abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 september 2007 @ 20:17:21 #1
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_53388390

Ik maak maar even een topic over Max omdat veel mensen er toch er mee begaan zijn, , en dit is dan makkelijker.

Vrijdag werd er thuis een bericht achter gelaten dat Max naar de DA was want infuus. Ik zo van "Wtf is er in godsnaam met Max dan !"
Mijn moeder nam niet op dus toen heb ik de DA maar gebeld. Dit was niet de arts die Max behandelde maar er blijkbaar wel vanaf wist.

Max heeft het met zijn nieren. Één nier was aanzienelijk groter dan de ander en ze deden hun werk dus niet (goed).
Ze hebben zijn nieren gespoeld en een bloedtest gedaan. Maandag moet hij weer een bloedtest en als dan blijkt dat dit niet geholpen heeft wordt het moeilijk.
Toen ik de DA vroeg of hij dood ging zei hij "We gaan allemaal dood, maar het ziet er slecht uit." .

Max was altijd al een moeilijke eter maar wij gingen er altijd vanuit dat hij een gevoelig darmstelsel had omdat hij bij verandering van voedsel geheid diarree kreeg. Nu vraag ik me dus af of het altijd de nieren al zijn geweest. .
Het verse vlees wat iedereen hier aanraadde zal ook meegeholpen hebben. Nee, dit is niet om met vingers te wijzen.

Anyway, we moeten dus wachten op maandag.

Zoals ik al eerder zei, als ik kon zou ik hem een nier van mij geven. Ja, zoveel geef ik om het beest.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_53388625
Bah Sterkte ermee
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_53388676
even afwachten dus nog...

sterkte
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 september 2007 @ 20:27:43 #4
163650 Greys
pi_53388749
Ik duim voor je Hara, dat het snel beter zal gaan met Max
Ben blij dat je er een topic over hebt geopend, heel goed van je!
Mag ik vragen hoe oud Max is?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zaterdag 22 september 2007 @ 20:31:32 #5
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_53388852
Wat een mooie foto Hara.

Ik schrok best van je berichtje van de week in het actietopic, en ik kan me zo goed de machteloosheid voorstellen die je gevoeld moet hebben.
Nou vertelde je van de week dat hij alweer wat dronk en at, dat lijkt me wel een teken dat hij zich in ieder geval wat beter voelt.

Heb je overgens wel eens andere dingen opgemerkt?
Plaste hij meer of juist minder, dat soort dingen..
En hoe oud is Max eigenlijk, hij staat me altijd voor als een jonge enthousiaste hond maar ik weet eigenlijk niet eens echt hoe oud hij is.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zaterdag 22 september 2007 @ 20:36:50 #6
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_53388994
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 20:27 schreef Greys het volgende:
Ik duim voor je Hara, dat het snel beter zal gaan met Max
Ben blij dat je er een topic over hebt geopend, heel goed van je!
Mag ik vragen hoe oud Max is?
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 20:31 schreef senesta het volgende:
Wat een mooie foto Hara.

Ik schrok best van je berichtje van de week in het actietopic, en ik kan me zo goed de machteloosheid voorstellen die je gevoeld moet hebben.
Nou vertelde je van de week dat hij alweer wat dronk en at, dat lijkt me wel een teken dat hij zich in ieder geval wat beter voelt.

Heb je overgens wel eens andere dingen opgemerkt?
Plaste hij meer of juist minder, dat soort dingen..
En hoe oud is Max eigenlijk, hij staat me altijd voor als een jonge enthousiaste hond maar ik weet eigenlijk niet eens echt hoe oud hij is.
Max is 8. Onze vorige Golden was veel groter en die werd 15 dus Max moet zeker nog 8 jaar mee .

Ja, hij drinkt nu wel maar vanavond weigerde hij alweer zijn bonen en aardappels te eten. Mijn vader zei nog "Hij eet zeker alleen als het Hak is" Typisch Max.

Tijdens het uitlaten dartelt hij altijd blij rond, nu ook. De hond van mijn tante is oud en heeft ook van alles maar bij hem is het uitlaten hetzelfde. Blij, leuk.
Neh, het enige was altijd dat hij dus gauw diarree heeft. Tijdens uitlaten heel normaal overal een beetje urine achterlaten. En meestal laat ik hem tussendoor nog even extra plassen hier achter en dan weer naar binnen.
  zaterdag 22 september 2007 @ 20:38:04 #7
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_53389031
En ja, hij is heel enthousiast en blij en energiek . Tijdens het uitlaten rent ie ook bijna alleen maar, vindt ie mooi.
  Moderator zaterdag 22 september 2007 @ 20:46:30 #8
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_53389275
En 8 is ook nog helemaal niet oud, elco is ook 8.
En die is net een beetje pup af

En snel aan de diaree heeft hij ook dus daar zou ik ook niet snel wat achter gezocht hebben
Kan hij niet iets verkeerds gegeten hebben?
Chocolade gepikt hebben of zoiets?
  Moderator zaterdag 22 september 2007 @ 20:49:58 #9
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_53389364
Edit: Ik lees net dat chocolade niets met de nieren van een hond doet
pi_53389443
Alleen om dit neem ik geen hond. Lijkt me te erg als je zoveel van hem houdt.
  zaterdag 22 september 2007 @ 20:54:01 #11
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_53389458
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 20:46 schreef senesta het volgende:
En 8 is ook nog helemaal niet oud, elco is ook 8.
En die is net een beetje pup af

En snel aan de diaree heeft hij ook dus daar zou ik ook niet snel wat achter gezocht hebben
Kan hij niet iets verkeerds gegeten hebben?
Chocolade gepikt hebben of zoiets?
Ja precies, nog zoveel energie en lekker rondrennen, spelen met andere honden. .

Nou, ik dénk dat het misschien een geboorteafwijking is. Wij zijn geen snoepers en er ligt dus ook nooit wat op tafel ofzo. En vanaf de geboorte zou wel veel dingen verklaren.
Het arme beest.

Edit; En de laatste tijd ging hij dus ook aan het vlees wat veel eiwitten bevat, misschien dat dat het versneld heeft.
  zaterdag 22 september 2007 @ 20:55:13 #12
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_53389489
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 20:53 schreef keeskachel het volgende:
Alleen om dit neem ik geen hond. Lijkt me te erg als je zoveel van hem houdt.
Ik jank ook al sinds gisteren. . Sowieso elke keer als ik hem zag.
Als Max sterft heb je aan mij helemaal niets meer.
pi_53389597
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 20:55 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik jank ook al sinds gisteren. . Sowieso elke keer als ik hem zag.
Als Max sterft heb je aan mij helemaal niets meer.
Niks " " aan vind ik.
  zaterdag 22 september 2007 @ 21:50:46 #14
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_53391021
Sterkte Kay
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 september 2007 @ 22:01:31 #15
163650 Greys
pi_53391377
Wel heel fijn om te horen dat Max zich dus nu niet rot of slecht voelt. Anders dartelt hij niet bij het uitlaten Ik hoop dan ook dat ze met een speciaal dieet kunnen zorgen dat zijn nieren weer beter gaan werken en blijven werken en dat hij nog heel lang bij je mag blijven
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zaterdag 22 september 2007 @ 23:09:55 #16
37843 lady-wrb
kortaf
pi_53393569
wat vreselijk

wat geven ze honden met nierproblemen? ook fortekor?
en is er ook een diagnose? is het chronisch of acuut?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 22 september 2007 @ 23:14:28 #17
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_53393701
Sterkte Hara
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_53400875
Bah, naar om te horen zeg. Sterkte
I like my coffee black, just like my metal.
pi_53415023
hey meis, Hoe is het vandaag?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  maandag 24 september 2007 @ 17:47:26 #20
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_53437147
Mijn vader vertelde me net dat het met één nier iets beter ging en bij de ander geen verschil. We hoeven niet te juichen want slecht gaat het dus nog steeds, te klein verschil. We hebben er een hard hoofd in dat hij nog 8 jaar blijft en we zijn er nu vrijwel zeker van dat hij dit dus altijd al gehad heeft ipv een gevoelig darmstelsel.

Hij heeft nu Royal Canin, wat meneer natuurlijk weigert te eten, en nu maar kijken hoe dat aanslaat. Volgens mij hebben we verder geen opties.
  Moderator maandag 24 september 2007 @ 18:05:55 #21
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_53437601
quote:
Op maandag 24 september 2007 17:47 schreef Harajuku. het volgende:
Mijn vader vertelde me net dat het met één nier iets beter ging en bij de ander geen verschil. We hoeven niet te juichen want slecht gaat het dus nog steeds, te klein verschil. We hebben er een hard hoofd in dat hij nog 8 jaar blijft en we zijn er nu vrijwel zeker van dat hij dit dus altijd al gehad heeft ipv een gevoelig darmstelsel.

Hij heeft nu Royal Canin, wat meneer natuurlijk weigert te eten, en nu maar kijken hoe dat aanslaat. Volgens mij hebben we verder geen opties.
Dat klinkt niet zo goed, Hara

Heeft hij nog iets van medicijnen gekregen?
  maandag 24 september 2007 @ 21:45:43 #22
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_53444762
Hara

Wat een klote-verhaal dit.
Max is zo'n mooierd

Sterkte meis
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_53469955
Wat een naar verhaal, sterkte met Max.
  dinsdag 25 september 2007 @ 21:36:26 #24
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_53471288
Bedankt iedereen. .

Je ziet ook niets aan hem, dat is aan de ene kant het vervelende. Aan de andere kant ben ik blij dat hij er niet hele dagen half dood bij ligt.

Gisteren heb ik gegoogled op nier problemen, en ik kwam op een site terecht van een arts die chinese kruiden promoot. . Ja, besteld. .
Een poeder dat binnen 2 tot 6 weken zorgt dat de nieren niet verder aftakelen, of iig het aftakelen remt.
Jammer genoeg zijn er geen pillen en drankjes die ervoor zorgen dat het over gaat, maar als dit dan werkt

Las trouwens dat ze in Amerika wel aan dialyses en transplantaties doen. .
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 september 2007 @ 21:39:27 #25
163650 Greys
pi_53471398
En die kruiden kunnen geen kwaad? Of zijn kruiden sowieso altijd "onschuldig"?
Ik vind het superlief dat je zoveel voor Max overhebt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 25 september 2007 @ 21:40:29 #26
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_53471437
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 21:39 schreef Greys het volgende:
En die kruiden kunnen geen kwaad? Of zijn kruiden sowieso altijd "onschuldig"?
Ik vind het superlief dat je zoveel voor Max overhebt
Het schijnt dat je dit zelfs zoveel en zolang kan geven als je wil zonder bijverschijnselen ed
  dinsdag 25 september 2007 @ 21:41:20 #27
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_53471477
Anders had ik het ook niet gedaan denk ik. Maar zonder shizzle denk ik why not, doesn't hurt to try.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 september 2007 @ 21:50:23 #28
163650 Greys
pi_53471811
Daar heb je gelijk in
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 25 september 2007 @ 22:43:00 #29
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_53473660
quote:
Bij een vroegtijdige diagnose kan met de Chinese kruidenformule Rehmannia de ontwikkeling van de ziekte aanzienlijk worden afgeremd en zelfs tot stilstand worden gebracht. Rehmannia werkt direct op de nieren en is daardoor zeer effectief is tegen nierfalen. De Rehmannia geeft verder aan de nog goed functionerende filtertjes als het ware extra vermogen, waardoor de capaciteit wordt verhoogd. Het verbetertraject duurt ongeveer 2 tot 6 weken. Poeder mag door het eten worden gegeven. Indien gewenst mag het continue worden gegeven. Het heeft op lange termijn geen bijwerkingen. Rehmannia heeft geen afwijkende smaak.
  dinsdag 25 september 2007 @ 22:44:33 #30
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_53473718
Klinkt veelbelovend!
Je kunt het iig proberen
  woensdag 26 september 2007 @ 20:51:54 #31
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_53496931
This is just great. Echt vieze teringtyfusmoederneukendekankerteringlijers.

Ik liep met Max door het winkelcentrum, minding my own business. Hond zat daar aan t fietsenrek, ze zeggen even hoi en wij lopen door. Ineens hoor ik geblaf en als in slowmotion draai ik me om om te zien dat die hond een vies kankerbeest is aan een te lange lijn. Hij grijpt Max vanachter, hoe stoer, en laat niet meer los. Het volgende moment ligt Max op de grond en kan geen kant op. Ik voelde me zo machteloos, de hond liet niet los en ik kon er niet voor zorgen dat hij los liet. Het kind dat bij de hond was trok hem niet eens terug oid. Uiteindelijk liet dat beest toch los en ik snelde de C1000 in "ik moet een telefoon" waarom? "mijn hond bloedt dood' op dit punt moest alles tussen de tranen door eruit komen. "Ze moet een telefoon" waarom? "weet ik niet. waarom moet je een telefoon?" MIJN HOND BLOEDT DOOD FFS KASSAKUT
Toen kwam er een meisje uit de rij "kom, ik neem je wel mee naar de DA" "Ja maar die is dicht en ja telefoon en huuuu maar wat oooh" "Kom maar mee" okay.
Buiten zag ik dat kind met die hond achter een paar bosjes "eigenaar, ik moet gegevens hebben maar max en da en maar gegevens en crap" Het meisje bood aan daar heen te gaan en ik ben snel doorgelopen.

Eenmaal in de wachtkamer, ja wachtkamer, ik moest wachten, kwam er een ander meisje aan die vertelde dat de eigenaar daar stond te wachten. Ja maar ik kan hier niet weg Dus is dat meisje dat gaan vertellen en al gauw kwam de eigenaar eraan

Zij wilde er ook graag bij zijn, nou je doet maar.
Hij moest hechtingen, 2 of 3. Omdat het al slecht met hem gaat wilde de DA eerst niets geven, maar toch amar besloten een beetje te geven.

Toen ben ik even mijn ouders gaan bellen.

Daarna ging er gehecht worden, 2 of 3 werden er toch heel wat meer. Hij had twee sneeen net naast zijn anus. Dat was dan geluk hebben want in de anus waren we verder van huis.
Op een gegeven moment dacht ik mn vader moet er wel zijn dus de deur maar even open gegooid. De assistente hielp ons dus niemand kon mijn vader doorsturen. Afijn, mn moeder was er dus. Ik zei haar te komen en Max kwispelde natuurlijk wel even.

Max heeft daarna iets gehad om weer bij te komen en een lange pijnstiller. we hebben antibiotica mee.

Die hond schijnt alle reuen aan te vallen. Beest is 2 jaar. Ze hadden nog gezegd dat eht enige ras waar hij geen problemen mee heeft goldens zijn. Ahuh.
Mens heeft eindelijk besloten om hem te laten castreren. Maar ja, mosterd na de maaltijd als dat kreng vanaf het begin al zo is hadden ze daar eerder wat aan moeten doen.

Echt,I have had it. Ik kan er niet meer tegen. Max heeft al zoveel shit, en dan ook nog dit. En ik kon hem niet helpen. Elke keer als ik hem zie of er aan denken zit ik weer te janken. I can't do this anymore.
  woensdag 26 september 2007 @ 20:53:47 #32
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_53496979
Er was ook zo ontzettend veel bloed. C1000 vol bloed, heenweg vol bloed, wachtkamer vol bloed, behandelkamer vol bloed.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 26 september 2007 @ 20:56:39 #33
163650 Greys
pi_53497064
Agossie. Dit kon je er inderdaad nog wel even bij hebben zeg....
Arme Max. En arme jij, wat zal je geschrokken zijn
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_53497082
Arme Max
Andere honden voelen volgens mij ook gewoon aan dat Max al zwak is.

Dit kon je nou net niet gebruiken he?
Sterkte met Max en jezelf
  woensdag 26 september 2007 @ 20:58:36 #35
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_53497113
Dit kon Max nou net niet gebruiken.

Ik voelde me zo machteloos. Zo ontzettend machteloos. Nu achteraf denk ik ik h ad dat beest een rotschop moeten geven. . Max had wat aan mij moeten hebben en I failed.
pi_53497379
Kay, het is gebeurd. Je hoeft jezelf niet de schuld te geven. Jij kon ook niet weten dat dit zou gebeuren. Kan me goed voorstellen dat je op dat moment niet weet wat jemoet doen
Niet zo hard voor jezelf zijn.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_53497925
ik denk zelf dat ik er persoonlijk tussen was gesprongen en dat kutbeest aan de kant had geschopt. Dan maar in mijn eigen poten worden gebeten, tetanusspuitje ( twee dagen stevige billen ) en weer verder.

maar Max
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 26 september 2007 @ 21:25:27 #38
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_53498123
Ja dat denk ik nu achteraf ook. "Ik had dat beest eraf moeten schoppen"
  Moderator woensdag 26 september 2007 @ 21:26:51 #39
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_53498175
quote:
Op woensdag 26 september 2007 20:58 schreef Harajuku. het volgende:
Dit kon Max nou net niet gebruiken.

