Je wilt gewoon v Marwijk weghebben hequote:Op zaterdag 23 februari 2008 02:35 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik vind wel dat die nu niet meer bij oranje kan blijven.
nu zal die de voorkeur geven aan ajax spelers, om ze beter te maken, zodat andere buiten de boot vallen.
een onwerkbare situati vind ik dit.
Kan, maar dan zal hij toch ook wel die spelers beter gemaakt hebben?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:10 schreef jorienvdherik het volgende:
misschien kwam dat wel omdat die lichting zo goed was ?
dat ookquote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je wilt gewoon v Marwijk weghebben he
Was ook niet serieus bedoeld, vandaar de knipoog......quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat is ook het doel niet als bondscoach. Bovendien was hij wel de laatste goed functionerende coach bij Jong Ajax.
Hou je er dan ook maar buiten, als basketball-supporterquote:Op maandag 25 februari 2008 08:29 schreef Barca het volgende:
3 x 10 - 0 verliezen. Zwaai, zwaai!!
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:16 schreef Tennessee het volgende:
Ik wou dat jullie het allemaal net zo met me eens waren als ik zeg dat we onze bondscoach moeten steunen inplaats van onderuit halen...
Dus als "we" hem hadden gesteund had dat géén effect gehad, maar omdat "we" hem onderuit gehaald hebben heeft dat niet alleen wél effect gehad maar ook nog eens het juiste effect... En wie weet niet alleen wat betreft de opstelling van Oranje maar ook nog eens dat hij nu volgend jaar Ajax-coach is inplaats van nog twee jaar bondscoach... Bedoel je dat?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:18 schreef M0NTANA het volgende:
Alsof dat effect zou hebben gehad?
Als we hem minder afgevallen hadden, speede hij nu nog 4-3-3 met Dirk Kuijt als buitenspeler.
En dat is dan bondscoach gewordenquote:Van Basten schikt met Italiaanse fiscus
RIJSWIJK - Bondscoach Marco van Basten heeft een schikking getroffen met de Italiaanse fiscus over miljoenen euro's belastingschuld. Dat bevestigde maandag zijn advocaat Perry Overeem. Het betreft een belastingkwestie uit de jaren 1996 en 1997.
De hoogte van het schikkingsbedrag wil Overeem niet noemen, maar volgens directeur Donato Serini van het belastingkantoor in Milaan gaat het om 7,2 miljoen euro wegens belastingontduiking. Donato zei maandag dat de eerste betaling vorig jaar al heeft plaats gevonden en dat Van Basten nog dit jaar in drie betalingen zijn schuld aflost.
hij staat niet meer in de Quote 500 waar bijvoorbeeld Overmars en Bergkamp wel in staan. Maar hij heeft een vermogen van over de 20 miljoen, dus maak je maar geen zorgen over hemquote:Op maandag 3 maart 2008 22:57 schreef DANILXL het volgende:
heeft ie zoveel geld dan?
dan zal hij zowat wel de rijkste ex voetballer zijn
ok dan kan ik rustig slapen, nu ik weet dat hij niet van de honger zal omkomenquote:Op maandag 3 maart 2008 22:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij staat niet meer in de Quote 500 waar bijvoorbeeld Overmars en Bergkamp wel in staan. Maar hij heeft een vermogen van over de 20 miljoen, dus maak je maar geen zorgen over hem
Nou, ik denk niet dat dit topic uitmaakt. Maar al het gezeik van collega's en uiteindelijk de spelers wel.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:25 schreef Tennessee het volgende:
[..]
[..]
Dus als "we" hem hadden gesteund had dat géén effect gehad, maar omdat "we" hem onderuit gehaald hebben heeft dat niet alleen wél effect gehad maar ook nog eens het juiste effect... En wie weet niet alleen wat betreft de opstelling van Oranje maar ook nog eens dat hij nu volgend jaar Ajax-coach is inplaats van nog twee jaar bondscoach... Bedoel je dat?
quote:
quote:Op maandag 3 maart 2008 18:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe?
quote:Op maandag 3 maart 2008 18:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hij betaalt Ajax geld om daar aan de slag te mogen.
quote:Op maandag 3 maart 2008 19:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Een schikking met de Italiaanse fiscus.
quote:Op maandag 3 maart 2008 19:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
vast
quote:Op maandag 3 maart 2008 19:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat is standaard in Italie
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:23 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Denk niet dat hij er een boterham minder om zal eten.
En dat is hier wel ontopic?! HAHAHA!!quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:23 schreef RayMania het volgende:
Uit het Marco van Basten naar Ajax topic, wat daar offtopic is:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hahaha, ja. Want dit is het centrale topic en dat andere topic alleen voor zijn overgang naar Ajax.quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:23 schreef Barca het volgende:
[..]
En dat is hier wel ontopic?! HAHAHA!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |