This is just great. Echt vieze teringtyfusmoederneukendekankerteringlijers.
Ik liep met Max door het winkelcentrum, minding my own business. Hond zat daar aan t fietsenrek, ze zeggen even hoi en wij lopen door. Ineens hoor ik geblaf en als in slowmotion draai ik me om om te zien dat die hond een vies kankerbeest is aan een te lange lijn. Hij grijpt Max vanachter, hoe stoer, en laat niet meer los. Het volgende moment ligt Max op de grond en kan geen kant op. Ik voelde me zo machteloos, de hond liet niet los en ik kon er niet voor zorgen dat hij los liet. Het kind dat bij de hond was trok hem niet eens terug oid. Uiteindelijk liet dat beest toch los en ik snelde de C1000 in "ik moet een telefoon" waarom? "mijn hond bloedt dood' op dit punt moest alles tussen de tranen door eruit komen. "Ze moet een telefoon" waarom? "weet ik niet. waarom moet je een telefoon?" MIJN HOND BLOEDT DOOD FFS KASSAKUT
Toen kwam er een meisje uit de rij "kom, ik neem je wel mee naar de DA" "Ja maar die is dicht en ja telefoon en huuuu maar wat oooh" "Kom maar mee" okay.
Buiten zag ik dat kind met die hond achter een paar bosjes "eigenaar, ik moet gegevens hebben maar max en da en maar gegevens en crap" Het meisje bood aan daar heen te gaan en ik ben snel doorgelopen.
Eenmaal in de wachtkamer, ja wachtkamer, ik moest wachten, kwam er een ander meisje aan die vertelde dat de eigenaar daar stond te wachten. Ja maar ik kan hier niet weg
![]()
Dus is dat meisje dat gaan vertellen en al gauw kwam de eigenaar eraan
Zij wilde er ook graag bij zijn, nou je doet maar.
Hij moest hechtingen, 2 of 3. Omdat het al slecht met hem gaat wilde de DA eerst niets geven, maar toch amar besloten een beetje te geven.
Toen ben ik even mijn ouders gaan bellen.
Daarna ging er gehecht worden, 2 of 3 werden er toch heel wat meer. Hij had twee sneeen net naast zijn anus. Dat was dan geluk hebben want in de anus waren we verder van huis.
Op een gegeven moment dacht ik mn vader moet er wel zijn dus de deur maar even open gegooid. De assistente hielp ons dus niemand kon mijn vader doorsturen. Afijn, mn moeder was er dus. Ik zei haar te komen en Max kwispelde natuurlijk wel even.
Max heeft daarna iets gehad om weer bij te komen en een lange pijnstiller. we hebben antibiotica mee.
Die hond schijnt alle reuen aan te vallen. Beest is 2 jaar. Ze hadden nog gezegd dat eht enige ras waar hij geen problemen mee heeft goldens zijn. Ahuh.
Mens heeft eindelijk besloten om hem te laten castreren. Maar ja, mosterd na de maaltijd als dat kreng vanaf het begin al zo is hadden ze daar eerder wat aan moeten doen.
Echt,I have had it. Ik kan er niet meer tegen. Max heeft al zoveel shit, en dan ook nog dit. En ik kon hem niet helpen. Elke keer als ik hem zie of er aan denken zit ik weer te janken. I can't do this anymore.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.