niets aan toe te voegen... Heel veel sterkte.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 06:25 schreef LordArthas het volgende:
Weet niet goed wat ik er op zeggen moet. Ontzettend veel sterkte.
Heb ook altijd moeite om niet in tranen uit te barsten bij het lezen van zulke verhalen.
Erg mooie foto's ook.
'k Mag t lijenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 07:32 schreef Isdatzo het volgende:
In iedergeval heeft Max zich geen beter baasje kunnen wensen, dat staat vast!
Vanochtend met het uitgaan, nu al veel korter stuk dus, liep hij halverwege al naast mequote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:14 schreef Qwea het volgende:
Hey meid.
Hoest nou met die haarbal?En hoest met jou?
Ja, kan alleen maar slechter gaanquote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:20 schreef nein het volgende:Niet leuk, zielig, triest...en ik wens je heel veel sterkte toe..
Mijn kat heeft ook nierfalen maar doet het tot nu toe al 2 jaar redelijk goed...maar nierziektes zijn klote en het is altijd een kwestie van tijd voor het echt niet meer kan..
Klinkt misschien stom, maar wees blij dat je langzaamaan afscheid van hem kan nemen. Nu kunnen jullie je er op voor bereiden. Dat is beter dan dat het plotsklaps gaatquote:Op zondag 24 februari 2008 09:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vanochtend met het uitgaan, nu al veel korter stuk dus, liep hij halverwege al naast meHij loopt nooit naast me in t park, altijd rennen ed.
. Maar aan de andere kant eet ie zijn bak nog steeds leeg..
Ik huil al niet zoveel meer als de eerste week, maar wanneer ik aan hem denk komt gelijk de "binnenkort" gedachte en schiet ik weer vol. Maar verder, I'll manage, so far. Denk ik. Hoop ik.
[..]
Ja, kan alleen maar slechter gaanIk begrijp dus dat jullie er in een vroeger stadium achter zijn gekomen? Cherish it, das alles wat ik kan zeggen.
Oh ja! Vanochtend toen we weer terug waren in de straat liep hij wel weer even vooruit, en ineens stopt ie, kijkt achterom naar mij en blijft zo staan totdat ik naast hem sta en dan lopen we verder.![]()
![]()
En echt, bedankt allemaalHet doet me echt veel. Ik krijg hier gewoon verdomme meer begrip en medeleven en oprechte mensen en gevoelens dan irl.
Ik kan me voorstellen dat het langzaam zien aftakelen van je maatje ook een lijdensweg is.quote:Op zondag 24 februari 2008 21:21 schreef Harajuku. het volgende:
Daar ben ik het niet mee eens, zo werkt dat niet hier. I wish.
Ik zie het liever aankomen zodat ik tijdig afscheid van hem kan nemen dan dat ik op een morgen zonder mn haarbal zitquote:Op zondag 24 februari 2008 21:21 schreef Harajuku. het volgende:
Daar ben ik het niet mee eens, zo werkt dat niet hier. I wish.
quote:Op zondag 24 februari 2008 22:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zie het liever aankomen zodat ik tijdig afscheid van hem kan nemen dan dat ik op een morgen zonder mn haarbal zit
Desalniettemin blijft het kut.
Krijg ik ook nog kusjes terug van max? Of hou je die telkens voor jezelf?
Max.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:33 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ligt ie vaak
[ afbeelding ]
En zo
[ afbeelding ].
[ afbeelding ]²
[ afbeelding ]
Jazz net wakker en lui maar toch proberen kwispelende staart te pakken. Wat een pose.
Ik moet nog wennen aan nieuwe camera
quote:Op maandag 25 februari 2008 00:30 schreef Harajuku. het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-4140163189814828175&hl=nl
Video ook eindelijk klaar..
Mn ouders kregen één of andere vakantie, midweek. 3 maart ofzo. En "ze zouden het heel erg op prijs stellen als ik mee zou gaan"quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:54 schreef -moppie- het volgende:
Hoe is het vandaag met Max en Jou Hara?
Dankjequote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:08 schreef KD-fotografie het volgende:
sterkte ermee!
Ja, zusje gehandicapt dus over het algemeen zelfs wat grotere huisjes ook nogquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:26 schreef Greys het volgende:
Die Midweek, is dat niet iets waar Max mee naar toe zou kunnen dan? Is het een bungalow-huisje?
Nou ja, waarschijnlijk niet, anders had je dat zelf ook al bedacht [afbeelding]
Wurdquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat een lief beestje [afbeelding]
Hij zal het vast leuk vinden, maar ik vind niet dat ie in staat is om 2 uur in de auto te moeten.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:39 schreef oh-oh het volgende:
Oh baby Max [afbeelding]
Ik ging echt no way of ik nam hem mee. Mss vindtie t wel heel leuk.
En mn ouders konden een boom in van me.
Ik kan me heel goed voorstellen dat je weinig zin hebt om nu weg te gaan, Hara.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij zal het vast leuk vinden, maar ik vind niet dat ie in staat is om 2 uur in de auto te moeten.
Men vertrekt tussen 1200 en 1300, en ik heb geen spullen ingepakt.
Hij loopt nog steeds met zn bot rondquote:Op maandag 3 maart 2008 10:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik kan me heel goed voorstellen dat je weinig zin hebt om nu weg te gaan, Hara.
Hoe gaat het met Max op het moment?
Ik zei gister "Moeten jullie niet eens gaan pakken?" kreeg terug of ik niet moest gaan pakken waarop ik zei dat ik Max niet achterlaat en met die woorden verliet ik de kamerquote:Op maandag 3 maart 2008 11:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ging ook niet mee hoor [afbeelding]
Weten je ouders al dat je niet meegaat? Of is dat de grote verrassing zometeen? [afbeelding]
En terechtquote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:20 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb van dit nummer Max' nummer gemaakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Al zou hij mogen, denk niet dat ie dat waardeertquote:Op maandag 3 maart 2008 19:06 schreef Qwea het volgende:
nu je alleen thuis bent met max, kan max mooi bij je in bed snurken [afbeelding]
quote:Op maandag 3 maart 2008 19:08 schreef Noisekick het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] Zit met een brok in m'n keel en de traantjes staan me nader... [afbeelding]
Ik kan je niks anders dan heel veel sterkte wensen. [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ik hoop, dat je nog hele fijne, mooie en liefdevolle momenten met hem beleeft.
[..]
En terecht [afbeelding] , niet alleen vanwege de liefde voor jouw Max, maar ook voor de prachtige foto's. [afbeelding]
Ik lees toch al heel wat jaartjes op Fok mee en deze foto's had ik een tijd terug voor het eerst gezien en zijn echt toch wel een van de mooiste foto's die ik op Fok heb gezien. [afbeelding] [afbeelding]
tillen, dat moet ik nu met dikzak ookquote:Op maandag 3 maart 2008 19:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Al zou hij mogen, denk niet dat ie dat waardeertHij kan ook niet echt trappen lopen, hebben we hem nooit geleerd. Eén keer moest ie, toen mn ouders op vakantie waren en ik een hele dag en waarschijnlijk nacht bij zus zou blijven moest ie dus mee. Wat een drama om hem die paar treden in het trappenhuis op te krijgen, hij wist echt niet hoe het moest
Mag ik vragen waar je gemaakt hebt? Of beter door wie? Professionele fotograaf? Ik wil ook gave foto's van Baloe en die aan mn muurquote:Op maandag 3 maart 2008 19:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Thanks
Wat een complimentIk ben echt trots op de foto's en ontzettend blij dat ik ze net op tijd gemaakt had, maar dat is wel een heul groot compliment
!
Mja, mijn broer had hem ooit naar boven getild, maar hij vond het nietsquote:Op maandag 3 maart 2008 19:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
tillen, dat moet ik nu met dikzak ook [afbeelding] goed voor je [afbeelding] [afbeelding]
Was eigen werkquote:Op maandag 3 maart 2008 19:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je gemaakt hebt? Of beter door wie? Professionele fotograaf? Ik wil ook gave foto's van Baloe en die aan mn muur [afbeelding] [afbeelding]
Eigenwerk? Dan fotoshop en schiet je verdomt goed.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mja, mijn broer had hem ooit naar boven getild, maar hij vond het nietsWaarschijnlijk voelt hij zich hier niet op zijn gemak omdat hij dus in zijn hele leven 1 keer boven is geweest
[..]
Was eigen werk
En nu ga ik hund even uitlaten. Als ie deze week nog is zoals ie nu is ga ik proberen voor de laatste keer wat verder met hem te lopen
Ik durf het niet aan nu ik alleen ben
Wtf, had je reactie niet gezien? Eens in ieder gevalquote:Op maandag 3 maart 2008 21:25 schreef Fha het volgende:
Bah zulke lieve mooie dieren moeten niet ziek worden of dood gaan, ik word er helemaal verdrietigjes van. Heel veel sterkte!!
quote:Op maandag 3 maart 2008 23:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wtf, had je reactie niet gezien? Eens in ieder gevalEn dankje
Qwea, had vanavond mn telefoon meegenomen omdat de camera op vakantie is maar mijn lampje leek niet opgewassen te zijn tegen het donkerZal het straks op de laptop even bekijken.
Golden Retrievers?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:00 schreef paultjuhhh het volgende:
Mijn oom en tante hebben ook altijd van die honden
Haa, hij vindt het net eronder gaan vervelend, meestal blijft ie wel staan als ik eenmaal bezig benquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:38 schreef Morretje het volgende:Max is idd mager zeg..
Wat is dat toch met honden dat ze eig niet onder de douche willen, maar wel zo braaf zijn dat ze wel komen, en dan gauw weer weglopen?
Ja, paar geleden viel het me ineens op. 1, 2, 3, 4 rib.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:10 schreef krioro het volgende:
Max gebruikt dezelfde shampoo als ik.![]()
Zo duidelijk had ik zijn ribben nog niet eerder gezien, damn.Maar hij eet tenminste een beetje. En buiten ziet het eruit alsof hij er best zin in heeft, ook al rent hij niet constant, hij beweegt wel redelijk wat.
![]()
Gelukkig is dat trillen ook over, je hebt hem lekker warm ingepakt.![]()
Een aai voor Max, en één voor Kay. En lief doen, Jazz, dan ook een aai voor jou. En voor PCB en Bijoux.
Een keer of 4quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:15 schreef Qwea het volgende:
liep max nou zo uit de douche zeiknat de kamer in ?![]()
Ahhhhh, kijk hem liggen dan onder z'n handdoekjesquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:13 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wilde hem eerst nog even lekker laten liggen, maar nu moet ie toch opstaan om te plassen
Mwah, dikke kans dat het toch wel door de nieren komt.. Beschadiging aan organen veroorzaakt ook misselijkheid. Maar goed, ik ben nog maar in opleiding dus anders bel je even naar je DAquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:31 schreef Harajuku. het volgende:
Nee, de vorige keer toen het zo erg was heeft ie wel iets gehad. Maar ik kan nu ook nog niet zeggen dat het weer die kant op gaat. Hell, misschien heeft ie wel shampoo binnen gekregen ofzo? En is het iets onschuldigs?![]()
Maar hij gedraagt zich niet echt ziek. Hij huppelt buiten nog blji rond enzo, poept zelfs zonder problemen en verder is hij gewoon nog echt opgewekt.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:37 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Mwah, dikke kans dat het toch wel door de nieren komt.. Beschadiging aan organen veroorzaakt ook misselijkheid. Maar goed, ik ben nog maar in opleiding dus anders bel je even naar je DA [afbeelding]. Wat medicijnen tegen misselijkheid wordtie misschien wat rustiger van en eet en drinkt hij hopelijk wat beter.
Nee ok, maar omdat je zei dat Max opzich wel wilde eten maar dan toch weer niet deed enzo.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar hij gedraagt zich niet echt ziek. Hij huppelt buiten nog blji rond enzo, poept zelfs zonder problemen en verder is hij gewoon nog echt opgewekt.
Voorgaande keren lag ie er elke voor dood, en niet eens een poging tot eten doen hè. Nu wel. Dus ik wilde het eigenlijk vandaag nog even aankijken en anders vanavond naar de DA. Vrees alleen dat zij gelijk aankomen met dood.
Vanaf het begin heb ik moet janken en zeiken om er iets anders uit te krijgenquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:49 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Nee ok, maar omdat je zei dat Max opzich wel wilde eten maar dan toch weer niet deed enzo.
Ik zou het gewoon even aankijken inderdaad en als je dan gewoon vraagt om iets tegen de misselijkheid dan zal de DA dat vast wel geven. DA bepaalt natuurlijk niet ofie meteen dood moet [afbeelding].
Ik zou wél een andere DA nemenquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vanaf het begin heb ik moet janken en zeiken om er iets anders uit te krijgenEerste keer belde ik de DA ook omdat ik moeder niet kon bereiken, die DA vertelde mij andere dingen dan dat ze mijn moeder verteld hadden. Ik moet elke keer alles 10 keer vragen en dan heb ik zo een 5 verschillende antwoorden op één vraag.
Maar goed, ik geloof wel dat ze het beste voor hebben met de dieren hoor, en met Max in zijn condition ga ik ook niet steeds langer reizen naar een andere DA. Check ups ed worden ook altijd goed gedaan met andere dieren, dus ik ga er maar vanuit dat ze goed met dieren zijn en minder met mensen
Trouwens, ik heb nog een vraag waar jij misschien wel antwoord op hebt. Eiwitten mag hij maar weinig van hebben. Vlees/brokken zou hij één keer per week mogen. Maar, het vlees wat wij hebben is 5 gram eiwitten oid, waarom zou hij dat dan maar één keer per week mogen hebben? In het speciale dieetvoer zit zelfs meer
Max heeft er 3 keer doodziek bij gelegen, dan ga ik niet zo ver met hem reizen, hoor. Zeker niet als zij verder wel goed werk verrichten. Dat er niets aan te doen is kunnen zij ook niets aan doen, aan hun omgang met mensen welquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou wél een andere DA nemen [afbeelding]
Blijven oefenenquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:29 schreef Harajuku. het volgende:
Hij drinkt welMet dat erbij vind ik dat is dus best nog een paar kan aankijken
Ffs, ik heb gejankt wn geblerd dat ie moet leren praten
Ze kunnen wel praten, op hun eigen manierquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:28 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hij zal zich toen wel veel beroerder hebben gevoeld en nu wat minder. Maar das allemaal speculeren. Als je merkt datie bijna niks meer binnenhoudt en ook weinig drinkt zal ik even aan de bel trekken want dan moet je uitkijken datie niet uitdroogt.
Waarom kan een hond ook niet gewoon praten he.
Ja, maar dat only gets you so far. Door zijn lichaamstaal wist ik altijd dat hij naar de DA moest, maar hoe of wat verder?quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze kunnen wel praten, op hun eigen manier [afbeelding]
Lichaamstaal ftw. [afbeelding]
True.quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, maar dat only gets you so far. Door zijn lichaamstaal wist ik altijd dat hij naar de DA moest, maar hoe of wat verder?
Dankjequote:Op woensdag 5 maart 2008 15:35 schreef chatter het volgende:
Wel, men kan in ieder geval nooit zeggen, dat je er niet bent voor je hond.
In mijn ogen ben je een kanjer.
[afbeelding]
yukquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:48 schreef Harajuku. het volgende:
Om 1300 kwam ik bij hem "Wil je p.." springt gelijk blij overeind lalala hij mag weer naar buiten. Daarna een boterham met leverpastei en het zit er nog steeds in
Net opgehangen met de assistente, ze denkt dat er wel wat voor zijn misselijkheid is dus ik ga straks mijn tante bellen om vanavond langs te gaan.
En degene die nog het in zijn achterlijke hoofd durft te halen om te zeggen dat ik, nee wíj, zo egoistisch zijn om Max te laten creperen voor ons eigen gewin, oh you better watch it.
En parket gelukkig ja. En wat deeltjes kots over mijn laken
en over een handdoek
en over nog één
Goedzo. Hopen dat de misselijkheids pil gaat werkenquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:52 schreef Harajuku. het volgende:
Qwea, soms at ie het inderdaad op, maar de laatste keren heb ik het hem niet meer zien doen
Vanmiddag dus brood leverpastei, vanavond ook, en nu net met een pil erin. na elke boterham heeft ie ook gedronken soit.
Heb met tante overlegd, en ik ga vanavond ook weer eerder naar boven en Jazz weer in de slaapkamer. Als ik er bij blijf komt ie steeds naar me toe, maar wij vinden dat hij moet rusten en als ie alleen is slaapt ie tenminste. Jazz raust door de kamer en kliert Max dus die vermaakt daarom nu weer in de slaapkamer. En ja, ruime kamer, spelen, eten, drinken, kattebak en bovenal een bed waar hij stiekem op kan slapen. Dus het is niet zielig ofzo.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:04 schreef Harajuku. het volgende:
Nee, nog geen last van gehad. En sinds dat witte brood, hij krijgt normaal bruin, eens vast bleef zitten check ik wel elke keer
Jaquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:05 schreef Harajuku. het volgende:
Grappig trouwens hoe wij elkaar altijd negeerden tot we één raakvlak bleken te hebben
We hebben een kennerquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
[afbeelding] Goedzo [afbeelding] Anders blijft hij straks "duwen" met zn tong [afbeelding]
quote:Ja [afbeelding] Maar je bent best schattig [afbeelding]
hey, anders ik welquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We hebben een kenner [ afbeelding ]
[..]
[..]
[ afbeelding ]Stiekem jij ook wel, maar dont tell anyone. Ik heb een reputatie hoog te houden.
Ah, okay. Ik dacht dat je op :K doelde. Dankje, je weet dat Max mijn wereld is.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:48 schreef Woldo het volgende:
Nee dat is et niet, ik tikte et via QuickReply en die msn smiley is hier niet de juiste smiley.
mooi zoquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:47 schreef Harajuku. het volgende:
Max gaat dood en jouw reactie is?
@ Qwea, ik zit al boven en ga zo weer even beneden kijken. Maar brood en water van 1300 zit e rnog steeds in dus ik heb goede hoop. Tante zei ook al "Hij is inderdaad nog erg in de benen, opgewekt. Dit lijkt me niet zoals vorige keren" Dus ik ga ervan uit dat het nog goed is tot mijn ouders thuis komen
Kwispelen zegt niet zo veel hequote:Op woensdag 5 maart 2008 21:36 schreef Harajuku. het volgende:
'k Loop de kamer in, Max zat al half overeind, en stond gelijk opDus vroeg ik hem maar of hij nog even wilde plassen en natuurlijk JAJAJAJ
Weer binnen likte hij een kruimel ofzo van de grond dus ik denk hmm, hmm. Broodje dan maar?
Wilde eik wachten tot een uur of 2300, maar als hij honger heeft, en nog steeds niet gekotst, doe maar dan.
Normaal gesproken als ie met leverpastei heeft gehad en je biedt hem brood zonder aan krijg je![]()
Maar nu at ie t ook zonder.
Ook één en al kwispel hè. De hele tijd. Hij doet geen vlieg kwaad, ziet geen kwaad in mensen/honden/dieren whatever. Hij zou niemand kwaad doen. En jezus, ik weet verder even niet wat te typen. Het is zo ontzettend oneerlijk. Hij verdient zó veel meer, echt.
