![]()
Ik maak maar even een topic over Max omdat veel mensen er toch er mee begaan zijn,
![]()
, en dit is dan makkelijker.
Vrijdag werd er thuis een bericht achter gelaten dat Max naar de DA was want infuus. Ik zo van "Wtf is er in godsnaam met Max dan
![]()
!"
Mijn moeder nam niet op dus toen heb ik de DA maar gebeld. Dit was niet de arts die Max behandelde maar er blijkbaar wel vanaf wist.
Max heeft het met zijn nieren. Één nier was aanzienelijk groter dan de ander en ze deden hun werk dus niet (goed).
Ze hebben zijn nieren gespoeld en een bloedtest gedaan. Maandag moet hij weer een bloedtest en als dan blijkt dat dit niet geholpen heeft wordt het moeilijk.
Toen ik de DA vroeg of hij dood ging zei hij "We gaan allemaal dood, maar het ziet er slecht uit."
![]()
.
Max was altijd al een moeilijke eter maar wij gingen er altijd vanuit dat hij een gevoelig darmstelsel had omdat hij bij verandering van voedsel geheid diarree kreeg. Nu vraag ik me dus af of het altijd de nieren al zijn geweest.
![]()
.
Het verse vlees wat iedereen hier aanraadde zal ook meegeholpen hebben. Nee, dit is niet om met vingers te wijzen.
Anyway, we moeten dus wachten op maandag.
Zoals ik al eerder zei, als ik kon zou ik hem een nier van mij geven. Ja, zoveel geef ik om het beest.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.