Ik voelde me zo machteloos. Zo ontzettend machteloos. Nu achteraf denk ik ik h ad dat beest een rotschop moeten geven. . Max had wat aan mij moeten hebben en I failed.
Wat had je willen doen dan?
Er tussen springen?, als een hond echt aan het vechten is heeft hij echt niet meer door of het jouw armen of de kont van zijn tegenstander is die hij vast heeft hoor.
En als hij jou ook had gebeten was je nog verder van huis geweest.
Hadden ze met jou naar de dokter gemoeten en hoe had dat daar dan met Max gemoeten?

Een kind een hond mee uit laten nemen die andere honden aanvalt vind ik zowiezo stom.
Ik heb ooit een hond gehad die andere honden aanviel en die mocht alleen met mij en met mijn man mee.

Heel veel sterkte meis, ook voor Max.
Maar je had echt echt niet meer kunnen doen
  woensdag 26 september 2007 @ 22:39:44 #40
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_53501447
quote:
Op woensdag 26 september 2007 21:26 schreef senesta het volgende:

[..]

Wat had je willen doen dan?
Er tussen springen?, als een hond echt aan het vechten is heeft hij echt niet meer door of het jouw armen of de kont van zijn tegenstander is die hij vast heeft hoor.
En als hij jou ook had gebeten was je nog verder van huis geweest.
Hadden ze met jou naar de dokter gemoeten en hoe had dat daar dan met Max gemoeten?

Een kind een hond mee uit laten nemen die andere honden aanvalt vind ik zowiezo stom.
Ik heb ooit een hond gehad die andere honden aanviel en die mocht alleen met mij en met mijn man mee.

Heel veel sterkte meis, ook voor Max.
Maar je had echt echt niet meer kunnen doen
Ja, ik had liever dat ik gebeten werd dan hij. Eer dioe ambulance er zou zijn zouden mijn ouders er al zijn dus Max was geen probleem geweest.

Ja, ik geloof echt wel dat die vrouw het oprecht erg vindt, heus waar. Maar als het bekend is dat jouw hond alles met een lul aanvalt had je al veel eerder wat moeten doen. En dat beest zeker niet alleen laten met een 11 jarige, aan een fucking lange lijn ook nog.
pi_53501629
Da's makkelijk lullen Hara, maar stel dat jij zodanig wordt gepakt dat je ff niets mee kan en je had Max losgelaten.
Dan was hij helemaal een makkelijk slachtoffer geweest voor dat andere beest.

Achteraf is altijd heel makkelijk praten; op zo'n moment ben je gewoon verlamd van schrik. Het gaat altijd zo snel!
Neem je zelf aub echt niets kwalijk, je bent stapelgek met Max!!!!

pi_53501793
ik weet niet hoe groot en van welk soort die andere hond was, maar ik ben twee keer in mijn leven gebeten door een hond. en goed ook. je bent niet volledig uitgeschakeld hoor.
pi_53501872
Als zo'n beest je in de achillespees pakt, sta je wel ff op non-actief heur.
Ben zelf ook es tussen 2 honden gesprongen, sprong helaas mis en lag languit in het bos te spartelen.
De honden waren hierdoor zodanig onder de indruk dat ze spontaan ophielden
  woensdag 26 september 2007 @ 22:53:07 #44
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_53501935
Ik weet het wel, maar ik vind wel dat ik deels schuldig ben. Deels.

Daarbij, ik heb altijd gezegd als iemand of iets aan mijn hond komt schop ik hem eraf. Nou, dat blijkt wel weer. .

En Puckzz het ligt niet alleen aan de grootte. Als een hond jou vast heeft en je probeert je los te rukken terwijl hij niet los laat kan een beet van een Jack Russel al verschikkelijk zijn.

Ik ben vergeten wat dit was. Het leek op zon grote cocker spaniel, een beetje. Zwart met wit.
pi_53502095
Ik lees je topic nu pas, best erg eigenlijk Ik weet precies hoe je je voelt als je hond wordt aangevallen
Mijn hond werd toen ook zomaar opeens uit het niets aangevlogen door een andere hond, ik ging er gelijk op en probeerde hem los te trekken, en die hond bleef maar met zn kop heen en weer schudden terwijl ie mijn hond in zn nek vast had, je voelt je zo machteloos! Al had ie me gebeten, dan had ik die hond echt de tyfus in gemept ben ik bang.. Mn hond had gelukkig niets, maar ik stond te shaken op mn poten
En dat baasje ook geen fuck doen, kankerlijer Enigste wat ie zei was "Foei!" Donder toch op man

De hond in kwestie die Max heeft aangevallen moet gewoon afgemaakt worden, als dit niet het eerste voorval is pakt ie straks ook mensen o.i.d

Ik hoop echt dat het beter gaat met Max, als het al niet zo goed ging met hem en dan gebeurt ook dit nog is, dan vrees je voor het ergste natuurlijk, vooral met al dat bloed enzo

Ik wens je in ieder geval veel sterkte, en ik hoop dat Max snel beter wordt!!

Dikke kus en een stevige knuffel!

Tom

[ Bericht 6% gewijzigd door TheSorrow op 26-09-2007 22:59:12 (oeps) ]
† The 3 Kings †
  woensdag 26 september 2007 @ 23:29:42 #46
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_53503080
Echt ongelooflijk kut Kay.. hoe gaat het nu met Max? Heeft ie nog veel last ervan?

En hoe staat het met z'n nieren?

Kusjes voor Max en jou

Sterkte
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  woensdag 26 september 2007 @ 23:47:43 #47
105263 Litso
Interlectueel.
pi_53503578
Wow, wat een kutzooi weer zeg. Dat was wel het laatste wat Max en jij nodig hadden

Ik vind overigens absoluut niet dat jij schuldig bent. Ja, je had er tussen kunnen springen, en ja je had gebeten kunnen worden om je hond te redden. Dat dat niet je eerste reactie is geweest is absoluut niet vreemd, ik vind echt niet dat je gefailed hebt.
Heel veel sterkte, voor Max maar ook voor jezelf!

[ Bericht 1% gewijzigd door Litso op 26-09-2007 23:53:02 ]
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_53503789
Ga jezelf niet zitten beschuldigen Hara, ga vooral Max lekker veel vertroetelen. Als jij ook was gebeten had hij ook nog 's met een kapot baasje gezeten, daar had hij ook niets aan gehad. Wel ontzettend kut dat er zoveel in één keer op jullie af komt . Sterkte !

Overigens snap ik écht niet hoe iemand het voor elkaar krijgt om een hond die al vaker dit soort dingen heeft geflikt te houden, en zo losbandig mee om te gaan. Zoiets laat je maar één keer gebeuren, en dan zoek je naar oplossingen, zodat anderen niet in gevaar komen .
  donderdag 27 september 2007 @ 00:13:24 #49
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_53504160
Ik blijf mezelf toch deels schudlig vinden wat jullie ook zeggen dus laten we het over dat maar niet meer hebben.

En idd c_c, dat maakt ook dat ik toch best behoorlijk kwaad ben. Dan kan ze het wel ontzettend erg vinden maar zij weet hoe haar hond is en plaatst hem, en mijn hond dus, desondanks toch in zulke situaties. . Doe toch niet zo stom mens.

Verder iedereen bedankt, . Max ligt er zielig bij met zn hoofd tussen zijn voorpoten. Zucht diep. Hij eet niet, drinkt niet en wil niet opstaan.

Hij at al bijna niet, maar nu gaat ie dus echt dagen niet meer eten. . Hoopten we nog op een paar jaar, maar dat kan toch heel wat korter worden nu.
  donderdag 27 september 2007 @ 00:31:29 #50
105263 Litso
Interlectueel.
pi_53504505
quote:
Op donderdag 27 september 2007 00:13 schreef Harajuku. het volgende:
Ik blijf mezelf toch deels schudlig vinden wat jullie ook zeggen dus laten we het over dat maar niet meer hebben.

Dan hoop ik dat je het jezelf in elk geval kan vergeven
quote:
Verder iedereen bedankt, . Max ligt er zielig bij met zn hoofd tussen zijn voorpoten. Zucht diep. Hij eet niet, drinkt niet en wil niet opstaan.

Hij at al bijna niet, maar nu gaat ie dus echt dagen niet meer eten. . Hoopten we nog op een paar jaar, maar dat kan toch heel wat korter worden nu.
Het arme beest
Gelukkig kunnen jullie elkaar een beetje troosten
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')