Slaapt hij ook niet als je naast hem gaat liggen? Wij zijn vanmiddag samen in slaap gevallenquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:38 schreef Harajuku. het volgende:
En natuurlijk, staat ie nog blij in de keuken. Kwispelen, oren omhoog, vragende blik "Waar ga je heen? Zie je me niet?" Was al een keer terug gelopen maar ik weet gewoon dat het beter is als ik er niet ben, hij, nee zijn lichaam, moet rusten.
Dat weet ik. Jazz heeft ook meerdere soorten kwispels. Maar Max kan ik heel goed lezen, hij kwispelt ook niet als hij zich slecht voelt oid. Seriously, wanneer Max zich niet goed voelt, maakt dat hij dat áltijd op dezelfde manier duidelijk, aan mij. Niet aan mn ouders, of broer of zussen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kwispelen zegt niet zo veel he [afbeelding] Ook als een hond bang is, of boos , of onzeker oid kwispelt een hond. Het is de opwinding. Niet de "ik ben blij". Dat dacht ik sinds vanmorgen ook, maar blijkbaar is dat niet zo. Ik had een topic op een golden forum geopend dat dikzak gromt naar me en toch kwispelt. Blijkt dat dat kwispelen helemaal geen teken van "lief" doen betekend.
En tuurlijk, max zal wel kwispelen omdat hij nu blij is [afbeelding] ik moest het alleen even zeggen [afbeelding]
Da's best nog jong.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:42 schreef Harajuku. het volgende:
27 okt werd hij 8.
Max heeft het nooit fijn gevonden als je bij hem komt liggen op zíjn kussen. Soms vindt hij het even okay, zoals die laatste keer toen het heel erg was. Maar over het algemeen trapt hij je na 5min weg en dat heeft hij altijd al gedaan.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Slaapt hij ook niet als je naast hem gaat liggen? Wij zijn vanmiddag samen in slaap gevallen [afbeelding] op zn kussen [afbeelding]
Veel te jong. Boy was veel groter en hij werd 15, ik had op zijn minst verwacht dat Max 16 kon worden.quote:
Had boy ook allemaal problemen? Of was die over het algemeen gezond?quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Veel te jong. Boy was veel groter en hij werd 15, ik had op zijn minst verwacht dat Max 16 kon worden.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Max heeft het nooit fijn gevonden als je bij hem komt liggen op zíjn kussen. Soms vindt hij het even okay, zoals die laatste keer toen het heel erg was. Maar over het algemeen trapt hij je na 5min weg en dat heeft hij altijd al gedaan.
Boy stierf toen ik 11 of 12 was, dus heel erg veel weet ik er niet van maar bij mijn weten was ie gezond. Of hij was het niet zonder dat wij het doorhadden.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Had boy ook allemaal problemen? Of was die over het algemeen gezond?
Baloe loopt gelukkig ook niet weg. Hoe oud worden goldens eigk? gemiddeld he...quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Boy stierf toen ik 11 of 12 was, dus heel erg veel weet ik er niet van maar bij mijn weten was ie gezond. Of hij was het niet zonder dat wij het doorhadden.
Boy was trouwens echt een prachtbeestAls hij hem eens smeerde kon je er donder op tegen zeggen dat ie bij de kinderboerderij oud brood aan het vreten was. Na een paar keer kwamen mensen van de kinderboerderij hem al thuis brengen
En als hij een droge worst te pakken kreeg, kreeg je hem echt niet terug
Max ligt elke zomer vaak buiten op de oprit, hij loopt niet weg. Twee keer liep ie van de oprit naar de achtertuin maar that's it
Daarom vind ik jouw Baloe zo leuk. Ik zie in zijn gezicht echt een mix tussen Boy en Max, en zij hebben toch echt een verschillend gezicht. Max en Boy dus.
Ligt aan de grootte. Ik vind Max redelijk klein, Boy was groot. De gemiddelde Golden valt onder middelgroot met een jaar of 12/13quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Baloe loopt gelukkig ook niet weg. Hoe oud worden goldens eigk? gemiddeld he...
Ooh en wat ik wilde vragen ; die foto's van max aan je muur, zijn die op canvas? Zo ja, heb je ze bij een webwinkel besteld? Zo ja, welke? [afbeelding]
Mag ik dan ook nog vragen hoe groot ze zijn?quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ligt aan de grootte. Ik vind Max redelijk klein, Boy was groot. De gemiddelde Golden valt onder middelgroot met een jaar of 12/13herinneringenoplinnen.nl meen ik. Puik werk, ik nam dinsdag of woensdag contact met ze op of het voor of vrijdag vroeg geleverd kon worden, en dat kon gelukkig. De kleuren zijn er ook perfect op gekomen, ik vreesde het ergste met dat rood maar helemaal geweldig
Dat lijkt me echt erg. Alle dingen die hij zo leuk vond kan ineens niet meer, overduidelijke erge pijn. Ik hoop zo dat ik dat net voor kan zijnquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:06 schreef Insomaniac het volgende:
Kuttopic, slotje..
