 schreef Aventura het volgende:

[..]

How cute. Hobbymoslims in de provincie.
! .

Verder vind ik het een wel een aardig koekje van eigen deeg. Er zijn legio zwembaden waar zoiets mafs als 'vrouwenzwemmen' geintroduceerd is, met name om Moslimas te laten zwemmen zonder al die hitsige mannen er bij. Als je dan als man bij het zwembad aankomt om een paar baantjes te trekken (wheheh.. hij zei 'trekken') dan kom je er ook niet in.

En nu wordt er iemand het zwembad uitgezet omdat de kleding niet voldoet aan de definitie van 'badkleding' en het is weer janken.

Als ik in een spijkerbroek wil gaan zwemmen in een zwembad mag dat ook niet, al breng ik er speciaal een aparte, schone broek voor mee.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')