Op 7-7-07 hebben we Chico in laten slapen en dat was de moeilijkste beslissing die ik denk ik ooit heb moeten nemen. Hij takelde af, DA wilde nog van alles proberen, maar zijn hulpeloze smekende blik heeft ons de knoop door doen hakken. Zijn geest wilde nog zo veel, maar zijn lijf was op. Altijd als hij blij was ging hij lekker door het gras rollen, dat kon niet meer. Hij rolde om, gilde van de pijn, probeerde op te springen flikkerde vervolgens vol op zijn kin. Spelen met Woody kon niet meer, staan, zitten, lopen wilde allemaal niet meer. Als hij moest plassen moest ik hem ondersteunen, anders viel hij om. Dito bij poepen, zelfs die houding lukte niet meer.
En dan breng je je hond weg..
Die verhalen over jouw Max, doen me heel erg aan Chico denken. Alles wat je nu hier schrijft komt me akelig bekend voor..
Je bent een hele lieve hondenmama, heel veel succes met dit nare proces..
De allerliefstequote:Op donderdag 6 maart 2008 01:37 schreef vronie het volgende:
Ik wil je veel sterkte wensen met Max,wat een lieverd.
Liefs Vronie
Ik heb de site net weer gekeken, en ik denk dat het 40x60 was, zat met 3 net onder de ¤100 meen ik. Maar dan zijn ze wel wat goedkoper nu, zal het straks even opmetenquote:Op donderdag 6 maart 2008 07:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mag ik dan ook nog vragen hoe groot ze zijn?En ja, ik ga jouw idee jatten voor pics van Baloe op linnen
Max lekker gesnurkt?
quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt erg. Alle dingen die hij zo leuk vond kan ineens niet meer, overduidelijke erge pijn. Ik hoop zo dat ik dat net voor kan zijn
Bij hem was het ouderdom? En hoe oud was ie?
Jij kan vast ook nog wel een sterkte gebruiken, 't wordt er niet veel beter op hè.
[..]
De allerliefsteDankje
[..]
Ik heb de site net weer gekeken, en ik denk dat het 40x60 was, zat met 3 net onder de ¤100 meen ik. Maar dan zijn ze wel wat goedkoper nu, zal het straks even opmeten
Joa, kat weg, ik weg, die heeft wel lekker liggen slapen. Vanochtend eerst even snel naar achter, de bosjes. Geplasd, gepoept zelfs. Toen een boterham leverpastei, water. Ik dacht, weer slecht geslapen, nu ie dat toch al heeft gedaan kan ik wel even naar mijn nest voor ik m uitlaat. Think again, ik kom van de wc af na de Veronica gids doorgebladerd te hebben en hij staat nog steeds voor de deur te wachten![]()
Dan mot t maar eh.
quote:
Daar is de veronica gids toch voor?quote:
Ja, maar ik zag een schijtende hara voor me die de gids aan het lezen was terwijl max ongeduldig stond te wachten tot mevrouw klaar was met de boodschappenquote:
Vrouwen schijten toch niet ?quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar ik zag een schijtende hara voor me die de gids aan het lezen was terwijl max ongeduldig stond te wachten tot mevrouw klaar was met de boodschappen
Zouden aminozuursupplementen werken? Als daarmee de juiste aminozuren toegediend kunnen worden, zou er misschien nog iets van spieropbouw plaats kunnen vinden, met minder schadelijke gevolgen voor de nieren.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:05 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Dat heeft ook weer te maken met wat voor eiwitten erin zitten. In dat dieet voer zitten speciale eiwitten met de juiste samenstelling en patroon (iets met essentiele aminozuren) hzodat de nier minder overbodige eiwitten hoeft te verwerken. Dat andere voer kan wel minder eiwitten bezitten maar als het niet de zogenaamde ideale eiwitten zijn dan kan ie toch eiwitten gaan uitscheiden via de nieren, that's not good voor Max.
Dus dat dieetvoer is speciaal voor nierpatienten gemaakt met daarin alleen eiwitten die Max echt nodig heeft. Maar hij zal wel de brokken en vlees lekkerder vinden zekeren dat de DA dan denkt datie iig genoeg eet.
Ik wist wel dat Max het in zich had. Hij bewaart het gewoon voor de momenten waarop het nodig is.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:33 schreef Harajuku. het volgende:
Oh ahahahah. Max kauwde net op een stukje dentastick, en Jazz liep langs en zat bij zijn bot.De eerste keer dat ik Max tegen Jazz hoorde grommen
En Jazz keek verschrikt op en liep gauw weg
![]()
Ik let er juist op dat ik dat niet teveel doe. Regelmatig zit ik met Jazz mn nek, hoor. Elke ochtend en avond na het eten heeft altijd zijn uurtje tho, hele huis door rennen en Max klieren ed, en vanavond was t wat erger dan normaal en normaal is al zo ergquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:29 schreef Dagonet het volgende:
Misschien mist de kat aandacht? Nu je zo gefocussed bent op Max
Lijkt me dus wel meevallen inderdaad met dat aandachtstekortquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:58 schreef Harajuku. het volgende:
Zoals verwacht was ie uitgeraasd en lag lekker te slapen. Heb m dus maar opgetild, waarna ik dood gekopt ben en allemaal liefdesbeetjeskreeg, en naar beneden gebracht. Als het goed is (
) heeft ie nu voor vandaag zn uren gehad.
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:51 schreef deedeetee het volgende:
Kortom iedereen blij
Gelijk heefttie overgens die van pedigree zijn véél lekkerder.
Nog niet zo erg als de keren dat er gespoeld moest worden maar het zit eraan te komen. Tot morgen wachten tot vader er is en dan moet het gebeuren voor het wel weer zo erg wordt.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:19 schreef oh-oh het volgende:
[afbeelding] Arme jullie, gaat het zo slecht weer ?
Denk je mafia te vinden krijg je ditquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:18 schreef B.ertha het volgende:
He, ik zat in je geschiedenis te kijken, maar wat naar is dit [afbeelding]
Sterkte ermee [afbeelding]
Het is wel echt een mooie (en zo ik begrijp superlieve) hond zeg [afbeelding]
Zo waar.quote:En je zonder hem naar huis toe moet,
Met de riem in je hand en een hart vol pijn,
Dan probeer je jezelf te overtuigen,
'Dit was het beste, ik mocht niet egoïstisch zijn.'
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nog niet zo erg als de keren dat er gespoeld moest worden maar het zit eraan te komen. Tot morgen wachten tot vader er is en dan moet het gebeuren voor het wel weer zo erg wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:36 schreef Harajuku. het volgende:
één neusgat zit nu trouwens ook half dichtGister schoongemaakt maar keek net weer en is dus weer hafl dicht
Ik hield zn kop dus wat omhoog richting mij, en op t moment dat ik m weer los laat en hij zijn hoofd dus weer wat naar beneden doet valt er zo een traan van mijn oog in de zijne.
![]()
![]()
En nu blijf ik echt even weg hier
Jawel. Blijkbaar brengen ze hem morgen naar de DA terwijl het toch bijna een feit was dat het thuis zou gebeuren.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Willen je ouders hem niet in laten slapen? Of snap ik het verhaal verkeerd? [afbeelding]
Vraag anders of de DA gewoon bij jullie thuiskomt en dan aan je ouders ook uit laten leggen dat het zo niet meer kan.
Hier schiet jij alleen maar meer van in de stress.
Je stelt je er elke keer weer op in....
Weer kussie [afbeelding]
Ja, maar dat zijn exen. Dát snap ik wel. Kijk, tuulk het zou fijn zijn als ze iig iets lieten horen. Maar misschien heeft die nieuwe vriendin wel zoiets van "Als je dat flikt vermoord ik je" . Dat had ik eerst ook met MM, toen die informeerde naar de honden van zn ex. Ik had zoiets van "Ja doei, je hebt toch Baloequote:Op donderdag 13 maart 2008 21:24 schreef Harajuku. het volgende:
En ik ben ook boos over mijn exen. Twee exen waar ik geen eens ruzie mee heb, hè. Die weten van de situatie en die weten dat Max mijn wereld is, en denk je dat ik daar its van hoor?NOOOOOOEESS
Als het goed is zijn ze allebei nog of weer vrijgezelquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn exen. Dát snap ik wel. Kijk, tuulk het zou fijn zijn als ze iig iets lieten horen. Maar misschien heeft die nieuwe vriendin wel zoiets van "Als je dat flikt vermoord ik je" . Dat had ik eerst ook met MM, toen die informeerde naar de honden van zn ex. Ik had zoiets van "Ja doei, je hebt toch Baloe [afbeelding]" Maar nu zal het me aan mn reet roesten.
ooh, dan ben ik het met het laatste eensquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als het goed is zijn ze allebei nog of weer vrijgezelEn on the other hand moet ik wel weer komen opdraven als er iets aan de hand is. Teringlijers, dat ze even dood gaan.
Eens. Ik had Poekie ook beter thuis in kunnen laten slapen. Alhoewel ik niet met haar naar de DA ging van "nu moet het stoppen" ik dacht dat we haar gingen reddenquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Aaah Hara, laat de DA aub thuis komen, als je je ouders tenminste zover krijgt.
We hebben er hier nu 2 keer voor gestaan en beide keren kwam de DA hier.
Was voor onze beestjes echt heel "fijn".
Als ik hier zit te lezen voel ik gewoon die knoop in m'n maag en de wanhoop die ik destijds had
DUS MIJN OUDERS BRENGEN HEM MORGENOCHTEND NAAR DE DIERENARTS OM HEM IN TE SLAPEN EN KANKER JIJ NOU VERDOMME OPquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:33 schreef Dagonet het volgende:
Dus je ouders willen de dierenarts niet laten komen om Max in te laten slapen en uit z'n lijden te verlossen?
Al had ik een kinderwagen moeten lenen.
\quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:34 schreef Harajuku. het volgende:
Wat ben jij een smerig stuk vreten. Gadverdamme zeg
Hey, die is wel laag onder de gordel. Heb je zelf huisdieren? Zo ja, dan weet je ook hoe godverdommes moeilijk het is om een van hun in te laten slapen. Dat doe je dus niet zomaar. Ook niet als er nierfalen geconstateerd zijn. Dat zou ik ook niet doen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
\
Ja, ik ben een smerig stuk vreten omdat ik jouw hond het langzame sterven niet gun van een nierfalen. Dit topic van z'n sterfbed loopt nu al weken en vanaf post één was er geen dialyse meer.
Fijn, zo'n zichzelf vergiftigend lichaam. Dat jullie je hond aandoen.
Over smerige stukken vreten gesproken.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
\
Ja, ik ben een smerig stuk vreten omdat ik jouw hond het langzame sterven niet gun van een nierfalen. Dit topic van z'n sterfbed loopt nu al weken en vanaf post één was er geen dialyse meer.
Fijn, zo'n zichzelf vergiftigend lichaam. Dat jullie je hond aandoen.
Over smerige stukken vreten gesproken.
Nee Qwea. Je snapt het niet. Max heeft nierfalen sinds zijn geboorte dus ik had hem 8 jaar geleden al in moeten laten slapen, hihiihhi sadist die ik ben.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey, die is wel laag onder de gordel. Heb je zelf huisdieren? Zo ja, dan weet je ook hoe godverdommes moeilijk het is om een van hun in te laten slapen. Dat doe je dus niet zomaar. Ook niet als er nierfalen geconstateerd zijn. Dat zou ik ook niet doen.
Alles eruit halen wat eruit te halen valt. Nu wil het dus niet meer, en nu gaan ze morgen heen. Maar dat "aandoen" vind ik te ver gaan van je. Veelste ver zelfs.
Begrijpend lezen blijft moeilijk, ik snap het wel.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:42 schreef Dagonet het volgende:
Ja, ik heb huisdieren, ja ik heb huisdieren in moeten laten slapen, ja dat is een beslissing die je neemt omdat je niet zo egoïstisch bent om het dier in pijn te laten zijn om het nog een dagje langer bij je te hebben. Zodra het een aflopende zaak is en onherstelbaar, uitzichtloos, dan plan je het en neem je mooi afscheid. Dan laat je het beest niet creperen.
Maar wanneer trek je de streep? Als je hond even een dagje niet meer eet? Ik vind het normaal dat je het even aankijkt. Als je hond inkakt, en vervolgens weer op krabbelt laat je hem toch niet op het moment van inkakken inslapen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:42 schreef Dagonet het volgende:
Ja, ik heb huisdieren, ja ik heb huisdieren in moeten laten slapen, ja dat is een beslissing die je neemt omdat je niet zo egoïstisch bent om het dier in pijn te laten zijn om het nog een dagje langer bij je te hebben. Zodra het een aflopende zaak is en onherstelbaar, uitzichtloos, dan plan je het en neem je mooi afscheid. Dan laat je het beest niet creperen.
Dat van zn geboorte heb ik dan gemistquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee Qwea. Je snapt het niet. Max heeft nierfalen sinds zijn geboorte dus ik had hem 8 jaar geleden al in moeten laten slapen, hihiihhi sadist die ik ben.
Wat Qwea zegt inderdaad. Niet gek dat de emoties wat hoog oplopen, maar laten we dat maar even laten voor wat het isquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:38 schreef Qwea het volgende:
oke, genoeg. De frustratie is erg hoog bij Hara, en zeer begrijpelijk. Maar laten we dit topic over Maxie houden. Maxie heeft niks aan gescheld.
Nee, ga maar zitten en houd je pootje op. Misschien ook nog even een stok terugbrengen en dood liggen. HAHAH DOOD NET ZOALS MAX MORGEN.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:54 schreef Litso het volgende:
Hara, ik ga er nu niet op in, dit lijkt me niet het beste moment.
Ik heb het beste met je voor in elk geval, vergeet dat niet [afbeelding]
Klotesituatie Hara, heel veel sterkte ermee.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:45 schreef Harajuku. het volgende:
Max gaat morgen dood, vóórdat hij wel pijn gaat krijgen
Hara, alsjeblieft, niet doen. Litso heeft het beste met je voor, dat weet je.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, ga maar zitten en houd je pootje op. Misschien ook nog even een stok terugbrengen en dood liggen. HAHAH DOOD NET ZOALS MAX MORGEN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |